|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De enige ja, steeds weer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Loopt als een totale domoor maar weer het veld over |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dit is lachwekkend. We gaan niet bij de eerste 6 eindigen met dit elftal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee we maken gelijk .......pingel als goedmakertje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ergste is dat Igor gewoon aan mag blijven kloten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Die Nijhuis wil een speler omhoog trekken aan de arm waar hij last heeft aan zijn schouder. Deze man is ook over de houdbaarheids datum heen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Liep zelf de man doormidden. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Priske is tevreden over hem. Net als driekwart van het legioen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Noem mij dan even een gevaarlijkere speler Wat heb je tegen deze speler, hij id de enige die wat probeert, of wil je heen en weer blijven spelen zonder verrassing? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:Die Nijhuis wil een speler omhoog trekken aan de arm waar hij last heeft aan zijn schouder. Deze man is ook over de houdbaarheids datum heen. Ik zei net al KKD is z'n absolute plafond inmiddels |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: nee te kloese heeft alles in een paar maanden verneukt we winnen nergens meer makkelijk met deze aanval |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 20:18 schreef piet de paler het volgende:[..] Noem mij dan even een gevaarlijkere speler Wat heb je tegen deze speler, hij id de enige die wat probeert, of wil je heen en weer blijven spelen zonder verrassing? T is kut Met peren |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Waar slot altijd aanvallers erbij pompte, wisselen we nu alleen maar conditioneel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
1 voldoende bij Feyenoord, Hancko. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij ligt nog 50% onder het niveau van ons spel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goed was die weer hè Piet |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 20:18 schreef piet de paler het volgende:[..] Noem mij dan even een gevaarlijkere speler Wat heb je tegen deze speler, hij id de enige die wat probeert, of wil je heen en weer blijven spelen zonder verrassing? Hij is niet de enige. Er zit werkelijk 0% vernuft in deze speler. Renjerot show |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Spelers als Nadje en Hadj Moussa moeten brengen. Moeten starten met Lotomba, Smal, broekie van 19 van Brighton.
Wat is mijn club diep en diep gezonken |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 20:18 schreef piet de paler het volgende:[..] Noem mij dan even een gevaarlijkere speler Wat heb je tegen deze speler, hij id de enige die wat probeert, of wil je heen en weer blijven spelen zonder verrassing? Hij is vooral gevaarlijk, voor z’n eigen team. Janken, rollen, egoïstisch gedrag, schieten van afstand en 100% balverlies. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 20:20 schreef MMM het volgende:Spelers als Nadje en Hadj Moussa moeten brengen. Moeten starten met Lotomba, Smal, broekie van 19 van Brighton. Wat is mijn club diep en diep gezonken DTK heeft het gesloopt. Drie windows lang. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lol het Legioen juicht een corner toe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Te bizar voor woorden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het is nu wel duidelijk ja. De man heeft t echt verkloot |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt ongezien de tiefus wat een zonde |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2024 - 20:21 schreef Alexmem het volgende:[..] Hij is vooral gevaarlijk, voor z’n eigen team. Janken, rollen, egoïstisch gedrag, schieten van afstand en 100% balverlies. Dat is niet wat ik zeg, Hij heeft dreiging noem er nog eens 2 dan |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Slechtste elftal in decennia |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Echt nul dreiging Niks |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
waar blijft nou die argentijn eens man!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Waarom. Hij heeft 0 dreiging voor de goal van de tegenstander. Alleen voor z’n eigen team is hij gevaarlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson