BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen - 16.45 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 18:15 schreef freakie het volgende:
Nope. Ik kan niet waarzeggen
Toch wel, en nog meer zelfs hahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 18:34 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heerlijk dit!! Een dikke middelvinger naar al die mafketels die voortijdig het stadion verlieten!!
Inderdaad hahaha hup Woutje, wat een karakter heeft hij toch 💪💪💪
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 19:07   quote  deeplink  
Ik denk echt voortaan met twee spitsen spelen en knallen!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 18:35 schreef freakie het volgende:
En Gaaei natuurlijk
Om niet te vergeten hij, heeft een fantastische voorzet, Farioli brengt hem als rechtsbuiten in want hij weet dat hij geweldige voorzet heeft maar ook omdat hij verdedigend minder is.

Dikke pluim voor Farioli, Weghorst en Gaaei
nummer10
 nummer10 - zondag 06 oktober 2024 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 19:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Om niet te vergeten hij, heeft een fantastische voorzet, Farioli brengt hem als rechtsbuiten in want hij weet dat hij geweldige voorzet heeft maar ook omdat hij verdedigend minder is.

Ik denk oprecht dat die verdedigend niet minder is dan rensch, probleem is meer dat die te graag naar voren gaat en hierdoor ruimtes ontstaan en het uiteindelijk niet meer kan belopen... Ik denk oprecht dat als je 532 of 352 gaat spelen hij de perfecte speler is, beetje de frimpong rol zeg maar...

En niet te vergeten hij komt net kijken bij Ajax en slechts nog maar 21 jaar, dus een talent..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 06 oktober 2024 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 20:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk oprecht dat die verdedigend niet minder is dan rensch, probleem is meer dat die te graag naar voren gaat en hierdoor ruimtes ontstaan en het uiteindelijk niet meer kan belopen... Ik denk oprecht dat als je 532 of 352 gaat spelen hij de perfecte speler is, beetje de frimpong rol zeg maar...

En niet te vergeten hij komt net kijken bij Ajax en slechts nog maar 21 jaar, dus een talent..
Hij is zeker een talent, en komt er zeker mits hij de orders goed opvolgt van de trainer.

Eigenlijk zie ik in hem meer een middenvelder.

Ik heb hem een aantal keren aan de verkeerde kant vd aanvaller zien verdedigen, ook het mee verdedigen bij corners was hij niet sterk.

Ik denk dat Faroli dit ook heeft gezien, maar hij is nog jong

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 07 oktober 2024 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 20:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij is zeker een talent, en komt er zeker mits hij de orders goed opvolgt van de trainer.

Eigenlijk zie ik in hem meer een middenvelder.

Ik heb hem een aantal keren aan de verkeerde kant vd aanvaller zien verdedigen, ook het mee verdedigen bij corners was hij niet sterk.

Ik denk dat Faroli dit ook heeft gezien, maar hij is nog jong
Dat verkeerd dekken doet Rensch zelfs nog steeds en die speelt nu al toch geruime tijd basis.. moet ik zeggen dat ik die ook beter vind renderen onder onze nieuwe trainer...
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 oktober 2024 - 19:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zeker Farioli weer met spelers op posities zetten waarvan je het eerst eigenlijk niet denkt
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 oktober 2024 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 19:24 schreef freakie het volgende:

[..]

Zeker Farioli weer met spelers op posities zetten waarvan je het eerst eigenlijk niet denkt
Is toch knap van Farioli, hij heeft dit ook met Baas goed gezien, die staat als een huis als lcv, terwijl hij eigenlijk linksback is/was

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - maandag 07 oktober 2024 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 20:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is toch knap van Farioli, hij heeft dit ook met Baas goed gezien, die staat als een huis als lcv, terwijl hij eigenlijk linksback is/was
En dat Volgens Valentijn en Derksen, kan Farioli er helemaal niks van. 😂😂
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 oktober 2024 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2024 - 22:09 schreef freakie het volgende:

[..]

En dat Volgens Valentijn en Derksen, kan Farioli er helemaal niks van. 😂😂
Omdat het niet sprankelend is... Ja dat klopt absoluut, verwachte we dat dit seizoen per direct al ? Nee, ik niet... Ik vind het al heel knap wat hij voor elkaar heeft gekregen qua groei als team vooralsnog..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 07:56   quote  deeplink  
Valentijntje en Derksen zegt al genoeg. Totaal niet serieus te nemen en totaal rancuneus.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 oktober 2024 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 07:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Valentijntje en Derksen zegt al genoeg. Totaal niet serieus te nemen en totaal rancuneus.
Zelfs al gaat het goed zoeken ze iets om af te branden of is de tegenstander slecht.. als het de trainer of speler niet is word het de koffiejuf wel die ze afbranden...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 oktober 2024 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 14:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zelfs al gaat het goed zoeken ze iets om af te branden of is de tegenstander slecht.. als het de trainer of speler niet is word het de koffiejuf wel die ze afbranden...
Daarom kijk en luister ik dus niet naar zulke programma's. Dat scheelt enorm veel tijd, energie en frustratie.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 oktober 2024 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 oktober 2024 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daarom kijk en luister ik dus niet naar zulke programma's. Dat scheelt enorm veel tijd, energie en frustratie.
Ik ook niet en lees het vaak enkel op deze site of voetbalprimeur.. ook al denken jullie van niet 🤣 kijk eigenlijk helemaal geen televisie, soms een filmpje maar houd het ook mee op..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 oktober 2024 door nummer10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Groningen - 16.45 uur

0.0057520