|
|
Alexmem
|
|
|
Het verschil tussen de spelers die aardig spelen (Beelen, Timber, Hancko, Zechiel, Nadje) en de spelers die heel matig zijn (Santi, Paixao, Nieuwkoop, Smal en Lotomba) is erg groot. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou laat dan Santi maar staan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zoals die laatste actie wat vaak zn specialiteit is loopactie ala tegen psv,,toch het idee dat het meer is dit keer dan alleen vorm,, met 2 andere opties wat langer rust moeten geven dat zoiezo,, anders krijg je op zeker zon 2e helft als vorig seizoen met hem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Tja, echt vrolijk worst je er niet van. Santi lekker laten slapen naast, op ofonder zijn vrouw, en 2e helft met andere spits beginnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De amusementswaarde van Feyenoord loopt al geruime tijd hard achteruit. T lijkt echt nergens op. Helaas. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit is ook wel de opstelling met vooral de dravers. En een elftal dat nog behoorlijk aan elkaar moet wennen. Goede nieuws is wel dat je nog voetbal het elftal in kan wisselen met Milambo, Ivanusec en Osman. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wat vinden jullie van Nadje? In potentie een basisspeler? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
straks krijgen we ivanusec voor paix ueda voor santi en het word nog veel zwakker dan nu |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind hem wel wat hebben. Hele dynamische jongen. En al verder dan ik dacht, maar moet nog wel wat stappen maken.
Dus voorlopig nog geen basis, maar misschien over een paar maanden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Goed begin bij ons nadje, heeft wel wat en zeker voor speler die er ook pas is en voor 6 ton ofso, kan iig aardig potje ballen dat zie je al wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wissels kan je wel uittekenen denk ik ja. De hele voorhoede zal vervangen worden in de loop van de tweede helft. Ivanusec-Ueda-Osman. Milambo zal komen voor Nadje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan me wel bekoren, heeft nog wat tijd nodig.. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind hem wel wat hebben. Hele dynamische jongen. En al verder dan ik dacht, maar moet nog wel wat stappen maken. Dus voorlopig nog geen basis, maar misschien over een paar maanden. Ik zou m wel wisselen trouwens. Met geel op zak. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
De potentie is erinderdaad wel. Zal wel snel nog meer moeten aanhaken met de komst van Hwang en Milambo die zich steeds meer laat zien. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Denk het ook, gele kaart nadje is zoiezo de reden, Priske brand zich er niet 2e wedstrijd weer aan of wil branden |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Ja, Milambo brengen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zechiël kan blijven staan voorlopig. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Zechiël, niet bijzonder vanavond, maar in alles kan je zien dat dat een hele goeie kan worden |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 19:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Wissels kan je wel uittekenen denk ik ja. De hele voorhoede zal vervangen worden in de loop van de tweede helft. Ivanusec-Ueda-Osman. Milambo zal komen voor Nadje. ik hoop dat die osman een lichtpuntje is anders word de eerste helft van het seizoen niks |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ja die is absoluut niet minder dan Zerrouki. Toch speelt die laatste vast tegen Leverkussen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan zal hij er wel afgaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vond Beelen prima spelen. Maar wat Been liet zien, aan de bal wel minder
Trauner nu. Kijken of die wel sneller durft in te spelen. Toch weinig ritme na al die tijd |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beelen eruit ? Geblesseerd ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet te hopen inderdaad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beelen kreeg dus de schuld in de opbouw,, ik vond het mede wel vrij ver om tekens de pass op middenveld te geven, toch best veel momenten athans,, niet alleen been eruit stipte,, kans op iemand tussen zat was groot
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een goedkope kaart zeg.
Tyfus Makkelie |
|
|