BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles-Ajax op 21-09-2024 om 20:00u; Uitslag = 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 10:45 schreef Scout2 het volgende:
M.i heeft de manager gefaald met de opstelling, en wissels.
Bullshit.

Hoe had jij dan gewisseld?
- 4-3-3(geen andere rare opstellingen, gaat toch niet gebeuren)
- Zonder akpom, berghuis, brobbey en Baas.

Mag jij mij/ons, vertellen hoe je anders had gaan spelen en welke wissels je anders had willen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door freakie --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 september 2024 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 11:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Traore was de enige met een dribbel en een pass op wout.
Maar nog steeds veel te weinig aanvoer natuurlijk.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 september 2024 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 11:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat het een lang seizoen ging worden wisten we natuurlijk al. Kroes moest opruimen. Kan van de winter misschien wat extras doen. Maar voor Ajax is het vooral proberen niet helemaal achter te lopen. Wisselvallig team na een paar wedstrijden vind ik echt heel moeilijk om te zeggen.

We vergeten dat ajax nu na een maand weer 2 wedstrijden speelt. En dat ajaxdaarvoor ook niet heel veel wedstrijden heeft gehad. Dus kan je niet verwachten dat Ajax gelijk een stijgende lijn inzet. Na 2 jaar het niveau omlaag brengen(schreuder de verantwoording bij spelers neerleggen en dat seizoen erop Steijn die gewoon hardop zeggen dat hij spelers had die er niks van konden en schip die tactisch gewoon heel zwak was). Je kan dan ook niet tegen Fortuna altijd een winst verwachten. Zal nog wel een hoop wedstrijden soms minder gaan. En dan moet je nu maar blij zijn dat ze niet verliezen(dat zouden ze vorig seizoen wel doen)
Fortuna thuis mag je natuurlijk nooit verliezen. Vorige keer liep die Noslim ofzoiets er nog en Halilovic er goed. En ook Sierhuis in vorm liep er toen.

Deze wedstrijd waren ze echt slecht en Ajax tegen 11 ook. Na de rode kaart hadden ze helemaal geen schijn van kans meer.

Ritme inderdaad belangrijk maar dat komt nog wel. Maar zonder het thuispubliek erachter en tegenstanders die zich ingraven met wel het publiek erachter(Nac, Gae) heb je het gewoon lastig. Gaat nog vaker tot puntverlies leiden vrees ik.
Scout2
 Scout2 - zondag 22 september 2024 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 11:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Bullshit.

Hoe had jij dan gewisseld?
- 4-3-3(geen andere rare opstellingen, gaat toch niet gebeuren)
- Zonder akpom, berghuis, brobbey en Baas.

Mag jij mij/ons, vertellen hoe je anders had gaan spelen en welke wissels je anders had willen zien.
Begin opstelling: Rensh- Sutalo- Baas- Hato

Henderson (6) fitz-jim(8) klaassen(10)

Traore- Akpom- Godst

Wissels: van den boomen voor Henderson, Weghorst voor Akpom, wijndal voor Hato kaplan voor Baas
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 12:23 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Begin opstelling: Rensh- Sutalo- Baas- Hato

Henderson (6) fitz-jim(8) klaassen(10)

Traore- Akpom- Godst

Wissels: van den boomen voor Henderson, Weghorst voor Akpom, wijndal voor Hato kaplan voor Baas
Heerlijk dat je niet leest. Akpom was geblesseerd en Baas ook. Je komt dus met precies dezelfde opstelling als de trainer heeft en gaat zeggen dat hij het fout doet. Wat een bullshit ben jij aan het verkondigen dan.

Heerlijk dat jij nu ineens Klaassen in de basis wil😂 schei toch uit. Leuk om te wisselen. Scoorde gisteren, was meer geluk dan techniek. En heeft eigenlijk de hele wedstrijd niks toegevoegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door freakie --
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 12:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Fortuna thuis mag je natuurlijk nooit verliezen. Vorige keer liep die Noslim ofzoiets er nog en Halilovic er goed. En ook Sierhuis in vorm liep er toen.

Deze wedstrijd waren ze echt slecht en Ajax tegen 11 ook. Na de rode kaart hadden ze helemaal geen schijn van kans meer.

Ritme inderdaad belangrijk maar dat komt nog wel. Maar zonder het thuispubliek erachter en tegenstanders die zich ingraven met wel het publiek erachter(Nac, Gae) heb je het gewoon lastig. Gaat nog vaker tot puntverlies leiden vrees ik.
Dat was toch al bekend? Ajax heeft er geen 3/4 topspelers bij gehad. Ajax heeft ook niet verloren nu. En die spelers van vorig jaar vielen ook allemaal wel mee. Deze spelers(van GAE) waren vooral goed omdat het het team gewoon niet stond en steijn de spelers al had afgebrand voordat ze begonnen waren.
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 12:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar nog steeds veel te weinig aanvoer natuurlijk.
Zeker weinig aanvoer. Helemaal eens, maar was gisteren van alle buitenspelers toch de beste. En met de wissel van Gaaei, hoe niet ajax hij ook is, hij weet de ballen vaak wel voor te geven. Alleen moet je hem dat dan vaker laten doen. Niet 2 keer
nummer10
 nummer10 - zondag 22 september 2024 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 13:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat was toch al bekend? Ajax heeft er geen 3/4 topspelers bij gehad. Ajax heeft ook niet verloren nu. En die spelers van vorig jaar vielen ook allemaal wel mee. Deze spelers(van GAE) waren vooral goed omdat het het team gewoon niet stond en steijn de spelers al had afgebrand voordat ze begonnen waren.
Dit dus...
nummer10
 nummer10 - zondag 22 september 2024 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 10:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als je Wout in de spits zet moeten er voorzetten komen.
Godts dribbelde alles over de achterlijn en Traore ook niet gezien.
Jim, Rensch, Hato, Taylor 0x fatsoenlijk voor gegeven.

Er waren er teveel slecht en je hebt geluk dat je geen penalty tegenkrachten.
We hebben gewoon een zwak wisselvallig team.

Gaaei Rechtsbuiten is wel echt het toppunt van armoede.
Hato linksback ook niet goed. Taylor, Rensch, Jim, Godts veel te licht.
Leuk tegen Fortuna met 10 man maar creëeren niks.

Vrees dat het weer een lang seizoen wordt.
We hebben allemaal gezien dat het echt wel beter kan dan gisteren toch ? Go Ahead heeft gewoon een heel leuk team die gister zoals alle ploegen tegen Ajax 200 procent geven maar tegelijkertijd ook met 11 man staan te verdedigen en dan word het voor elke ploeg lastig als ze dit wekelijks zouden doen..
Scout2
 Scout2 - zondag 22 september 2024 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 13:00 schreef freakie het volgende:

[..]

Heerlijk dat je niet leest. Akpom was geblesseerd en Baas ook. Je komt dus met precies dezelfde opstelling als de trainer heeft en gaat zeggen dat hij het fout doet. Wat een bullshit ben jij aan het verkondigen dan.

Heerlijk dat jij nu ineens Klaassen in de basis wil😂 schei toch uit. Leuk om te wisselen. Scoorde gisteren, was meer geluk dan techniek. En heeft eigenlijk de hele wedstrijd niks toegevoegd.
Oké, dat heb ik dan gemist. Dan ik had ik met Brobbey begonnen en kaplan gedurende de wedstrijd gewisseld voor rugani.
Scout2
 Scout2 - zondag 22 september 2024 - 13:27   quote  deeplink  
Ik had Traore en godst er sowieso niet afgehaald.
AkaS
 AkaS - zondag 22 september 2024 - 14:22   quote  deeplink  
ik hoop dat niemand van zijn stoel valt dat ik nu reageer. Maar heb lange tijd even geen behoefte gehad en bovendien had ik andere prioriteiten die aandacht nodig hadden.

Velen hebben de verbazing al uitgesproken over het gemak waarmee Ajax van onbetwiste nummer 1 is afgegleden naar een onbetwiste bron van ergernis.

Het succes van de begin en medio jaren 90 herhalen zich. Succes trekt allemaal verkeerde mensen aan die niet uitbouwen of continueren vanuit het clubbelang. Maar uit zijn op eigen belang en de club naar de afgrond leiden.

Maar enough said about that!

Ondanks alles geloof ik in Anton Gaaei.

Ik krijg helaas nooit de kans om mijn gelijk te bewijzen maar ik geloof in de volgende achterhoede....

.............................. Keeper ..................................

..................... Rensch ........... Hato ...........................

Gaaei ............................................................Wijndal

Middenveld zou ik vormgeven met...

..............Taylor of Klaassen ........... Henderson ....................

............................. Berghuis ...................................

Traoré ............................................................ Godts

............................ Brobbey ...................................

Einde van de wedstrijd Godts vervangen voor Weghorst waarbij Brobbey naar links verhuist en Weghorst in de punt. Op rechts heb je Hlynsson of Akpom die kunnen invallen.

Middenveld Taylor.

En achterhoede smaken te over.

En dan nu stap voor stap doorselecteren. Na de winterstop op een positie goede versterking halen. En dan volgend jaar weer jeugd laten doorstromen plus weer 1 of misschien 2 goede aankopen...

Fijne zondag iedereen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2024 - 14:57   quote  deeplink  
Welkom terug Akas,

Moet zeggen dat jouw eerste zinnen wel bekend zijn.

Wat betreft jouw opstelling vind ik dat Sutalo het op dit moment niet verkeerd doet, dus fijn laten staan,Kaplan links centraal, Hato of Baas linksback.

laat Rensch maar rechtsback staan, Gaaei kan leuk aanvallen, heeft een goede trap maar verdedigend dramatisch.

Taylor mag wel eens gaan voetballen en niet staan te pielen, geldt ook voor Godts en Traore, allen leuke voetballers maar gooi die bal eens goed voor de pot zodat onze spitsen een keer aan de bal komen cq scoren.

Brobbey idd in de spits, de invallers zijn Wout of Akpom voor het laatste half uur

Idd 1 of 2 versterkingen halen in de winterstop
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 13:22 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Oké, dat heb ik dan gemist. Dan ik had ik met Brobbey begonnen en kaplan gedurende de wedstrijd gewisseld voor rugani.
En brobbey was vorige wedstrijd hetzelfde verhaal. Dus daarom stond Weghorst erin. Kaplan of Rugani, ik weet niet hoor maar Kaplan heeft vorig seizoen heel veel wedstrijden gehad.

Jij wil allemaal nieuw, nieuw en nieuw zien. Maar dat heeft toch helemaal geen zin? En dan de trainer afbranden omdat hij geen andere echt andere keus van maken. Kaplan of Rugani, daar had Ajax niet op gewonnen hoor. De enige wissel waar ik inderdaad op gehoopt had was Branco. Aanvallend kon hij maar 3 spelers brengen, dat waren de spelers die hij bracht.

Soms lukt het een wedstrijd niet. We hoeven dan niet gelijk vanalles af te branden.
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 13:27 schreef Scout2 het volgende:
Ik had Traore en godst er sowieso niet afgehaald.
Niet? Traore en Godts waren op. Leeg, deden niks meer. Dan wissel je gewoon.
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 14:22 schreef AkaS het volgende:
ik hoop dat niemand van zijn stoel valt dat ik nu reageer. Maar heb lange tijd even geen behoefte gehad en bovendien had ik andere prioriteiten die aandacht nodig hadden.

Velen hebben de verbazing al uitgesproken over het gemak waarmee Ajax van onbetwiste nummer 1 is afgegleden naar een onbetwiste bron van ergernis.

Het succes van de begin en medio jaren 90 herhalen zich. Succes trekt allemaal verkeerde mensen aan die niet uitbouwen of continueren vanuit het clubbelang. Maar uit zijn op eigen belang en de club naar de afgrond leiden.

Ik krijg helaas nooit de kans om mijn gelijk te bewijzen maar ik geloof in de volgende achterhoede....

Einde van de wedstrijd Godts vervangen voor Weghorst waarbij Brobbey naar links verhuist en Weghorst in de punt. Op rechts heb je Hlynsson of Akpom die kunnen invallen.

Middenveld Taylor.

En dan nu stap voor stap doorselecteren. Na de winterstop op een positie goede versterking halen. En dan volgend jaar weer jeugd laten doorstromen plus weer 1 of misschien 2 goede aankopen...

Fijne zondag iedereen!
Zal inderdaad Sutalo er nu niet afhalen. Maar als iedereen fit is. Moet dit de opstelling zijn inderdaad.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2024 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 17:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Niet? Traore en Godts waren op. Leeg, deden niks meer. Dan wissel je gewoon.
Zeker leeg en op maar ze brachten ook niks, geen een die Weghorst pf Brobbey kon bereiken, tja dan faal je als buitenspelers
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2024 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 17:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Zal inderdaad Sutalo er nu niet afhalen. Maar als iedereen fit is. Moet dit de opstelling zijn inderdaad.
Ik mis hier in van den Boomen, die zou wat meer speelminuten moeten krijgen, dan wordt hij alleen maar beter
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 september 2024 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 13:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Zeker weinig aanvoer. Helemaal eens, maar was gisteren van alle buitenspelers toch de beste. En met de wissel van Gaaei, hoe niet ajax hij ook is, hij weet de ballen vaak wel voor te geven. Alleen moet je hem dat dan vaker laten doen. Niet 2 keer
Gaaei moest ook voor Rensch komen niet Traore.
Gaaei eroverheen en heeft wel een aardige voorzet.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 22 september 2024 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 18:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik mis hier in van den Boomen, die zou wat meer speelminuten moeten krijgen, dan wordt hij alleen maar beter
Satulo of Rugani ipv Rensch centraal
nummer10
 nummer10 - zondag 22 september 2024 - 20:00   quote  deeplink  
quote:

Middenveld Taylor.

Fijne zondag iedereen!
Helemaal mee eens.. ook mbt gaaei maar dat heb je wss wel vaker gelezen van me stiekum.. alleen zou ik satulo opstellen ipv Rensch, rest helemaal het zelfde eigenlijk..

And welcome back !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 22 september 2024 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 19:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat was ook vanuit verdedigend oogpunt opzich logisch..
nummer10
 nummer10 - zondag 22 september 2024 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 13:22 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Brobbey kwam terug van een lichte blessure en rugani is een rvc ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2024 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 19:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Satulo of Rugani ipv Rensch centraal
Ook dit
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 18:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker leeg en op maar ze brachten ook niks, geen een die Weghorst pf Brobbey kon bereiken, tja dan faal je als buitenspelers
Zeker, was meer naar Scout die de trainer de schuld geeft, maar hij kon inderdaad spelers misschien iets anders inbrengen. Andere spelers die echt wat moesten toevoegen kon hij ook niet.
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 18:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is dat zo? Kijk in vind van den Boomen ook prima. Maar hij heeft als basisspeler ook te weinig.
freakie
 freakie - zondag 22 september 2024 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 19:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt zeker. Het kan, en dan Traore laten staan. Maar ook die liet weinig zien, dus snap de wissel dan ook wel weer ergens.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 september 2024 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 20:49 schreef freakie het volgende:

[..]

Is dat zo? Kijk in vind van den Boomen ook prima. Maar hij heeft als basisspeler ook te weinig.
Heeft altijd gebracht als invaller, heeft de meeste doelpunten gescoord voor het seizoen begon.
Plus een goede trap op goal of op één van onze spitsen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - maandag 23 september 2024 - 10:37   quote  deeplink  
En toch weer Davy Klaassen die gescoord heeft. Mister 1-0 of in dit geval mister 1-1. Nota bene met het hoofd. Ik heb het gevoel dat wij nog veel plezier aan Davy gaan beleven.
freakie
 freakie - maandag 23 september 2024 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2024 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heeft altijd gebracht als invaller, heeft de meeste doelpunten gescoord voor het seizoen begon.
Plus een goede trap op goal of op één van onze spitsen
Zeker, dus vind de wissel niet zo gek gezegd. Helemaal als je lange/sterke spelers hebt staan in de spits. Maar als basisspeler. Ik betwijfel het. Vraag me ook af of dat veel beter gaat.

Ajax begon slap, was slap en het is niet zo dat ze zo’n wedstrijd tegen Fortuna dan gekregen hebben(kijk even naar PSV) het was gewoon een goede wedstrijd van Ajax.! Maar ja bij Ajax is het zo dat als 2/3 spelers tegenvallen. Dat alles slecht lijkt en is. Henderson was niet zo goed als bij fortuna, pasveer onzeker en Sutalo ook. Aanvallend weinig gebracht maar kwam ook omdat Ajax niet onder de druk van GAE uitkwam.
freakie
 freakie - maandag 23 september 2024 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2024 - 10:37 schreef Pietje het volgende:
En toch weer Davy Klaassen die gescoord heeft. Mister 1-0 of in dit geval mister 1-1. Nota bene met het hoofd. Ik heb het gevoel dat wij nog veel plezier aan Davy gaan beleven.
Jup. Mister 1-0 maakte wel Ajax eerste goal. Prima speler.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 september 2024 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2024 - 10:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Zeker, dus vind de wissel niet zo gek gezegd. Helemaal als je lange/sterke spelers hebt staan in de spits. Maar als basisspeler. Ik betwijfel het. Vraag me ook af of dat veel beter gaat.

Ajax begon slap, was slap en het is niet zo dat ze zo’n wedstrijd tegen Fortuna dan gekregen hebben(kijk even naar PSV) het was gewoon een goede wedstrijd van Ajax.! Maar ja bij Ajax is het zo dat als 2/3 spelers tegenvallen. Dat alles slecht lijkt en is. Henderson was niet zo goed als bij fortuna, pasveer onzeker en Sutalo ook. Aanvallend weinig gebracht maar kwam ook omdat Ajax niet onder de druk van GAE uitkwam.
PSV laat zich minder snel terug drukken in uitwedstrijden, heeft toch met het middenveld te maken en het mee verdedigen van onze aanval.

Ik vind het opvallend dat Taylor beter presteert thuis dan in uitwedstrijden, is hij dan te passief ?
Pietje
 Pietje - maandag 23 september 2024 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2024 - 10:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Jup. Mister 1-0 maakte wel Ajax eerste goal. Prima speler.
Ik moet alleen wel wennen aan zijn nieuwe (?) kapsel..
😜
freakie
 freakie - maandag 23 september 2024 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2024 - 13:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

😜
Ja ik ook. Maar ja. Prima, als hij van waarde is, is dat fijn.
freakie
 freakie - maandag 23 september 2024 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2024 - 12:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

PSV laat zich minder snel terug drukken in uitwedstrijden, heeft toch met het middenveld te maken en het mee verdedigen van onze aanval.

Ik vind het opvallend dat Taylor beter presteert thuis dan in uitwedstrijden, is hij dan te passief ?
Ja klopt zeker. Middenveld van PSV is enorm creatief. En in de eredivisie gewoon voor 15 tegenstanders te goed. Alleen tegen Fortuna was dit toch echt niet best. Bij PSV is een tegenstander geneigd te passief te zijn omdat de aanvallers veel en veel beter zijn. Denk vooral omdat Ajax aanvallend weinig stootkracht heeft, de tegenstanders zich minder hoeven focussen op het verdedigen maar ook druk kunnen zetten.
Pietje
 Pietje - maandag 23 september 2024 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2024 - 20:39 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja ik ook. Maar ja. Prima, als hij van waarde is, is dat fijn.
Ik ben er 100% van overtuigd dat wij heel veel plezier gaan beleven aan Davy. Hij is een slimme en aansturende speler, die altijd goed aanvoelt wat er in het veld moet gebeuren. En bijna altijd pikt hij zijn doelpuntje mee. Ik ben echt een fan van hem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2024 door Pietje --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 september 2024 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2024 - 13:58 schreef Pietje het volgende:

[..]

😜
Door dat haar kon die de bal achterwaarts inkloppen, anders was die eraf gegleden..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 september 2024 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 september 2024 - 21:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben er 100% van overtuigd dat wij heel veel plezier gaan beleven aan Davy. Hij is een slimme en aansturende speler, die altijd goed aanvoelt wat er in het veld moet gebeuren. En bijna altijd pikt hij zijn doelpuntje mee. Ik ben echt een fan van hem.
Klaassen zijn bijnaam is niet voor niets Mister 1-0 💪

Zoek maar op...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 september 2024 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 - 12:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zoek maar op...
Volgens mij vallen die cijfers echt mee in verhouding met het aantal doelpunten.. deze bijnaam kwam met name door zijn laatste seizoen waarin Ajax vaak een 1-0 maakte terwijl het voor geen meter liep..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door nummer10 --
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 september 2024 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 - 11:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Door dat haar kon die de bal achterwaarts inkloppen, anders was die eraf gegleden..
Haha!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 september 2024 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 - 12:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zoek maar op...
Het was mij bekend Jack
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 september 2024 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 - 16:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volgens mij vallen die cijfers echt mee in verhouding met het aantal doelpunten.. deze bijnaam kwam met name door zijn laatste seizoen waarin Ajax vaak een 1-0 maakte terwijl het voor geen meter liep..
Weer maar eens een negatieve reactie, die bijnaam heeft hij ik ga dit niet verdedigen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 september 2024 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 - 17:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het was mij bekend Jack
👍
freakie
 freakie - dinsdag 24 september 2024 - 22:01   quote  deeplink  
Het gaat er toch vooral om dat Klaassen heel vaak scoorde. Maar ja Klaassen is zeker, op inzet en werklust heel erg belangrijk.
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 september 2024 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 - 22:01 schreef freakie het volgende:
Het gaat er toch vooral om dat Klaassen heel vaak scoorde. Maar ja Klaassen is zeker, op inzet en werklust heel erg belangrijk.
Helemaal met je eens freakie!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 25 september 2024 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 - 22:01 schreef freakie het volgende:
Juist,
Hij vindt altijd wel een gaatje tussen de linies, loopt waar anderen niet komen, de meesten willen in de voet aangespeeld worden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 september 2024 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 september 2024 - 17:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weer maar eens een negatieve reactie, die bijnaam heeft hij ik ga dit niet verdedigen
Negatieve reactie 🤣 niks negatiefs aan makker en blij met zijn doelpunten... En mister 1-0 is ooit geroepen door, jawel de media.. in het seizoen onder Schreuder omdat die vaak inviel en de 1-0 maakte (9x) in dat seizoen terwijl het totaal ruk was..

Dus nee Jack geen negativiteit gaan lezen als die er niet is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 oktober 2024 - 22:12   quote  deeplink  
quote:

Middenveld Taylor.

Fijne zondag iedereen!
Blijf dan gewoon lekker weg! 😉
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 09:42   quote  deeplink  
quote:

Middenveld Taylor.

Fijne zondag iedereen!
Toch nog even op reageren. Zie dat Warrior weer geen inhoudelijke reactie geeft.

Ik zie hier heel veel mis. Jij wil Baas/Sutalo eruit? Waar Rensch en Hato zonder lengte inzetten? Dan Gaaei erin? Hoe kan je dit bedenken? Is het een soort fifa opstelling zoals: Meeste snelheid in het centrum?

Brobbey aan de zijkant? Huh? Echt waar, van de opstelling klopt heel weinig en dat bedoel ik niet vervelend. Je kan natuurlijk nooit zomaar posities van spelers veranderen. In spelletjes kan dat, in het echte leven komen daar rollen bij en taken die in een langere tijd worden ingeslepen. Daarom is het zo bijzonder dat Baas dit gelijk goed doet. Hato en Rensch zouden dan het centrum gelijk het kleinste centrale duo maken van de wereld denk ik. Ook niet slim.!

Dan nog helemaal mooi, hoe vervelend ook. Sutalo MOET spelen. Je moet hem ooit voor hetzelfde bedrag kunnen verkopen. Dat is gewoon een must, je kan niet op hem verliezen. Brobbey is een aanspeelpunt, in het centrum is dat het meest gevaarlijk. Hij is 100% geen buitenspeler.

Nee ik denk inderdaad dat je nooit je gelijk gaat krijgen op dit geval. Wel leuk discussie voer👀
Ik hoop dat Farioli die jonkies gaat brengen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Go Ahead Eagles-Ajax op 21-09-2024 om 20:00u; Uitslag = 1-1

0.0081319