|
|
bijft007
|
|
|
quote: Wel ver van het eerste van ons af dat nog zoiezo idem Sauer,, hopelijk wat jongens uitstekende ontwikkeling dit jaar |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik had verwacht met de rust met 0-2 achter te staan. Voor staan met 2-0 bevalt me stukken beter 😄 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 15:16 schreef tomson het volgende:Ik had verwacht met de rust met 0-2 achter te staan. Voor staan met 2-0 bevalt me stukken beter 😄 +1 haha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Sjeezus Ueda daar had je de 3-0 op je slof |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu winnen we wel alle duels,, ook wat ietsje meer vertrouwen kan doen vaak,, al helpen de duitsers aftoe nogal mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verplicht alles laten koppen. Zelfs als de bal op de grond is. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Paxaio mag van mij rustig 5 wedstrijden op de bank. Wat een weggooier is dat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijzondere wedstrijd, n half uurtje weggespeeld. En gewoon 2-0 voor. De hand van god |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onbegrijpelijk slecht begin, schrikbarend. Verder bleef het aan de bal niet geweldig
Ueda kan echt niet. Die voetbalt niet mee en mist weer een mega kans op 3-0. De 1-0 kon niet mis na die geweldige bal van Bueno.
Osman is ook een lachertje. Waarom zadelt DtK ons op met dit soort spelers?
Bueno, Hancko en Timber zijn buitencategorie voor ons. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Bueno hancko timber lotomba en hwang prima, rest nog een tandje erbij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Lekker op het stoeltje , koffie zonnetje En toch ben ik iets optimistischer geworden. Bueno vond ik al goed Hwang wordt een baas Timber goed
Gelukkig opperde iemand om understal hier te laten. Hij heeft laten zien dat hij dat graag wil ;) Nu vasthouden , je ziet wel iets meer zelfvertrouwen komen. Maar het is nog geen top verre van dat Zo pissen en doorrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laatste weken terugval in 2e helft. Hopelijk geen verdere tendens. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Rommelig, gelukkig staan we voor en oogt Twente moe. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eerste kwartiertje niks in te brengen, daarna het heft in handen genomen.
Hwang toppertje hoor, Bueno ook lekker...
Ueda buiten de goal waardeloos. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het zat woensdag mee, vandaag ook |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Lutomba puur verdedigend rv denk ik gewoon oke, maar opkomend dus niet zn kwaliteit lijkt er steeds meer op |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 15:26 schreef bijft007 het volgende:Lutomba puur verdedigend rv denk ik gewoon oke, maar opkomend dus niet zn kwaliteit lijkt er steeds meer op Samen met Osman is het echt een zwakke rechterkant |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hopelijk brengen goeie resultaten ons nu met ietswat geluk tot meer, zijn we wel weer aan toe ook |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Osman wel goeie maar heeft nogal ruimte nodig, kan ook eigenlijk niet verwachten met hem elke pot 7tje gaat zijn, wel gewoon lekker snel en vrij sterk,, maar deze pot lukt er individuel weinig natuurlijk vooralsnog |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Mag hopen we nu voor de rest van de pot gewoon lekker eens wedstrijd zonder stress uit kunnen kijken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 15:31 schreef bijft007 het volgende:Mag hopen we nu voor de rest van de pot gewoon lekker eens wedstrijd zonder stress uit kunnen kijken Haha u weet beter |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen wissels, beide vleugels zijn lam. Bijzonder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
60' komen er weer wissels. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slecht gepasst, maar lag echt open bij ons. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hoop dat deze “supporters” snel ophouden met dat vuurwerk gedoe. Om te kotsen is dat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Paixao. Ga naar de F-jes joh. Dropveter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die verslaggever “als de bal los is”. Dat was hij dus niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Keeper hoort hier beschermd te worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente is weer sterker aan t worden |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Absoluut. En Steijn hoort hier een paar tikken te krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door Alexmem -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Alexmem