|
|
Pietje
|
|
|
Er kan nog meer bij... Na Ajax-Fortuna Sittard en Feyenoord-Ajax is nu ook Ajax-FC Utrecht afgelast.
Zo krijgt Ajax wel een heel druk inhaalprogramma voor de kiezen. Naast de competitie, de KNVB-beker en de Europa League maar liefst drie competitiewedstrijden.
Overbelasting ligt volgens mij op de loer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 september 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Is dit niet (een vorm van) competitievervalsing? |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Zeer zeker!! Dit is pure competitie vervalsing!! Moeten al binnen 3 dagen tegen psv en Feyenoord en dat wordt nog erger. Schaf de hele ED maar af en speel nog alleen beker en europa. Das al druk genoeg!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 09 september 2024 - 18:09 schreef bertus bikkel het volgende:Zeer zeker!! Dit is pure competitie vervalsing!! Moeten al binnen 3 dagen tegen psv en Feyenoord en dat wordt nog erger. Schaf de hele ED maar af en speel nog alleen beker en europa. Das al druk genoeg!! Inderdaad Bertus. Het is te dwaas voor woorden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Een statement maken voor vervroegd pensioen (totaal niks met voetbal te maken) en hier raak je dus totaal politiek Den Haag en halsema niet mee, die vinden dit prachtig... Verkeerde manier van staken in mijn ogen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2024 - 02:37 schreef nummer10 het volgende:Een statement maken voor vervroegd pensioen (totaal niks met voetbal te maken) en hier raak je dus totaal politiek Den Haag en halsema niet mee, die vinden dit prachtig... Verkeerde manier van staken in mijn ogen.. Wat ik gelezen heb niet alleen voor een vervroegd pensioen
Volgens de harde kern puur een wraakactie vd politie richting hun omdat zij onderling regelmatig in gevecht zijn geweest.
Dan begrijp ik het ergens wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 september 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2024 - 09:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat ik gelezen heb niet alleen voor een vervroegd pensioen Volgens de harde kern puur een wraakactie vd politie richting hun omdat zij onderling regelmatig in gevecht zijn geweest. Dan begrijp ik het ergens wel Dat heb ik nergens gelezen... Ze willen vervroegd pensioen afdwingen en dus een beter cao... Dat ze voetbal pakken is omdat ze hiermee meer aandacht krijgen, maar in mijn ogen echt totaal het verkeerde podium.. wil je de overheid pakken zou ik zeggen ga lekker een week geen boetes uitdelen die in de staatskas komen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2024 - 13:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Dat heb ik nergens gelezen... Ze willen vervroegd pensioen afdwingen en dus een beter cao... Dat ze voetbal pakken is omdat ze hiermee meer aandacht krijgen, maar in mijn ogen echt totaal het verkeerde podium.. wil je de overheid pakken zou ik zeggen ga lekker een week geen boetes uitdelen die in de staatskas komen... Neem dit van mij aan, alhoewel volgens mij geloof je alleen je zelf krijg ik steeds meer het idee.
Natuurlijk willen ze vervroegd pensioen afdingen, hier draait het om.
Minder boetes uitdelen doen ze uiteraard nu ook, ze knijpen soms hun ogen dicht heb ik al mee gemaakt
Even dit...denk je nou echt dat de politie graag op risico wedstrijden afkomt, ze worden uitgescholden er wordt met stenen gegooid, ze moeten die relschoppers aanpakken, tussen beiden komen tussen de relsuppporters.
En jij denkt dat ze dit graag doen voor een salaris waar ik mijn bed niet voor uit komt?
Ik baal er van maar begrijp ze volkomen.
Ze moeten veel hardere maatregelingen treffen zoals bijvoorbeeld in Engeland.
Het is hier luilekkerland voor relschoppers |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2024 - 17:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Neem dit van mij aan, alhoewel volgens mij geloof je alleen je zelf krijg ik steeds meer het idee. Natuurlijk willen ze vervroegd pensioen afdingen, hier draait het om. Minder boetes uitdelen doen ze uiteraard nu ook, ze knijpen soms hun ogen dicht heb ik al mee gemaakt Even dit...denk je nou echt dat de politie graag op risico wedstrijden afkomt, ze worden uitgescholden er wordt met stenen gegooid, ze moeten die relschoppers aanpakken, tussen beiden komen tussen de relsuppporters. En jij denkt dat ze dit graag doen voor een salaris waar ik mijn bed niet voor uit komt? Ik baal er van maar begrijp ze volkomen. Ze moeten veel hardere maatregelingen treffen zoals bijvoorbeeld in Engeland. Het is hier luilekkerland voor relschoppers In Engeland gebeurt absoluut niks..
komaan jack je weet wel beter, er gebeurt niks in het stadion, dat is een ander verhaal.. en laten we maar niet over de rellen daar beginnen die er spelen...
En nee de politie vind dit niet erg, hiervoor worden ze immers opgeleid en weet je als je aan dit beroep begint.. dus nogmaals ze pakken in deze de totaal verkeerde groep aan (bedrijven en burgers) ipv de overheid om een cao af te dwingen.. Ohja dat ze met 65 de straat niet meer op willen snap ik, maar er zijn echt genoeg andere functies binnen het corps waarbij dat niet meer hoeft..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 september 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2024 - 20:36 schreef nummer10 het volgende:[..] In Engeland gebeurt absoluut niks.. komaan jack je weet wel beter, er gebeurt niks in het stadion, dat is een ander verhaal.. en laten we maar niet over de rellen daar beginnen die er spelen... En nee de politie vind dit niet erg, hiervoor worden ze immers opgeleid en weet je als je aan dit beroep begint.. dus nogmaals ze pakken in deze de totaal verkeerde groep aan (bedrijven en burgers) ipv de overheid om een cao af te dwingen.. Ohja dat ze met 65 de straat niet meer op willen snap ik, maar er zijn echt genoeg andere functies binnen het corps waarbij dat niet meer hoeft.. Benoem jij de rellen van de laatste jaren in Engeland in clubverband.
Nogmaals jij hebt echt de wijsheid in pacht, schei toch uit man
Daar heb je geen netten hangen, beide partijen supporters zitten gezamenlijk in het stadion.
Relschoppers worden een stadionverbod opgelegd, hebben tijdens de wedstrijden van hun club huisarrest en worden gecontroleerd, daarnaast zijn de straffen veel hoger dan in Nederland.
Ze hebben het daar echt voor elkaar de laatste jaren, na de wedstrijden drinken ze zelfs een potje bier met elkaar, hebben daar meer respect
En wat lul je nou weer man over dat de politie graag de relschoppers aanpakt, die lopen zelf ook veel gevaar, hebben een gezin thuis zitten, maar goed laat maar wabt er valt totaal niet te discussiëren met jou.
Ik stop er mee, je weet wel wat ik al eerder liet weten |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 september 2024 - 23:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Benoem jij de rellen van de laatste jaren in Engeland in clubverband. Nogmaals jij hebt echt de wijsheid in pacht, schei toch uit man Daar heb je geen netten hangen, beide partijen supporters zitten gezamenlijk in het stadion. Relschoppers worden een stadionverbod opgelegd, hebben tijdens de wedstrijden van hun club huisarrest en worden gecontroleerd, daarnaast zijn de straffen veel hoger dan in Nederland. Ze hebben het daar echt voor elkaar de laatste jaren, na de wedstrijden drinken ze zelfs een potje bier met elkaar, hebben daar meer respect En wat lul je nou weer man over dat de politie graag de relschoppers aanpakt, die lopen zelf ook veel gevaar, hebben een gezin thuis zitten, maar goed laat maar wabt er valt totaal niet te discussiëren met jou. Ik stop er mee, je weet wel wat ik al eerder liet weten Jij geeft aan dat deze staking door hooligans komt, en dat is dikke bullshit jack..
daarbij word je indd gepakt in Engeland als je wat doet IN het stadion... daar buiten zijn hooligans gewoon nog steeds fanatiek bezig..
En ja de politie kiest dit beroep en weet wat erbij komt kijken.. en JA de politie kickt op opstootjes... En joh ze hebben een gezin thuis en bewust voor dit beroep gekozen, achteraf niet gaan janken, zo simpel is het.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Rinus Michels zei ooit: voetbal is oorlog. Nou, wat let "Nederland" dan om het leger (in plaats van de politie) in te zetten. Zo maar een suggestie hoor. Wat er nu gebeurt met wedstrijden niet door te laten gaan, kan niet. Waar is dan het einde? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 10:44 schreef Pietje het volgende:Rinus Michels zei ooit: voetbal is oorlog. Nou, wat let "Nederland" dan om het leger (in plaats van de politie) in te zetten. Zo maar een suggestie hoor. Wat er nu gebeurt met wedstrijden niet door te laten gaan, kan niet. Waar is dan het einde? Misschien het hele politiekorps die aan de stakingen meedoen ontslaan en vervolgens een nieuw korps opzetten met mensen, die wel willen werken onder de huidige CAO regeling. Wellicht dat de meesten van de huidige korpsleden gaan solliciteren. Je kunt wel zeggen, dat we allemaal een zwaar beroep hebben. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 16:33 schreef hjf het volgende:[..] Misschien het hele politiekorps die aan de stakingen meedoen ontslaan en vervolgens een nieuw korps opzetten met mensen, die wel willen werken onder de huidige CAO regeling. Wellicht dat de meesten van de huidige korpsleden gaan solliciteren. Je kunt wel zeggen, dat we allemaal een zwaar beroep hebben. Dat zal niet gaan, hjf. Stakingen worden gedekt door het ESH (Europees Sociaal Handvest) en is een onderdeel van de mensenrechten. Alleen de rechter kan een staking verbieden en wel als de nationale veiligheid in het geding is. Stakers mogen nooit ontslagen worden. Zij houden zelfs het recht op uitbetaling van hun loon. Het moet dan wel gaan om een staking die geleid wordt door vakbonden. Als het gaat om wilde stakingen, buiten de vakbonden om, zullen wellicht andere regels gelden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 september 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 02:26 schreef nummer10 het volgende:[..] Jij geeft aan dat deze staking door hooligans komt, en dat is dikke bullshit jack.. daarbij word je indd gepakt in Engeland als je wat doet IN het stadion... daar buiten zijn hooligans gewoon nog steeds fanatiek bezig.. En ja de politie kiest dit beroep en weet wat erbij komt kijken.. en JA de politie kickt op opstootjes... En joh ze hebben een gezin thuis en bewust voor dit beroep gekozen, achteraf niet gaan janken, zo simpel is het.. Heb ik ergens aan gegeven dat de staking door de hooligans komt ???
Wat kan jij dom lullen, jij vult alles zelf in.
Waarom reageer ik nog, man man... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 02:26 schreef nummer10 het volgende:[..] En ja de politie kiest dit beroep en weet wat erbij komt kijken.. en JA de politie kickt op opstootjes... En joh ze hebben een gezin thuis en bewust voor dit beroep gekozen, achteraf niet gaan janken, zo simpel is het.. dom, dommer, domst. Maar ja, niks anders van je gewend |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 16:33 schreef hjf het volgende:[..] Misschien het hele politiekorps die aan de stakingen meedoen ontslaan en vervolgens een nieuw korps opzetten met mensen, die wel willen werken onder de huidige CAO regeling. Wellicht dat de meesten van de huidige korpsleden gaan solliciteren. Je kunt wel zeggen, dat we allemaal een zwaar beroep hebben. Dom, dommer, domst. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jezus Jack, dat jij nog tijd in hem investeert. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb ik ergens aan gegeven dat de staking door de hooligans komt ??? Wat kan jij dom lullen, jij vult alles zelf in. Waarom reageer ik nog, man man... In citeer
"Volgens de harde kern puur een wraakactie vd politie richting hun omdat zij onderling regelmatig in gevecht zijn geweest"
En dat zegt over mij dom lullen 🤣 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Mag je vinden AW in mijn ogen hadden ze als ze dit niet wouden een ander beroep moeten kiezen.. en ja de politie vind het niet erg om er ff op los te meppen, zou jij toch moeten weten..
En nogmaals dit is iets tussen politiek en politie, dan val je de burgers er niet mee lastig.. en vervroegd pensioen is ook totale onzin, vanaf een bepaalde leeftijd krijgen ze al een kantoorbaan.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ga lekker stoken joh mooie aardappel |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 september 2024 - 10:25 schreef nummer10 het volgende:[..] Mag je vinden AW in mijn ogen hadden ze als ze dit niet wouden een ander beroep moeten kiezen.. en ja de politie vind het niet erg om er ff op los te meppen, zou jij toch moeten weten.. En nogmaals dit is iets tussen politiek en politie, dan val je de burgers er niet mee lastig.. en vervroegd pensioen is ook totale onzin, vanaf een bepaalde leeftijd krijgen ze al een kantoorbaan.. En ik zeg het nogmaals, je praat poep! Je weet echt totaal niet waarover je praat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Is ook niet zo moeilijk omdat je poep praat. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Weer zo 1 die lult maar niet weet waar het om gaat. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik weet het Warrior, het is eigenlijk verloren energie maar ik kan het niet laten, waar haalt hij het vandaan ??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als dom lullen een prijs zou krijgen wint hij de Champions League🤣🤣 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Zo de wind waait waait mijn jasje jack.. heb je wel een eigen mening ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Owwww het gaat niet om vervroegd pensioen.. vandaar dat ze dit telkens communiceren en proberen af te dwingen op deze manier.. maar ok thanks voor de info.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Mijn mening laat ik hier dagelijks weten, heb alleen maar een eigen mening, ben ook van mening dat jij hier vaak een hoop onzin laat weten
Eigenlijk heb ik eerder het idee dat jij geen eigen mening heeft, jij haalt onzinnige berichten uit de media om geloofwaardig over te komen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 september 2024 - 22:52 schreef nummer10 het volgende:[..] Owwww het gaat niet om vervroegd pensioen.. vandaar dat ze dit telkens communiceren en proberen af te dwingen op deze manier.. maar ok thanks voor de info.. Lezen man, lezen! En eens wat dieper denken met dat hersenloze brein van je! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep ook deze man zit ernaast! Maar ja, lekker makkelijk van zo'n mediamannetje om zijn ongegeneerde mening te ventileren zonder inhoudelijk juiste informatie te verstrekken aan domme mensen zoals nummer10. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 00:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Mijn mening laat ik hier dagelijks weten, heb alleen maar een eigen mening, ben ook van mening dat jij hier vaak een hoop onzin laat weten Eigenlijk heb ik eerder het idee dat jij geen eigen mening heeft, jij haalt onzinnige berichten uit de media om geloofwaardig over te komen. Die berichten komen later in het nieuws dan dat ik mijn mening heb gegeven... En jij een eigen mening ? Als jij links zegt en Jantje zegt rechts draaien je om als een blad aan een boom, 0 ruggengraat.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 01:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jep ook deze man zit ernaast! Maar ja, lekker makkelijk van zo'n mediamannetje om zijn ongegeneerde mening te ventileren zonder inhoudelijk juiste informatie te verstrekken aan domme mensen zoals nummer10. Nou vertel AW wat is de echte reden van de staking... Aangezien het pensioen gedeelte toch echt word toegelicht door degene die deze staking organiseerd, of geeft die ook geen goede informatie en weet AW het beter dan die man ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 september 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2024 - 18:10 schreef Pietje het volgende:[..] Dat zal niet gaan, hjf. Stakingen worden gedekt door het ESH (Europees Sociaal Handvest) en is een onderdeel van de mensenrechten. Alleen de rechter kan een staking verbieden en wel als de nationale veiligheid in het geding is. Stakers mogen nooit ontslagen worden. Zij houden zelfs het recht op uitbetaling van hun loon. Het moet dan wel gaan om een staking die geleid wordt door vakbonden. Als het gaat om wilde stakingen, buiten de vakbonden om, zullen wellicht andere regels gelden. Natuurlijk weet ik dat Pietje! Ik ben goed op de hoogte wat wel en niet kan. Anders had ik het in mijn beroep nooit 46 jaar volgehouden met een gemiddelde werkweek van 70-75 uur!! Maar de gevolgen van de politiestakingen voor onze club mogen niet onderschat worden. Het spelschema begint te kraken en ze kunnen 3 wedstrijden per week aan de bak, terwijl de concurrentie meer rustpauzes kan inlassen. Dat doet wat met de fysieke en mentale belastbaarheid van onze spelers met als gevolg een blessuregolf. En daar baal ik stevig van. De hele discussie over vervroegd pensioen moet niet aan de politiek worden overgelaten, maar aan de werkgevers en werknemers bonden. Laten die maar bepalen wat zwaar werk is. Verder ga ik daar mij maar niet over uitweiden, want dan kan ik wel een hele forumpagina vullen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 09:36 schreef hjf het volgende:[..] Natuurlijk weet ik dat Pietje! Ik ben goed op de hoogte wat wel en niet kan. Anders had ik het in mijn beroep nooit 46 jaar volgehouden met een gemiddelde werkweek van 70-75 uur!! Maar de gevolgen van de politiestakingen voor onze club mogen niet onderschat worden. Het spelschema begint te kraken en ze kunnen 3 wedstrijden per week aan de bak, terwijl de concurrentie meer rustpauzes kan inlassen. Dat doet wat met de fysieke en mentale belastbaarheid van onze spelers met als gevolg een blessuregolf. En daar baal ik stevig van. De hele discussie over vervroegd pensioen moet niet aan de politiek worden overgelaten, maar aan de werkgevers en werknemers bonden. Laten die maar bepalen wat zwaar werk is. Verder ga ik daar mij maar niet over uitweiden, want dan kan ik wel een hele forumpagina vullen. Lees net dat die knakker psv supporter is die dit organiseerd.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik denk dat we het hier al meer over gehad, jij gelooft echt alles wat journalisten, analisten schrijven.
Heb het toevallig ook gelezen, in dit geval is het Driessens, die zelf weer iets invult...hahaha Driessens er is geen grotere galbak als hij, hij moet elke dag iets negatiefs schrijven.
Gelukkig eens een keertje niet over Ajax, dit mag wel in de krant hahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 09:34 schreef nummer10 het volgende:[..] Nou vertel AW wat is de echte reden van de staking... Aangezien het pensioen gedeelte toch echt word toegelicht door degene die deze staking organiseerd, of geeft die ook geen goede informatie en weet AW het beter dan die man ? Het zijn geen stakingen namelijk. Het zijn werkonderbrekingen. Dat is het grootste verschil. En de politie mag het werk niet onderbreken tijdens Prinsjesdag. Dat heeft de staat laten opnemen in de wet. Maar ja, makkelijk hé de media nalullen zonder de feiten te kennen.
Daarnaast is het voetbal hetgeen wat overall per seizoen het meeste aan manuren nodig heeft naast het gewone werk wat agenten doen. En wie zijn daaraan nou schuldig?? Die zogenaamde burgers die toelaten dat een groep van max 500 man het verstiert voor 50000 man in het stadion. Heel simpel dus dat de politie deze evenementen pakt om een statement te maken richting de politiek. Het is namelijk dat via deze publieke opinie de eindverantwoordelijke wordt bewogen iets te ondernemen. Dus gillen heeft geen zin tegen de verkeerde. En daarnaast heel jouw populistische geschreeuwd over de politie is nonsens. Ik wil je anders weleens een dag meenemen in ons werk, waar we enorm veel met de politie samenwerken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja want dat is relevant. Sjonge jonge wat een populistisch gelul. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 10:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat we het hier al meer over gehad, jij gelooft echt alles wat journalisten, analisten schrijven. Heb het toevallig ook gelezen, in dit geval is het Driessens, die zelf weer iets invult...hahaha Driessens er is geen grotere galbak als hij, hij moet elke dag iets negatiefs schrijven. Gelukkig eens een keertje niet over Ajax, dit mag wel in de krant hahaha Hahaha ik lach me echt kapot om die 10. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha ja maar hij heeft het wel voor elkaar want waarom reageer ik nog op deze onzin ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Papegaaitje leef je nog.. ken je dat liedje ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 10:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat we het hier al meer over gehad, jij gelooft echt alles wat journalisten, analisten schrijven. Heb het toevallig ook gelezen, in dit geval is het Driessens, die zelf weer iets invult...hahaha Driessens er is geen grotere galbak als hij, hij moet elke dag iets negatiefs schrijven. Gelukkig eens een keertje niet over Ajax, dit mag wel in de krant hahaha Zijn Twitter bekeken ?
En jij geloofd alles wat de media zegt ? Komt dat echt uit jou mond jack ? De man die veel al de media citeert of zijn mening bijdraait omdat je anders scheef word aangekeken ? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 11:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het zijn geen stakingen namelijk. Het zijn werkonderbrekingen. Dat is het grootste verschil. En de politie mag het werk niet onderbreken tijdens Prinsjesdag. Dat heeft de staat laten opnemen in de wet. Maar ja, makkelijk hé de media nalullen zonder de feiten te kennen. Daarnaast is het voetbal hetgeen wat overall per seizoen het meeste aan manuren nodig heeft naast het gewone werk wat agenten doen. En wie zijn daaraan nou schuldig?? Die zogenaamde burgers die toelaten dat een groep van max 500 man het verstiert voor 50000 man in het stadion. Heel simpel dus dat de politie deze evenementen pakt om een statement te maken richting de politiek. Het is namelijk dat via deze publieke opinie de eindverantwoordelijke wordt bewogen iets te ondernemen. Dus gillen heeft geen zin tegen de verkeerde. En daarnaast heel jouw populistische geschreeuwd over de politie is nonsens. Ik wil je anders weleens een dag meenemen in ons werk, waar we enorm veel met de politie samenwerken. Wil gerust met je mee hoor AW, en ik heb niks tegen de politie.. sterker nog 2 vrienden zitten bij de politie alleen staken/werkonderbreking what ever die niet mee aangezien ze het onzin vinden omdat ze heel bewust voor dit beroep hebben gekozen en alles wat erbij hoort.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 15:03 schreef nummer10 het volgende:[..] Wil gerust met je mee hoor AW, en ik heb niks tegen de politie.. sterker nog 2 vrienden zitten bij de politie alleen staken/werkonderbreking what ever die niet mee aangezien ze het onzin vinden omdat ze heel bewust voor dit beroep hebben gekozen en alles wat erbij hoort.. Yeah sure! Hahaha alsjeblieft zeg. Dan zou ik die vrienden nog maar eens vragen wat die hele werkonderbreking inhoudt. Want uiteindelijk zullen zij je iets gaan uitleggen. Maar jammer genoeg draai je weer om het verhaal wat ik schreef heen.
Het voetbal moet niet denken dat ze boven wat dan ook staan. Nadeel is namelijk dat ze de meeste manuren innemen naast het feitelijke werk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ieja deja Ja meneer ik ben er nog Ieja deja 'k heb m’n eten opgegeten, en m’n drinken laten staan Ieja deja poef
Zoiets toch? Whahaha hahaha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Yeah sure! Hahaha alsjeblieft zeg. Dan zou ik die vrienden nog maar eens vragen wat die hele werkonderbreking inhoudt. Want uiteindelijk zullen zij je iets gaan uitleggen. Maar jammer genoeg draai je weer om het verhaal wat ik schreef heen. Het voetbal moet niet denken dat ze boven wat dan ook staan. Nadeel is namelijk dat ze de meeste manuren innemen naast het feitelijke werk. Zou hij echt vrienden hebben ??? Whahaahaaaa |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ik zou zeggen kom Almelo is bezoeken maat... en ik wil ook wel dagje Amsterdam als je dat beter uit komt, gaan we samen ff biertje drinken ;) |
|
|
|