|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met de Gospelbus terug naar Rotterdam. Lekker man. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is ook weer niet zo dat we in het verleden makkelijk de puntjes mee naar huis namen tegen Groningen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 12:38 schreef CobusIII het volgende:Het is ook weer niet zo dat we in het verleden makkelijk de puntjes mee naar huis namen tegen Groningen. Nee is waar, maar 2-0 voor met 10 minuten te gaan.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De Wolf denkt GEBRUIK JE VERSTAND GVD!! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Hopelijk zegt ie dat ook gewoon..😤 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitslag niet prettig, maar belangrijker: het spel rommelig, collectief was zoek, hoge druk zetten amper te zien. Nu kan dat zijn in deze rommelige aanvangsperiode, maar er is nauwelijks iets van houvast zichtbaar.
Vooralsnog dus geen vooruitgang. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Is zo alle automatismen die er waren lijken in een paar maanden tijd verdwenen te zijn, en nog geen nieuwe structuur te ontdekken.
Combinatie van coach die perse alles anders lijkt te willen doen en een gebrek aan kwaliteit op bepaalde posities. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor de kenners ( ik zag het niet) Welk systeem speelden we nu ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 12:47 schreef FR-Henk het volgende:Uitslag niet prettig, maar belangrijker: het spel rommelig, collectief was zoek, hoge druk zetten amper te zien. Nu kan dat zijn in deze rommelige aanvangsperiode, maar er is nauwelijks iets van houvast zichtbaar. Vooralsnog dus geen vooruitgang. Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar zou moeten krijgen? je kan er eind oktober pas wat van zeggen. Nu: - veel geblesseerden - nieuwe trainer - Veel nieuwelingen - Interland perioden - Vertrek basisspelers - rommelige competitie - Zwakke transferperiode (ook slechte markt) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Eind oktober, dan zit een kwart van de competitie er alweer op.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, maar had je gedacht kampioen te worden? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Moet ik dit serieus nemen🤣 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 13:10 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar zou moeten krijgen? je kan er eind oktober pas wat van zeggen. Nu: - veel geblesseerden - nieuwe trainer - Veel nieuwelingen - Interland perioden - Vertrek basisspelers - rommelige competitie - Zwakke transferperiode (ook slechte markt) Zijn wel heel veel excuse Verdediging was vertrouwt Spits staat nog steeds op zelfde positie Keeper stond goed Kwamen geen ballen voor of slecht Tja hoop dat je gelijk hebt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 13:10 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar zou moeten krijgen? je kan er eind oktober pas wat van zeggen. Nu: - veel geblesseerden - nieuwe trainer - Veel nieuwelingen - Interland perioden - Vertrek basisspelers - rommelige competitie - Zwakke transferperiode (ook slechte markt) Telt allemaal mee, Cobus, maar enige visie mag je intussen op het veld toch wel waarnemen. Zijn paar maanden verder, aantal spelers in de basis ook. Maar zelfs wat Slot automatismen lijken weg.
Priske moet wel tijd gegund worden, ja. Na Slottijdperk direct hetzelfde verwachten is onzinnig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 15 september 2024 - 13:24 schreef piet de paler het volgende:[..] Zijn wel heel veel excuse Verdediging was vertrouwt ( met Smal doe je een stap achteruit) Spits staat nog steeds op zelfde positie (die is al een jaar uit vorm) Keeper stond goed (ja) Kwamen geen ballen voor of slecht ( tweede doelpunt kam uit een voorzet) Tja hoop dat je gelijk hebt (ik zeg niet dat het dan beter gaat, maar dat priske dan pas goed beoordeeld kan worden) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Is ook gewoon zo hadden met 10 moeten staan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mogelijk wel rood, had je daarna kunnen winnen. Uiteindelijk maskeert dat dan wel het probleem waar we zelf tegen aan lopen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Het gaat niet om wel of geen rood. Het gaat erom dat deze var niet onafhankelijk is. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Inderdaad, nichten kliek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen enkele scheidsrechter is objectief Er is namelijk geen enkele voetballer die geen voorkeur heeft. Nul. En scheidsrechters zijn in den basis altijd eerst voetballers |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die twee hebben een klik. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Of hij wil er met z'n vrouw vandoor, ik twijfel nog. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
John heeft het licht gezien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Collum v Willem zegt genoeg |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb niet alles gelezen,, maar ging dacht ik over het kringetje oa toch😲, ik vind dat totaal niet belangrijk,, als je je wedstrijden wint hoor je niemand erover en niet wint gaan mensen ook zoeken,, maar hij had het dacht ik ook over wissel beleid,, dat is wel echt zo,, en zeker tegen Groningen was het killing een aanvaller voor een middenvelder te brengen,, je hanteerde toen zowat een alles of niets tactiek met 0-2 voorsprong en werd middenveld in balbezit overgeslagen en Groningen kon toen vrij makkelijk door het middenveld komen om voorzetten in 16 te geven of doel onder vuur te nemen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat die eerste zin niet klopt. DTK wist hoe hij werkt, en denkt. Die had al duidelijk moeten zijn dat dat in Rotterdam niet gepruimd gaat worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Belangrijk is of spelers dit willen. Samen met resultaten. Dat vooral. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spelers willen na teleurstelling even snel t publiek bedanken en weg. En na een overwinning dit lekker vieren met supporters. Het publiek is heel belangrijk in deze, die moet je niet minachten. Kijk de reacties eens terug met Bijlow.(afscheid) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Denk ik ook. Als eerste bedank je je trouwe supporters. Zijn altijd je basis. Raadsel wat een huddle na zo’n wedstrijd echt biedt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 16 september 2024 - 19:26 schreef FR-Henk het volgende:Denk ik ook. Als eerste bedank je je trouwe supporters. Zijn altijd je basis. Raadsel wat een huddle na zo’n wedstrijd echt biedt. Interessant doenerij van een dwalende trainer toch? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Therapeutisch kringgesprek. Maar voor wie? |
|
|
|