BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Slavia Praag-Ajax op donderdag 03-10-2024 om 18:45u; Uitslag = 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - zondag 06 oktober 2024 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 16:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zoals vaker aangegeven scheelt de basis gewoon niet veel, Schreuder had zelfs nog een betere selectie met blind Tadic etc.. hoor heel vaak ja maar de spelers van mislintat... Wat dacht je van baas en Fitz waarvan 1 zelfs bankzitter.. Die hadden we toch ook nooit hoger ingeschat dan wat is aangetrokken ? Feit is gewoon dat deze staff veel meer uit bepaalde spelers kan halen vooralsnog.. Stukje vertrouwen en ook duidelijkheid vermoed ik..
Zeker, schreuder was echt heel slecht. Slechtste trainer van de afgelopen 2 jaar. Met die spelers, had hij gewoon kampioen kunnen worden
freakie
 freakie - zondag 06 oktober 2024 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 16:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Laten we voor uit kijken, met een trainer die goed bezig en met versterkingen t.o.v. het teleurstellend vorig seizoen.
Is namelijk niet helemaal te vergelijken
Zo heel veel versterkingen heeft hij niet gehad toch, farioli bedoel ik. Is vooral zwakker geworden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 17:00 schreef freakie het volgende:

[..]

Zo heel veel versterkingen heeft hij niet gehad toch, farioli bedoel ik. Is vooral zwakker geworden.
Farioli niet maar het begon met de winterstop vorig seizoen.

Namelijk met Henderson, die bracht meer dan Mannscerk en Tahirovic.

Nu met Weghorst😆, Traore, met Baas die terug gehaald is, met uit de jeugd Godts ook niet te vergeten Pasveer heb je toch een heel ander Ajax staan of ben ik nou gek ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 19:20   quote  deeplink  
Soms kunnen 1 of 2 spelers het verschil maken, kijk naar Feijenoord Geertruida en Wieffer zijn weg en plots is Feijenoord even de weg kwijt
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 19:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Farioli niet maar het begon met de winterstop vorig seizoen.

Namelijk met Henderson, die bracht meer dan Mannscerk en Tahirovic.

Nu met Weghorst😆, Traore, met Baas die terug gehaald is, met uit de jeugd Godts ook niet te vergeten Pasveer heb je toch een heel ander Ajax staan of ben ik nou gek ?
Ow zeker er staat een heel ander team. Maar echt versterkingen zijn er niet gekomen. Ja oke, weghorst(wil hem niet te kort doen maar is niet echt een “versterking”) en dan heb je henderson en ja die was er vorig seizoen al. En traore is een versterking alleen is hij niet echt heel goed begonnen. Gaat iets beter voetballen.

Baas en fits zijn gewoon uitvindingen van Faroili en Gaaei natuurlijk ook. Gaaei is voor hem gewoon een wisselspeler die heel goed is in voorzetten. Ja echt heel goed gezien.
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 19:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Soms kunnen 1 of 2 spelers het verschil maken, kijk naar Feijenoord Geertruida en Wieffer zijn weg en plots is Feijenoord even de weg kwijt
Denk dat het bij feyenoord vooral aan de trainer ligt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2024 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 19:22 schreef freakie het volgende:

[..]

Denk dat het bij feyenoord vooral aan de trainer ligt.
Zeker weten maar ook de nieuwe spelers moeten wennen
Fijn dat het hier in dit geval over voetbal gaat

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 20:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien zelf eens over na denken. Ik praat normaal gewoon over voetbal.

Wat een ongelofelijk trieste teksten weer van Valentijn. En ze vergeten allemaal met gemak dat ze allemaal spelers zijn kwijt geraakt en ze kunnen er allemaal helemaal niks meer van. Verschrikkelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 20:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zal ik, zal ik, nee .......... ik hou me in!

Maar welke wenperiode is gewenst bij een speler?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 oktober 2024 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 07:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zal ik, zal ik, nee .......... ik hou me in!

Maar welke wenperiode is gewenst bij een speler?
Goede vraag, het liefst direct gewend, de één is zo gewend aan alles , een ander raakt nooit gewend en is al snel vertrokken.

Mikautadze kon niet wennen, kan zijn omdat ze hem niet opnamen in de groep, of op de bank lieten zitten.
Kunnen verschillende oorzaken zijn.

Maar dit alles hoef ik jou niet te vertellen😂

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 09:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goede vraag, het liefst direct gewend, de één is zo gewend aan alles , een ander raakt nooit gewend en is al snel vertrokken.

Mikautadze kon niet wennen, kan zijn omdat ze hem niet opnamen in de groep, of op de bank lieten zitten.
Kunnen verschillende oorzaken zijn.

Maar dit alles hoef ik jou niet te vertellen😂
Maar welke wenperiode mogen wij als supporters accepteren bij een aankoop? En is de waarde die betaald is dan de graadmeter? Allemaal vragen. Klote wenperiode.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 oktober 2024 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 15:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar welke wenperiode mogen wij als supporters accepteren bij een aankoop? En is de waarde die betaald is dan de graadmeter? Allemaal vragen. Klote wenperiode.
Ik denk ook dat het afhankelijk is van waar ze wegkomen en leeftijd... En nee ik denk niet dat de afkoopsom/waarde er toe mag doen, als de waarde uiteindelijk maar terugbetaald word in kwaliteit en eventuele winst, en er zullen altijd een paar misperen tussen zitten die nooit echt gaan renderen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 oktober 2024 - 20:03   quote  deeplink  
Ik denk juist wel dat de koopsom er iets toe doet, Sutalo werd het meest afgeschreven vorig seizoen wel of niet terecht.

Ik hoop als supporter dat ze er meteen staan, vorig seizoen kon je dat niet verlangen omdat ze tegen het einde van de transfer tijd binnen kwamen.

Als buitenlander moet je de club eigen maken, de trainer en spelers die een andere taal spreken, ook dat je meestal alleen in een appartement zit met weinig of geen aanspraak, dus als een eend in een vreemd pakhuis.

Ik denk dat het echt niet mee valt allemaal

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 oktober 2024 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 20:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik denk juist wel dat de koopsom er iets toe doet, Sutalo werd het meest afgeschreven vorig seizoen wel of niet terecht.

Ik hoop als supporter dat ze er meteen staan, vorig seizoen kon je dat niet verlangen omdat ze tegen het einde van de transfer tijd binnen kwamen.

Als buitenlander moet je de club eigen maken, de trainer en spelers die een andere taal spreken, ook dat je meestal alleen in een appartement zit met weinig of geen aanspraak, dus als een eend in een vreemd pakhuis.

Ik denk dat het echt niet mee valt allemaal
Klopt allemaal, maar dan doet de afkoopsom er toch niet toe ? De club betaald voor de ene 5 mil en de ander 10 mil.. maar dat wil niet zeggen dat die van 10 mil zich eerder kan settelen natuurlijk.. ik denk dat dit persoonsafhankelijk (geestelijk met name)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 oktober 2024 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 21:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt allemaal, maar dan doet de afkoopsom er toch niet toe ? De club betaald voor de ene 5 mil en de ander 10 mil.. maar dat wil niet zeggen dat die van 10 mil zich eerder kan settelen natuurlijk.. ik denk dat dit persoonsafhankelijk (geestelijk met name)
Sutalo en Bergwijn, 20 en 35 miljoen worden meer neer gesabeld dan de lagere koopsommen, ze worden door de voetbalanalisten met de grond gelijk gemaakt omdat ze het niet genoeg laten zien.
De meeste supporters gaan in hun visie mee
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 oktober 2024 - 23:50   quote  deeplink  
Nah niet mee eens.. Avila gaaei etc etc werden misschien nog wel meer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 oktober 2024 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 23:50 schreef nummer10 het volgende:
Nah niet mee eens.. Avila gaaei etc etc werden misschien nog wel meer
Je verwacht toch meer van de duurdere spelers of ben ik nou gek? 🤔
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 oktober 2024 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2024 - 09:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je verwacht toch meer van de duurdere spelers of ben ik nou gek? 🤔
Staat los van gewenning vind ik..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 oktober 2024 - 17:34   quote  deeplink  
Dat mag jij vinden maar die moeten ook wennen, lees het bericht terug van Warrior.

Is de waarde een graadmeter?
Ik vind van wel
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 oktober 2024 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2024 - 17:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dat mag jij vinden maar die moeten ook wennen, lees het bericht terug van Warrior.

Is de waarde een graadmeter?
Ik vind van wel
Haha en dat mag jij vinden jack.. ik denk dat het echt persoons afhankelijk is hoe snel iemand kan wennen aan cultuur en omgeving en club... Ik snap je punt overigens wel hoor, dan verwacht je dat het sneller mag als diegene meer heeft gekost, maar dat kan gewoon niet in mijn ogen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 oktober 2024 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 oktober 2024 - 18:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Haha en dat mag jij vinden jack.. ik denk dat het echt persoons afhankelijk is hoe snel iemand kan wennen aan cultuur en omgeving en club... Ik snap je punt overigens wel hoor, dan verwacht je dat het sneller mag als diegene meer heeft gekost, maar dat kan gewoon niet in mijn ogen..
De vraag was hoe supporters zoals jij en ik er tegen aan kijken

Het is Logisch voor mij als iemand heel veel miljoenen heeft gekost en hij bakt er niets van , dan vindt ik het weg gegooid geld, je weet dan nog niet dat hij later veel beter is geworden. Is een moment opname
Of iemand van 5 miljoen die niet datgene brengt waar voor ze hem hebben gehaald, dan stallen (verhuren) ze die wel bij een "mindere eredivisie club" met de hoop dat die later wel beter is geworden

Is een wezenlijk verschil

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 oktober 2024 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Slavia Praag-Ajax op donderdag 03-10-2024 om 18:45u; Uitslag = 1-1

0.0103728