|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja dus.
Wat een schandalige opstelling. Armoe. Tig jaar terug de tijd in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor de volledigheid.
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, dat wisten we toen de transfermarkt sloot. En ook transfervrij er niemand werd bijgehaald. Dan kom je helaas al gauw uit bij Nieuwkoop op die positie. Ook omdat Osman nog niet kan starten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Roeien met vertrouwde riemen. Vind er niet veel mis mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben vooral benieuwd naar hoe t staat |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nieuwkoop rechtsbuiten min of meer, had gedacht dat nu echt niet meer zou hoeven๐ en wie op 10 nu dan nadje zelfs of timber๐ฒ |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis misschien nog het meest opvallend dat Milambo niet speelt? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 17:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, dat wisten we toen de transfermarkt sloot. En ook transfervrij er niemand werd bijgehaald. Dan kom je helaas al gauw uit bij Nieuwkoop op die positie. Ook omdat Osman nog niet kan starten. Ja maar voor je middenveld kun je wel iets meer voetbal brengen. Waarom geen Milambo?
Nieuwkoop vind ik wel echt schandalig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mogelijk staat het in de praktijk wel anders inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 17:53 schreef MMM het volgende:[..] Ja maar voor je middenveld kun je wel iets meer voetbal brengen. Waarom geen Milambo? Nieuwkoop vind ik wel echt schandalig. Nadje hebben we nog nauwelijks gezien. En Milambo is een groot talent, maar ook nog geen dragende kracht oid. Maar ik had hem ook in de basis verwacht ja.
En het alternatief voor Nieuwkoop is Ivanusec. Dat is het eigenlijk. Die speelde daar al een keer eerder dit seizoen en dat was helemaal niets. Of je kan met hem en Igor nog wat gaan schuiven, maar ook dat is niet ideaal.
En ook dan moet je waarschijnlijk van Nieuwkoop gebruik maken, maar dan als invaller. Dat is misschien nog wel minder aantrekkelijk. Indien nodig wissel je liever creativiteit je elftal in.
Maar goed, zoals anderen al zeggen, misschien staat het anders dan we denken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel sneu en lijkt nu zelfs achter alle andere spelers in pikorde te zitten zelfs ivanusec๐ฒ van grootste aankoop afg 3 jaar tot zelfs niet meer bij eerste 15 spelers ongeveer,, had er zelf echt veeeel meer van verwacht en met mij velen lijkt me
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Droevige opstelling. Met Prutske is het anrivoetbal. Voetballen om niet te verliezen. Trap die gozer eruit Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zechiel en Nadje. Priske waagt het in ieder geval. Durf aan inzet jeugd kun je hem niet ontzeggen. Met een brede verdedigingslijn erachter.
Enne...Wisselopties achter de hand. Op basis van prestaties kun je ook vraagtekens bij Gimenez zetten. Bovensien is Nieuwkoop een goede aanjager gebleken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Milambo schijnt niet te spelen om overbelasting te voorkomen. Is ook wel logisch gezien zijn leeftijd en het feit dat hij weinig ervaring heeft. Om dan van niets naar constant 3 wedstrijden in de week te gaan, is ook wel wat veel. Seizoen is lang. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 18:11 schreef Leuv het volgende:Droevige opstelling. Met Prutske is het anrivoetbal. Voetballen om niet te verliezen. Trap die gozer eruit Feyenoord. ๐๐๐๐ค๐ค๐ค |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen een fijne wedstrijd gewenstโฆCOME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beetje positiviteit mag wel inderdaad. Fijne wedstrijd allemaal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Fijne pot inderdaad boys๐ช |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Winst. Niets minder dan dat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hancko en Trauner zijn de tweede en derde aanvoerder, maar dat lag ook wel voor de hand denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
oh ja, Hadj-Moussa ook geblesseerd, die was ik alweer bijna vergeten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 18:18 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Milambo schijnt niet te spelen om overbelasting te voorkomen. Is ook wel logisch gezien zijn leeftijd en het feit dat hij weinig ervaring heeft. Om dan van niets naar constant 3 wedstrijden in de week te gaan, is ook wel wat veel. Seizoen is lang. Gelul. Prutske snapt er geen hol van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: ๐๐๐๐ค๐ค๐ค |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
tempooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Stel je geen doelpunten op dan ga je niet winnen. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
jageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik dacht al, die ligt te neuken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit was geen aanstellerij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tweede been erachteraan moet rood zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schop die tyfus hond de wedstrijd uit |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weer een VAR die zit te pitten |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
er gebeurd niks, over een minuut heeft hij nergens last meer van |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Rode kaart als je iemand de wedstrijd uit trapt, lompe kut boer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb vanmiddag een pizza op van een meter . Kan niet meer bewegen dus ook dat neuken sla ik lekker ff over ๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik heb vanmiddag een pizza op van een meter . Kan niet meer bewegen dus ook dat neuken sla ik lekker ff over ๐ Haha, wij hebben n scootertocht van 8 uur gehad, incl koffiestop en lunch. Geen kont meer over :) en kramp in de bovenbenen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zechiel echt goed, wil telkens de bal van Wellie. |
|
|
|