BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Beşiktas op 26-09-2024 om 21:00u; Uitslag = 4-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - vrijdag 27 september 2024 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2024 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Conditioneel is iedereen een stuk verder dan de vorige 2 seizoenen
Is natuurlijk ook niet zo moeilijk😂 de vorige trainers vonden dit de taak van de spelers(en dus lieten het aan de spelers over of ze nog extra wilde gaan) en steijn had de spelers al de grond in getrapt. Dan had ik ook niet meer geluisterd. John had vooral tactisch geen idee.

Nu eindelijk werken aan een goede basis en vanuit goede duidelijke afspraken(zo lijkt het).
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 september 2024 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2024 - 00:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja natuurlijk is dat fair. Kritisch is prima. En top 3 moet zeker mogelijk zijn, alleen gaat Ajax zeker niet elke wedstrijd deze intensiteit leggen in de wedstrijd en gaan de aanvallers en de creative middenvelders het zeker niet elke wedstrijd heel goed doen.

Klaassen, van den Boomen en andere zijn hier dan ook niet de oplossing voor. Wel wissels die kunnen hoor, maar gaat niet heel veel veranderen. Misschien Klaassen omdat het aanvallend dan als enige speler op de bank iets extras brengt. Ajax heeft gewoon heel weinig smaken.

Ik denk wel dat elke wedstrijd die ze winnen, vooral op deze manier, de selectie een enorme boost geeft. 1-0 winnen doet voor dit Ajax niet heel veel. Goed spelen is denk ik voor het zelfvertrouwen erg belangrijk.
Als ze conditie nog verder uitbouwen waarmee deze staf al bezig is kunnen ze de echte belangrijke wedstrijden dit wel opbrengen denk ik... Dit kan gewoon zoon verschil maken en wat zijn spelers groeit.. en nogmaals ik zie psv gezeur krijgen met lang en veerman.. ach we gaan het zien, een prachtige avond dat is allang geleden..
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 27 september 2024 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 september 2024 - 22:32 schreef Pietje het volgende:
Haha en weer eentje. 4-0 wie had dat gedacht.
Amuseer jij je Bertus??
Soooooo!!! Wat n heerlijke pot voetbal was dat zeg!!! Lang geleden hoor Pietje. Dit doet ons Ajax hart goed en maakte de speciale avond voor mij nog mooier!!!
Nu zou het eens lekker zijn als we dit kunnen doortrekken in de ED maar de ambiance in Waalwijk zal niet zo inspirerend zijn als die van gisteren, wat n sfeer en energie zeg!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 september 2024 - 09:31   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ja natuurlijk is dat fair. Kritisch is prima. En top 3 moet zeker mogelijk zijn, alleen gaat Ajax zeker niet elke wedstrijd deze intensiteit leggen in de wedstrijd en gaan de aanvallers en de creative middenvelders het zeker niet elke wedstrijd heel goed doen.

Klaassen, van den Boomen en andere zijn hier dan ook niet de oplossing voor. Wel wissels die kunnen hoor, maar gaat niet heel veel veranderen. Misschien Klaassen omdat het aanvallend dan als enige speler op de bank iets extras brengt. Ajax heeft gewoon heel weinig smaken.

Ik denk wel dat elke wedstrijd die ze winnen, vooral op deze manier, de selectie een enorme boost geeft. 1-0 winnen doet voor dit Ajax niet heel veel. Goed spelen is denk ik voor het zelfvertrouwen erg belangrijk.
Vlak Van den Boomen niet uit, is al heel belangrijk geweest voor Ajax, heeft ze al een paar keer over het dode punt geholpen, was één van de weinige spelers waar belangstelling voor was van meerdere clubs
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 september 2024 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2024 - 00:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook niet zo moeilijk😂 de vorige trainers vonden dit de taak van de spelers(en dus lieten het aan de spelers over of ze nog extra wilde gaan) en steijn had de spelers al de grond in getrapt. Dan had ik ook niet meer geluisterd. John had vooral tactisch geen idee.

Nu eindelijk werken aan een goede basis en vanuit goede duidelijke afspraken(zo lijkt het).
Inderdaad maar hij en zijn staf heeft ze toch op dit niveau gekregen, ook met de wissels werd het niet echt minder op een enkeling na misschien.
Al waren ze toen al murw gespeeld
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 september 2024 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2024 - 08:32 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Soooooo!!! Wat n heerlijke pot voetbal was dat zeg!!! Lang geleden hoor Pietje. Dit doet ons Ajax hart goed en maakte de speciale avond voor mij nog mooier!!!
Nu zou het eens lekker zijn als we dit kunnen doortrekken in de ED maar de ambiance in Waalwijk zal niet zo inspirerend zijn als die van gisteren, wat n sfeer en energie zeg!!
Mooi man dat je in het stadion was.
Nee tegen de meeste Eredivisie clubs krijg je niet zo veel ruimte, kan je niet zo veel intensiteit brengen omdat het een klein hoopje wordt, ook RKC zal zich terug trekken.

Ook de ambiance zal een stuk minder zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 september 2024 door Jack Huntelaar --
Scout2
 Scout2 - vrijdag 27 september 2024 - 10:51   quote  deeplink  
Heerlijk potje voetbal, hopen dat Ajax dit constant kan vol houden. De wedstrijd erna wil dan nog wel eens flut zijn.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 september 2024 - 11:39   quote  deeplink  
Ik vond alleen de reactie van Taylor erg jammer na zijn wissel...
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 september 2024 - 12:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

En wat ook belangrijk is, is "de nul" houden. Als dat lukt heb je dus maar één doelpuntje nodig om te winnen. Ook dat geeft extra vertrouwen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 september 2024 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2024 - 08:32 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Fijn om te lezen Bertus.
Ik zat thuis op de bank te kijken en genoot met volle teugen. Inderdaad een heerlijke wedstrijd. Dat smaakte naar meer.
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 september 2024 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2024 - 09:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vlak Van den Boomen niet uit, is al heel belangrijk geweest voor Ajax, heeft ze al een paar keer over het dode punt geholpen, was één van de weinige spelers waar belangstelling voor was van meerdere clubs
Helemaal eens. Vsn den Boomen heeft een fenomenale traptechniek.
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 september 2024 - 12:26   quote  deeplink  
En weet iemand van jullie wat er aan de hand was tussen Henderson en Traoré? Die twee stonden flink te bakkeleien in de tweede helft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 september 2024 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2024 - 12:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

En wat ook belangrijk is, is "de nul" houden. Als dat lukt heb je dus maar één doelpuntje nodig om te winnen. Ook dat geeft extra vertrouwen.
Inderdaad Pietje, heel belangrijk!
Onze achterhoede spelers worden nauwelijks genoemd op de voetbal sites, terwijl Sutalo, Baas, Hato als ook Rensch een geweldige pot speelden.

Henderson die bleef gaan, wat een diesel is hij!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 27 september 2024 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2024 - 12:26 schreef Pietje het volgende:
En weet iemand van jullie wat er aan de hand was tussen Henderson en Traoré? Die twee stonden flink te bakkeleien in de tweede helft.
Henderson was na de 4-0 nog steeds enorm fanatiek, was des duivels dat Traore balverlies leed, daarop werd Traore boos op hem
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 september 2024 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2024 - 16:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Henderson was na de 4-0 nog steeds enorm fanatiek, was des duivels dat Traore balverlies leed, daarop werd Traore boos op hem
Aha. Dank voor je uitleg. Ol dag die twee bekvechten en Fitz-Jim er tussen komen als scheidsrechter. Ja, Henderson is een fanatiekeling. Die gaat tot het gaatje. Die mentaliteit mag ik wel. Zo'n speler in je selectie is meer dan prima!
Pietje
 Pietje - vrijdag 27 september 2024 - 18:28   quote  deeplink  
Ik zag die twee...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 september 2024 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 september 2024 - 18:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Aha. Dank voor je uitleg. Ol dag die twee bekvechten en Fitz-Jim er tussen komen als scheidsrechter. Ja, Henderson is een fanatiekeling. Die gaat tot het gaatje. Die mentaliteit mag ik wel. Zo'n speler in je selectie is meer dan prima!
Dat hebben we oprecht gemist met Bergwijn.. henderson gaf overigens ook Hato een keer een uitbrander en ook Pasveer gaf die een standje ivm de uitstappen.. die man wou iedereen scherp houden ondanks dat het al 3-0 stond en waar traore (niet voor het eerst die pot) op een gevaarlijke plek balverlies leed..

Henderson ook 1 van de beste van het veld samen met Fitz vond ik.. en ook satulo een berepot
Pietje
 Pietje - zaterdag 28 september 2024 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2024 - 14:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat hebben we oprecht gemist met Bergwijn.. henderson gaf overigens ook Hato een keer een uitbrander en ook Pasveer gaf die een standje ivm de uitstappen.. die man wou iedereen scherp houden ondanks dat het al 3-0 stond en waar traore (niet voor het eerst die pot) op een gevaarlijke plek balverlies leed..

Henderson ook 1 van de beste van het veld samen met Fitz vond ik.. en ook satulo een berepot
Ook jij bedankt voor de uitleg.
Henderson is een echte aanvoerder en dat was hij ook bij Liverpool. Een ware versterking voor Ajax!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 september 2024 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2024 - 14:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nu wel een keer eens😉
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 september 2024 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2024 - 15:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nu wel een keer eens😉
Zijn we wel vaker jack, alleen soms lees je me berichten anders dan hoe ze bedoelt zijn... En tuurlijk ook niet eens soms wat ook gewoon moet kunnen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 28 september 2024 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2024 - 18:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zijn we wel vaker jack, alleen soms lees je me berichten anders dan hoe ze bedoelt zijn... En tuurlijk ook niet eens soms wat ook gewoon moet kunnen..
En weer zijn we het eens 😂😂😂
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 september 2024 - 18:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En weer zijn we het eens 😂😂😂
Slijmballen 🤣🤣🤣😜
freakie
 freakie - zondag 29 september 2024 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 21:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Slijmballen 🤣🤣🤣😜
Gewoon liefde. Lief wel.
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 22:54 schreef freakie het volgende:

[..]

Gewoon liefde. Lief wel.
Haha. Zou het dat zijn?? 😂😜
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2024 - 23:14   quote  deeplink  
Laat maar, zal nooit meer goed komen 🤣😂🤣😂
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 23:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Laat maar, zal nooit meer goed komen 🤣😂🤣😂
🤣🤣🤣
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2024 - 12:06   quote  deeplink  
❤️
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 september 2024 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2024 - 12:06 schreef nummer10 het volgende:
❤️
Hahaha vergeet het maar, ik heb een schat van een vriendin
freakie
 freakie - maandag 30 september 2024 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2024 - 20:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha vergeet het maar, ik heb een schat van een vriendin
Alles kan kapot.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 oktober 2024 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2024 - 21:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Alles kan kapot.
Maar niet voor nummer10 😂😂
hjf
 hjf - dinsdag 01 oktober 2024 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 12:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij wil een keer met je afspreken om een biertje te drinken. Die uitnodiging staat. Wie weet verander je van gedachten 😂😂😂😂
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 oktober 2024 - 15:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

Als je me goddelijke lichaam ziet met tattoos verander je wel van gedachte ! 🤣 Maar biertje kan altijd Jack hahah.

En geen zorgen ben sinds een maand getrouwd met een prachtige vrouw die 13 Jaar jonger is, voordat ik dat inruil moet er heel wat gebeuren, p diddy praktijken ofzo 🤣

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2024 door nummer10 --
freakie
 freakie - dinsdag 01 oktober 2024 - 18:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Wacht even, ik heb films gezien waar mensen elkaar haten en uiteindelijk kussend de film afgesloten wordt. Alles kan, film is altijd enorm geloofwaardig namelijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 oktober 2024 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 18:01 schreef freakie het volgende:

[..]

Wacht even, ik heb films gezien waar mensen elkaar haten en uiteindelijk kussend de film afgesloten wordt. Alles kan, film is altijd enorm geloofwaardig namelijk.
Of ongeloofwaardig, alles kan 😁
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 oktober 2024 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 22:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Of ongeloofwaardig, alles kan 😁
Denk dat, zeker als het 10 aangaat. 😉

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax-Beşiktas op 26-09-2024 om 21:00u; Uitslag = 4-0

0.0061159