BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Fort.Sittard 18-09-24 / 20.00u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2024 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 19:28 schreef freakie het volgende:
Serieus man. Huntelaar en Warrior wat zijn jullie een mongolen zeg. En maar uitdagen. Ja alleen maar uitdagen. Kijk serieus is je kut berichten terug. Man man 6 jarige jochies zijn jullie. Ga lekker elkaar afzuigen.

Ja ik verlies mijn verdomde geduld. Wat een ongelofelijke kut zuigers zijn jullie zeg. Ik reageer op niks, en toch blijven jullie uitdagen en uitdagen.
Heb ik jou ergens voor uit gemaakt, kijk de berichten eens na.

En jij gaat mij nu een mongool noemen of een kutzuiger terwijl je net een blauwe maandag terug bent hier
Waar slaat dit op man.
Of spring je nou in de bres voor nummer 10 ?

We hebben soms humoristisch gereageerd op jou, ik heb jou nergens voor uit gemaakt.
Ik probeer wel netjes te blijven maar niet voor lang meer
nummer10
 nummer10 - maandag 07 oktober 2024 - 20:02   quote  deeplink  
Niemand hoeft voor mij in de bres te springen Jack, ik red het alleen prima... Maar de reacties richting freakie noem jij humor ? 🤔 Want daar reageerde ik namelijk op en je 3 reacties

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door nummer10 --
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 19:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En jij gaat mij nu een mongool noemen of een kutzuiger terwijl je net een blauwe maandag terug bent hier
Waar slaat dit op man.

We hebben soms humoristisch gereageerd op jou, ik heb jou nergens voor uit gemaakt.
Humor? Kijk even de berichten na kerel. Alleen maar zuigen. Ben je waarschijnlijk heel goed in. Misschien kan je je vriendje hier even uitnodigen. Het is toch ALTIJD jij en Warrior die totaal onzinning iemand even aanpakken. Ik kan jou ook op die manier aan pakken hoor. Prima. Mijn was een grapje natuurlijk, even lachen allemaal.
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 19:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waar slaat dit op man.

Ik in de bres voor Nummer10? Ik heb zijn bericht net pas gelezen en dat was een keurig bericht. Wie reageert er weer stokend. Ja inderdaad, jullie knulletjes. Manman. Kinderachtig gedoe zeg. Ik weet dat humor voor iedereen anders is, maar jezus dat stoken is voor iedereen hier zichtbaar. Constant zuigen en zuigen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 19:28 schreef freakie het volgende:
Serieus man. Huntelaar en Warrior wat zijn jullie een mongolen zeg. En maar uitdagen. Ja alleen maar uitdagen. Kijk serieus is je kut berichten terug. Man man 6 jarige jochies zijn jullie. Ga lekker elkaar afzuigen.

Ja ik verlies mijn verdomde geduld. Wat een ongelofelijke kut zuigers zijn jullie zeg. Ik reageer op niks, en toch blijven jullie uitdagen en uitdagen.
Hahaha een ander vertellen dat hij zich niet moet laten uitdagen en dan jezelf uitgedaagd voelen. Freak man!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 20:02 schreef nummer10 het volgende:
Niemand hoeft voor mij in de bres te springen Jack, ik red het alleen prima... Maar de reacties richting freakie noem jij humor ? 🤔 Want daar reageerde ik namelijk op en je 3 reacties
Ach gossie toch! Wat heb je een zwaar leven .....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 21:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Humor? Kijk even de berichten na kerel. Alleen maar zuigen. Ben je waarschijnlijk heel goed in. Misschien kan je je vriendje hier even uitnodigen. Het is toch ALTIJD jij en Warrior die totaal onzinning iemand even aanpakken. Ik kan jou ook op die manier aan pakken hoor. Prima. Mijn was een grapje natuurlijk, even lachen allemaal.
Ik word liever gezogen! Maar geen probleem vriend, als jij wilt dat ik zuig dan doe ik dat. Maar ik kan niet tegelijk kontekruipen en zuigen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 21:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik in de bres voor Nummer10? Ik heb zijn bericht net pas gelezen en dat was een keurig bericht. Wie reageert er weer stokend. Ja inderdaad, jullie knulletjes. Manman. Kinderachtig gedoe zeg. Ik weet dat humor voor iedereen anders is, maar jezus dat stoken is voor iedereen hier zichtbaar. Constant zuigen en zuigen.
Ja man, net hier en gelijk het reetje van nummer10 gepakt. Voelt goed hé, iemand zijn buddy zijn.
remco k
 remco k - zondag 20 oktober 2024 - 14:53   quote  deeplink  
Gezellig hier
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 oktober 2024 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 14:53 schreef remco k het volgende:
Gezellig hier
Hoi
Scout2
 Scout2 - zondag 20 oktober 2024 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Gezellig hier
Tja zijn vaak mensen die hun hersenen kapot gezopen en gesnoven hebben. (Niet altijd, maar wel vaak.)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 oktober 2024 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Gezellig hier
Hahaha heeeeel gezellig!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 oktober 2024 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 17:42 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Tja zijn vaak mensen die hun hersenen kapot gezopen en gesnoven hebben. (Niet altijd, maar wel vaak.)
Hahah ik neem aan dat het over die kakkerlakken gaat ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 oktober 2024 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 17:42 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Proost, ook een biertje?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 oktober 2024 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 22:28 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahah ik neem aan dat het over die kakkerlakken gaat ?
Nee joh, dat zou zo'n kakkerlak toch niet zelf verzinnen? Dat iq is normaal behoorlijk laag.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 oktober 2024 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 - 00:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee joh, dat zou zo'n kakkerlak toch niet zelf verzinnen? Dat iq is normaal behoorlijk laag.
Hahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Fort.Sittard 18-09-24 / 20.00u

0.0051968