|
|
van geil
|
|
|
quote: Het ergste is, dat ze dat echt op hun gemak doen. Als mannen tegen dames. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nahhh nee sowieso niet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voetballend nog best oke,, maar staat zonder bal echt niet goed joh, alles is ook raak waar het nog best te volgen lijkt ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:35 schreef coenjo het volgende:[..] ja als je meer balbezit hebt wel maar tegen zulke ploegen speel je toch niet zo het hele seizoen al een wereld aan goals tegen met dit systeem tegen de sterke ploegen Gaat 2e helft toch op dezelfde voet verder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat een schande dit. Ben klaar met deze wedstrijd. Snel de achtertuin in. Nadenken wie hier allemaal door geslachtofferd moeten worden. Wellenreuter? Priske? Zerrouki? Giminez? te Kloese? RvB? |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: nou nee dan houd je toch 4 man achterin! |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja ik ben er klaar mee, ik kijk ook niet meer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als er een paar het echt laten lopen, dan is het zo een dergelijke score. Weten wij ook alles van natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eh ja. Maar schiet dan de bal gewoon naar voren en wacht tot de tegenstander weer op je afkomt. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: je begrijpt het niet, laat maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Er is namelijk geen team die vier achterin houdt bij balbezit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gestopt na de 2-0, gewoon een foute komedie waar je naar zit te kijken. Geen ingreep niets, slecht echt heel slecht. Als ik Santi was, had ik Paixao op een staak gezet, oncollegiale klootzak is dat geworden zeg. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:35 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Idd, die Lotomba wandelt maar wat, schakelt niet om... Als je dit moet halen... Zet dan lekker je eigen jeugd in. Ik had nog weinig van m gezien maar zag bij de presentatie een dikke slome kabouter die een paar jointjes teveel op heeft vandaag. Hoe scout je zoiets? De rechtsbenige Leonard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Drenthe heeft veel roti gegeten de laatste maanden |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: nee maar dan schuift alles met 4 op nu heb je in de omschakeling 3 achterin en voorin word je er ook niet beter van je speelt met 3 centrale verdedigers, je weet dat dat leverkusen levensgevaarlijk is in de counter met die wirtz onbegrijpelijk vind ik dit maar goed het zal wel aan mij liggen waarschijnlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Data. het nieuwe orakel Vraag maar aan 020 @Alexmen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:46 schreef coenjo het volgende:[..] nee maar dan schuift alles met 4 op nu heb je in de omschakeling 3 achterin en voorin word je er ook niet beter van je speelt met 3 centrale verdedigers, je weet dat dat leverkusen levensgevaarlijk is in de counter met die wirtz onbegrijpelijk vind ik dit maar goed het zal wel aan mij liggen waarschijnlijk T gaat uiteindelijk om waar en hoe je de bal verspeeld. Als je net zo veel voor staat wordt t lastig. Drie achterop is normaal voldoende want dan heb je genoeg terug om aan te laten sluiten |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:41 schreef R()b het volgende:[..] Gestopt na de 2-0, gewoon een foute komedie waar je naar zit te kijken. Geen ingreep niets, slecht echt heel slecht. Als ik Santi was, had ik Paixao op een staak gezet, oncollegiale klootzak is dat geworden zeg. ja ik erger me ook al maanden aan die paixao van mij mag die een rotschop krijgen ook dat oude wijf te liggen elke keer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ik dacht precies hetzelfde ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord steeds met 2 man achterop. Helemaal koekoek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hmmm ja, een van de backs moet knijpen of de 6 wat lager staan. Want elke counter sta je in de 1 tegen 1. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Smal met twee dramatische ballen achter elkaar. Lotomba die precies doet wat we allemaal van hem zien. Echt, hoe haal je dit 😂🙃🤦🏻 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Dat balverlies van zo’n kut Paixao. Zo makkelijk. Zo nonchalant. Zo typisch niet Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee en als er geen mannetjes zijn die dat oplossen en camoufleren wordt t drama |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hmmm ja, een van de backs moet knijpen of de 6 wat lager staan. Want elke counter sta je in de 1 tegen 1. Is toch bizar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat kan eigenlijk alleen als je heel secuur in de passing bent. Want anders is het kamikaze voetbal. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lotomba die heeft zijn data hesje alleen tijdens de sex aan gehad zeker? Die kan er echt helemaal geen ene donder van! Gescout door 4 blinde. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja niet te geloven, wat een tactiek |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tweede goede kans van de tweede helft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t wel mooi dat men t blijft proberen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wel een goed teken voor het mentale deel. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Read is nu al een 100x betere en completere back dan deze komediant. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat vind ik nou van Vitesse. Helpt alleen geen fuck. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je zal toch de dingen erin moeten slijpen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad, zeker omdat met een dubbel programma dat minder snel op de trainingen gaat gebeuren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is in ieder geval trainen met weerstand 🤣 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat kan eigenlijk alleen als je heel secuur in de passing bent. Want anders is het kamikaze voetbal. Gingen we weer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat zijn dit voor wissels? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Had al bij de 0-2 gemoeten dit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
ueda maar weer ff en een aanvaller voor lotomba, na 4-0 wat een grap |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Omschakeling naar 3-4-3? Is wel logisch gezien de speelwijze van Leverkussen. Maar gezien de stand niet zonder risicos. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Deze wissels zijn denk ik het antwoord van Priske op dit probleem. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Paixao hoeft je niet meer mee te starten voorlopig, zet Bijlow daar maar neer. |
|
|
|