BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Fort.Sittard 18-09-24 / 20.00u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zaterdag 21 september 2024 - 10:00   quote  deeplink  
Over Ramaj, dit is toch een heel rare situatie? Niemand kan dit voorspellen en bedenken. Ramaj is op en top een soort kopie van Onana(voetballend hoop ik dan. Ramaj is de enige echte goede aankoop gewees. En eigenlijk ook nog de meest goedkope. Grappig is dat Ramaj vorig seizoen de best voetballende speler was op het veld(grapje? Misschien wel) maar de trainer nu maakt een “gekke” keus. Die eigenlijk heel goed uitpakt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 21 september 2024 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2024 - 10:00 schreef freakie het volgende:
Over Ramaj, dit is toch een heel rare situatie? Niemand kan dit voorspellen en bedenken. Ramaj is op en top een soort kopie van Onana(voetballend hoop ik dan. Ramaj is de enige echte goede aankoop gewees. En eigenlijk ook nog de meest goedkope. Grappig is dat Ramaj vorig seizoen de best voetballende speler was op het veld(grapje? Misschien wel) maar de trainer nu maakt een “gekke” keus. Die eigenlijk heel goed uitpakt.
Absoluut en denk nog niet eens zo zeer qua reflexen of keepers werk.. wel qua organisatie en professionaliteit.. ik ben dan ook overtuigd dat die normaal gezien Pasveer volgend seizoen gaat vervangen mits die goed kijkt naar hoe je mensen neerzet en aanstuurt..
freakie
 freakie - zaterdag 21 september 2024 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2024 - 12:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Absoluut en denk nog niet eens zo zeer qua reflexen of keepers werk.. wel qua organisatie en professionaliteit.. ik ben dan ook overtuigd dat die normaal gezien Pasveer volgend seizoen gaat vervangen mits die goed kijkt naar hoe je mensen neerzet en aanstuurt..
Zeker. Ramaj is ook heel jong, meerdere kapiteins op een schip werken niet maar ook geen kapitein werkt niet. Ik denk dat Ramaj en Sutalo beide de verdediging niet konden neerzetten. Farioli heeft dat heel snel heel goed gezien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 oktober 2024 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2024 - 00:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ga niet op alles reageren anders blijf ik in herhaling vallen

1) Ik heb Ramaj nooit afgevallen al zit hij wel tussen de spelers waar Ajax afstand van wil doen, mede omdat ze miljoenen willen binnen harken.

Ik denk dat jij Ramaj meer hebt afgevallen, jij ziet in Pasveer een betere goalie omdat hij met de verdediging beter communiceert, waar ik overigens wel in mee gaat al vind ik Pasveer een mindere keeper dan Ramaj qua uitkomen cq snel reageren.

2) Ik zit hier al heel wat jaren, en heb altijd een eigen mening gehad, en natuurlijk ging ik wel met sommige inzichten mee of tegen in, het maakte mij niet uit of hij Keesje of Klaasje was.

Ik heb met Remco ook vaak genoeg gediscussieerd, wij waren het ook niet altijd eens

Kinderlijke reacties ??? Nou ik ben al heel wat jaren uit de luiers hoor hahaha, maar benoem ze anders even..

Jij bent heel gevoelig voor de media, wat er gezegd of geschreven wordt.

Weet je wat laat maar anders blijven we over en weer gaan, heb hier geen tijd voor en zin in
Je kan beter je tijd aan nuttige zaken besteden man!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 oktober 2024 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 22:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan beter je tijd aan nuttige zaken besteden man!
Tja achteraf gezien wel Warrior haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 oktober 2024 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja achteraf gezien wel Warrior haha
Misschien eens vooraf bedenken, bespaart een hoop tijd.
freakie
 freakie - donderdag 03 oktober 2024 - 10:41   quote  deeplink  
Heerlijk, degene die er tijd aan besteden zijn jullie. Warrior is nu puur aan het stoken. Heerlijk, kinderen van 10 op een forum, beetje inhoudelijk reageren is voor meeste heel erg lastig.
hjf
 hjf - donderdag 03 oktober 2024 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 10:41 schreef freakie het volgende:
Heerlijk, degene die er tijd aan besteden zijn jullie. Warrior is nu puur aan het stoken. Heerlijk, kinderen van 10 op een forum, beetje inhoudelijk reageren is voor meeste heel erg lastig.
+1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 oktober 2024 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 10:41 schreef freakie het volgende:
Wat valt er inhoudelijk te reageren op mensen die de hele tijd de media na lullen? En ja, dan ga ik stoken. Boeit me namelijk niet wat iemand in de media vertelt. Ik zie namelijk zelf hoe Ajax speelt, de jeugd het doet en wat er binnen de club gebeurd. Daar heb in simpele figuren als Driessen, Perez of weet ik veel welke drol niet voor nodig. Ik baseer dus mijn mening op wat ik zelf zie. En op dit moment vind ik dat ze met het eerste goed bezig zijn. En dat er lijn in zit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 oktober 2024 - 12:10   quote  deeplink  
En ik wil best inhoudelijk op je reactie hoor freakie, maar 9 van de 10x zijn je reacties ondergesneeuwd door allerlei stompzinnige opmerkingen van nummer10.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 12:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat valt er inhoudelijk te reageren op mensen die de hele tijd de media na lullen? En ja, dan ga ik stoken. Boeit me namelijk niet wat iemand in de media vertelt. Ik zie namelijk zelf hoe Ajax speelt, de jeugd het doet en wat er binnen de club gebeurd. Daar heb in simpele figuren als Driessen, Perez of weet ik veel welke drol niet voor nodig. Ik baseer dus mijn mening op wat ik zelf zie. En op dit moment vind ik dat ze met het eerste goed bezig zijn. En dat er lijn in zit.
Met de media mee lullen 🤣 als ik dat zal doen deugde er totaal niks van Ajax... Zoals jij doet zeg maar, dus wie kletst er mee ?
freakie
 freakie - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 12:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij hebt in geen 1 comment inhoudelijk gereageerd. Kerel. Flikker op of ga inhoudelijk reageren. Alleen maar stoken en geen eigen mening is voor mij echt een teken dat je beter naar op de middelbare school kan zitten(daar is jou houding normaal) en niet op een forum waar je normaal gesproken gewoon een mening deelt. Of je het nou eens bent met iemand op TV of niet.

Als Perez zinnige dingen meld dan praat ik hem ook na. Dus je moet ALTIJD een andere mening hebben dan die van de mensen op TV? Ik snap dat je doet alsof je dat bent. Maar als jij nu bijvoorbeeld Huntelaar op dit forum napraat. Zijn er vast ook mensen die zeggen dat Ajax slecht was en geen rekening houden met de hoeveelheid wissels die hij moest toepassen. Jij bent nu dus Gijp, Driessen enzo aan het napraten, stoute jij.
freakie
 freakie - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 12:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
En ik wil best inhoudelijk op je reactie hoor freakie, maar 9 van de 10x zijn je reacties ondergesneeuwd door allerlei stompzinnige opmerkingen van nummer10.
Nee Nummer 10 kan ik normaal mee discussiëren. Jij bent degene die echt nergens inhoudelijk reageert en huntelaar doet met je mee door altijd aanvallend op nummer10 te reageren. Het is NOOIT een normale discussie met jo oneens of eens. Maakt niet uit.

Maar jij bent echt de ergste hier. Als ik kijk naar je laatste berichten zijn er 0 op inhoud en 2 die over voetbal zijn is het napraten van Huntelaar.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 15:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee Nummer 10 kan ik normaal mee discussiëren. Jij bent degene die echt nergens inhoudelijk reageert en huntelaar doet met je mee door altijd aanvallend op nummer10 te reageren. Het is NOOIT een normale discussie met jo oneens of eens. Maakt niet uit.

Maar jij bent echt de ergste hier. Als ik kijk naar je laatste berichten zijn er 0 op inhoud en 2 die over voetbal zijn is het napraten van Huntelaar.
Je komt hier net weer kijken en direct heb je een vooroordeel

Ik doe met niemand mee, ik denk zelfs dat ik meer op nummer 10 reageer dan Warrior

Weet ook dat ik het een enkele keer met hem eens ben, dit laat ik dan ook weten

Gaat absoluut niet zeggen dat ik me aan iemand (Warrior) optrek, anders ga ik me ook aan jou nog irriteren.
Ik ben al redelijk op leeftijd, aan die onzin doe ik niet mee.

Op voetbal gebied ben ik het best een aantal keren eens geweest met je, houdt het daar bij
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik doe met niemand mee, ik denk zelfs dat ik meer op nummer 10 reageer dan Warrior

Gaat absoluut niet zeggen dat ik me aan iemand (Warrior) optrek, anders ga ik me ook aan jou nog irriteren.

Op voetbal gebied ben ik het best een aantal keren eens geweest met je, houdt het daar bij
Jack.. komaan je reactie op aw zeggen genoeg maat en op een aantal andere forum leden.. mij maak je de pis niet lauw hoor en het interesseert me geen biet, maar ga niet zo schijnheilig doen.. of moet ik het je citeren ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 15:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Jij hebt in geen 1 comment inhoudelijk gereageerd. Kerel. Flikker op of ga inhoudelijk reageren. Alleen maar stoken en geen eigen mening is voor mij echt een teken dat je beter naar op de middelbare school kan zitten(daar is jou houding normaal) en niet op een forum waar je normaal gesproken gewoon een mening deelt. Of je het nou eens bent met iemand op TV of niet.

Als Perez zinnige dingen meld dan praat ik hem ook na. Dus je moet ALTIJD een andere mening hebben dan die van de mensen op TV? Ik snap dat je doet alsof je dat bent. Maar als jij nu bijvoorbeeld Huntelaar op dit forum napraat. Zijn er vast ook mensen die zeggen dat Ajax slecht was en geen rekening houden met de hoeveelheid wissels die hij moest toepassen. Jij bent nu dus Gijp, Driessen enzo aan het napraten, stoute jij.
Hahaha echt je bent nog grappiger dan nummer10. En ik laat me door jou zeker niet vertellen wat ik moet doen stompzinnige mafjoekel. Gaat al fout bij het Perez zinnige dingen meld. Dat heb ik Perez namelijk nog nooit zien doen. Zeker niet over Ajax. Die heeft zoveel wrok tegen onze club dat het nooit zinnig zal zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 02:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 15:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Bedankt freak, tijdje weggeweest zo te zien. Je klinkt beetje overspannen man. Tip, relax een beetje.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 02:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ook graag niet zeggen dat je me aan me aftrekt graag! 😉
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 01:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Jack.. komaan je reactie op aw zeggen genoeg maat en op een aantal andere forum leden.. mij maak je de pis niet lauw hoor en het interesseert me geen biet, maar ga niet zo schijnheilig doen.. of moet ik het je citeren ?
Ach gossie, heb je een doekje nodig. Heb je eindelijk bijstand van freakie. Wel toepasselijke naam het dat forumlid voor je.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 09:12   quote  deeplink  
Nogmaals, je ziet maar weer. Warrior je hebt inhoudelijk 0 toe te voegen. Is onzin aan het uitkramen en is alleen aan het stoken.
Ik overspannen? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt😂
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 09:15   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ow ik zeg geloof ik ook niet dat jij het hele probleem bent. Het is Warrior die ik nu geen enkele keer voetbal inhoudelijk normaal heb zien reageren. Dat doe jij wel. Logisch natuurlijk, we zitten hier op een voetbal forum. Ik kan nu niet zien wat ik schreef maar was eigenlijk dat Warrior doet alsof jullie buddy buddy zijn door jou in dit mee te trekken.

Ik ga nu gewoon weer op voetbal reageren trouwens. 😂
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 09:15 schreef freakie het volgende:

[..]

Ow ik zeg geloof ik ook niet dat jij het hele probleem bent. Het is Warrior die ik nu geen enkele keer voetbal inhoudelijk normaal heb zien reageren. Dat doe jij wel. Logisch natuurlijk, we zitten hier op een voetbal forum. Ik kan nu niet zien wat ik schreef maar was eigenlijk dat Warrior doet alsof jullie buddy buddy zijn door jou in dit mee te trekken.

Ik ga nu gewoon weer op voetbal reageren trouwens. 😂
Ik doe alsof Jack en ik buddy buddy zijn?? Hahaha zoveel onzin heb ik nog nieteens van nummer10 gelezen.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 10:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik doe alsof Jack en ik buddy buddy zijn?? Hahaha zoveel onzin heb ik nog nieteens van nummer10 gelezen.
Ik zal het nog een keertje voor je zeggen. Jij reageert op Huntelaar of jij zijn buddy bent. Zeker. Je Betrekt hem bij jou berichten als het gaat om nummer 10. Dat kan iedereen lezen kerel. Geen enkele reden trouwens meer om er op door te gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 10:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zal het nog een keertje voor je zeggen. Jij reageert op Huntelaar of jij zijn buddy bent. Zeker. Je Betrekt hem bij jou berichten als het gaat om nummer 10. Dat kan iedereen lezen kerel. Geen enkele reden trouwens meer om er op door te gaan.
Toch weer gelukt om een reactie te ontlokken die niet voetbal gerelateerd is van je! 😉

En Jack is niet mijn buddy hoor. Gelukkig maar, want ik heb vaak genoeg met hem in de clinch gelegen op het forum. Nummer10 is een heel eigen verhaal, maar dat kan jij waarschijnlijk niet weten. Succes op het forum en welkom terug.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 10:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch weer gelukt om een reactie te ontlokken die niet voetbal gerelateerd is van je! 😉

En Jack is niet mijn buddy hoor. Gelukkig maar, want ik heb vaak genoeg met hem in de clinch gelegen op het forum. Nummer10 is een heel eigen verhaal, maar dat kan jij waarschijnlijk niet weten. Succes op het forum en welkom terug.
Hahaha klopt regelmatig in de clinch gelegen met jou Warrior, we kunnen dan best bot zijn tegen elkaar, 4 tellen later vliegen we elkaar rond de nek en kussen we elkaar helemaal onder 🙈😂😂😂

Maar goed dit kan Freaky niet weten want hij is hier een paar jaar weg geweest heb ik het idee.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:19   quote  deeplink  
Nummer10 is een heel ander verhaal.. 🤣 precies omdat ik geen kontekruiper ben zoals jij en nog een paar graag zouden willen.. helaas
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:
Nummer10 is een heel ander verhaal.. 🤣 precies omdat ik geen kontekruiper ben zoals jij en nog een paar graag zouden willen.. helaas
Heb je het nou al over je zelf eng ventje
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 15:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb je het nou al over je zelf eng ventje
Lees al je comments terug.. en maar volhouden dat je een ouder iemand bent..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:19 schreef nummer10 het volgende:
Ja inderdaad. Wat je vraagt kan je krijgen. Ken je die gezegde?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 18:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Lees al je comments terug.. en maar volhouden dat je een ouder iemand bent..
Ja maar wat maakt het uit joh, oud of jong?
En waarom gaat jij mij een kontenkruiper noemen, vind ik nogal ver gaan, als je voor mijn neus had gestaan had je direct een hoek gekregen.

houdt het volwassen bij het voetbal, anders wordt het zooo kinderachtig
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 18:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja maar wat maakt het uit joh, oud of jong?
En waarom gaat jij mij een kontenkruiper noemen, vind ik nogal ver gaan, als je voor mijn neus had gestaan had je direct een hoek gekregen.

houdt het volwassen bij het voetbal, anders wordt het zooo kinderachtig
Ik heb dan toch een vermoeden dat je je vergist kerel 😉 en waarom ik je zo noem ? Zoals ik al zei, lees dingen terug en hoe jij weer reageerd op AW als die weer is onnozel doet..

En hou het indd bij voetbal jack, en wel graag je eigen mening vast blijven houden ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 19:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik heb dan toch een vermoeden dat je je vergist kerel 😉 en waarom ik je zo noem ? Zoals ik al zei, lees dingen terug en hoe jij weer reageerd op AW als die weer is onnozel doet..

En hou het indd bij voetbal jack, en wel graag je eigen mening vast blijven houden ;)
Je blijft bezig he zielig ventje
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 19:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je blijft bezig he zielig ventje
ik nam gewoon waar (en ik niet alleen) dat je veelal meepraat met iemand en domme "hahaha" reacties plaatst op bepaalde comments, ook niet bepaald volwassen toch die "hahaha".. en dat komt bij mij overal als kontekruipen, kan er niks anders van maken.. misschien was het niet zo bedoelt van je dat kan natuurlijk ook..

En geloof me, ben alles behalve een ventje ;) en die hoek mag je natuurlijk altijd proberen.. Maar ik drink liever een biertje 😉

Maar goed, laten we ajb weer gaan lullen over voetbal.. zowel ik en ik neem aan jij ook hebben hier helemaal geen flikker aan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 19:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik nam gewoon waar (en ik niet alleen) dat je veelal meepraat met iemand en domme "hahaha" reacties plaatst op bepaalde comments, ook niet bepaald volwassen toch die "hahaha".. en dat komt bij mij overal als kontekruipen, kan er niks anders van maken.. misschien was het niet zo bedoelt van je dat kan natuurlijk ook..

En geloof me, ben alles behalve een ventje ;) en die hoek mag je natuurlijk altijd proberen.. Maar ik drink liever een biertje 😉

Maar goed, laten we ajb weer gaan lullen over voetbal.. zowel ik en ik neem aan jij ook hebben hier helemaal geen flikker aan..
Hahahahaha

Kut nu ben ik een kontekruiper van jou. Hé bah!
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 21:35   quote  deeplink  
Wat een kleuterschool zeg lol. En maar zuigen en zuigen. Ja dat doen jullie alle 3. En vooral Warrior met een kut opmerking wanneer het al klaar is. Maar jezus nummer10 laat je niet zo kennen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 21:35 schreef freakie het volgende:
Wat een kleuterschool zeg lol. En maar zuigen en zuigen. Ja dat doen jullie alle 3. En vooral Warrior met een kut opmerking wanneer het al klaar is. Maar jezus nummer10 laat je niet zo kennen.
Zie me laatste zin kerel.. en daar laat ik het bij ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 oktober 2024 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 21:35 schreef freakie het volgende:
Freak, het is pas klaar als ik het zeg. Niet wanneer jij vindt dat het klaar is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 21:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Freak, het is pas klaar als ik het zeg. Niet wanneer jij vindt dat het klaar is.
Gereed bedoel je, klaar komt hij waarschijnlijk niet vanavond Hahahaha hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 oktober 2024 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Gereed bedoel je, klaar komt hij waarschijnlijk niet vanavond Hahahaha hahaha
Shit man, dit is wel heel freaky. Hahahaha
nummer10
 nummer10 - maandag 07 oktober 2024 - 02:22   quote  deeplink  
Wat een trieste bedoeling dit weer... En je vind jezelf nog steeds geen kontekruiper ? 3 berichten om wederom iemand belachelijk temaken en in iemand zijn reet te kruipen
.. Sorry freakie en de rest, niks me zuigen te maken van mijn kant... dat mogen ze bij elkaar doen, vinden ze blijkbaar fijn..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2024 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 02:22 schreef nummer10 het volgende:
Wat een trieste bedoeling dit weer... En je vind jezelf nog steeds geen kontekruiper ? 3 berichten om wederom iemand belachelijk temaken en in iemand zijn reet te kruipen
.. Sorry freakie en de rest, niks me zuigen te maken van mijn kant... dat mogen ze bij elkaar doen, vinden ze blijkbaar fijn..
Je vraagt er toch om zielig figuur!
nummer10
 nummer10 - maandag 07 oktober 2024 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 07:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is dat zo ? Waar dan ? Volgens mij had ik al aangeven om te kappen om op jullie kinderlijke dingen te reageren.. maar dan komen buurman en buurman weer met die trieste bedoeling.. kap daar gewoon mee man..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2024 - 09:44   quote  deeplink  
Niemand noemt mij een kontenneuker, als je voor me had gestaan had je een beuk tegen je kanis gehad.
Simple as that

Wie is hier nou kinderlijk bezig?

Roep ik dat je bij freaky in z'n reet zit, nee dus!!!

Als er iemand moet kappen met onzin schrijven ben jij dat mafkees

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 07 oktober 2024 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 09:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Niemand noemt mij een kontenneuker, als je voor me had gestaan had je een beuk tegen je kanis gehad.
Simple as that

Wie is hier nou kinderlijk bezig?

Roep ik dat je bij freaky in z'n reet zit, nee dus!!!

Als er iemand moet kappen met onzin schrijven ben jij dat mafkees
Gaat dat mannetje weer stoer doen.. adres kan je krijgen trouwens hoor, geen probleem..

Maar ik mag je dus geen kontekruiper noemen, maar jij mag wel mensen belachelijk maken? Vreemd man..

Zoals ik al zei had ik in een eerder bericht aangegeven niet meer te reageren op zulke kinderlijke reacties, echter zie ik je weer dingen neerzetten waarbij ik me afvraag of je wel die volwassen man bent wat je zegt...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 oktober 2024 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 02:22 schreef nummer10 het volgende:
Shit man, ga je nu kontekruipen bij Freakie?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 oktober 2024 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 09:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is dat zo ? Waar dan ? Volgens mij had ik al aangeven om te kappen om op jullie kinderlijke dingen te reageren.. maar dan komen buurman en buurman weer met die trieste bedoeling.. kap daar gewoon mee man..
Maar je blijft wel reageren. Dus dan ben je nog steeds niet gekapt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 oktober 2024 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 09:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gaat dat mannetje weer stoer doen.. adres kan je krijgen trouwens hoor, geen probleem..

Maar ik mag je dus geen kontekruiper noemen, maar jij mag wel mensen belachelijk maken? Vreemd man..

Zoals ik al zei had ik in een eerder bericht aangegeven niet meer te reageren op zulke kinderlijke reacties, echter zie ik je weer dingen neerzetten waarbij ik me afvraag of je wel die volwassen man bent wat je zegt...
Dus omdat een ander, volgens jou, kinderlijke reacties plaatst moet jij reageren terwijl je zelf had aangegeven dat niet meer te doen? Logica man, zal de wiet wel zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2024 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 10:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat een ander, volgens jou, kinderlijke reacties plaatst moet jij reageren terwijl je zelf had aangegeven dat niet meer te doen? Logica man, zal de wiet wel zijn.
Zal eerder de drank zijn 😜🤣🤣🤣
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 07:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wie vraagt er om? Jullie gaan toch door? Warrior met een domme kut opmerking.
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 19:28   quote  deeplink  
Serieus man. Huntelaar en Warrior wat zijn jullie een mongolen zeg. En maar uitdagen. Ja alleen maar uitdagen. Kijk serieus is je kut berichten terug. Man man 6 jarige jochies zijn jullie. Ga lekker elkaar afzuigen.

Ja ik verlies mijn verdomde geduld. Wat een ongelofelijke kut zuigers zijn jullie zeg. Ik reageer op niks, en toch blijven jullie uitdagen en uitdagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Fort.Sittard 18-09-24 / 20.00u

0.0098369