|
|
Leuv
|
|
|
Gelukkig heb ik de juiste beslissing gemaakt. Gewoon de kroeg in en geen voetbal kijken. Tyfus Prutske verneukt alles. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat Gimenez nou nooit een medespeler vind is echt triest voor de opbouw |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spelen weer zonder spits ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:08 schreef Leuv het volgende:Gelukkig heb ik de juiste beslissing gemaakt. Gewoon de kroeg in en geen voetbal kijken. Tyfus Prutske verneukt alles. Wie zit er nou op een forum in de kroeg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Groningen is beter tot nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:08 schreef Leuv het volgende:Gelukkig heb ik de juiste beslissing gemaakt. Gewoon de kroeg in en geen voetbal kijken. Tyfus Prutske verneukt alles. Bah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rommelig en onsamenhangend vooralsnog. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
wat een drama op die rechtervleugel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:05 schreef van geil het volgende:[..] Haha, wij hebben n scootertocht van 8 uur gehad, incl koffiestop en lunch. Geen kont meer over :) en kramp in de bovenbenen. Das wel kicke zo'n scootertocht haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Groningen speelt vanuit de reactie. Dat oogt vaak beter vind ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:08 schreef Leuv het volgende:Gelukkig heb ik de juiste beslissing gemaakt. Gewoon de kroeg in en geen voetbal kijken. Tyfus Prutske verneukt alles. ๐๐๐๐ค๐ค๐ค O O Luvke toch.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Juist. Alleen weer een excuus voor die kabouter om twee keer zโn man te laten lopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat precies, wat een aandachtstrekker is die Luvke.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:08 schreef Leuv het volgende:Gelukkig heb ik de juiste beslissing gemaakt. Gewoon de kroeg in en geen voetbal kijken. Tyfus Prutske verneukt alles. Het feit dat je in de kroeg dan headliner opent zegt me dat je toch niet zonder kunt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:08 schreef Leuv het volgende:Gelukkig heb ik de juiste beslissing gemaakt. Gewoon de kroeg in en geen voetbal kijken. Tyfus Prutske verneukt alles. Boeiend bericht hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is een Leuvige situatie inderdaad |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zou toch ook wel handig zijn als we een spits hadden die zelf ook iets kan creรซren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt iedereen deelt in de malaise |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joh die is gewoon door zโn. Vrouw thuis weggestuurd, en aangezien die waarschijnlijk geen vrienden heeft om langs te gaan word het de kroeg.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ligt aan Groningen. Die doen weinig en zetten pas druk bij de middellijn Onze voorhoede kunnen wij nauwelijks bereiken |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
wat ik niet snap is waarom speel je nu weer dat andere systeem nieuwkoop als rechtbuiten gaat toch helemaal nergens over zet dan paxao op rechts en die osman op links wat een bende man |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:12 schreef Stylzz het volgende:[..] Ligt aan Groningen. Die doen weinig en zetten pas druk bij de middellijn Onze voorhoede kunnen wij nauwelijks bereiken Te weinig creativiteit op het middenveld en voorin.
Zo kun je niet spelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|