|
|
nummer10
|
|
|
Ik ben benieuwd wat dit word met het aantal blessures enzo.. groningen toch best prima gestart voor hun doen.. maar ik hou het toch op een 2-0 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Is er een verwachte opstelling? En wie missen we nog? Berghuis en ..๐ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Van den Boomen, Klaassen, Taylor; Rasmussen, Brobbey, Godts.
Hlynnsen - 6 weken uit de roulatie Berghuis en Fits natuurlijk niet Henderson, Weghorst een twijfel geval Traore ook nog niet inzetbaar
Man man. Wat een blessures.
2-1 denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door freakie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Farioli wijzigt z'n elftal op 2 plaatsen tov Slavia Praag
Klaassen vervangt Hlynsson die geblesseerd is en Traore vervangt Rasmussen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 15:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:Farioli wijzigt z'n elftal op 2 plaatsen tov Slavia Praag Klaassen vervangt Hlynsson die geblesseerd is en Traore vervangt Rasmussen. Fijn dat Traore er weer is. Rasmussen kan mij echt helemaal niet bekoren. En dan inderdaad Klaassen voor Hlynsson is niet minder. Dus fijne bijkomstigheden.
Henderson en weghorst op de bank. Dat klinkt ook prima.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door freakie -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Door al dat gepiel achter in, geeft je kansen weg voor Groningen Gaat nou eens voetballen, het is nu al veel te lief allemaal |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eens Jack. Echt je ziet nu al dat het een zaadpot gaat worden. Hele tempo kan ik nog bijbenen. Nou niet zo wisselen omdat ze moe zijn๐
Sutalo verdedigend echt prima. Maar dat is echt de enige. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Niet om aan te gluren dit |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Die lange ballen van Groningen, wat een spel ook zeg๐ wat een grap om naar de kijken. Lange bal, bal weg. Lange bal, bal weg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 17:02 schreef freakie het volgende:Eens Jack. Echt je ziet nu al dat het een zaadpot gaat worden. Hele tempo kan ik nog bijbenen. Nou niet zo wisselen omdat ze moe zijn๐ Sutalo verdedigend echt prima. Maar dat is echt de enige. Eens Freaky, gelukkig is nu mister 1-0 terplaatse die we vorig seizoen enorm miste |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Haha ja wat een grap weer zeg. Dat hij daar dan staat weer. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Met meer inzet, intensiteit moeten we vanmiddag minimaal met 5-0 winnen van dit gepromoveerd elftal |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hoe slordig weer van Rensch |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Altijd op de goede plaats, inzicht of geluk, ik hou het op inzicht |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Tja Brobbey kan niet koppen jammer dat dan daar niet Akpom of Weghorst staat
Toch een minpunt van verder een goede spits als Brobbey is
Wat een goede voorzet van van den Boomen, wou dat onze buitenspelers zo'n goede voorzet in de benen hadden want dan kunnen we de strijd aan met PSV om het kampioenschap
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Weetje. Die brobbey he. Zet hem lekker achter een spits ofzo๐๐๐ dat scoren dat lukt niet helemaal |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 17:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:Tja Brobbey kan niet koppen jammer dat dan daar niet Akpom of Weghorst staat Toch een minpunt van verder een goede spits als Brobbey is Wat een goede voorzet van van den Boomen, wou dat onze buitenspelers zo'n goede voorzet in de benen hadden want dan kunnen we de strijd aan met PSV om het kampioenschap Als we een middenveld hadden die inderdaad alles aan kon en buitenspelers hadden met die passes. En een spits die de bal er in schiet. Ja zeker. Dan hadden we kampioen kunnen worden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 17:22 schreef freakie het volgende:Weetje. Die brobbey he. Zet hem lekker achter een spits ofzo๐๐๐ dat scoren dat lukt niet helemaal Zou idd een betere optie zijn Farioli |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 17:23 schreef freakie het volgende:[..] Als we een middenveld hadden die inderdaad alles aan kon en buitenspelers hadden met die passes. En een spits die de bal er in schiet. Ja zeker. Dan hadden we kampioen kunnen worden. Ja want de achterhoede staat niet verkeerd tot nu toe |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Middenveld voor Brobbey it is!! Centraal, bal ontvangen en gewoon blijven staan.
Goh wat ga je toch respect hebben voor sutalo. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Traore speelt de bal steeds te ver voor hem uit, is nu al de derde keer |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee klopt. Dus dat mag blijven staan. Rest is vervangbaar. ๐ |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 17:26 schreef freakie het volgende:Middenveld voor Brobbey it is!! Centraal, bal ontvangen en gewoon blijven staan. Goh wat ga je toch respect hebben voor sutalo. Die is idd het spelletje en Amsterdam al veel beter gewend |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Forbs deed dat ook, alleen die was vrrroooom. Traore pruttelt alleen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
-
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zegt dat wel ja Brobbey loopt alleen maar gefrustreerd rond op dit moment |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
โHet zou sneller moeten bij groningenโ zegt de commentator
Ik weet niet hoor, maar nog sneller de bal naar voren schieten kan bijna niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja wel laten staan hoor Farioli |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De bal cirkulatie zal omhoog moeten bij Ajax anders leggen we het af tegen Feijenoord of Twente die in een veel hoger tempo speelden.
Ajax had met meer intensiteit al op 3-0 moeten staan, het is mij nog te gezapig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Idd een spits er bij |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ijzersterke Brobbey zou zijn voeten eens recht moeten laten zetten |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dit Groningen stelt geen ene moer voor, maar door de gemakzucht zou het zo maar 1-1 kunnen worden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat is dat nou? Brobbey die wegloopt? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 17:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dit Groningen stelt geen ene moer voor, maar door de gemakzucht zou het zo maar 1-1 kunnen worden Waarzegger ben je |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wacht ik nu waarzeggen: Ik denk 2-1 voor Ajax |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nope. Ik kan niet waarzeggen |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Groningen stelt inderdaad niets voor maar winnen ervan is nog lastig genoeg voor ons met dit krakkemikkige elftal. Daarbij komt ook mr. Statistiek en daar istie weer....Ajax wint al jaren geen wedstrijd meer vlak voor een interland break. Heeft er niets mee te maken maar is wel typisch... vorige keer werd er gelukkig gestaakt door de politie waardoor we niet verloren...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heerlijk dit!! Een dikke middelvinger naar al die mafketels die voortijdig het stadion verlieten!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Toch wel, alleen iets later. ๐
Een vertraagde waarzegger. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
WOUTJEEEE WEGHORSTTTT en akpom |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En nog een dikkere middelvinger naar al die weglopers uit het stadion!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Toch lekker. Heel moeizaam toch weer winnen. Ploeteren doen we, maar wel winnend en vooral niet verliezend ploeteren |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zondag 06 oktober 2024 - 18:39 schreef freakie het volgende:Toch lekker. Heel moeizaam toch weer winnen. Ploeteren doen we, maar wel winnend en vooral niet verliezend ploeteren We hebben dik gewonnen 3-1 ;) |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
O wat heerlijk dit!!! Eindelijk de vloek doorbroken van het niet winnen vlak voor een interland break, dankzij Wout!!! Het blijft ploeteren inderdaad maar er worden toch resultaten geboekt!!! Gefeliciteerd strijders!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar