BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Slavia Praag-Ajax op donderdag 03-10-2024 om 18:45u; Uitslag = 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - woensdag 02 oktober 2024 - 16:00   quote  deeplink  
De tweede wedstrijd in de Europa League. Behalve de naam van onze tegenstander zegt mij die club helemaal niets. Op hoop van zegen, want Ajax kent een zestal geblesseerden: Henderson, Weghorst, Traoré Berghuis, Klaassen en Fitz-Jim.
Dat ziet er niet al te best uit.
En dan ook nog een een uitwedstrijd, waarin Ajax over het algemeen niet al te best presteert.

Daarom mijn voorspelling: 3-1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 oktober 2024 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2024 - 16:00 schreef Pietje het volgende:
De tweede wedstrijd in de Europa League. Behalve de naam van onze tegenstander zegt mij die club helemaal niets. Op hoop van zegen, want Ajax kent een zestal geblesseerden: Henderson, Weghorst, Traoré Berghuis, Klaassen en Fitz-Jim.
Dat ziet er niet al te best uit.
En dan ook nog een een uitwedstrijd, waarin Ajax over het algemeen niet al te best presteert.

Daarom mijn voorspelling: 3-1
Slavia Praag, klinkt bekend is schijnbaar een sterke ploeg wat ik heb gelezen, echt een team die thuis weleens kan verrassen.
Mede door de vele blessures bij ons houdt ik het op 1-1 Pietje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - woensdag 02 oktober 2024 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2024 - 18:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Slavia Praag, klinkt bekend is schijnbaar een sterke ploeg wat ik heb gelezen, echt een team die thuis weleens kan verrassen.
Mede door de vele blessures bij ons houdt ik het op 1-1 Pietje
Dan ben je optimistischer dan ik Jack.
Teveel sterkhouders die geblesseerd zijn. In mijn ogen kan dat niet goed gaan. Ik hoop dat jij gelijk krijgt.
Overigens, ik ken wel Dukla Praag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 oktober 2024 door Pietje --
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 02 oktober 2024 - 20:16   quote  deeplink  
Ha mannen, ik weet niet of dit nu bewust is van onze trainer die zijn roulatie beleid niet meer wil verdedigen en nu zogenaamd vele blessures heeft of dat het echt zo is...
Die gasten die 20 minuten hebben meegedaan tegen rkc kunnen daar toch niet geblesseerd of oververmoeid van zijn....
Misschien dringt nu ook door dat de focus meer op de competitie moet ipv op Europa en wordt er met kleine pijntjes geen risico genomen ?
Over de uitslag is weinig te zeggen. Verdedigend staan we best goed laatste tijd en daar wordt ook niet veel aan gesleuteld Ik hou het op 2-0 verlies.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 oktober 2024 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2024 - 19:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dan ben je optimistischer dan ik Jack.
Teveel sterkhouders die geblesseerd zijn. In mijn ogen kan dat niet goed gaan. Ik hoop dat jij gelijk krijgt.
Overigens, ik ken wel Dukla Praag.
Ja Dukla Praag ken ik ook nog wel als ook Slavia.

Net opgezocht, opgericht in 1892

Ajax heeft 3x gespeeld tegen Slavia, helaas 0 punten behaald.
2x verloren, 1x gelijk

Niet best dus...
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 oktober 2024 - 21:10   quote  deeplink  
1-2 !! Ondanks de blessures..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 oktober 2024 - 21:49   quote  deeplink  
Ik hoop op Faberski, laat hem maar debuteren
Pietje
 Pietje - woensdag 02 oktober 2024 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2024 - 20:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja Dukla Praag ken ik ook nog wel als ook Slavia.

Net opgezocht, opgericht in 1892

Ajax heeft 3x gespeeld tegen Slavia, helaas 0 punten behaald.
2x verloren, 1x gelijk

Niet best dus...
Jemig, dat zijn inderdaad geen beste cijfers. Laten we hopen op een wat beter resultaat, maar ik heb een naar voorgevoel!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 oktober 2024 - 22:04 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jemig, dat zijn inderdaad geen beste cijfers. Laten we hopen op een wat beter resultaat, maar ik heb een naar voorgevoel!
Jij niet alleen Pietje ze zijn met een halve selectie, in principe spelen de betere niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 09:23   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling Ajax:
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Hlynsson, Van den Boomen, Taylor; Rasmussen, Brobbey, Godts.
freakie
 freakie - donderdag 03 oktober 2024 - 10:38   quote  deeplink  
Vraag me af of Fits echt geblesseerd is. Ik geloof dat de opstelling altijd iets anders dan de vermoedelijke opstelling en denk dat, dat komt omdat Farioli de eerste wedstrijd al zei dat het raar is dat de opstelling gelekt was. En hij nu niet iedereen opstellingen doorgeeft ofzo.

Edit: Dit is niet heel goed oud geworden. Haha fits jim een tijdje uit de roulatie. Wat een hoop blessures. Moet zijn omdat Farioli alles aan de conditie moest doen. En ze flink overbelast. Hoop dat die blessures zometeen wel verdwijnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2024 door freakie --
freakie
 freakie - donderdag 03 oktober 2024 - 10:46   quote  deeplink  
Ik geloof ook niet dat ze gaan winnen hoor. Gelijkspel moet mogelijk zijn, verdedigend staat het veel beter Baas staat er ook. Dus 1-1
Pietje
 Pietje - donderdag 03 oktober 2024 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 10:46 schreef freakie het volgende:
Ik geloof ook niet dat ze gaan winnen hoor. Gelijkspel moet mogelijk zijn, verdedigend staat het veel beter Baas staat er ook. Dus 1-1

Achterin staat het inderdaad zonder meer prima. Daarin heeft Sutalo nu een rol. Hij heeft eindelijk zijn draai gevonden.
Dat doet mij denken aan Alvarez, die openlijk klaagde dat hij zijn familie (vooral zijn partner en kind) miste. Dat zal bij Sutalo niet anders geweest zijn.
Toch denk ik dat deze Tsjechische tegenstander wat te lastig is voor Ajax

Maar ik vergis mij graag hoor on dit topic 😎
freakie
 freakie - donderdag 03 oktober 2024 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 16:20 schreef Pietje het volgende:
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 10:46 schreef freakie het volgende:

Achterin staat het inderdaad zonder meer prima. Daarin heeft Sutalo nu een rol. Hij heeft eindelijk zijn draai gevonden.
Dat doet mij denken aan Alvarez, die openlijk klaagde dat hij zijn familie (vooral zijn partner en kind) miste. Dat zal bij Sutalo niet anders geweest zijn.
Toch denk ik dat deze Tsjechische tegenstander wat te lastig is voor Ajax

Maar ik vergis mij graag hoor on dit topic 😎
Ik denk dat Sutalo gewoon heel erg ontzien wordt van het voetballen. Dus hij mag verdedigen maar hoeft niet te voetballen. Dat doen Henderson en Baas. Vooral Baas doet dat. Je zag dat met Kaplan het totaal anders ging, gelijk weer onzekere Sutalo terug.
freakie
 freakie - donderdag 03 oktober 2024 - 17:34   quote  deeplink  
Wat heb je nou weer gedaan met die quotes pietje. Ik huil nu👀
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 18:38   quote  deeplink  
Opstelling Ajax:
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Van den Boomen, Taylor, Hlynsson; Rasmussen, Brobbey, Godts.
Pietje
 Pietje - donderdag 03 oktober 2024 - 18:39   quote  deeplink  
Ja, ik had het gezien freakie. Ik kon het niet meer herstellen. Nu huil ik met je mee. 😮
Maar ik dacht dat mijn mede-Ajacieden intelligent genoeg zijn om e.e.a. te begrijpen! 😂
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 18:56   quote  deeplink  
Brobbey toch...
Zo'n val alleen voor de keeper moet je afmaken

Zo veel kansen krijg je misschien niet
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 03 oktober 2024 - 19:00   quote  deeplink  
Zie ik nu dat we tegen Feyenoord spelen?
Brobbey mag deze ook wel tussen de palen schieten op z'n minst.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 19:04   quote  deeplink  
Jaaaaaaa jaaaaaaaa van den Boomen!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 19:00 schreef bertus bikkel het volgende:
Zie ik nu dat we tegen Feyenoord spelen?
Brobbey mag deze ook wel tussen de palen schieten op z'n minst.
Ja bikkel die had moeten scoren
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 19:10   quote  deeplink  
Mocht Ajax hier winnen dan kan je stellen dat Farioli het goed op de rit heeft

Dan hebben we de juiste trainer want met een gehavend team hier winnen zou een enorme prestatie zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 19:20   quote  deeplink  
Wat doet Brobbey nou toch???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 19:32   quote  deeplink  
En nu deze grote kans, man man Brobbey die had echt moeten zitten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 19:35   quote  deeplink  
Het had zeker 0-3 moeten staan
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 20:14   quote  deeplink  
Nou krijg je de deksel op de neus, we lopen veel te veel achteruit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 20:21   quote  deeplink  
Kut zooi, zo dom dit van Baas als je al geel hebt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 20:26   quote  deeplink  
Sluit nou eens aan middenveld, zo kom je er nooit uit
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 20:34   quote  deeplink  
Wat speelt Ajax slecht in de 2e helft, ze kunnen de bal niet in de ploeg houden
freakie
 freakie - donderdag 03 oktober 2024 - 20:48   quote  deeplink  
Heel slecht, maar met dit materiaal, is een punt halen meer dan prima. Scheidsrechter was echt heel heel erg slecht. Niet eens in het nadeel van Ajax alleen hoor. Alles was een overtreding en had het totaal niet onder controle. Eerste helft was het nog oke, maar 2e helft had Praag gewoon met constant vallen de regie weer. En na die 30 minuten ging ajax het ook eindelijk doen.

Jammer maar punt binnen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - donderdag 03 oktober 2024 - 20:56   quote  deeplink  
Was allemaal niet best maar als je gaat spelen met reserves van reserves dan kun je niet meer verwachten dan dit. Puntje uit Europees is prima en helemaal met de ploeg van vandaag.
Gewoon 1 vd 8 wedstrijden in Europa, dus niets aan de hand. 4 punten en weer door.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 21:02   quote  deeplink  
En Brobbey faalt als spits in de eerste helft, want dan had de wedstrijd gespeeld geweest, dan had het stil geweest daar
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 oktober 2024 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 19:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mocht Ajax hier winnen dan kan je stellen dat Farioli het goed op de rit heeft

Dan hebben we de juiste trainer want met een gehavend team hier winnen zou een enorme prestatie zijn
Gelijk is ook een prima resultaat.. besef dat je gewoon met gemak op voorsprong had kunnen komen, gewoon erg netjes...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 21:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gelijk is ook een prima resultaat.. besef dat je gewoon met gemak op voorsprong had kunnen komen, gewoon erg netjes...
We hadden in de eerste helft al afstand moeten nemen, in de 2e helft lieten we ons overbluffen.
Ik ben in het geheel niet tevreden.

Maar gelukkig bleef het nog gelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - donderdag 03 oktober 2024 - 21:31   quote  deeplink  
Wat is Brobbey toch een povere spits. Een ware kansen-verprutser.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 21:31 schreef Pietje het volgende:
Ja echt hè Pietje, als hij die twee ballen maakt is het 0-3 en is de wedstrijd gespeeld
Scout2
 Scout2 - donderdag 03 oktober 2024 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 21:31 schreef Pietje het volgende:
Ja een bal vasthouden kan ie wel, afmaken is amateuristisch
Pietje
 Pietje - donderdag 03 oktober 2024 - 21:36   quote  deeplink  
Jack Huntelaar en freakie de goede voorspellers met 1-1.
Goe-gedaan-jochies! Vrij naar een reclame voor kaas met Rijk de Gooijer. 😂👍
Pietje
 Pietje - donderdag 03 oktober 2024 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 21:33 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Ja een bal vasthouden kan ie wel, afmaken is amateuristisch
Zeker, scout. De komende transfer window maar even rondkijken wat de mogelijkheden zijn. En Brobbey in de etalage zetten. Brobbey kan echt niet.
Pietje
 Pietje - donderdag 03 oktober 2024 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 21:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja echt hè Pietje, als hij die twee ballen maakt is het 0-3 en is de wedstrijd gespeeld
Absoluut Jack. Op dit niveau kun je echt niet met Brobbey komen. Jammer maar helaas.
Pietje
 Pietje - donderdag 03 oktober 2024 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We hadden in de eerste helft al afstand moeten nemen, in de 2e helft lieten we ons overbluffen.

Zekers. Op basis van de eerste helft met behoorlijk wat goede kansen, had Ajax de wedstrijd op slot kunnen doen. De tweede helft kwam Ajax er niet meer van pas en overheersden de Serviërs.
Scout2
 Scout2 - donderdag 03 oktober 2024 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 21:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker, scout. De komende transfer window maar even rondkijken wat de mogelijkheden zijn. En Brobbey in de etalage zetten. Brobbey kan echt niet.
Je kan hem ook als valse spits gebruiken zoals bij nederlands elftal beetje tadic rol, voorwaarde is dat als ie inzakt er mensen over hem heen moeten komen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 03 oktober 2024 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vooraf hadden we hiervoor getekend toch ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 03 oktober 2024 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 22:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vooraf hadden we hiervoor getekend toch ;)
Nee ik teken alleen voor de winst, ik vond Slavia tegen vallen, ik zag een Ajax die in de eerste helft afstand had moeten nemen

Daardoor kom je in de 2e helft in de problemen, wij zijn nog geen goed team.

Ik zag in de 2e helft weer een beetje het team van vorig seizoen.

Als ik dan Twente zie spelen tegen Manchester en tegen Fenerbahçe, zijn we nog niet zo ver
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 03:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 oktober 2024 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee ik teken alleen voor de winst, ik vond Slavia tegen vallen, ik zag een Ajax die in de eerste helft afstand had moeten nemen

Als ik dan Twente zie spelen tegen Manchester en tegen Fenerbahçe, zijn we nog niet zo ver
Wat een onzin joh... Besiktas speel je weg met 4-0 en die doen het 0 minder dan Fenerbahçe, misschien zelfs nog beter in hun competitie.. en Manchester die nog moeite heeft met een porto na 800 mil uitgaven vs een praag waarvan iedereen dacht dat Ajax wel even weg gespeelt zou worden en een verlies op zou leveren, en je speelt de eerste helft gewoon prima en behoor je 3-0 voor te staan..

Maar we zijn er nog lang niet en we halen het niveau twente niet.. je mag vanaf nu echt nooit meer zeggen dat ik negatief ben..

En heb je twente daadwerkelijk zien spelen pik ? Zo best is het niveau niet hoor, ook niet van Fenerbahçe.. rellen waren ze wel goed in (de Turken uit Enschede en omgeving zelf) overigens in het centrum van Enschede..

Een fanzone op zetten in het midden van het centrum zelf voor de Turken uit de buurt.. welke paasei heeft dit nu weer verzonnen van Enschede 🤣

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2024 door nummer10 --
freakie
 freakie - vrijdag 04 oktober 2024 - 11:28   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2024 door freakie --
freakie
 freakie - vrijdag 04 oktober 2024 - 11:28   quote  deeplink  
quote:

[..]

Huh wat zeg jij nou? Je staat met bijna een onherkenbaar elftal. Wijndal en Gaaei op de flanken omdat je niemand anders hebt. Het middenveld is totaal overlopen omdat je geen Henderson en Fits of enige speler die creatieve oplossingen kan vinden op het middenveld hebt. Het middenveld is bijna helemaal overgeslagen gisteren.

Dan heb je het verdedigend echt heel goed op orde. Als het ook nog wel meevalt kwa kansen en echte grote momenten. Je staat met een matig elftal, toch mee te doen.

Als ik twente zie voetballen denk ik, nou dat had Ajax ook kunnen overkomen. Twente speelt tegen een Man U dat bij de minste tegenstand helemaal misgaat en is minder of nou ja evengoed als Besiktas. Dan kunnen wij wel zeggen dat we de wedstrijd zien en zien dat fenerbahce beter is. Maar kan dat ook niet komen omdat Ajax tegen Besiktas gewoon heel erg goed was?

“Nog geen goed team” nee wat denk jij nou? Wie moet Farioli brengen dan? Hij kan toch niet anders? Dat we dan de wedstrijd niet weggeven is dan een verbetering op vorig jaar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 04 oktober 2024 - 12:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik zag hetzelfde Jack, maar laten we het vooral hebben over de rellen in het centrum van Enschede.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 12:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zag hetzelfde Jack, maar laten we het vooral hebben over de rellen in het centrum van Enschede.
Laten we dat maar niet doen, was een gezellig sfeertje...

Maar wat heb je gezien, een slecht Ajax met zoon beetje alle reservers die alsnog een punt over de streep trekken tegen een ploeg die Europees al 8 wedstrijden ongeslagen was met fysiek enorm sterke spelers en een behoorlijk aantal internationals ?

Vooraf liep iedereen hier dat Ajax overlopen zou worden met dit team.. maar dat team kon met rust tegen een praag gewoon 0-3 staan...

Prima team prestatie, niks meer en niks minder..
freakie
 freakie - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Laten we dat maar niet doen, was een gezellig sfeertje...

Maar wat heb je gezien, een slecht Ajax met zoon beetje alle reservers die alsnog een punt over de streep trekken tegen een ploeg die Europees al 8 wedstrijden ongeslagen was met fysiek enorm sterke spelers en een behoorlijk aantal internationals ?

Vooraf liep iedereen hier dat Ajax overlopen zou worden met dit team.. maar dat team kon met rust tegen een praag gewoon 0-3 staan...

Prima team prestatie, niks meer en niks minder..
We werden ook wel overlopen en met wat geluk zijn er er goed uitgekomen. Ook goed verdedigen hoor, maar ja de 2e helft heeft Ajax echt helemaal niks laten zien(logisch hoor)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Slavia Praag-Ajax op donderdag 03-10-2024 om 18:45u; Uitslag = 1-1

0.0078248