|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 16:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Yeah sure! Hahaha alsjeblieft zeg. Dan zou ik die vrienden nog maar eens vragen wat die hele werkonderbreking inhoudt. Want uiteindelijk zullen zij je iets gaan uitleggen. Maar jammer genoeg draai je weer om het verhaal wat ik schreef heen. Het voetbal moet niet denken dat ze boven wat dan ook staan. Nadeel is namelijk dat ze de meeste manuren innemen naast het feitelijke werk. Was je er vanmiddag bij aw ? Wederom provocatie van de bovenste plank.. er was niks, tot dat de zogenaamde stakende agentjes de boel weer kwamen provoceren door rond te rijden tussen de menigte door terwijl je weet dat dit olie op het vuur gooien is...
Neemt overigens niet weg dat ik vernielingen bullshit vind aan je eigen stad..
Maar goed als dit terecht is van ome agent (zou me een rotzorg zijn) mogen ze vanaf nu ook XR harder aanpakken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een rellen gisteren in Amsterdam... De frustratie begrijp ik dondersgoed, maar de spullen van anderen vernielen?? Nooit. Ik zou zeggen: oppakken en rekening man! Tot de laatste euro terug laten betalen, desnoods hun uitkering stopzetten of op hun loon inhouden. Waren dat echte Ajax-supporters of professionele relschoppers?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2024 - 11:07 schreef Pietje het volgende:Wat een rellen gisteren in Amsterdam... De frustratie begrijp ik dondersgoed, maar de spullen van anderen vernielen?? Nooit. Ik zou zeggen: oppakken en rekening man! Tot de laatste euro terug laten betalen, desnoods hun uitkering stopzetten of op hun loon inhouden. Waren dat echte Ajax-supporters of professionele relschoppers? Mwah wat zijn echte Ajax supporters pietje.. er was oprecht niks aan de hand tot dat de politie door de menigte ging rijden.. dat was natuurlijk olie op het vuur gooien.. neemt niet weg dat je dan alsnog niet dingen gaat slopen.. maar een hele slimme actie van de politie was dit niet... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2024 - 16:31 schreef nummer10 het volgende:[..] Mwah wat zijn echte Ajax supporters pietje.. er was oprecht niks aan de hand tot dat de politie door de menigte ging rijden.. dat was natuurlijk olie op het vuur gooien.. neemt niet weg dat je dan alsnog niet dingen gaat slopen.. maar een hele slimme actie van de politie was dit niet... Voor mij is een "echte Ajacied" iemand die het beste voor heeft met Ajax en zijn of haar club niet in diskrediet brengt, zoals die lamlul die een fiets tegen een politiebusje aan smijt. Zo iemand moet opgepakt worden en de schade laten betalen. Dan kijken ze een volgende keer wel uit. Maar dat is mijn mening. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2024 - 17:23 schreef Pietje het volgende:[..] Voor mij is een "echte Ajacied" iemand die het beste voor heeft met Ajax en zijn of haar club niet in diskrediet brengt, zoals die lamlul die een fiets tegen een politiebusje aan smijt. Zo iemand moet opgepakt worden en de schade laten betalen. Dan kijken ze een volgende keer wel uit. Maar dat is mijn mening. Ow absoluut mee eens hoor ! Maar ik denk oprecht niet dat deze "rellen" enkel waren vanwege de afgelaste wedstrijd en dat er veel meer frustratie was tegen de politie door de jaren heen... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2024 - 18:51 schreef nummer10 het volgende:[..] Ow absoluut mee eens hoor ! Maar ik denk oprecht niet dat deze "rellen" enkel waren vanwege de afgelaste wedstrijd en dat er veel meer frustratie was tegen de politie door de jaren heen... De zoon van een straatgenoot bij ons is politieman. Als je hoort waar hij op wordt afgestuurd... Daar word je bepaald niet vrolijk van. Zij worden continu uitgedaagd, geprovoceerd. Voor mij een zwaar beroep. Excessen zijn er van twee kanten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2024 - 02:34 schreef nummer10 het volgende:[..] Was je er vanmiddag bij aw ? Wederom provocatie van de bovenste plank.. er was niks, tot dat de zogenaamde stakende agentjes de boel weer kwamen provoceren door rond te rijden tussen de menigte door terwijl je weet dat dit olie op het vuur gooien is... Neemt overigens niet weg dat ik vernielingen bullshit vind aan je eigen stad.. Maar goed als dit terecht is van ome agent (zou me een rotzorg zijn) mogen ze vanaf nu ook XR harder aanpakken.. Wat zou ik er moeten doen. Nutteloze demonstratie, net als de meeste van jouw posts hier. Maar inhoudelijk lijk je het niet te winnen, want in je reacties blijf je oppervlakkig. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waarschijnlijk alleen de 26 letters van het toetsenbord. 😉 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 00:34 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Wat zou ik er moeten doen. Nutteloze demonstratie, net als de meeste van jouw posts hier. Maar inhoudelijk lijk je het niet te winnen, want in je reacties blijf je oppervlakkig. Kom je alleen om te provoceren aw ? Wanneer gaan we samen een biertje doen dan en gaan we lekker sparren over Ajax, want zoals ik vaker heb aangegeven (ongeveer al 16 jaar hier) is typen niet mijn sterkste kant ;) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ik nodig je graag uit aw, je bent altijd welkom... |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Dat zou mooi zijn nummer 10 als Warrior jouw uitnodiging accepteert. Want ik ben van mening, dat we op een respectvolle manier met elkaar om moeten gaan. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar blijf respectvol naar elkaar in plaats van karaktermoord te plegen. We zijn toch alle voor dezelfde club? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 13:31 schreef hjf het volgende:[..] Dat zou mooi zijn nummer 10 als Warrior jouw uitnodiging accepteert. Want ik ben van mening, dat we op een respectvolle manier met elkaar om moeten gaan. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar blijf respectvol naar elkaar in plaats van karaktermoord te plegen. We zijn toch alle voor dezelfde club? Precies hjf.. amen.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 13:31 schreef hjf het volgende:[..] Dat zou mooi zijn nummer 10 als Warrior jouw uitnodiging accepteert. Want ik ben van mening, dat we op een respectvolle manier met elkaar om moeten gaan. Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn, maar blijf respectvol naar elkaar in plaats van karaktermoord te plegen. We zijn toch alle voor dezelfde club? Gaap |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 september 2024 - 01:57 schreef nummer10 het volgende:[..] Kom je alleen om te provoceren aw ? Wanneer gaan we samen een biertje doen dan en gaan we lekker sparren over Ajax, want zoals ik vaker heb aangegeven (ongeveer al 16 jaar hier) is typen niet mijn sterkste kant ;) Ik drink alleen bier met leuke mensen en dus zeker niet met jou. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Dus je kent me ? Je laat jezelf wel weer kennen man 👍🏼 |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Slaap volwassene slaap is het dan! Pfff moet ook alles verduidelijken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hoezo laat ik me kennen? Ik geef alleen aan dat ik alleen bier zal drinken met gezellige mensen. Dus zeker niet met jou! Ik scheld niet, ik beledig niet, ik zeg alleen de waarheid. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2024 - 11:59 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hoezo laat ik me kennen? Ik geef alleen aan dat ik alleen bier zal drinken met gezellige mensen. Dus zeker niet met jou! Ik scheld niet, ik beledig niet, ik zeg alleen de waarheid. De waarheid ja ? Jou waarheid.. net zoals die van de media... ;) |
|
|
|