|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 oktober 2024 - 14:05 schreef piet de paler het volgende:Nee jij Steun deze ploeg, het is niet anders. Wordt een vreselijk seizoen, deal with it en steun je ploeg Als je zelf in een neerwaartse spiraal zit ( heb ik ook met deze selectie) ga je elke wedstrijd nog negatiever worden. En jij en ik kunnen dit niet veranderen. Ben blij met de 3 puntjes CL, en mochten we verliezen van tw dan zij het zo. Maar dan moeten ze wel knokken, dat zg ik wel in de CL Nog even dit ik heb het er over dat we geen topspelers kunnen kopen die zijn te duur. Dus wie lult er nu Typisch gevalletje van een kat in het nauw…. Lees je eigen onzin maar eens na.
Je lult maar een eind heen. Veel van wat je zegt zijn open deuren en slaat nergens op. Ik blijf niet een seizoen lang naar een kutfirl kijken dat doe jij maar mooi. Ik ben van mening dat juist een supporter moet aangeven dat hij het niet eens is met het gevoerde beleid. Ga lekker achterover zitten achter de geraniums, ik doe er niet aan mee en zal altijd waar dan ook mijn menig geven in de hoop dat het verbetert. Jij likt de schoenen van te Kloese en ik neuk hem in zijn reet dat is het verschil. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee jij trekt volle zalen met je gezeur. En denk jij met je zure zogenaamde wel onderlegde commentaren je club helpt ? Als ik zo reageer zoals jij verwoord zou ik nooit meer naar Feyenoord gaan.
Je zal een supporter zijn en een goede vent, en je mag mij wijzen op gezwets maar kijk eens in je zure spiegel En mochten we verliezen, we wisten dat we een zwaar seizoen zouden krijgen . Het zij zo. Ik blijf gaan en supporter van deze club En trots in voor en tegenspoed En wordt aandeelhouder of vz supportersraad maar hier bereik je niets mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stengs blijft best lang weg. Zit er nog niet bij. Nieuwkoop denk ook niet? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammerr. misschien een van de missing links |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet zeuren Piet! Daar hebben wij een prima vervanger voor . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nieuwkoop (eerste wedstrijd) na de interlandperiode terug waarschijnlijk. Stengs duurt nog wat langer. Enkele weken. Dit is althans was Priske er over zei. Gisteren geloof ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord staat in de interland periodes 13 internationals af aan vertegenwoordigende landen. Dan is de selectie toch niet zo slecht denk ik ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, ligt eraan voor welk land en in welke rol. Ali, Lingr, Pedersen en Lopez zijn bijvoorbeeld vaste internationals. En die hebben we van de zomer laten gaan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Enig idee waarom Facundo niet opgesteld wordt ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn directe concurrent is Hancko. Die speel je er lastig uit. Dus hij valt af en toe in en zal moeten wachten tot er een plek vrijkomt. Als Hancko een blessure heeft of rust wordt gegund. Of misschien als die op linksback speelt. Of wellicht als vervanger voor Beelen, als die wat heeft, zou eventueel ook nog kunnen. Ook afhankelijk van de status van Trauner natuurlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jup daarom, hancko speelt daar, en feyenoord heeft met bueno en small 2 linksbacks gehaald dus gaat de trainer ook nog niet schuiven om hancko links te zetten,, of op termijn moet blijken dat small en bueno er weinig van bakken natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En als je bedoelt waarom hij niet bij Uruguay speelt, daarvoor heeft hij nog te weinig status. Speelde tot dit seizoen zijn wedstrijden op lagere niveaus. Vorig jaar op het tweede niveau van Italië.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel te hopen hij uit weelde bijvoorbeeld en bij dus redelijke voorsprong ed,, aan genoeg minuten komt om te laten zien dit jaar dat hij goede vervanger hancko kan zijn in toekomst.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hancko ging leeg gespeelt van het veld , maar is wel een rots in de branding |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Twente is onderhand wel een keer moe 2-1 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Echt wel weer benieuwd vandaag zien we iets van progressie? Leuke graadmeter hoe we er voor staan op Eredivisie niveau.
Zin in!(nu nog wel;) ) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het enige positieve dat ik op voorhand kan bedenken, is dat ik die tyfus ziggo zooi niet nodig heb om te kijken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 12:03 schreef MightyAce het volgende:Het enige positieve dat ik op voorhand kan bedenken, is dat ik die tyfus ziggo zooi niet nodig heb om te kijken. Gaat het goed met je? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met mij wel, met onze club niet. Niets geleerd van onze geschiedenis. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 12:03 schreef MightyAce het volgende:Het enige positieve dat ik op voorhand kan bedenken, is dat ik die tyfus ziggo zooi niet nodig heb om te kijken. Die heb je ook niet nodig, genoeg streams te vinden. Ziggo zijn oplichters. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Opstelling Feyenoord Wellenreuther; Lotomba, Beelen, Hancko, Bueno; Hwang, Timber, Milambo; Osman, Ueda, Paixão.
Wissels Feyenoord Bijlow, Andreev, Read, Mitchell, Trauner, González, Smal, Zerrouki, Nadje, Hadj Moussa, Carranza, Ivanušec. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De helft hoort niet bij ons. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Osman moet het verschil gaan maken voorin. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
4-0! En Unnerstal hier laten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Denk dat er ruimte komt voor hem, het wordt counteren denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Prettige wedstrijd mannen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Begin is weer niet om aan te zien |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een slechte vrije trap zo, 3 man offside |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind alles best,maar deze lijers gaan hier niet met punten de deur uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Welja, nog meer mensen stuk? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stijf van de stress staat ie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Twente speelt zoals wij dat horen te doen. Pijnlijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat tempo ook bij spelhervattingen, Slot zou exploderen als hij er nog was! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er zijn maar weinig elftallen bij ons geweest die er zo moedeloos uitzien dan dit stelletje. |
|
|
|