|
|
Leuv
|
|
|
Bedankt Prutske. In heel korte tijd heb je er een grote puinhoop van gemaakt. Petje af dat doen er weinig jou na. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Anyway, 2-2 is een terechte uitslag. Al moet je deze pot na de 0-2 gewoon over de streep kunnen trekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker met je team voor lul staan op de middenstip Hij mag van mij alweer weg |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
0-2 moet gewoon genoeg zijn, dit is gewoon echt slecht dat je na die 0-2 ineens echt uit positie loopt,, en niet gestructureerd kan uitspelen, leek meer op tactiek na 0-2 er nog wat moest gebeuren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Van vandaag snap ik niet dat je begint met Gimenez, valt niet goed te praten. Ik zou toch gaan proberen om met Hancko op lb te gaan spelen, Smal laat het nog niet zien. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
PSV rolt dit soort ploegen makkelijk op en Feyenoord laat tegen dit soort ploegen punten liggen en heeft het er altijd moeilijk tegen. Bizar gewoon en te gek voor woorden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Wat een mongool inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond echt de verdediging de tweede helft totaal niet meer kloppen. Snapte t idee van Trauner wel, want die zoekt snel de voorste spelers om in te passen Maar verdedigend was t de hele tweede helft billen knijpen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 20:46 schreef Stylzz het volgende:Vond echt de verdediging de tweede helft totaal niet meer kloppen. Snapte t idee van Trauner wel, want die zoekt snel de voorste spelers om in te passen Maar verdedigend was t de hele tweede helft billen knijpen Ja toen hij erin kwam snapte ik het wel maar toen hij Nadje en Zechiel eraf haalde was die hele logica verdwenen |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Snap Priske ook niet.. Waarom begint hij in hemelsnaam met Nadje en Nieuwkoop rechtsbuiten.. Smal speelt (weer) verschrikkelijk, maar neem aan dat die Portugees niet fit is. Beelen voor Trauner ook een vreemde zet. Ueda liet weer niks zien. Maar laten we niet vergeten dat DTK hem met deze middelmaat heeft opgescheept. Je zie t t met Zechiel eraf vandaag en je hebt eigenlijk geen middenvelders meer over. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Prutske snapt het spelletje gewoon niet. Ik roep het al maanden maar iedere wedstrijd blundert hij tactisch met de opstelling en de wissels. Hij snapt niet hoe je ruimtes moet benutten en brandt het hele elftal al op met die dwaze keuzes. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Lukkien zou ( Niet alleen vanwege deze pot) misschien wel een waardige vervanger zijn van onze Deense vriend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 20:51 schreef Leuv het volgende:Prutske snapt het spelletje gewoon niet. Ik roep het al maanden maar iedere wedstrijd blundert hij tactisch met de opstelling en de wissels. Hij snapt niet hoe je ruimtes moet benutten en brandt het hele elftal al op met die dwaze keuzes. Ik denk dat je gelijk gaat krijgen . |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dan heb je 2 backs en stel je ze beide op? Wat als er 1 geblesseerd raakt? Idioot is het die 343 speelwijze van Pruske. Hotseknots renvoetbal is het. Zou hij niet weten dat de bal sneller is dan de man? |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Het zegt ook al genoeg dat je als trainer na 1 keer puntverlies van je filosofie afstapt. 3-4-3 was zijn systeem en daar moesten we aan wennen. 1 eredivisie wedstrijd heeft hij zo gespeeld. Slappe hap geen karakter! Ik vond 3-4-3 ook niks, maar als dat is wara je voor staat, sta er dan ook voor en pak je punten met die opstelling. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 20:59 schreef yoghurt17 het volgende:Het zegt ook al genoeg dat je als trainer na 1 keer puntverlies van je filosofie afstapt. 3-4-3 was zijn systeem en daar moesten we aan wennen. 1 eredivisie wedstrijd heeft hij zo gespeeld. Slappe hap geen karakter! Ik vond 3-4-3 ook niks, maar als dat is wara je voor staat, sta er dan ook voor en pak je punten met die opstelling. Staat met stress in de ogen langs de kant. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 20:57 schreef Leuv het volgende:Dan heb je 2 backs en stel je ze beide op? Wat als er 1 geblesseerd raakt? Idioot is het die 343 speelwijze van Pruske. Hotseknots renvoetbal is het. Zou hij niet weten dat de bal sneller is dan de man? Huh, je hebt niet gekeken dus,, goeie keus trouwens hoor, maar spelen al sinds 2e pot al geen 343
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Speelde zelfs met 3 backs |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Aha dat klopt dan weer wel 😂, ja is gewoon wel triest je Bart als rechtsbuiten achtig wil gebruiken,, maar zegt dus alles over het gebrek aan pure kwalitatieve buitenspelers,, alhoewel🤔 waar was Moussa,, moet zeggen er niet echt lijn in zit zo,, je moet wat je hebt ook een kans geven natuurlijk
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het zit ook niet mee met die interlands precies als je net begonnen bent.
Schorsingen blessures en nieuwelingen die nog meter gemaakt hebben voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dit was dus echt wel 343 of 532 hoe je het ook maar noemen wil. We horen 433 te spelen en anders niet. S |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Het zit ook niet mee met die interlands precies als je net begonnen bent. Schorsingen blessures en nieuwelingen die nog meter gemaakt hebben voor Feyenoord. Dat zijn de keuzes die je zelf maakt. Je kunt ook een andere en beter selectie samenstellen zonder dat ze veel weg zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het spel vandaag baart zorgen. Excuus is bv ontbreken van Stengs en de Koreaan. En de vreemde onderbrekingen, afgelopen weekends. Maar miste ook een een spelvisie. Er waren amper automatismen. Dit gaat nog weken geduld vragen. Of het ontwikkelt niet.
Nog steeds…Het kan ook zomaar ten goede keren, maar er is steeds minder aanleiding hiervoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2024 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik heb de tweede helft niet gezien, maar zo te lezen heb ik niets gemist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker wel, een hoop ergernis en een bedevaart. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zag GEEN systeem, een los hangend team. Een trainer die lult lult en nog eens lult Geen woorden maar daden, ben echt bang voor een rampzalig seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat moment met Paixao, iemand gezien? Kreeg instructies langs de lijn van Priske. Priske maakte gebaren op zijn hand. Paixao keek de andere kant op, keek m toen weer aan, knikte ja, en liep het veld weer in. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik had nog wel vertrouwen in priske maar begin daar ernstig aan te twijfelen , tactisch niet sterk maar aan de andere kant ga er maar aan staan , de key spelers worden verkocht en je haalt alleen maar een buslading spelers die talentvol zijn maar nog niet het niveau voor feyenoord hebben , dan heb je een spits die geen knikker raakt (wat is er in godsnaam gebeurd met hem ) je haalt geen 6 en geen rechtsbuiten nou tel uit je winst , te kloese heeft er op zijn zachts gezegd een zooitje van gemaakt en hij laat zijn trainer Priske zo ook zwemmen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2024 door kenny -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben wederom telleurgesteld Caranza kip zonder kop, Trauner oogt oud, Timber wil wel, Santi hopeloos uit vorm, Ueda zucht Zechiel krampje ????? Licht puntje ( vinden jullie denkelijk niet ) Wellie, en Paxao |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 11:27 schreef piet de paler het volgende:Ben wederom telleurgesteld Caranza kip zonder kop, Trauner oogt oud, Timber wil wel, Santi hopeloos uit vorm, Ueda zucht Zechiel krampje ????? Licht puntje ( vinden jullie denkelijk niet ) Wellie, en Paxao paixao vind ik ook wel een lichtpuntje , heel langzaam vind ik hem steeds iets beter worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind de twee goals veel verbloemen, maar tegelijkertijd begrijp ik hoe belachelijk dat klinkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zechiel vond ik het lichtpuntje. Paixao ook wel,maar die heeft totaal geen oog voor Gimenez. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens hij is soms een ego en daar moet hij vlug mee stoppen , had die bal natuurlijk breed moeten spelen op gimenez |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Check de kop van de Wolf en naar wie hij kijkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De enige die oog heeft voor Santi is Timber. Alleen zijn ballen komen vaak te veel naar links uit. Omdat hij rechtsbenig is, moet hij eigenlijk buitenkant voet, de bal binnendoor geven. Dat ligt hij panklaar. Nu is het steeds aannemen,kappen, en als dat gelukt is, sta je met het verkeerde been achter de bal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou niet alleen de Wolf hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2024 - 20:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Anyway, 2-2 is een terechte uitslag. Al moet je deze pot na de 0-2 gewoon over de streep kunnen trekken. Bizar ja, 0-2 moet je normaal gezien uitspelen en profiteren van de ruimtes die ontstaan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Alleen Hancko lijkt er in te geloven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 september 2024 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gimenez ziet er ook daar niet scherp uit 😂 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: De Wolf kijkt naar hem volgens mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat een gedoe, dat mensen hier aan meedoen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik denk dat als de Wolf zou kunnen zeggen wat hij werkelijk denkt dan zou er nog een rokend hoopje as liggen waar Priske stond. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kleuterschool psychologie van een tot nu toe weinig overtuigende trainer.
Afschaffen die komedie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Timber staat erbij als een aartsengel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zou ze persoonlijk het principe van massatraagheid en mijn grote teen in hun reet uitleggen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|