|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - NAC Breda (zondag 22 september 2024, 14.30 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 22 september 2024, 14.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Sander van der Eijk
Laatste 5 ontmoetingen: 2018-2019: 4-2 (1-1) 2017-2018: 0-2 (0-1) 2014-2015: 3-0 (1-0) 2013-2014: 3-1 (2-0) 2012-2013: 1-0 (0-0) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Priske masterclass
of:
Bad luck Brian Priske |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
4-1 onder leiding van nieuwe aanvoerder Hwang |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dacht me voorlopig hier ff niet te melden, omdat ik een 100% citroenstemming had verwacht. Nou dat valt me bij deze heel erg mee gelukkig. Zie ze zondag 4-2 maken, gewoon omdat we nog niet dodelijk efficiënt zijn. Het had anders makkelijk 9-1 gaan worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bijlow Read Trauner/González Beelen Hancko Timber Zechiel Hwang
Moussa Gimenez Paixao
Gewoon 4-3-3, ff simpel houden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een zeer getergde groep gaat 98 minuten vol gas. 12-2. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
3-1 en ziet er al stuk beter uit het spel met spelmaker hwang in de gelederen, in erdedivie wordt er vooral 433 gespeeld,, behalve mogelijk later tegen lampies of überhaupt de wat sterkere teams mogelijk ed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De klap op de bakkes gisteravond is snel verwerkt zo te zien . Doe maar een 2-0 dan doe je al gek genoeg |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Ik weet het niet meer met dit elftal. Kan zijn dat een -forse- overwinning ze over de brug helpt. Ik hoop op 4-0. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zoiezo overwinning dat is eigenlijk het enige in voetbal land helpt een team proces een kickstart te geven of te versnellen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet het telraam maar vast neer. Het gaat helemaal LOS. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Super benieuwd naar de opstelling |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Interessante insta post Bijlow 🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Plaatst hij elke wedstrijd, ook als bankzitter.
Of doel je op de foto waar op zijn trui #1 te zien is? Haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik naar de instelling |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , zoveel keus is er niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou eigenlijk wel op bepaalde posities |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaa NOOIT MEER ZERROUKI |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer van de backs maarja |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Opstelling Feyenoord
Wellenreuther, Lotomba, Beelen, Hancko, Smal, Hwang, Timber, Milambo, Osman, Gimenez, Paixão. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Osman en paix zo nu en dan in wedstrijd te switchen van positie ook een optie,, voor de rest oke dit en lutomba kans geven want om nu al te wisselen ed is ook niet goed zo snel al,, smal is ander verhaal die speelt al leven in nederland dus die moet nu echt meer laten zien geen excuses,, anders straks fitte bueno gelijk erin zonder over na te denken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T begint er al op te lijken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Je kan naar mn mening steeds meer Priske echt goed beoordelen met materiaal tot beschikking is, helaas Stengs en bueno dan nog niet maar dan zouden we compleet moeten zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb er oprecht zin in met deze opstelling, op de backs na. Reuze benieuwd naar dit middenveld en Osman. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2024 - 14:10 schreef MMM het volgende:Ik heb er oprecht zin in met deze opstelling, op de backs na. Reuze benieuwd naar dit middenveld en Osman. Ben zeker benieuwd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk lheeft Lotomba gewoon ritme nodig |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik hoop het ook. Mijn gevoel zegt dat het niks wordt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hoop het ook idd, want ja iedereen kon zien het niet al te beste beurt was donderdag,, maar na 2 wedstrijden al afserveren ook nogal snel haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Super blij dat Milambo bleef staan ook |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wellie basis toch wel bijzonder gezien zijn prestaties de afgelopen wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Keepers iets langer respijt. Maar de lobby in de media is keihard begonnen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Net op tijd thuis voor de aftrap. Fijne wedstrijd allemaal! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bij Nac meer mensen met baard. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
1e duel meteen fluiten, dat belooft wat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou nu heel lang geen bal voor NAC svp |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zien nu al wat een wedstrijd t gaat worden wanneer we niet de tweede bal gaan winnen. |
|
|
|