|
|
tomson
|
|
|
Goh straks gewoon een tweede helft zonder billenknijpen.. (hopelijk hahaha) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ziet men ook de formatie deze eerste helft? ;) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nu heb je het gezegd... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Inderdaad, maar sinds Girona gaat het wat dat betreft wat soepeler. Al is er zeker deze pot niet veel op af te dingen denk ik. Handvol goede kansen gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die mag ie wel afgeven haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede actie wel, maar die moet ie gewoon voorgeven natuurlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele sterke eerste helft, de beste onder Priske. Vooral het eerste half uur vond ik echt heel goed, zoveel controle en rust. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prima gespeeld. Complimenten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Op de openingsfase na prima |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk hoop ik nu ergens begin 2e helft 60e minuut Iva erin voor in de as bv,, of moussa voor paix zodat Osman links kan, puur Iva om hem toch weer wat vertrouwen te geven en heeul misschien zn carrière bij ons niet als nacht kaars uit te laten gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 - 21:48 schreef MMM het volgende:Hele sterke eerste helft, de beste onder Priske. Vooral het eerste half uur vond ik echt heel goed, zoveel controle en rust. Yup. En GAE probeerde t echt wel. En die zijn thuis best lastig te verslaan dit jaar. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Beste spel van dit seizoen tot nu toe, op de openingsfase na. En lekker relaxed nu voor de 2ehelft met deze marge, want het scoren ging dit keer ook lekker. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Go Ahead zo sterk thuis altijd,, maar nu echt heel ogenschijnlijk makkelijk op 0-3 dat is echt reteknap |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tot de 0-1 vond ik t heel matig. Daarna ineens een omschakeling en vertrouwen. Go Ahead speelt heel naïef, maar prima gebruik van gemaakt. De eerste helft dit seizoen dat ik geen onvoldoendes zie, als was Welly weer op t randje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen perfecte helft, maar een hoop progressie zo lijkt het. Zeker aan de bal. Vind het zonder bal nog niet eens onze beste wedstrijd dit seizoen, maar ook dat is redelijk in orde.
Zou mooi zijn om de 0 te houden en misschien dat er wat spelers rust gegeven kan worden, als de tweede helft het toe laat, met het oog op het drukke programma. Iemand als Hwang bijvoorbeeld. En de buitenspelers. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
En alles met een gele kaart zsm wisselen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 - 21:51 schreef van geil het volgende:Tot de 0-1 vond ik t heel matig. Daarna ineens een omschakeling en vertrouwen. Go Ahead speelt heel naïef, maar prima gebruik van gemaakt. De eerste helft dit seizoen dat ik geen onvoldoendes zie, als was Welly weer op t randje. Precies, de eerste 10 minuten waren niet geweldig. Maar dat is ook omdat GAE er veel energie instopte. Al kwamen toen de kansen ook al. En na de 0-1 veel controle, op 1-2 momenten na. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die eerste fase moest je echt doorkomen. GAE speelde als altijd thuis met veel drang naar voren en vastzetten proberen. Die 0-1 zag je meteen dat zij daarin gaan verzaken en werd het spel van ons steeds beter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gewoon met huidige spelers doorgaan, even eerst Go Ahead zien, na 20 minuten mogelijk kalmer aan. Timber weer super. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeker. Tegen die neuzen had GAE echt moeten winnen paar weken terug. Toen vond ik ze erg sterk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind Ueda ook aardig overigens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik dan weer net niet. Maar acceptabel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerste tien van tweede helft zal zelfde speelbeeld zijn als begin eerste. Ook weer doorkomen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Speelt aardig mee hoor ,een doelpuntje zou wel fijn zijn maar daarvoor moet jem wel een kans gegeven worden. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Daarom lekker dat we marge van 3 ipv 2 al hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mocht het na 60/70 minuten 0-3, of hopelijk meer, staan moet je wel gaan nadenken over het wisselen van een aantal bepalende spelers. Komende schema is moordend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Speelt aardig mee hoor ,een doelpuntje zou wel fijn zijn maar daarvoor moet jem wel een kans gegeven worden. Voor Feyenoord 1 en voor het aankoopbedrag is het gewoon niet genoeg. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Daarom lekker dat we marge van 3 ipv 2 al hebben |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hier waren we allemaal wel weer aan toe zeg , lekker potje en genieten , hopelijk geeft dit ze het beetje vertrouwen om dit vast te houden |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
klein minpuntje hwang moet wel gaan uitkijken pakt veel kaarten en we kunnen hem niet missen op het middenveld |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We leveren plots alles in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoge ballen verliezen en tweede bal is voor hun ff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooie aanvallen zijn dit Verdiende meer |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik vind maar 1 speler zwak. En daar hebben we een betere voor op de bank zitten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kreeg Timber nou het compliment terwijl het Milambo was of moet ik echt een grotere TV kopen haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz