|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Maar niet te klef toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is gewoon een sekte hier. Stelletje psychopaten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jammer dat het een pastaslurperT is, maar wel een voor de tijd ja. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
misschien dat de beheerder ook even de bar slechte site,s er tussen uit kan halen? dat footballtransfers verzint 90 procent van alle headlines die er op komen complete onzin en verzonnen hersenspinsels boudewijn?? kun je daar ook wat aan doen??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 september 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Boudewijn dropt een feature op de frontpage waar niemand op zit te wachten en is nu weer een jaar onzichtbaar haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Betr had ie wat gedaan aan al die nieuwsberichten over ajaks op Feyenoord headliner, daar stoor ik me pas aan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 09:02 schreef RenatoBos het volgende:Betr had ie wat gedaan aan al die nieuwsberichten over ajaks op Feyenoord headliner, daar stoor ik me pas aan.. Gewoon negeren headliner, staat nooit wat zinnigs op. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 08:29 schreef MMM het volgende:Boudewijn dropt een feature op de frontpage waar niemand op zit te wachten en is nu weer een jaar onzichtbaar haha het levert weinig geld op waarschijnlijk:) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ben gewoon blij dat ie de tent al die jaren al open houdt. En het zou fijn zijn als ie dat ook nog jaren blijft doen. Dus : bedankt voor de opvang B π€ |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 21:35 schreef tomson het volgende:Ik ben gewoon blij dat ie de tent al die jaren al open houdt. En het zou fijn zijn als ie dat ook nog jaren blijft doen. Dus : bedankt voor de opvang B π€ +1 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|