|
|
Pietje
|
|
|
Daar gaan we dan in de Europa League. Ajax heeft wel iets goed te maken na de wanprestatie van afgelopen zaterdagavond, hoewel je daar Go Ahead Eagles tekort mee doet. Ik reken donderdag daarom op een fanatiek Ajax, dat echt alles zal doen om een positief resultaat neer te zetten. Ik hoop dat onze trainer de juiste basis-11 de wei instuurt.
Mijn voorspelling is 3-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2024 door Pietje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mooi samen gevat Pietje,
Ajax kan het lastig krijgen tegen Besiktas, van Bronkhorst heeft Ajax zien stuntelen tegen de Eagles. Besiktas doet het helemaal niet verkeerd in de Turkse competitie, hebben nog niet verloren.
Maar goed Ajax thuis, met de ArenA er achter, laat ik positief zijn....mmmm 2-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Moeilijk. Ik heb er geen vertrouwen in. Ik hoop dat Ajax zijn huid duur verkoopt. Er een goed resultaat uit kan halen(1-1 is ook prima). Heel benieuwd |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Ben niet zo op de hoogte me Besiktas nu en ik weet niet zo goed waar Ajax staat.. kan zo een hele goede pot zijn maar kan ook tegenvallen ik ga voor 2-2 |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Baas, Berghuis, Avila en Gaaei zitten nog in de lappenmand, zijn dus niet inzetbaar morgen |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Berghuis en baas is enorm zonde.. Ook baas mis je wel vind ik in de opbouw... Ik zie het overigens zo gebeuren dat Hato centraal gaat spelen en wijndal (aanvallend beter dan Hato) zich mag gaan bewijzen.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Baas blijkt weer fit als ik dit zo lees..
Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Op weg naar de Arena!! Zou een gelijkspelletje al knap vinden eerlijk gezegd. Met onze afwezigen erbij zou het anders zijn maar helaas zijn we niet vaak compleet. Met het overvolle programma dat eraan komt, zal dat niet beter worden vrees ik. Ik blijf positief en hou het op 2-2 !! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 16:42 schreef bertus bikkel het volgende:Op weg naar de Arena!! Zou een gelijkspelletje al knap vinden eerlijk gezegd. Met onze afwezigen erbij zou het anders zijn maar helaas zijn we niet vaak compleet. Met het overvolle programma dat eraan komt, zal dat niet beter worden vrees ik. Ik blijf positief en hou het op 2-2 !! Veel plezier Bertus. Laten ee hopen op een mooie wedstrijd. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dank je Pietje!! Weer n mooi vader zoon uitje!!!! Alleen dat is me al goud waard, haha..!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat geloof ik zeker Bertus. Koester dat maar. Het is beslist goud waard. Ik ben in 1974 mijn beide ouders, zes weken na elkaar, aan een rot ziekte kwijt geraakt. Ik was was toen 25 jaar. Nogmaals geniet ervan vanavond! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Geniet ervan ! Hopelijk.. haha |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 09:14 schreef nummer10 het volgende:Baas blijkt weer fit als ik dit zo lees.. Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Fitz-Jim; Traoré, Brobbey, Godts Dit is ook de officiële opstelling |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Geloof me het wordt ergens ook een thuiswedstrijd voor Besiktas, in de J.C. ArenA zullen veel turken de wedstrijd volgen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 september 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 17:29 schreef Pietje het volgende:[..] Dat geloof ik zeker Bertus. Koester dat maar. Het is beslist goud waard. Ik ben in 1974 mijn beide ouders, zes weken na elkaar, aan een rot ziekte kwijt geraakt. Ik was was toen 25 jaar. Nogmaals geniet ervan vanavond! Vreselijk zo jong je ouders verliezen Pietje, ik mijn pa toen ik 20 jaar was |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 17:29 schreef Pietje het volgende:[..] Dat geloof ik zeker Bertus. Koester dat maar. Het is beslist goud waard. Ik ben in 1974 mijn beide ouders, zes weken na elkaar, aan een rot ziekte kwijt geraakt. Ik was was toen 25 jaar. Nogmaals geniet ervan vanavond! Mijn schoonouders ook allebei door de ziekte, mijn vrouw was 22. Mijn vader toen ik 8 was en moeder geen contact mee.
Maak zoveel mogelijk herinneringen met mijn kleine. Prettige wedstrijd iedereen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Dank jullie wel heren! Wat vreselijk zo jong je ouders te moeten missen!!! Dan is voetbal maar bijzaak.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 19:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:Geloof me het wordt ergens ook een thuiswedstrijd voor Besiktas, in de J.C. ArenA zullen veel turken de wedstrijd volgen Benieuwd naar de sfeer zullen ook wel op de thuisvakken zitten. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 20:21 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mijn schoonouders ook allebei door de ziekte, mijn vrouw was 22. Mijn vader toen ik 8 was en moeder geen contact mee. Maak zoveel mogelijk herinneringen met mijn kleine. Prettige wedstrijd iedereen. Goed en mooi man, ook een fijne wedstrijd! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Een vak met 2600 Turken kunnen veel lawaai maken |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jammer dat Taylor niet door ging, wat een grote kans was dit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Traire slordig en Taylor te gereserveerd durf eens wat |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jaaaaaaaaa jaaaaaaaa 1-0 Taylor nu uitstekend hoor |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat is Sutalo tot nu geweldig!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mag ook van Baas gezegd worden, goed gezien van Farioli om Baas centraal te zetten naast Sutalo |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja zekers, die heeft zijn nu eindelijk gevonden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ook dit ben ik met je eens |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Aardige eerste helft... Hadden wel goaltje meer mogen maken. Dan na rust maar!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Dit Ajax is een groot verschil met het Ajax van afgelopen weekend. Toch is het "kick and rush" gehalte vrij groot. Teveel een blinde trap naar voren. Nou ja, als we maar winnen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 21:57 schreef Pietje het volgende:Dit Ajax is een groot verschil met het Ajax van afgelopen weekend. Toch is het "kick and rush" gehalte vrij groot. Teveel een blinde trap naar voren. Nou ja, als we maar winnen. Klopt, maar veel spelers vallen mij positief op, ook Fitz Jim is overal te vinden.
De intensiteit van de Ajacieden is vrij hoog te noemen, ze ze zitten er boven op, nu nog brengen in de eredivisie |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt, maar veel spelers vallen mij positief op, ook Fitz Jim is overal te vinden. De intensiteit van de Ajacieden is vrij hoog te noemen, ze ze zitten er boven op, nu nog brengen in de eredivisie Oh zeker, Jack, het was ook beslist geen kritiek hoor. Het viel mij simpelweg op. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jaaaaaa wat een geweldige aanval, en goed afgerond |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Als rijpe appeltjes nu. Wow 3-0. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Lang geleden Pietje🥳 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Een openlijke ruzie tussen Henderson en Traoré |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt Jack. Genieten nu! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Haha en weer eentje. 4-0 wie had dat gedacht. Amuseer jij je Bertus?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Zegt dat wel Pietje! Wie ze ook inbrengen, het maakt geen verschil, iedereen is messcherp
Groot compliment voor Farioli |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We gaan nog veel plezier beleven met Godts |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 22:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:Zegt dat wel Pietje! Wie ze ook inbrengen, het maakt geen verschil, iedereen is messcherp Groot compliment voor Farioli Klopt! Jammer dat Ajax dit niveau niet altijd in de eredivisie kan opbrengen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Geweldige wedstrijd van iedereen ! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Conditioneel is iedereen een stuk verder dan de vorige 2 seizoenen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En dat is te danken aan de technische staf. Ik ben er blij mee. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ongelofelijk. Wat een wedstrijd ook zeg. Even terug dan op dat gezeik bij GAE. Je mag best kritisch zijn, maar een trainer of speler helemaal afbranden is zo’n grote onzin. We zullen inderdaad vaker meemaken dat Ajax deze strijd niet kan leveren. Maar je kan toch de conclusie maken dat Farioli weet wat hij doet en dat spelers beter en beter gaan voetballen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Even over Sutalo en Baas. Ik denk dat dit vooral aan Baas ligt. Baas is op deze leeftijd al, altijd naar voren denkend, belangrijk voor Sutalo. Sutalo is voetballend niet zo best maar Baas is met Henderson altijd in beweging. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik ook, er is iets moois aan het ontstaan |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 23:08 schreef freakie het volgende:Ongelofelijk. Wat een wedstrijd ook zeg. Even terug dan op dat gezeik bij GAE. Je mag best kritisch zijn, maar een trainer of speler helemaal afbranden is zo’n grote onzin. We zullen inderdaad vaker meemaken dat Ajax deze strijd niet kan leveren. Maar je kan toch de conclusie maken dat Farioli weet wat hij doet en dat spelers beter en beter gaan voetballen Als het niet goed is mag je kritisch zijn, spelers of trainer brand ik niet af
Wil Ajax in de top 3 eindigen van de Nederlandse competitie dan moeten ze meer intensiteit leggen in de uitwedstrijd en |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 26 september 2024 - 23:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Als het niet goed is mag je kritisch zijn, spelers of trainer brand ik niet af Wil Ajax in de top 3 eindigen van de Nederlandse competitie dan moeten ze meer intensiteit leggen in de uitwedstrijd en Ja natuurlijk is dat fair. Kritisch is prima. En top 3 moet zeker mogelijk zijn, alleen gaat Ajax zeker niet elke wedstrijd deze intensiteit leggen in de wedstrijd en gaan de aanvallers en de creative middenvelders het zeker niet elke wedstrijd heel goed doen.
Klaassen, van den Boomen en andere zijn hier dan ook niet de oplossing voor. Wel wissels die kunnen hoor, maar gaat niet heel veel veranderen. Misschien Klaassen omdat het aanvallend dan als enige speler op de bank iets extras brengt. Ajax heeft gewoon heel weinig smaken.
Ik denk wel dat elke wedstrijd die ze winnen, vooral op deze manier, de selectie een enorme boost geeft. 1-0 winnen doet voor dit Ajax niet heel veel. Goed spelen is denk ik voor het zelfvertrouwen erg belangrijk. |
|
|
|