BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Slavia Praag-Ajax op donderdag 03-10-2024 om 18:45u; Uitslag = 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 12:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zag hetzelfde Jack, maar laten we het vooral hebben over de rellen in het centrum van Enschede.
Heb ik niks van mee gekregen, jammer maar weer, ik denk dat de rellen altijd blijven
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 15:30 schreef freakie het volgende:

[..]

We werden ook wel overlopen en met wat geluk zijn er er goed uitgekomen. Ook goed verdedigen hoor, maar ja de 2e helft heeft Ajax echt helemaal niks laten zien(logisch hoor)
Helaas de tweede helft gewoon ruk, klopt absoluut ! Maar als we bekijken waar we wegkomen vind ik dit een puike prestatie.. ook qua hoe ze als team elkaar hielpen etc
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:50   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Laten we dat maar niet doen, was een gezellig sfeertje...

Maar wat heb je gezien, een slecht Ajax met zoon beetje alle reservers die alsnog een punt over de streep trekken tegen een ploeg die Europees al 8 wedstrijden ongeslagen was met fysiek enorm sterke spelers en een behoorlijk aantal internationals ?

Vooraf liep iedereen hier dat Ajax overlopen zou worden met dit team.. maar dat team kon met rust tegen een praag gewoon 0-3 staan...

Prima team prestatie, niks meer en niks minder..
Je bedoelt zeker een ploeg die direct de Champions League is uitgeknikkerd?
Daarnaast fysiek enorm vond ik ook wel mee vallen..

Ajax kon niet onder de druk vandaan komen, ik zag een ploeg die met geluk overeind bleef, zoals vorig seizoen alleen hadden ze nu het geluk aan hun zijde.

Kwam volgens mij door Hlynsson, Tahirovic en Wijndal die bood gedwongen moesten spelen.
Ze hebben niets meer laten zien voor het doel Slavia.

Laten we hopen dat de niet aankopen van die kutduitser snel weer fit zijn anders krijgt Farioli een herhaling van vorig seizoen

Ik was blij met het ene punt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 15:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Helaas de tweede helft gewoon ruk, klopt absoluut ! Maar als we bekijken waar we wegkomen vind ik dit een puike prestatie.. ook qua hoe ze als team elkaar hielpen etc
Daar zijn het dik betaalde professionals voor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 16:01   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 15:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker een ploeg die direct de Champions League is uitgeknikkerd?
Daarnaast fysiek enorm vond ik ook wel mee vallen..

Ajax kon niet onder de druk vandaan komen, ik zag een ploeg die met geluk overeind bleef, zoals vorig seizoen alleen hadden ze nu het geluk aan hun zijde.

Kwam volgens mij door Hlynsson, Tahirovic en Wijndal die bood gedwongen moesten spelen.
Ze hebben niets meer laten zien voor het doel Slavia.

Laten we hopen dat de niet aankopen van die kutduitser snel weer fit zijn anders krijgt Farioli een herhaling van vorig seizoen

Ik was blij met het ene punt
Welke mislintat aankopen speelde er gister dan die zo slecht waren volgens jou terwijl je 0-3 had moeten staan volgens je eigen woorden ?

Daarbij gaf jezelf voor de pot aan dat het een hele prestatie zou zijn als we überhaupt zouden kunnen winnen daar 🤔

en je eigen feit, Ajax heeft het altijd lastig tegen praag... 3 potten hiervoor en geen 1 x winst.. en je verwacht van een Ajax is wederopbouw dat ze maar ff winnen terwijl het Ajax in betere tijden dit ook niet is gelukt...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 15:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar zijn het dik betaalde professionals voor
Je spreekt jezelf echt telkens tegen kerel... Je verwacht eigenlijk niks want we komen van ver, maar eigenlijk verwacht je wel winst en city voetbal.. ok
nummer10
 nummer10 - vrijdag 04 oktober 2024 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 15:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heb ik niks van mee gekregen, jammer maar weer, ik denk dat de rellen altijd blijven
Hier had je om zijn grapje moeten lachen Jack aangezien ik over die dombos in het centrum begon...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Welke mislintat aankopen speelde er gister dan die zo slecht waren volgens jou terwijl je 0-3 had moeten staan volgens je eigen woorden ?

Daarbij gaf jezelf voor de pot aan dat het een hele prestatie zou zijn als we überhaupt zouden kunnen winnen daar 🤔

en je eigen feit, Ajax heeft het altijd lastig tegen praag... 3 potten hiervoor en geen 1 x winst.. en je verwacht van een Ajax is wederopbouw dat ze maar ff winnen terwijl het Ajax in betere tijden dit ook niet is gelukt...
Het zijn de krenten uit de pap die Ajax dit seizoen naar een hoger peil brengen, dit was toch duidelijk te zien gisteren.

Ik zag in de eerste helft dat we absoluut niet minder waren, dus hadden we hier gewonnen mits Brobbey 2x had gescoord nadat hij alleen voor de keep er kwam

Ze lieten zich in de 2e helft naar de slachtbank leiden door zich massaal terug te trekken, spelers als Wijndal en Tahirovic, Gaaei, kwamen er in, mede door hun konden ze niet onder de druk vandaan komen exact zoals ook vorig seizoen.

Ons middenveld ging mee verdedigen,fout dus..dan vraag je om problemen
Zorg dat je zelf aan de bal blijft, helaas waren we regelmatig de bal kwijt, minder kwaliteit

Henderson, Fitz Jim, Traore, Godts (helaas gewisseld) de niet Mislintat spelers kunnen zich onder de druk van de tegenstander vandaan spelen, kunnen veel beter de bal in de ploeg houden
Dan krijg je zelf kansen om de score uit te breiden.

Deze heren zorgen er voor dat we de laatste weken beter spelen dan vorig seizoen.

Maar goed dit is toch 1+1=2
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 04 oktober 2024 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf echt telkens tegen kerel... Je verwacht eigenlijk niks want we komen van ver, maar eigenlijk verwacht je wel winst en city voetbal.. ok
Ik kijk naar de eerste helft en ik zie dat ze grote kansen krijgen, ze zijn eigenlijk beter.
Dus dan wordt ik kritisch wat ze daarna in de 2e helft laten zien
Meer niet, moet ik blijven herhalen ?

Waarom reageer ik nog jou man man je lijkt wel een klein kind
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Het zijn de krenten uit de pap die Ajax dit seizoen naar een hoger peil brengen, dit was toch duidelijk te zien gisteren.

Ik zag in de eerste helft dat we absoluut niet minder waren, dus hadden we hier gewonnen mits Brobbey 2x had gescoord nadat hij alleen voor de keep er kwam

Ze lieten zich in de 2e helft naar de slachtbank leiden door zich massaal terug te trekken, spelers als Wijndal en Tahirovic, Gaaei, kwamen er in, mede door hun konden ze niet onder de druk vandaan komen exact zoals ook vorig seizoen.

Zorg dat je zelf aan de bal blijft, helaas waren we regelmatig de bal kwijt, minder kwaliteit

Henderson, Fitz Jim, Traore, Godts (helaas gewisseld) de niet Mislintat spelers kunnen zich onder de druk van de tegenstander vandaan spelen, kunnen veel beter de bal in de ploeg houden

Deze heren zorgen er voor dat we de laatste weken beter spelen dan vorig seizoen.

We stonden al gigantisch onder druk voor de wissels en we kregen weer controle na de wissels.. helaas valt dan toch en doelpunt... daarbij zijn Brobbey en wijndal geen mislintat aankopen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hier had je om zijn grapje moeten lachen Jack aangezien ik over die dombos in het centrum begon...
Nee hoor Jack hoeft niet te lachen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik kijk naar de eerste helft en ik zie dat ze grote kansen krijgen, ze zijn eigenlijk beter.
Dus dan wordt ik kritisch wat ze daarna in de 2e helft laten zien
Meer niet, moet ik blijven herhalen ?

Waarom reageer ik nog jou man man je lijkt wel een klein kind
De terugval is in de 2e helft gewoon te groot. Dat heb je zeker 4x uitgelegd ja.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tahirovic speelde en Gaaei. Die waren nou niet bepaald sterk. Van de Boomen ook. Was aardig maar ook niet echt bijzonder.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 oktober 2024 - 17:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier helemaal mee eens, brobbey had 1 van de 2 grote kansen moeten afmaken. En de spelers die je nou opnoemt zijn inderdaad de spelers die het Ajax nu goed laat functioneren. Alleen daar kunnen de spelers van de 2e helft niks aan doen, ze zijn gewoon echt niet goed genoeg. En dan mag je bent blij zijn met een punt, ja jammer want een goed Ajax had hier pannekoekjes van gemaakt.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 02:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De terugval is in de 2e helft gewoon te groot. Dat heb je zeker 4x uitgelegd ja.
Maar die terugval snappen we toch allemaal? Je kan bij Ajax niet wisselen zonder kwaliteit te verliezen. Praag ging hun beste spelers inzetten. Dan is dit weghalen, heel jammer maar gewoon goed van de resterende spelers. Ze komen van een plek waar ze dit soort wedstrijden de laatste minuut nog weggaven of gewoon met 4-0 verloren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 09:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar die terugval snappen we toch allemaal? Je kan bij Ajax niet wisselen zonder kwaliteit te verliezen. Praag ging hun beste spelers inzetten. Dan is dit weghalen, heel jammer maar gewoon goed van de resterende spelers. Ze komen van een plek waar ze dit soort wedstrijden de laatste minuut nog weggaven of gewoon met 4-0 verloren.
Maar dan heeft Jack dus gewoon gelijk en is de hele discussie eromheen niet nodig. Het is dat Farioli deze gasten iets van winnersmentaliteit heb bijgebracht anders was dit seizoen net zo begonnen als waar het vorig seizoen eindigde.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:25   quote  deeplink  
Ik was blij met een gelijk spel. En vooraf had ik hier, met een best groot aantal hier. Ook getekend voor een gelijkspel, vooral toen duidelijk was welke 11 op het veld stonden. Daar ging het in eerste instantie om.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:27   quote  deeplink  
Ik weet trouwens niet waarom iemand “gelijk” heeft. Als het goed is, hoeft een discussie niet te eindigen in iemand heeft gelijk. En is dat in dit geval ook niet zo.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 10:49   quote  deeplink  
Ik denk van te voren nooit aan een gelijkspel of verlies. Teken daar ook niet voor vooraf. Ik teken altijd voor winst en pas na de wedstrijd zeg ik of ik blij ben met het punt.

Brrr wat is er nog over van de generatie die van Ajax gewoon altijd 3 punten eiste?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 09:25 schreef freakie het volgende:

[..]

Hier helemaal mee eens, brobbey had 1 van de 2 grote kansen moeten afmaken. En de spelers die je nou opnoemt zijn inderdaad de spelers die het Ajax nu goed laat functioneren. Alleen daar kunnen de spelers van de 2e helft niks aan doen, ze zijn gewoon echt niet goed genoeg. En dan mag je bent blij zijn met een punt, ja jammer want een goed Ajax had hier pannekoekjes van gemaakt.
Goed gezien, volledig mee eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 02:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en daar wordt ik soms zo moe van..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 09:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Tahirovic speelde en Gaaei. Die waren nou niet bepaald sterk. Van de Boomen ook. Was aardig maar ook niet echt bijzonder.
Tja kijkend naar vorig seizoen zijn deze spelers nu niet echt veel beter geworden
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 10:49 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik denk van te voren nooit aan een gelijkspel of verlies. Teken daar ook niet voor vooraf. Ik teken altijd voor winst en pas na de wedstrijd zeg ik of ik blij ben met het punt.

Brrr wat is er nog over van de generatie die van Ajax gewoon altijd 3 punten eiste?
Inderdaad dit werd door onze generatie geëist, dit komt vooral door het vreselijk slecht inkopen, verkwanselen van 100 miljoen, inclusief de mindere trainers nadat we kampioen zijn geweest
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 09:21 schreef freakie het volgende:

[..]

Tahirovic echt nog 0 minuten en gaaei niet op zijn positie, maar de keus was nou ook niet enorm natuurlijk..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 12:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja kijkend naar vorig seizoen zijn deze spelers nu niet echt veel beter geworden
Gaaei vind ik wel gegroeid, en speelt ook nog eens op een positie wat die normaal niet is natuurlijk.. overigens ook nog maar 21 dus zit nog wel rek in vermoed ik..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:35   quote  deeplink  
Een stukje uit de media :P waar ik me wel in kan vinden en ik zelf veel waard vind..

"Het was natuurlijk een heel gehavend elftal, maar als je ziet hoe ze zo’n punt eruit slepen. Dat is wel echt heel knap", luidt de conclusie in de aflevering van #DoneDeal de podcast. "Farioli bouwt er echt wel een soort vechtmachine van. Vorig jaar na dertien wedstrijden 29 tegendoelpunten en nu na dertien duels zeven tegendoelpunten. Ik vind dat Farioli best wat meer krediet en lof mag krijgen daarvoor. Je ziet dat er mentaliteit in die ploeg geslepen is. Van een dood vogeltje, maakt hij wel een ploeg met karakter."
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 10:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

Ik kan wel 3 punten eisen maar dat is nu toch helemaal niet realistisch? Eerlijk? Is dat serieus waar we over praten want dan kan ik je uit je dromen helpen. Ajax heeft van alles afscheid genomen(daar zijn we zeker zwakker van geworden) en dan nou moeten een aantal jongens spelen die echt niet klaar zijn om bij Ajax te spelen of sowieso niet goed genoeg zijn.

Ik verwacht geen enkele wedstrijd te winnen met dit elftal. Ik ga elke wedstrijd in, dat als we winnen dat weer een fijne bijkomstigheid is. Puur omdat je het gewoon (nog) niet kan eisen. Zal wel weer komen maar gekeken naar vorig seizoen is het 25% minder kwa materiaal dan vorig seizoen.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 12:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee al denk ik dat je na een aantal wedstrijden je dit niet kan vragen. Vorig seizoen hebben ze echt maar zitten kloten.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:
Een stukje uit de media :P waar ik me wel in kan vinden en ik zelf veel waard vind..

"Het was natuurlijk een heel gehavend elftal, maar als je ziet hoe ze zo’n punt eruit slepen. Dat is wel echt heel knap", luidt de conclusie in de aflevering van #DoneDeal de podcast. "Farioli bouwt er echt wel een soort vechtmachine van. Vorig jaar na dertien wedstrijden 29 tegendoelpunten en nu na dertien duels zeven tegendoelpunten. Ik vind dat Farioli best wat meer krediet en lof mag krijgen daarvoor. Je ziet dat er mentaliteit in die ploeg geslepen is. Van een dood vogeltje, maakt hij wel een ploeg met karakter."
Ja heb ik het ook heel vaak over. Met dit elftal kan je niks anders eisen dan vechten, vechten en nog eens vechten.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Gaaei vind ik wel gegroeid, en speelt ook nog eens op een positie wat die normaal niet is natuurlijk.. overigens ook nog maar 21 dus zit nog wel rek in vermoed ik..
Nah Gaaei is niet echt gegroeid hoor. Ja hij wordt eigenlijk totaal verkeerd gebruikt. Hij staat daar voor de enige echte kwaliteit die hij heeft en dat zijn de voorzetten, die zijn bij hem vrij aardig.

Ja alleen ook niks goeds bij Tahirovic in de europa league, juist veel fouten. Iets wat er vorig jaar ook was en totaal duidelijk is geworden. Tahirovic verdedigd bijna NOOIT mee. Laat zijn man vaak lopen, en dan heb je een overtal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door freakie --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:

Toch weer de media hahaha, man man die schrijven zo verschillend, je pakt weer degene die bij jou het best aan sluit.

Hij is wel gedreven, is goed bezig, doet het dus niet verkeerd (geef ik toe hè) maar niet te vergelijken, nogmaals...op een enkeling na zonder de Mislintat aankopen.
Vergelijk even de elftallen met elkaar, die van begin vorig seizoen met die van nu
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee al denk ik dat je na een aantal wedstrijden je dit niet kan vragen. Vorig seizoen hebben ze echt maar zitten kloten.
Eens maar zonder Traore, Henderson, Baas, Godts, Fitz Jim,
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 14:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Toch weer de media hahaha, man man die schrijven zo verschillend, je pakt weer degene die bij jou het best aan sluit.

Hij is wel gedreven, is goed bezig, doet het dus niet verkeerd (geef ik toe hè) maar niet te vergelijken, nogmaals...op een enkeling na zonder de Mislintat aankopen.
Vergelijk even de elftallen met elkaar, die van begin vorig seizoen met die van nu
Deze man 🤣
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 13:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik kan wel 3 punten eisen maar dat is nu toch helemaal niet realistisch? Eerlijk? Is dat serieus waar we over praten want dan kan ik je uit je dromen helpen. Ajax heeft van alles afscheid genomen(daar zijn we zeker zwakker van geworden) en dan nou moeten een aantal jongens spelen die echt niet klaar zijn om bij Ajax te spelen of sowieso niet goed genoeg zijn.

Ik verwacht geen enkele wedstrijd te winnen met dit elftal. Ik ga elke wedstrijd in, dat als we winnen dat weer een fijne bijkomstigheid is. Puur omdat je het gewoon (nog) niet kan eisen. Zal wel weer komen maar gekeken naar vorig seizoen is het 25% minder kwa materiaal dan vorig seizoen.
Ik eis nog steeds als supporter elke wedstrijd 3 punten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 oktober 2024 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 18:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Deze man 🤣
Tja dan krijg je dit als antwoord, krijg jij geen hekel van je zelf ondertussen ?
Houdt het bij voetbal jongetje, ik zal hem even uittekenen ⚽
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 18:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja dan krijg je dit als antwoord, krijg jij geen hekel van je zelf ondertussen ?
Die bal lijkt in de verste verte niet meer op de ballen van tegenwoordig.. zonde.. en die reactie kreeg je indd jack omdat ik je reactie best grappig vond 🤣
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 oktober 2024 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 18:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zullen we even voetballen Jack! Ben wel van het harde tackelen enzo hoor.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 14:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Doet niet iedereen dit? Ik pak ook regelmatig een voorbeeld van iemand waarvan ik denkt dat hij wat zinnigs zegt. Is toch helemaal geen ramp? Snap dit niet zo.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 14:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens maar zonder Traore, Henderson, Baas, Godts, Fitz Jim,
Ja dat bedoel ik. Ajax speelde tegen praag zonder een hoop spelers die het voor Ajax deden de laatste wedstrijden. Dan al helemaal kan je het niet verwachten.
freakie
 freakie - zaterdag 05 oktober 2024 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 18:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik eis nog steeds als supporter elke wedstrijd 3 punten.
Je kan het eisen. Ik verwacht het alleen niet en teken in dit soort situaties ook voor een punt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 05 oktober 2024 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 21:31 schreef freakie het volgende:

[..]

Doet niet iedereen dit? Ik pak ook regelmatig een voorbeeld van iemand waarvan ik denkt dat hij wat zinnigs zegt. Is toch helemaal geen ramp? Snap dit niet zo.
Is ook logisch lijkt me... En met sommige mensen in de media ben je het soms eens en soms oneens..
freakie
 freakie - zondag 06 oktober 2024 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 oktober 2024 - 22:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is ook logisch lijkt me... En met sommige mensen in de media ben je het soms eens en soms oneens..
Eens, kan ook niet anders denken dat, dat ook gewoon zelf nadenken is. Of het nou media is of je moeder die wat zinnigs zegt. Ik mag hopen dat je soms luistert en denkt. Goh hij/zij zegt nu iets of verwoord nu iets wat ik niet zo goed kan of heb verwoord.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 oktober 2024 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 10:33 schreef freakie het volgende:

[..]

Eens, kan ook niet anders denken dat, dat ook gewoon zelf nadenken is. Of het nou media is of je moeder die wat zinnigs zegt. Ik mag hopen dat je soms luistert en denkt. Goh hij/zij zegt nu iets of verwoord nu iets wat ik niet zo goed kan of heb verwoord.
Precies dit..
freakie
 freakie - zondag 06 oktober 2024 - 13:39   quote  deeplink  
Ik vind het ook wel lekker hoor. Steijn is en blijft met Ajax bezig. Schuld bij Ajax neerleggen en doen alsof hij er niks aan kan doen. Die man heeft spelers gehad, ze afgebrand voordat ze kwamen. Sutalo en verdedigend heel veel fout gedaan. Niet te geloven eigenlijk, hoe 2 trainers Ajax en een Mislintat Ajax naar de klote hebben geholpen.
nummer10
 nummer10 - zondag 06 oktober 2024 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 13:39 schreef freakie het volgende:
Ik vind het ook wel lekker hoor. Steijn is en blijft met Ajax bezig. Schuld bij Ajax neerleggen en doen alsof hij er niks aan kan doen. Die man heeft spelers gehad, ze afgebrand voordat ze kwamen. Sutalo en verdedigend heel veel fout gedaan. Niet te geloven eigenlijk, hoe 2 trainers Ajax en een Mislintat Ajax naar de klote hebben geholpen.
Het begon natuurlijk al bij Schreuder en Heitinga... Je zag toen al dat het plezier enzo ontbrak... Dan stel je een Steijn aan die direct alles en iedereen de grond in trapte en dan komt vh schip met alle goede bedoelingen maar eigenlijk niet heel veel doet als ik het zo lees wat de spelers zeggen...
freakie
 freakie - zondag 06 oktober 2024 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 15:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het begon natuurlijk al bij Schreuder en Heitinga... Je zag toen al dat het plezier enzo ontbrak... Dan stel je een Steijn aan die direct alles en iedereen de grond in trapte en dan komt vh schip met alle goede bedoelingen maar eigenlijk niet heel veel doet als ik het zo lees wat de spelers zeggen...
Ow zeker. Schreuder liet alles aan de spelers. En dan had je inderdaad Heitinga beetje hetzelfde als Schip. Hij was er eigenlijk om alles rustig te houden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 16:10   quote  deeplink  
Laten we voor uit kijken, met een trainer die goed bezig en met versterkingen t.o.v. het teleurstellend vorig seizoen.
Is namelijk niet helemaal te vergelijken
nummer10
 nummer10 - zondag 06 oktober 2024 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 16:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Laten we voor uit kijken, met een trainer die goed bezig en met versterkingen t.o.v. het teleurstellend vorig seizoen.
Is namelijk niet helemaal te vergelijken
Zoals vaker aangegeven scheelt de basis gewoon niet veel, Schreuder had zelfs nog een betere selectie met blind Tadic etc.. hoor heel vaak ja maar de spelers van mislintat... Wat dacht je van baas en Fitz waarvan 1 zelfs bankzitter.. Die hadden we toch ook nooit hoger ingeschat dan wat is aangetrokken ? Feit is gewoon dat deze staff veel meer uit bepaalde spelers kan halen vooralsnog.. Stukje vertrouwen en ook duidelijkheid vermoed ik..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Slavia Praag-Ajax op donderdag 03-10-2024 om 18:45u; Uitslag = 1-1

0.0188119