|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En het middenveld had nog wel een speler bijgekund. Ook omdat we daar relatief veel jonge en onervaren spelers hebben lopen. Die fysiek wat sneller in de problemen komen. En je zou kunnen zeggen dat het relatief veel hetzelfde type is? Je kunt ook zeggen dat er relatief veel behoorlijk allround zijn.
Maar de echte problemen zitten vooral aan de zijkant m.i. De rest is wel op te vangen. Zeker als Milambo, Zechiel en Nadje nog een stap in hun ontwikkeling maken, wat ze normaal gesproken in de komende maanden wel gaan doen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis wel teveel ja. Das duidelijk. Meer ook dan vorig jaar. Maar optimistisch gezien keert wellicht het tij met Bueno (en later Hartman), Lotomba (die fysiek blijkbaar nog niet eens 90 minuten aankan) en Stengs als ie terug is. Igor is grillig, maar nog het minste probleem momenteel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t echt zo onnodig, en echt diep triest. We hebben hier een grappig huiltopic, maar t is gewoon echt om te janken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 11:00 schreef MMM het volgende:Feyenoord - NAC Breda (zondag 22 september 2024, 14.30 uur)[ afbeelding ] Datum & tijdstip: Zondag 22 september 2024, 14.30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Sander van der Eijk Laatste 5 ontmoetingen:2018-2019: 4-2 (1-1) 2017-2018: 0-2 (0-1) 2014-2015: 3-0 (1-0) 2013-2014: 3-1 (2-0) 2012-2013: 1-0 (0-0) Kan je de topic titel nog veranderen in Feyenoord - LAF Breda? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Er kwam te weinig en wat er kwam, kwam laat rond. Zo'n Hwang had al een maand eerder aangetrokken kunnen worden, zo lijkt het.
Blijft een gemiste kans, zo'n transferzomer, maar goed, als het meevalt is de schade nog te overzien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van dat volk heb je overal rond lopen, zonde van het eten btw. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die arme verkopers, die hadden wel wat sneller ontzet mogen worden. Die dwazen kunnen uiteindelijk nergens heen dus in de arrestantenbussen proppen en om te beginnen allemaal op een landelijke sv trakteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waren gewoon kinderen van 16 17 en wat ouder. Daarom topic titel veranderen in LAF Breda |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik was eigenlijk wel redelijk positief over de wedstrijd. Het was stroperig en het aantal kansen was niet hoog, maar ik zag toch wat lichtpuntjes. Hwang en Sanchez zijn aanwinsten zo lijkt het. NAC heeft geen kans gecreëerd. Smal speelde niet goed maar wel beter dan vorige wedstrijden. Lotomba speelde het eerste half uur slecht maar herstelde zich redelijk. Ik denk dat de komende wedstrijden de puzzelstukjes wel in elkaar gaan vallen. Bijlow Lotomba Beelen(Sanchez) Hancko Bueno Hwang Timber Stengs (Nadje) Osman (Stengs) Ueda Igor
Milambo en Zechiel kloppen op de deur maar hebben nog stappen te maken (veel minuten maken). Selectie in de breedte is redelijk, maar wel minder dan verleden jaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sanchez? Gonzalez ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond van Wonderen realistisch |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De Zuid-Amerikaanse equivalenten van Jansen en de Vries |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat heb je goed gezien. We hebben een 2de Jørgensen in huis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jorgensen was altijd stuk, dat was echt een andere situatie. Anyway zat nog even de samenvatting terug te kijken. Dat schot van Smal in de eerste helft, met 1 vrij eenvoudige pass kan hij ook Santi vrij voor de keeper zetten, alle tijd. En even later geeft Smal wel die assist op Ueda natuurlijk. En met de penalty stond Santi niet meer op het veld. Zo is het verschil ook.
Santi moet meer aanwezig worden in de duels. Iets balvaster. Hij is (de blessure buiten beschouwing gelaten) niet in beste vorm. Maar het is echt niet alsof hij kans op kans mist. Dat hij minder scoort is veel breder dan alleen hemzelf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat heb ik overal al 100.000 keer gelezen :D Papegaaien praat! No offence btw Je kan ook Paixao even wedstrijdjes laten banken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Paixao mag weleens tot de orde geroepen worden inderdaad . Als hij denkt Feyenoord en zichzelf te helpen op deze manier dan heeft hij het mis.
En Santi werd gisteren boos op Timber omdat Timber had gewild dat hij een gat in had gelopen zodat hij hem de bal had kunnen geven. Het is noet papagaaien maar wat ik zelf zag . Nog 5 minuten daarna ging hij van het veld. En gewoon zijn hele houding is anders en iedereen mag zeggen dat het niet zo is maar dat ik dus gewoon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gouden regel. De lopende man bepaald, niet de gevende. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt. Nooit mensen wegsturen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee dat stuk had ik t niet over Over t gehele elftal |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat zag ik ook inderdaad dat met Timber. Ik denk dat het daar aan schort bij die jongen, geen grote mond, een beetje onderdanig daarin. In feite moet je als absolute topspits die gasten even bij je roepen, of op de training even regelen. Dus Santi beetje meer je mondje roeren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2024 - 18:14 schreef R()b het volgende:Dat zag ik ook inderdaad dat met Timber. Ik denk dat het daar aan schort bij die jongen, geen grote mond, een beetje onderdanig daarin. In feite moet je als absolute topspits die gasten even bij je roepen, of op de training even regelen. Dus Santi beetje meer je mondje roeren. Dat zou lekker zijn want de Jong doet dat ook bij PSV |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2024 - 18:14 schreef R()b het volgende:Dat zag ik ook inderdaad dat met Timber. Ik denk dat het daar aan schort bij die jongen, geen grote mond, een beetje onderdanig daarin. In feite moet je als absolute topspits die gasten even bij je roepen, of op de training even regelen. Dus Santi beetje meer je mondje roeren. Was ook al zo met die niet gegeven mogelijke assists van Paixao.
Toen zei ik al, moet dan gewoon ff verhaal halen en een tikkie uitdelen achteraf.
Veel te lief op dat vlak moet een echte baas zijn voorin. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een goed voorbeeld inderdaad @Leon
Paixao in feite snap ik zijn drive richting het doel wel. Hij vergeet alleen ALTIJD zijn medespeler. 69 wedstrijden 11 assists ? Er is meer dan alleen maar mooi scoren met een bananen schot. |
|
|
|