BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk-Ajax op zondag 29-09-2024 om 16:45u; Uitslag = 0-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 18:47   quote  deeplink  
Mannen, ik ga koken. Gefeliciteerd met de overwinning. En alweer de nul gehouden. Hoe anders was dat vorig seizoen! De tegendoelpunten vlogen ons toen om de oren.
Plezierige avond.
Scout2
 Scout2 - zondag 29 september 2024 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 18:47 schreef Pietje het volgende:
Mannen, ik ga koken. Gefeliciteerd met de overwinning. En alweer de nul gehouden. Hoe anders was dat vorig seizoen! De tegendoelpunten vlogen ons toen om de oren.
Plezierige avond.
Daar zit ook wel een beetje geluk bij Pietje, als je naar die blunder van Sutalo kijkt bv.. ik zou me er niet op blind staren kan echt nog wel beter.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 september 2024 - 18:49   quote  deeplink  
Compliment naar Ajax.. waar teams vorig jaar vol op de aanval speelde en druk durfde te zetten gaan nu alle teams de bus weer parkeren.. dit betekend dus dat ze weer een beetje banger zijn geworden ;)

Weer de 0, en prima spelers gespaard voor donderdag..
nummer10
 nummer10 - zondag 29 september 2024 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 18:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja dat gun je hem niet, die steekt er zo veel energie in zoals ook Farioli er veel energie en tijd in steekt
Maar wel met 700/800 miljoen.. de meeste uitgaven wereldwijd op Chelsea na en er niks van maken...
Scout2
 Scout2 - zondag 29 september 2024 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 18:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar wel met 700/800 miljoen.. de meeste uitgaven wereldwijd op Chelsea na en er niks van maken...
Hij heeft geen excuses meer, hij presteert gewoon niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2024 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 18:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ach man, alle clubs in de Premier League kunnen grote spelers halen.

Komt door de tv inkomsten, als voorbeeld bij Liverpool is bijna geen speler vertrokken tja dan hoef je niet veel miljoenen te spenderen.

Je krijgt de naam ten Hag te lezen, en daar is onze negatieveling weer.
Ten Hag heeft goed gepresteerd bij Ajax, hebt dan een beetje respect voor een ex Ajax trainer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2024 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 18:49 schreef nummer10 het volgende:
Compliment naar Ajax.. waar teams vorig jaar vol op de aanval speelde en druk durfde te zetten gaan nu alle teams de bus weer parkeren.. dit betekend dus dat ze weer een beetje banger zijn geworden ;)

Weer de 0, en prima spelers gespaard voor donderdag..
Dit lees ik graag, positief man zo moet het 😆🤣😆🤣
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2024 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 18:54 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Hij heeft geen excuses meer, hij presteert gewoon niet.
Laten we nog even afwachten, hij kan het nog aan de praat krijgen.

Te veel nieuwe spelers is altijd lastig om direct er staan, kijk even terug naar het afgelopen Ajax seizoen.

Heeft hij het niet op de rit voor de winterstop zal hij waarschijnlijk moeten verstrekken
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 18:49 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Daar zit ook wel een beetje geluk bij Pietje, als je naar die blunder van Sutalo kijkt bv.. ik zou me er niet op blind staren kan echt nog wel beter.
Natuurlijk zit er wat geluk bij, dat realiseer ik mij terdege, scout, maar opvallend is het wel.
Het vorig seizoen heeft Ajax uiteindelijk maar liefst 61 tegendoelpunten moeten incasseren en dat vind ik Ajax-onwaardig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 september 2024 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 29 september 2024 - 20:51   quote  deeplink  
Doelpunten vallen 9 van de 10x door fout(en) van de tegenstander(s)
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 20:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Doelpunten vallen 9 van de 10x door fout(en) van de tegenstander(s)
Dat kan natuurlijk best wel kloppen, maar er zijn ook aardig wat individuele acties of afstandschoten waarop niemand een antwoord heeft.
Neemt niet weg dat ik blij ben met elke "clean sheet".
Dat heeft Francesco aardig op de rails gekregen.
freakie
 freakie - zondag 29 september 2024 - 22:45   quote  deeplink  
We mogen ook wel zeggen dat veel “experts” er toch heel erg dezelfde fouten maken. Ik denk, dat voor Farioli, deze wissels vandaag erg goed te verklaren waren. Je wil spelers kansen geven, tegen RKC moet dat mogelijk zijn. Ja Traore en Fits hebben laten zien dat ze echt Ajax beter maken. Maar je kan get hele seizoen niet op deze spelers. Dus moeten andere ook fit zijn.
freakie
 freakie - zondag 29 september 2024 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 19:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Komt door de tv inkomsten, als voorbeeld bij Liverpool is bijna geen speler vertrokken tja dan hoef je niet veel miljoenen te spenderen.

Ten Hag heeft goed gepresteerd bij Ajax, hebt dan een beetje respect voor een ex Ajax trainer
Maar het is toch waar? Hij geeft enorm veel uit. Nou hoeft dat niet alleen aan Ten Hag te liggen want beleid moet niet van de trainer komen maar van bovenaf. Liverpool stond al prima, en was aan het minderen, slot heeft daar weer nieuwe energie in gekregen.
freakie
 freakie - zondag 29 september 2024 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 18:49 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Sorry maar wat? Het staat verdedigend toch vele malen beter? Daar kan je toch niet omheen? Ajax heeft nauwelijks wat weg. Denk dat dit ook komt omdat Baas daar heel belangrijk in is. Kaplan is goed maar Baas is opbouwend zo belangrijk voor Sutalo.
freakie
 freakie - zondag 29 september 2024 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 16:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan heeft hij de afgelopen twee jaar flink lol gehad.
Nou vooral berichten sturen als Ajax achter staat en dan altijd stiekem de wedstrijden volgen. Kan me echt mijn reet roesten wanneer PSV of Feyenoord moeten spelen😂
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 22:45 schreef freakie het volgende:
We mogen ook wel zeggen dat veel “experts” er toch heel erg dezelfde fouten maken. Ik denk, dat voor Farioli, deze wissels vandaag erg goed te verklaren waren. Je wil spelers kansen geven, tegen RKC moet dat mogelijk zijn. Ja Traore en Fits hebben laten zien dat ze echt Ajax beter maken. Maar je kan get hele seizoen niet op deze spelers. Dus moeten andere ook fit zijn.
Dat is zeker waar, maar ik denk dat er vandaag teveel tegelijk gewisseld werden.
En met al dat gewissel wordt het moeilijker om er automatismen erin te slijpen.
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 22:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou vooral berichten sturen als Ajax achter staat en dan altijd stiekem de wedstrijden volgen. Kan me echt mijn reet roesten wanneer PSV of Feyenoord moeten spelen😂
Kortom, een beetje jennen. Omgekeerd deden Ajax-fans hetzelfde. Dat mag ik wel.
freakie
 freakie - zondag 29 september 2024 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 23:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar ik denk dat er vandaag teveel tegelijk gewisseld werden.
Ja ik weet niet of dat het belangrijkste is deze tijd. Je speelt zo ontzettend veel wedstrijden. Verdedigend moeten de taken duidelijk zijn, verdedigend houdt hij het zoveel mogelijk bij elkaar. Aanvallend hebben we aan de zijkant niet zoveel. Dan is een van de weinige wedstrijden dat je dit kan proberen teken RKC. Ik had Klaassen en Van den Boomen alleen niet in de basis gezet.
freakie
 freakie - zondag 29 september 2024 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 23:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Kortom, een beetje jennen. Omgekeerd deden Ajax-fans hetzelfde. Dat mag ik wel.
Ik weet niet, het interesseert mij echt geen ene hol wat PSV doet😂
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 22:50 schreef freakie het volgende:

[..]

Sorry maar wat? Het staat verdedigend toch vele malen beter? Daar kan je toch niet omheen? Ajax heeft nauwelijks wat weg. Denk dat dit ook komt omdat Baas daar heel belangrijk in is. Kaplan is goed maar Baas is opbouwend zo belangrijk voor Sutalo.
Hij heet niet voor niets Baas! Hij heerst in de verdediging en is een echte Baas.
Wat is het snel met hem gegaan, net als met Hato en Fitz-Jim.
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 23:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik weet niet, het interesseert mij echt geen ene hol wat PSV doet😂
Met mij hetzelfde hoor. Voor mij is er maar één club: Ajax! Zelfs Oranje diet mij niks.
Pietje
 Pietje - zondag 29 september 2024 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 23:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja ik weet niet of dat het belangrijkste is deze tijd. Je speelt zo ontzettend veel wedstrijden. Verdedigend moeten de taken duidelijk zijn, verdedigend houdt hij het zoveel mogelijk bij elkaar. Aanvallend hebben we aan de zijkant niet zoveel. Dan is een van de weinige wedstrijden dat je dit kan proberen teken RKC. Ik had Klaassen en Van den Boomen alleen niet in de basis gezet.
Één van de twee (Klaassen) had volgens mij wel gekund, naar niet allebei.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2024 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 19:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat kunnen ze indd allemaal.. maar United heeft by far het meeste uitgegeven en word steeds slechter.. je weet hoe ik denk over het Ajax onder tenhag overigens ;)

En respect heb ik, maar daarom mag ik hem wel een slechte trainer vinden toch ? De boer idem dito, respect maar gewoon een prutser gebleken ;)
nummer10
 nummer10 - maandag 30 september 2024 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 23:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat dit op langere termijn juist top kan zijn..
Pietje
 Pietje - maandag 30 september 2024 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2024 - 12:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit op langere termijn juist top kan zijn..
Maar ik denk dat Farioli een wilde gok heeft genomen dat dreigde verkeerd uit te pakken. De achterliggende gedachte begrijp ik wel, maar eens te meer is gebleken dat sommige spelers achter de basis-11 niet het gewenste niveau hebben. Dat is een groot gevaar bij eventuele blessures en schorsingen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 30 september 2024 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2024 - 13:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar ik denk dat Farioli een wilde gok heeft genomen dat dreigde verkeerd uit te pakken. De achterliggende gedachte begrijp ik wel, maar eens te meer is gebleken dat sommige spelers achter de basis-11 niet het gewenste niveau hebben. Dat is een groot gevaar bij eventuele blessures en schorsingen.
Geen gok, wel met jouw laatste zin eens
freakie
 freakie - maandag 30 september 2024 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 september 2024 - 23:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Één van de twee (Klaassen) had volgens mij wel gekund, naar niet allebei.
Klaassen en van den Boomen is gewoon heel veel minder
freakie
 freakie - maandag 30 september 2024 - 22:22   quote  deeplink  
Wat ik me afvraag he. Echt alle tv afleveringen hebben ze het over hoe slecht alle Ajax tegenstanders zijn. Het is toch niet te geloven hoe dat gaat toch?

Echt overal is het negativiteit. Farioli zou er niks van kunnen(ja Affelay die nooit eens iets heeft bereikt) en dan andere hebben het altijd alleen over negative dingen. Geen van deze mensen houd rekening met de situatie die Ajax vorig jaar had. Hoe weinig spelers er nu nog echt zijn. En nou snap ik best dat Valentijn daar geen rekening mee houdt maar als je een studio voetbal bent ofzo dan heb je toch mensen die tegen Affelay zeggen, jo maatje. Vorig seizoen laatste en nu heeft deze trainer het toch wel op de rit.

Nee allemaal elkaar napraten, onzin roepen… zo dat is even weggeschreven. Volgende wedstrijd europees weer winnen en t zou wel weer aan de tegenstander liggen dan😂
freakie
 freakie - dinsdag 01 oktober 2024 - 08:31   quote  deeplink  
Aah ik mis nog wat en dan de positionering van Henderson… kerel.. Henderson staat juist verdedigend heel goed. Aanvallend maakt hij fouten(opbouwend dan) alleen lost hij bijna alles op door verdedigend goed te staan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 01 oktober 2024 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2024 - 22:22 schreef freakie het volgende:
Wat ik me afvraag he. Echt alle tv afleveringen hebben ze het over hoe slecht alle Ajax tegenstanders zijn. Het is toch niet te geloven hoe dat gaat toch?

Echt overal is het negativiteit. Farioli zou er niks van kunnen(ja Affelay die nooit eens iets heeft bereikt) en dan andere hebben het altijd alleen over negative dingen. Geen van deze mensen houd rekening met de situatie die Ajax vorig jaar had. Hoe weinig spelers er nu nog echt zijn. En nou snap ik best dat Valentijn daar geen rekening mee houdt maar als je een studio voetbal bent ofzo dan heb je toch mensen die tegen Affelay zeggen, jo maatje. Vorig seizoen laatste en nu heeft deze trainer het toch wel op de rit.

Nee allemaal elkaar napraten, onzin roepen… zo dat is even weggeschreven. Volgende wedstrijd europees weer winnen en t zou wel weer aan de tegenstander liggen dan😂
Volledig mee eens!
hjf
 hjf - dinsdag 01 oktober 2024 - 12:41   quote  deeplink  
quote:

Allereerst eens met jou.

Gewoon niet meer kijken na dit soort onzin programma's. Je zit je alleen maar te ergeren en dat is slecht voor je gezondheid.
hjf
 hjf - dinsdag 01 oktober 2024 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 08:31 schreef freakie het volgende:
Aah ik mis nog wat en dan de positionering van Henderson… kerel.. Henderson staat juist verdedigend heel goed. Aanvallend maakt hij fouten(opbouwend dan) alleen lost hij bijna alles op door verdedigend goed te staan.
Voor de aanvallende kwaliteiten hebben we andere spelers voor. Wie mij in zeer positieve zin momenteel verrast is Kian Fitz Jim.
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 oktober 2024 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 12:42 schreef hjf het volgende:

[..]

Voor de aanvallende kwaliteiten hebben we andere spelers voor. Wie mij in zeer positieve zin momenteel verrast is Kian Fitz Jim.
Zeker! Fitz-Jim is een mega talent!!
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 oktober 2024 - 13:34   quote  deeplink  
quote:

Eens, eens en nog een keer eens. Ik had het niet mooier kunnen zeggen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 oktober 2024 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 september 2024 - 13:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar stel je begint met de beoogde 11 en toch staat het nog 0-0 met 70 min dan moet je dus mindere inbrengen en zijn je beoogde 11 toch meer belast dan nu.. en nu hebben de "reserveren" meer wedstrijd ritme op kunnen doen... Tjah ik zie het enkel positief op langere termijn..
freakie
 freakie - dinsdag 01 oktober 2024 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 15:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maar stel je begint met de beoogde 11 en toch staat het nog 0-0 met 70 min dan moet je dus mindere inbrengen en zijn je beoogde 11 toch meer belast dan nu.. en nu hebben de "reserveren" meer wedstrijd ritme op kunnen doen... Tjah ik zie het enkel positief op langere termijn..
Ik ben het eens, ik vond het ook wat veel maar ik neem aan dat hij ook denkt aan langer termijn. De spelers die hij op de bank heeft zijn niet heel goed, hebben weinig wedstrijdritme en je wil ze ook dit seizoen gebruiken. Dus moet je wel vertrouwen geven.

De media maakt er zo’n enorm ding van. Echt ongelofelijk.😂
freakie
 freakie - dinsdag 01 oktober 2024 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 13:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker! Fitz-Jim is een mega talent!!
Nah mega talent weet ik niet, is bewegelijk maar is echt heel licht. Het is geen speler op lange termijn maar heel fijn dat er vanuit hem dreiging komt.
freakie
 freakie - dinsdag 01 oktober 2024 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 oktober 2024 - 12:42 schreef hjf het volgende:

[..]

Ja klopt. Dus wat ze zeggen over henderson is 50% de waarheid. Je kan ook belichten dat hij 95% van de keren positioneel verdedigend goed staat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: RKC Waalwijk-Ajax op zondag 29-09-2024 om 16:45u; Uitslag = 0-2

0.0058767