|
|
Stylzz
|
|
|
Paixao staat aldoor naast Santi Pleurt toch op man |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ga nog geen shirtje halen van Hwang |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hahahaha tactiek hoor, Duitsers die poepen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Krijgt er zo nog 5 om je oren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lotomba laat ook alles lopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Las je niks beters kan scouten dan Lotimba, dan is het ook wel treurig gesteld. Die gast verdedigt niet. Nul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij is niet de enige. T is pupillenvoetbal. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Tjongejonge ze vliegen er wel heel makkelijk in. Dit lijkt toch helemaal nergens op Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb Zerrouki nu al vijf keer als een blinde druk zien lopen zetten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We worden weer net zo hard afgedroogd als toen tegen Manchester City. Compleet machteloos. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Stel hem dan niet op of grijp in. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Lotomba wandelde ook lekker op zijn gemakkie terug... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alleen Hancko kan t niveau aan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt. Matige en kwaliteitsarme spelers. Nul automatismen. Keeper die nog geen bal met z’n handen geraakt heeft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En Leverkusen speelt echt op 40 procent. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
2 potentiele assists niet gegeven. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Maar Leverkussen verdedigt met 11. Feyenoord met 3. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
wat een waardeloos KUT team heeft die te kloese bij elkaar geraapt!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja laat Igor m trappen haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Wirz is de enige die je niet moet vrij laten Dus wie is er vrij |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
en ga godverdomme eens 4-3-3 spelen man |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ook Timber is constant veel en veel te laat. Zéker verdedigend. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Omschakeling vooral niet met rest verdediging op orde,, hwang wordt onze ster dit jaar dat heb ik als lichtpuntje nog kunnen zien ondanks dat tegenstander momenteel nog veel te leep en te goed is, komt gewoon en hopelijk nog veelte vroeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Huppaaa vooral zo laten gaan joh |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
4 ballen op goal en allemaal raak |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Maar gaat alsnog veel te hard,, wel duidelijk hoop werk aan de winkel😓 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Niks gedaan om te voorkomen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het leeuwendeel van onze nieuwelingen gaven me in de eredivisie al hoofdpijn maar in de CL is de hoofdpijn meer een schedelbasisfractuur geworden. Wat een armoe hebben we binnengehaald, ik houd mn hart vast voor de rest van het seizoen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Bijlow moet zich ook afvragen hoe t komt dat een trainer de voorkeur geeft een deze Duitse B-choice. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja in de omschakeling sta je met 3 man achterin waar goals uit voort komen! dat zie je toch die lotomba is rechtsbuiten!!! nou vertel jij het maar dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:32 schreef coenjo het volgende:[..] ja in de omschakeling sta je met 3 man waar goals uit voort komen! dat zie je toch die lotomba is rechtsbuiten!!! nou vertel jij het maar dan Dat is de gouden tactiek schijnt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 10 steeds voor de bal in ieder geval niet. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bijlow lekker op de bank laten joh... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:32 schreef coenjo het volgende:[..] ja in de omschakeling sta je met 3 man achterin waar goals uit voort komen! dat zie je toch die lotomba is rechtsbuiten!!! nou vertel jij het maar dan Dat is met 433 ook hoor. Dan blijf je ook niet met vier achter. Maar goed. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een afgang.Elke kans van Leverkusen is gelijk een goal. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Had gehoopt nu je wel ruimte krijgt tegen een beter voetballend team je uitstekend tussen linies kan ballen,, dat kan al gauw in de prullenbak die gedachte,, maar zo kwetsbaar uit tegenaanvallen, echt met mee verdedigen meelopen en vooral met zn allen tegenhouden is echt zwaar ondermaats blijkt wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Feyenoord moe onderhand na die paar wedstrijden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tweede helft schade beperken. Niets anders wat je kan doen. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja als je meer balbezit hebt wel maar tegen zulke ploegen speel je toch niet zo het hele seizoen al een wereld aan goals tegen met dit systeem tegen de sterke ploegen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:32 schreef tomson het volgende:Het leeuwendeel van onze nieuwelingen gaven me in de eredivisie al hoofdpijn maar in de CL is de hoofdpijn meer een schedelbasisfractuur geworden. Wat een armoe hebben we binnengehaald, ik houd mn hart vast voor de rest van het seizoen. Idd, die Lotomba wandelt maar wat, schakelt niet om...
Als je dit moet halen... Zet dan lekker je eigen jeugd in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|