|
|
MMM
|
|
|
FC Groningen - Feyenoord (zaterdag 14 september 2024, 18.45 uur)
Datum & tijdstip: Zaterdag 14 september 2024, 18.45 uur Locatie: Euroborg, Groningen Scheidsrechter: Danny Makkelie
Laatste 5 ontmoetingen: 2022-2023: 0-3 (0-2) 2021-2022: 1-1 (0-0) 2020-2021: 0-0 (0-0) 2019-2020: 1-1 (0-1) 2018-2019: 1-0 (1-0)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Verrassend goed zal het worden. Warming-up voor Leverkusen. 1-4. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Erop en erover en niemand zeikt meer over de transferzomer. 1-5 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ietwat moeizame 0-2, maar de hand van Priske raakt zichtbaar. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Mooi achter de broek laten die hand, en anders eerst wassen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Moeizaam gelijkspel. Wat een baggertijd voor een wedstrijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben benieuwd naar de opstelling ...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook. En de aanpak van Priske. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2-4 gaat nu lekker lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
1-3 is voor mij voldoende. Een slippertje achterin zou me niet verbazen maar we kunnen er zelf heus wel 3 maken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eindelijk begint het weer, wel lange voorbereiding zo en met maar 1 oefenduel tussendoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zo een grote selectie je kan elke dag 11 tegen 11 spelen. Dan nog wedstrijd tegen o 21 Tja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat kan ook maar dat lijkt niet op voetbal |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha dat is helder😉 zoals slot het zou verwoorden 😅 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Conditie training llaat maar zeggen 😝 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen Zerrouki is al iets om naar uit te kijken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja absoluut, ik werd er lichtelijk gefrustreerd van zo lange tijd niks waar het seizoen echt al begonnen was |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dit zegt Priske over de inzetbaarheid van Santiago Giménez tegen Groningen
Laatste update: om 11:33 Santiago Gimenez lijkt zaterdagavond gewoon inzetbaar voor Feyenoord in het uitduel tegen FC Groningen. De Mexicaanse spits, die terugkeerde na interlandverplichtingen, traint vandaag voor het eerst mee met de groep. Trainer Brian Priske verwacht dat hij fit genoeg is om te starten, zo vertelt hij op de persconferentie.
Kan Santiago Giménez spelen tegen Groningen? Gimenez speelde eerder deze week nog voor het nationale elftal van Mexico, maar dat baart Priske weinig zorgen. "Hij arriveerde donderdagochtend in Rotterdam en werkte een herstelsessie af in de gym. Als hij goed heeft geslapen, moet hij vandaag fit genoeg zijn om te trainen en zaterdag te spelen", aldus de trainer tijdens de persconferentie. Ook spits Ayase Ueda kampt met dezelfde situatie, aangezien hij terugkwam van een interland met Japan.
Feyenoord heeft volgens Priske voldoende opties voorin. "Ueda heeft dezelfde uitdaging als Gimenez, maar we hebben ook Julián Carranza als mogelijke vervanger. Hij liet zich goed zien in de oefenwedstrijd met twee goals", verklaarde Priske. Het team heeft genoeg vertrouwen om de wedstrijd in Groningen met ambitie tegemoet te gaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ben zelf ook enorm enthousiast op basis van beelden, en zeker van alleen al beelden pas 1 seizoen bij rode ster wel erg veel mooie dingen ook, Tis gewoon enorm goeie voetballer die in ons systeem uitstekend op 6 zou moeten kunnen,, aangezien bij ons je niet een pure stofzuiger daar ziet daar afg paar jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 12:03 schreef bijft007 het volgende:Ben zelf ook enorm enthousiast op basis van beelden, en zeker van alleen al beelden pas 1 seizoen bij rode ster wel erg veel mooie dingen ook, Tis gewoon enorm goeie voetballer die in ons systeem uitstekend op 6 zou moeten kunnen,, aangezien bij ons je niet een pure stofzuiger daar ziet daar afg paar jaar Verkeerde topic..?🙃 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen zerrouki wie gaat die positie overnemen ? Als die het goed doet is hij zijn plekkie kwijt denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk morgen Zechiel Timber Milambo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bij 4-3-3 denk ik het ook. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zie op FR12 een opstelling, geen idee wat de bron is, maar als dat het word.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die met Nieuwkoop en Nadje? Opvallend ja. Je zou misschien eerder Milambo en Hadj-Moussa verwachten op die posities. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of Ivanusec voorin. Al dan niet van flank gewisseld met Paixao. En of Santi start is ook nog wel een vraagteken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 16:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die met Nieuwkoop en Nadje? Opvallend ja. Je zou misschien eerder Milambo en Hadj-Moussa verwachten op die posities. Ja die inderdaad. Zou een belachelijke opstelling zijn. Milambo hoort sowieso te spelen nu.
Nadje, Zechiël en Timber kan helemaal niet. Nieuwkoop rechtsbuiten is helemaal treurnis.
Maar we wachten even af tot morgen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was het even kwijt, zerrouki is natuurlijk geschorst,, uitstekende kans eerst voor nadje, en erna dan evt de kans daar voor wang,, maar ook Stengs das echt wel een gemis,, misschien dan gelijk debuut Osman samen met paix voor de flanken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Osman-carranza-paixao Op 10 Ivanusec of milambo Timber nadje Bueno hancko beelen lutomba Bijlow/wellie
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarom niet die derde spits. En gun Gimenez en Ueda even wat rust. Je hebt n grote selectie, gebruik die dan ook. Santi was afgelopen jaar volledig afgebrand in januari. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2024 - 17:57 schreef van geil het volgende:Waarom niet die derde spits. En gun Gimenez en Ueda even wat rust. Je hebt n grote selectie, gebruik die dan ook. Santi was afgelopen jaar volledig afgebrand in januari. Eensert..!! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Juist, gebruik die 3e spits eens in zo'n gevallen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zou het dus inderdaad ook doen,, kun je alsnog Santi inbrengen ergens in 2e helft mocht het nodig zijn
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Lastige wedstrijd, ook denk ik dat er weinig uitwedstrijden makkelijk gewonnen gaan worden. Als ik de verwachtte opstelling zie ben ik er bang voor vandaag en vraag ik mij toch echt af wat er tijdens de transferperiode is gebeurd. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vooral benieuwd wie op 6 nu, zechiel of nadje of gaat hij nog meer schuiven😲 en ook de 10, denk milambo of Iva daar het meest in aanmerking voor komen,, Osman gelijk basis🤔 lijkt er ook niet op als ik het allemaal lees/hoor, dan hopelijk gewoon mousa dat is dan nog echte buitenspelert |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens kijken hoe Priske erover denkt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ziekenboeg is nog verdomd druk. Vermoedelijk een hoop jongens met relatief weinig (tot geen) Feyenoord wedstrijdervaring aan de start vandaag. Geen makkie maar het moet doenbaar zijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|