|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Brian Brobbey haakt door een blessure op het laatste moment af, wat leidt tot een wijziging in de aanval met Chuba Akpom als vervanger. Trainer Francesco Farioli had eerder al aangegeven dat hij zou overwegen om zijn formatie aan te passen naar een 4-4-2, maar het gemis van Brobbey beëindigt die mogelijkheid.
Berghuis wacht een langere absentie dan verwacht geblesseerd Op de bank zien we Davy Klaassen en Wout Weghorst
Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Fitz-Jim, Henderson, Taylor; Traoré, Akpom, Godts |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Prachtige aanval voorafgaand van het doelpunt van Taylor 1-0 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Slordige passes van Hato en later Rensch, en opnieuw speelt Hato in de voeten vd tegenstander, het ziet er nog niet best uit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ongelooflijk wat staat je te prutsen Hato |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Akpom en Traore sterk in de counter, 2-0 |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 20:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:Slordige passes van Hato en later Rensch, en opnieuw speelt Hato in de voeten vd tegenstander, het ziet er nog niet best uit Juist tegen een iets betere tegenstander had je er al minstens 2 tegen gehad. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Maargoed Bergwijn is weg en we kunnen scoren XD |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Rensch en Hato paar keer gevaarlijke foutjes hoor.. maar hadden ze die fouten ook gemaakt tegen de beter tegenstanders ? In iedergeval het mag niet voorkomen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Satulo.. wat een metamorfose heeft die man ondergaan zeg... |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Heeft toch wel met de kwaliteiten van de manager te maken denk ik, Steijn deed er niets mee die zat zijn vete met de td uit te vechten die gek.
Je moet zo'n jongen stimuleren en op zijn gemak laten voelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2024 door Scout2 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 21:00 schreef Scout2 het volgende:[..] Heeft toch wel met de kwaliteiten van de manager te maken denk ik, Steijn deed er niets mee die zat zijn vete met de td uit te vechten die gek. Je moet zo'n jongen stimuleren en op zijn gemak laten voelen. Niet alleen Steijn natuurlijk.. achteraf lees je ook dat vh schip er eigenlijk een potje van heeft gemaakt en er niet eens werd getraind op verdedigen etc en dat het alles behalve professioneel was.. maar goed die neem ik niks meer kwalijk en ik vermoed dat die enkel aangesteld is om de lieve papa uit te hangen.. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 21:03 schreef nummer10 het volgende:[..] Niet alleen Steijn natuurlijk.. achteraf lees je ook dat vh schip er eigenlijk een potje van heeft gemaakt en er niet eens werd getraind op verdedigen etc en dat het alles behalve professioneel was.. maar goed die neem ik niks meer kwalijk en ik vermoed dat die enkel aangesteld is om de lieve papa uit te hangen.. Ook dat maar voor hem heb ik nog sympathie omdat ie er privé een zwaar gevecht op na hield. Maar los van dat vind ik Van het schip ook gewoon te licht voor die functie. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ajax moet voor plek twee gaan, plek één indien mogelijk. Maar zie Psv het niet zomaar uit handen geven.
Plek twee moet mogelijk zijn. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Kinderachtig dit van de scheids... Totaal onnodig |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Goede goal weer, die corners etc is echt wel op getraind |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat een prachtig onthaal van de F-Side voor Klaassen 👏👏👏👏 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ok die laatste corner was kut... Haha
Klopt jack !
Maar de groep onderling ook.. ziet ernaar uit dat de staff ook echt people managers zijn, gaf satulo ook aan in zijn interview over de staff dat iedereen altijd klaar staat als er wat is..
Stemt me toch allemaal wel positief hoor.. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ze hadden nu het doelsaldo flink kunnen opschroeven, maargoed we winnen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
5-0 kom op jongens nog eentje erbij. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: 5-0 is mooi hoor, met name als je weinig wedstrijden in de benen hebt Ik zie ontzettend veel kwaliteiten wanneer we aan de bal zijn.
Achterin blijft het nog afwachten, dit is pas te zien tegen de "grotere" clubs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 september 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op woensdag 18 september 2024 - 21:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] 5-0 is mooi hoor, met name als je weinig wedstrijden in de benen hebt Ik zie ontzettend veel kwaliteiten wanneer we aan de bal zijn. Achterin blijft het nog afwachten, dit is pas te zien tegen de "grotere" clubs Zeker harstikke mooi, toch had ik het gevoel dat er meer uit gehaald had kunnen worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Het was vaak ongelukkig, komt ergens ook door te weinig wedstrijden |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Afgelopen seizoen was je gewoon bang dat je deze zal verliezen... Nu leek het af en toe een speeltuin, en ja af en toe nog met slordigheden maar die gaan er wel uit met meer ritme lijkt me.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Waar ik me echt aan kon ergeren is Perez. God wat is die man toch erg. Weghorst zou nu al niet tevreden zijn, Henderson drama, alles kut. Hoe kan je nou als Perez denken dat er niet heel uitvoerig is gepraat met weghorst over zijn rol? En Henderson heeft juist de rol om de verdediging te ontluchten en Sutalo niet te laten opbouwen. Echt ongelofelijk.
En dan niet begrijpen dat sommige spelers kramp hebben. Mijn god, wat heeft hij gisteren gezopen. Spelers zoals Rensch hebben 4/5 weken lang maar weinig wedstrijdritme gehad, Weinig intensiteit, dus wat wil je dan? Lijkt me vrij logisch.
Prima wedstrijd, het is maar Fortuna alleen vorig jaar waren deze wedstrijden ook verliespunten. Nu was het met veel energie(vorig jaar nooit gezien).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door freakie -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 09:18 schreef freakie het volgende:Waar ik me echt aan kon ergeren is Perez. God wat is die man toch erg. Weghorst zou nu al niet tevreden zijn, Henderson drama, alles kut. Hoe kan je nou als Perez denken dat er niet heel uitvoerig is gepraat met weghorst over zijn rol? En Henderson heeft juist de rol om de verdediging te ontluchten en Sutalo niet te laten opbouwen. Echt ongelofelijk. En dan niet begrijpen dat sommige spelers kramp hebben. Mijn god, wat heeft hij gisteren gezopen. Spelers zoals Rensch hebben 4/5 weken lang maar weinig wedstrijdritme gehad, Weinig intensiteit, dus wat wil je dan? Lijkt me vrij logisch. Prima wedstrijd, het is maar Fortuna alleen vorig jaar waren deze wedstrijden ook verliespunten. Nu was het met veel energie(vorig jaar nooit gezien). Zowel Perez als de verslaggever hadden een lijntje gehad denk ik, die man was ook zoveel onzin aan het uitkramen niet normaal.. 🤣 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 02:20 schreef nummer10 het volgende:Afgelopen seizoen was je gewoon bang dat je deze zal verliezen... Nu leek het af en toe een speeltuin, en ja af en toe nog met slordigheden maar die gaan er wel uit met meer ritme lijkt me.. Komt puur door de Mislintat spelers die niet meer in de basis staan op Sutalo en Akom na..
Mede ook door Farioli, die al snel zag met wie hij verder wou gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 12:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Komt puur door de Mislintat spelers die niet meer in de basis staan op Sutalo en Akom na.. Mede ook door Farioli, die al snel zag met wie hij verder wou gaan Zoveel is er niet veranderd qua opstelling...
Rensch satulo (baas waar Hato perfect speelde) sosa/wijndal
Taylor henderson (jim ipv hylsson)
Berghuis/traore Brobbey Bergwijn nu godts..
Was de opstelling afgelopen seizoen zoveel zwakker ? Nee... bijna identiek, enkel vervangen voor spelers die niet eens in aanmerking kwamen voor Ajax 1 (baas en Fitz)..
Dit heeft echt niks met de aankopen te maken, maar 4 beperkte trainers (Schreuder had zelf nog beter materiaal) Heitinga, Steijn en vh schip... Dit riep ik afgelopen seizoen overigens al meerdere malen dat een BEETJE trainer meer met het materiaal kon.. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Eindelijk mochten wij ook eens een helft tegen 10 man spelen. PSV is dat gewend, die hebben dat wel vaker. Maar bij ons zag je toch echt n gebrek aan wedstrijd ritme en dan hebben we mazzel dat het Fortuna was... Zaterdag voorzie ik een grotere uitdaging tegen een team en een ambiance die ons de laatste jarenniet gunstig zijn gezind. GAE uit is erg lastig, en nu zeker zonder enig ritme. Dat zal n echte test gaan worden!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
We misten gisteren ook Berghuis en Brobbey, dat scheelt echt veel kwaliteit. Hopelijk kunnen Davy en Wout ons voorzien van wat energie!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 september 2024 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:[..] Zoveel is er niet veranderd qua opstelling... Rensch satulo (baas waar Hato perfect speelde) sosa/wijndal Taylor henderson (jim ipv hylsson) Berghuis/traore Brobbey Bergwijn nu godts.. Was de opstelling afgelopen seizoen zoveel zwakker ? Nee... bijna identiek, enkel vervangen voor spelers die niet eens in aanmerking kwamen voor Ajax 1 (baas en Fitz).. Dit heeft echt niks met de aankopen te maken, maar 4 beperkte trainers (Schreuder had zelf nog beter materiaal) Heitinga, Steijn en vh schip... Dit riep ik afgelopen seizoen overigens al meerdere malen dat een BEETJE trainer meer met het materiaal kon.. Schei toch uit man wat lul je nou, er deden gisteren maar twee Mislintat spelers mee, vorig seizoen echt veel meer..
Vorig seizoen stonden de volgende Mislintat spelers regelmatig in de basis: Ramaj, Sosa, Avila, Mannsverk, Tahirovic, Forbs en Gaaei nu alleen Sutalo en Akpom.
Ben het eens dat Farioli het goed doet maar dit komt omdat hij flink heeft gesneden in de selectie, kreeg spelers waar hij wat aan heeft
Heitinga, Steijn en vh schip moesten met het zootje van die kut duitser doen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Schei toch uit man wat lul je nou, er deden gisteren maar twee Mislintat spelers mee, vorig seizoen echt veel meer.. Vorig seizoen stonden de volgende Mislintat spelers regelmatig in de basis: Ramaj, Sosa, Avila, Mannsverk, Tahirovic, Forbs en Gaaei nu alleen Sutalo en Akpom. Ben het eens dat Farioli het goed doet maar dit komt omdat hij flink heeft gesneden in de selectie, kreeg spelers waar hij wat aan heeft Heitinga, Steijn en vh schip moesten met het zootje van die kut duitser doen. Bij vh schip deden ze amper mee.. bekijk alle opstellingen na dat vh schip kwam.. die stonden er echt alleen met blessures van de overige spelers..
En gesneden in de selectie ? Had vh schip dit niet kunnen doen ? Ik snap dat je vh schip wilt verdedigen maar die heeft simpelweg ondermaats gepresteerd met de spelers die hij had, hoe lief die man ook is..
Maar baas en Fitz had je dus directe versterkingen gevonden, je weet wel die van jou weg mochten die 2 spelers... Idem voor satulo, pasveer, Taylor.. ik zie zo je zinnetjes nog voorbij komen..
Maar prachtig hoe je je ware gezicht weer laat zien met je eerste reactie.. tegen over wie probeer je nu stoer te doen jack ? Niet nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 00:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Bij vh schip deden ze amper mee.. bekijk alle opstellingen na dat vh schip kwam.. die stonden er echt alleen met blessures van de overige spelers.. En gesneden in de selectie ? Had vh schip dit niet kunnen doen ? Ik snap dat je vh schip wilt verdedigen maar die heeft simpelweg ondermaats gepresteerd met de spelers die hij had, hoe lief die man ook is.. Maar baas en Fitz had je dus directe versterkingen gevonden, je weet wel die van jou weg mochten die 2 spelers... Idem voor satulo, pasveer, Taylor.. ik zie zo je zinnetjes nog voorbij komen.. Maar prachtig hoe je je ware gezicht weer laat zien met je eerste reactie.. tegen over wie probeer je nu stoer te doen jack ? Niet nodig. Heel Nederland is er van overtuigd dat de opvolger van Overmars namelijk Mislintat niet de juiste spelers gekocht had, dit is ook gebleken, ook volgens Farioli want de helft er van is al verhuurd. Heb me nooit uitgelaten over Baas, ik was zelfs verrast dat hij verhuurd was vorig seizoen.
Fitz Jim klopt, die komt mijn inziens nog steeds te kort, voornamelijk verdedigend.
Maar goed daar ging deze discussie niet over, enfin dat ben ik ondertussen gewend van je |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 09:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heel Nederland is er van overtuigd dat de opvolger van Overmars namelijk Mislintat niet de juiste spelers gekocht had, dit is ook gebleken, ook volgens Farioli want de helft er van is al verhuurd. Heb me nooit uitgelaten over Baas, ik was zelfs verrast dat hij verhuurd was vorig seizoen. Fitz Jim klopt, die komt mijn inziens nog steeds te kort, voornamelijk verdedigend. Maar goed daar ging deze discussie niet over, enfin dat ben ik ondertussen gewend van je Met je eerste alinea ben ik het helemaal eens en ik denk dat we het daar allemaal wel mee eens zijn Jack.
Met betrekking tot je tweede alinea zou ik zeggen, dat we Fitz Jim dan ook niet verdedigende taken moeten geven, maar juist hem in zijn kracht te laten komen voor een halve 10 positie in moeten zitten. Gebruik de sterke kanten van een speler en gebruik andere spelers (Henderson) om zijn zwakke punten niet te hoeven laten zien.
Wat betreft je derde alinea vind ik het jammer waarmee je eindigt. Dat is niet nodig. Ieder zijn mening toch? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 09:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heel Nederland is er van overtuigd dat de opvolger van Overmars namelijk Mislintat niet de juiste spelers gekocht had, dit is ook gebleken, ook volgens Farioli want de helft er van is al verhuurd. Heb me nooit uitgelaten over Baas, ik was zelfs verrast dat hij verhuurd was vorig seizoen. Fitz Jim klopt, die komt mijn inziens nog steeds te kort, voornamelijk verdedigend. Maar goed daar ging deze discussie niet over, enfin dat ben ik ondertussen gewend van je Ik zeg nergens dat de aankopen top waren, echter dat de BASIS opstelling niet veel verschilt ten opzichte van de BASIS van vh schip... En dat daaruit, ook afgelopen seizoen meer uit te halen viel.. thats all..
en discussies gaan de laatste tijd top alleen lees je deze weer half want ik had het niet over de aankopen maar over dat de basis opstelling weinig verschilt... echter blijft je in het verleden hangen en probeer je populair en stoer te doen... Waarom ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 12:19 schreef nummer10 het volgende:[..] Ik zeg nergens dat de aankopen top waren, echter dat de BASIS opstelling niet veel verschilt ten opzichte van de BASIS van vh schip... En dat daaruit, ook afgelopen seizoen meer uit te halen viel.. thats all.. en discussies gaan de laatste tijd top alleen lees je deze weer half want ik had het niet over de aankopen maar over dat de basis opstelling weinig verschilt... echter blijft je in het verleden hangen en probeer je populair en stoer te doen... Waarom ? Ikke populair en stoer? Haha doet normaal man die tijd is al jaren voorbij Nee realistisch, ik heb toch aangegeven dat de basis wel veel verschilt van de huidige zelfs met naam en toenaam.
Maar goed jij ziet het anders, zoals jij het met veel dingen anders ziet en dat mag maar ik wordt er zo moe van... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 15:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ikke populair en stoer? Haha doet normaal man die tijd is al jaren voorbij Nee realistisch, ik heb toch aangegeven dat de basis wel veel verschilt van de huidige zelfs met naam en toenaam. Maar goed jij ziet het anders, zoals jij het met veel dingen anders ziet en dat mag maar ik wordt er zo moe van... Maar wat zie ik anders dan jack ? Ik praat over de opstellingen onder vh schip.. jij noemt namen die enkel speelde als er blessures waren en zelfs niet eens heel slecht speelde, op een gaaei zonder vertrouwen na dan..
Maar neem enkel een satulo dit jaar en afgelopen jaar.. en dan noem je ramaj eigenlijk als miskoop terwijl je eerder de trainer aanviel omdat die de keuze maakte voor pasveer en dat dat kapitaal vernietiging was..
schiet mij maar lek hoor..
Dus nogmaals het enige waar we misschien verschillen van mening is dat ik vind dat vh schip gewoon slecht is gebleken en vorig jaar meer te halen viel met de spelersgroep.. en dat zie je dit seizoen gewoon heel goed terug en word zelfs bevestigd vanuit de spelers groep (niet trainen op verdedigen, geen duidelijkheid, geen tactiek zijn dingen die meermaals naar buiten zijn gekomen vanuit de groep)
En qua stoer doen, de tijd geweest ? Daarom reageer je op bepaalde posts met de meest kinderlijke reacties bij bepaalde personen die denken de baas te zijn over dit forum en de leden.. Je weet dat ik daar enkel om kan lachen toch ? Volgens mij heb ik je zelfs ooit een pb gedaan over iemand die jou zat te kleineren en heb gezegd dat je er boven moest staan, maar die vergeet je ff denk ik ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2024 - 19:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Schei toch uit man wat lul je nou, er deden gisteren maar twee Mislintat spelers mee, vorig seizoen echt veel meer.. Vorig seizoen stonden de volgende Mislintat spelers regelmatig in de basis: Ramaj, Sosa, Avila, Mannsverk, Tahirovic, Forbs en Gaaei nu alleen Sutalo en Akpom. Ben het eens dat Farioli het goed doet maar dit komt omdat hij flink heeft gesneden in de selectie, kreeg spelers waar hij wat aan heeft Heitinga, Steijn en vh schip moesten met het zootje van die kut duitser doen. Is dat totaal anders dan vorig jaar dan? Bergwijn speelde niet. Ja berghuis ook niet. Er is toch niet enorm veel veranderd kwa spelers.
Een heel groot deel van de spelers was er vorig jaar ook. Farioli is tactisch beter gaan spelen, is op plekken andere spelers gaan inzetten. Maar Sulato, Godts, Brobby, Hato, Berghuis, Rensch, Taylor en Henderson speelde vorig seizoen toch ook onder schip?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door freakie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 00:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Bij vh schip deden ze amper mee.. bekijk alle opstellingen na dat vh schip kwam.. die stonden er echt alleen met blessures van de overige spelers.. En gesneden in de selectie ? Had vh schip dit niet kunnen doen ? Ik snap dat je vh schip wilt verdedigen maar die heeft simpelweg ondermaats gepresteerd met de spelers die hij had, hoe lief die man ook is.. Maar baas en Fitz had je dus directe versterkingen gevonden, je weet wel die van jou weg mochten die 2 spelers... Idem voor satulo, pasveer, Taylor.. ik zie zo je zinnetjes nog voorbij komen.. Maar prachtig hoe je je ware gezicht weer laat zien met je eerste reactie.. tegen over wie probeer je nu stoer te doen jack ? Niet nodig. Ik vind FitsJim echt niet best hoor, hij is oke. Fits doet het oke in de eredivisie, hij is niet slecht. Baas, ja dat is best snel gegaan zo. En het werkt goed.
Ben het eens over John. Hoe lief hij ook is, tactisch een onbenul. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 00:54 schreef nummer10 het volgende:[..] Bij vh schip deden ze amper mee.. bekijk alle opstellingen na dat vh schip kwam.. die stonden er echt alleen met blessures van de overige spelers.. En gesneden in de selectie ? Had vh schip dit niet kunnen doen ? Ik snap dat je vh schip wilt verdedigen maar die heeft simpelweg ondermaats gepresteerd met de spelers die hij had, hoe lief die man ook is.. Maar baas en Fitz had je dus directe versterkingen gevonden, je weet wel die van jou weg mochten die 2 spelers... Idem voor satulo, pasveer, Taylor.. ik zie zo je zinnetjes nog voorbij komen.. Maar prachtig hoe je je ware gezicht weer laat zien met je eerste reactie.. tegen over wie probeer je nu stoer te doen jack ? Niet nodig. Ik vind FitsJim echt niet best hoor, hij is oke. Fits doet het oke in de eredivisie, hij is niet slecht. Baas, ja dat is best snel gegaan zo. En het werkt goed.
Ben het eens over John. Hoe lief hij ook is, tactisch een onbenul. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 15:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ikke populair en stoer? Haha doet normaal man die tijd is al jaren voorbij Nee realistisch, ik heb toch aangegeven dat de basis wel veel verschilt van de huidige zelfs met naam en toenaam. Maar goed jij ziet het anders, zoals jij het met veel dingen anders ziet en dat mag maar ik wordt er zo moe van... Ik ga me er toch mee bemoeien. Jij bent degene die passief agressief aan het reageren. Met berichten eindigend met een steek. En zonder inhoud. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 22:25 schreef freakie het volgende:[..] Is dat totaal anders dan vorig jaar dan? Bergwijn speelde niet. Ja berghuis ook niet. Er is toch niet enorm veel veranderd kwa spelers. Een heel groot deel van de spelers was er vorig jaar ook. Farioli is tactisch beter gaan spelen, is op plekken andere spelers gaan inzetten. Maar Sulato, Godts, Brobby, Hato, Berghuis, Rensch, Taylor en Henderson speelde vorig seizoen toch ook onder schip? Sosa, Tahirovic, Mannsverk, Gaaei, Ramaj, Forbs toch of ben ik nou gek? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 22:32 schreef freakie het volgende:[..] Ik ga me er toch mee bemoeien. Jij bent degene die passief agressief aan het reageren. Met berichten eindigend met een steek. En zonder inhoud. Zonder inhoud, dit eindigt ook met een steek... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:[..] Maar wat zie ik anders dan jack ? Ik praat over de opstellingen onder vh schip.. jij noemt namen die enkel speelde als er blessures waren en zelfs niet eens heel slecht speelde, op een gaaei zonder vertrouwen na dan.. Maar neem enkel een satulo dit jaar en afgelopen jaar.. en dan noem je ramaj eigenlijk als miskoop terwijl je eerder de trainer aanviel omdat die de keuze maakte voor pasveer en dat dat kapitaal vernietiging was.. schiet mij maar lek hoor.. Dus nogmaals het enige waar we misschien verschillen van mening is dat ik vind dat vh schip gewoon slecht is gebleken en vorig jaar meer te halen viel met de spelersgroep.. en dat zie je dit seizoen gewoon heel goed terug en word zelfs bevestigd vanuit de spelers groep (niet trainen op verdedigen, geen duidelijkheid, geen tactiek zijn dingen die meermaals naar buiten zijn gekomen vanuit de groep) En qua stoer doen, de tijd geweest ? Daarom reageer je op bepaalde posts met de meest kinderlijke reacties bij bepaalde personen die denken de baas te zijn over dit forum en de leden.. Je weet dat ik daar enkel om kan lachen toch ? Volgens mij heb ik je zelfs ooit een pb gedaan over iemand die jou zat te kleineren en heb gezegd dat je er boven moest staan, maar die vergeet je ff denk ik ;) Ik ga niet op alles reageren anders blijf ik in herhaling vallen
1) Ik heb Ramaj nooit afgevallen al zit hij wel tussen de spelers waar Ajax afstand van wil doen, mede omdat ze miljoenen willen binnen harken.
Ik denk dat jij Ramaj meer hebt afgevallen, jij ziet in Pasveer een betere goalie omdat hij met de verdediging beter communiceert, waar ik overigens wel in mee gaat al vind ik Pasveer een mindere keeper dan Ramaj qua uitkomen cq snel reageren.
2) Ik zit hier al heel wat jaren, en heb altijd een eigen mening gehad, en natuurlijk ging ik wel met sommige inzichten mee of tegen in, het maakte mij niet uit of hij Keesje of Klaasje was.
Ik heb met Remco ook vaak genoeg gediscussieerd, wij waren het ook niet altijd eens
Kinderlijke reacties ??? Nou ik ben al heel wat jaren uit de luiers hoor hahaha, maar benoem ze anders even..
Jij bent heel gevoelig voor de media, wat er gezegd of geschreven wordt.
Weet je wat laat maar anders blijven we over en weer gaan, heb hier geen tijd voor en zin in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 22:25 schreef freakie het volgende:[..] Is dat totaal anders dan vorig jaar dan? Bergwijn speelde niet. Ja berghuis ook niet. Er is toch niet enorm veel veranderd kwa spelers. Een heel groot deel van de spelers was er vorig jaar ook. Farioli is tactisch beter gaan spelen, is op plekken andere spelers gaan inzetten. Maar Sulato, Godts, Brobby, Hato, Berghuis, Rensch, Taylor en Henderson speelde vorig seizoen toch ook onder schip? Nou precies dit en dat probeerde ik duidelijk te maken.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 00:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik ga niet op alles reageren anders blijf ik in herhaling vallen 1) Ik heb Ramaj nooit afgevallen al zit hij wel tussen de spelers waar Ajax afstand van wil doen, mede omdat ze miljoenen willen binnen harken. Ik denk dat jij Ramaj meer hebt afgevallen, jij ziet in Pasveer een betere goalie omdat hij met de verdediging beter communiceert, waar ik overigens wel in mee gaat al vind ik Pasveer een mindere keeper dan Ramaj qua uitkomen cq snel reageren. 2) Ik zit hier al heel wat jaren, en heb altijd een eigen mening gehad, en natuurlijk ging ik wel met sommige inzichten mee of tegen in, het maakte mij niet uit of hij Keesje of Klaasje was. Ik heb met Remco ook vaak genoeg gediscussieerd, wij waren het ook niet altijd eens Kinderlijke reacties ??? Nou ik ben al heel wat jaren uit de luiers hoor hahaha, maar benoem ze anders even.. Jij bent heel gevoelig voor de media, wat er gezegd of geschreven wordt. Weet je wat laat maar anders blijven we over en weer gaan, heb hier geen tijd voor en zin in 1) ik kopieer de media wat je hier nu zelf doet.. gewoon 2de keeper en gaat Pasveer gewoon vervangen uiteindelijk
2) meegaan is prima als je het er echt mee eens bent, maar omdraaien als een blad aan de boom om vervolgens tegen iemand in te gaan met je eerdere eigen mening slaat nergens op
Remco.. tjah, prima gozer met een heel eigenwijs karakter ;)
En gevoelig voor de media omdat de media mijn eerder genoemde mening toevallig LATER ook omschrijft ? Kijk het na, ik ben altijd eerder dan dat het in de media ook gezegd word..
Kinderlijke reacties ? Moet ik ze opsommen jack ? Alleen de reacties als iemand mij probeerd te kleineren (wat nooit gaat lukken want dat zijn zielepoten) met je "hahahah echt he" hoe oud ben je maat ?
En ja Jack ik zit er ook al vanaf 2008, het merendeel hier en er zijn er heeeeel veel weggegaan door de jaren heen door een bepaald groepje die denk de macht te hebben door tof te lopen doen... heb de berichten nog in me inbox toevallig want heb geen idee of ik ze überhaupt kan verwijderen :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door nummer10 -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 22:29 schreef freakie het volgende:[..] Ik vind FitsJim echt niet best hoor, hij is oke. Fits doet het oke in de eredivisie, hij is niet slecht. Baas, ja dat is best snel gegaan zo. En het werkt goed. Ben het eens over John. Hoe lief hij ook is, tactisch een onbenul. Doet zijn ding, opzich vind ik dat kereltje wel wat hebben al weet ik niet waarom :D misschien zijn leuke krullen haha |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Maar Sosa, Mannsverk, Gaaei, Tahirovic en Forbs speelde alleen begin vorig seizoen. Onder Schip stond er een elftal dat bijna net zo lijkt op dat van nu. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 02:09 schreef nummer10 het volgende:[..] Doet zijn ding, opzich vind ik dat kereltje wel wat hebben al weet ik niet waarom :D misschien zijn leuke krullen haha Ja hoor, is niet minder dan Tahirovic. Denk niet de speler voor Ajax, alleen ja als je zo 2e kan worden en Fitz dan kan verkopen voor 10 miljoen is dat heel mooi. Als je beter wil is hij wel een van de spelers die ik nu had willen zien veranderen. |
|
|
|
|
|