|
|
van geil
|
|
|
Totaal geen honger naar goals. Allemaal passes passes passes. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
quote: Dan ga je toch wat anders doen :-) |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: ja gelijk met die argentijn beginnen de 2e helft ueda er af zo snel mogelijk |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt. Gebrek aan kwaliteit uit zich vooral in totaal gebrek aan creativiteit en gogme. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Smal. Paixao en Wellie wisselen Wordt t 1-5 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeiden we toch voor het seizoen al. Ga de doelpunten maar tellen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Timber en Paixao vond ik echt slecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, 40/50 te weinig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is uweda nu echt veel beter dan Santi .................. Ihet is lood om oud ijzer, we gaan nu roepen om Caranza ????????? Middenveld is wel iets beter, Tja en nu |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het is toch te gek voor woorden dat Feyenoord niet in staat is om een doelpunt te maken. Wat gaat dat toch moeilijk iedere keer. Dat lijkt helemaal nergens op. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou,snel de gelijkmaker anders ist weer vechten tegen de bierkaai. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
1 voordeel... Zerrouki zit op de bank. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Nou nou. Daar had je met Stengs, Wieffer, Geertruida en Hartman wel veel meer voetbal in het elftal. En dan nog hadden we t lastig. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Nee die vinden ze veel beter dan Santi. xD |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op je bent veel beter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zeker geen luie donder , over zijn kwaliteiten kunnen we twijfelen , loopt zich de pleuris om druk te zetten |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het is ellende. Tweede helft moet kenteren, anders zitten we nu al in een hele dikke crisis. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 19:38 schreef ras het volgende:Het is toch te gek voor woorden dat Feyenoord niet in staat is om een doelpunt te maken. Wat gaat dat toch moeilijk iedere keer. Dat lijkt helemaal nergens op. Wie moet die maken dan? De linksbuiten ligt alleen maar op de grond en speelt voor zichzelf. De rechtsbuiten is een linksbuiten. De spits heeft nul vertrouwen. De middenvelders scoren nooit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Osman en Milambo vind ik niet veel. Kan Hwang niet naar voren en dan Zechiël voor Milambo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 19:41 schreef kenny het volgende:[..] zeker geen luie donder , over zijn kwaliteiten kunnen we twijfelen , loopt zich de pleuris om druk te zetten Zet soms geen stap teveel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lotombo was ook weer rechtsbuiten bij de goal. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Klopt. En zelfs Hancko stond helemaal verkeerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ueda is voetballend zo veel beter dan Santi Maar ja. Scoren he |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wie verwacht nou dit |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 19:41 schreef Alexmem het volgende:[..] Wie moet die maken dan? De linksbuiten ligt alleen maar op de grond en speelt voor zichzelf. De rechtsbuiten is een linksbuiten. De spits heeft nul vertrouwen. De middenvelders scoren nooit. In mijn ogen de enige die gevaarlijk is. Maar ja er zijn spelers die geen goed kunnen doen, zelfde reacties over toen Minteh Maakte heel belangrijke doelpunten en acties Maar er riepen mensen blind paard enzv, dat is Igor ook ???? Maar komt er wel doorheen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 september 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vind ik niet hoor , had echt ook goede momenten , moeilijk om hem te beoordelen krijgt ook weinig bruikbare ballen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zou Milambo er eerst uithalen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die heeft totaal geen impact inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik smal. Voetballend is t op links bagger |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat je blij mag zijn als je scoort |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat vind ik ook en loopt op de positie waar meer gebracht moet worden voor meer kansen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens maar wie moet er dan in ? we hebben weinig smaken meer , milambo is een talent maar brengt nog te weinig |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 19:50 schreef kenny het volgende:[..] eens maar wie moet er dan in ? we hebben weinig smaken meer , milambo is een talent maar brengt nog te weinig Zechiel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Expected goals : 0,14 (!) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoor de naam Caranza nog niet ...... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens deze jongen is me zo zwaar tegen gevallen , was een leuke speler bij twente maar bij ons is het zwaar matig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ah Schöne..vrije trap ennnnn |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: is ook een talent maar zelfde verhaal als milambo |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat kan die bejaarde nog prima idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beelen jonge speler moet je nu helpen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wakker worden allemaal. We zijn niveau FC Balophetdak geworden. Gewoon je tijd anders besteden dan wekelijks naar deze slechte film blijven kijken. Met Prutske gaat het nooit wat worden dat roep ik al een maand of 3. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat zijn nog niet de jongens die je iets aan kunt rekenen. Veel te weinig ervaring nog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker uit de kleedkamer gekomen haha |
|
|
|