|
|
van geil
|
|
|
Net de samenvatting gezien. Bij de tegengoal zit in eerste instantie Zerrouki weer helemaal mis. Stond 5 meter van zijn man af |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Is al een paar wedstrijden zo. Als Zerrouki komt dan gaat Hwang helemaal naar voren om met zijn energie in de laatste fase nog druk te zetten op de verdediging. Milambo gaat dan een positie terug. Priske wil 90 minuten pressie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat ik erg positief vind, we schieten meer van buiten de 16. Hwang, Timber en Milambo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe vond je de nederigheid bij G A. Moet je als Feyenoord speler toch trots maken. En nu Benfica, ben bang dat we in dat enge Portugese spel meegaan. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Gisterenavond uitstekende wedstrijd gezien van Feyenoord. Gefeliciteerd Feyenoord en zet deze stijgende lijn voort. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2024 - 11:22 schreef piet de paler het volgende:Hoe vond je de nederigheid bij G A. Moet je als Feyenoord speler toch trots maken. En nu Benfica, ben bang dat we in dat enge Portugese spel meegaan. Hoop dat het geen kaartenval wordt idd. Is een enge specialiteit van die Portugezen dat ze de boel zo opjutten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2024 - 14:12 schreef VVout het volgende:[..] Hoop dat het geen kaartenval wordt idd. Is een enge specialiteit van die Portugezen dat ze de boel zo opjutten.
De Wolf zal t ze wel uitleggen in ze beste Rotterdams ..
Gebarentaal dus gezien de selectie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Denk na !"§$%&/()=@@@ !!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgende week een kraker. Utrecht uit, ze staan 6 punten los. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Yep van Geil. Volgende week rond deze tijd zijn 't nog 3. Tot de Kerst eigenlijk alleen maar krakers. Na Urecht komen onze 020 vrienden, dan de kaasvrienden, dan de jodelvrienden, ga maar door, ga maar door. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar of GA een grasdmeter is ? In ieder geval als we ruimte krijgen dan kunnen we het Utrecht weet ik niet Bij de kaasjes krijg je ruimte Bij de neuzen ook En bij de jodelvrienden ???????? Bij de port drinkers zeker niet
Maar dit weekend was ik blij |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
GA is na een slechte start de laatste weken goed in vorm. Zo overtuigend winnen daar is een teken dat het elftal los is. Staat ook in een verslag van de wedstrijd dat na de 3-0 de staf elkaar aankeek met blikken van, hé we zijn eindelijk los. Dat was ook het belang van de 2 zwaarbevochten overwinningen tegen Girona en Twente. Elftal raakt ingespeeld, en laten we niet vergeten dat het veel internationals telt, kwaliteit is aanwezig, veel wedstrijden spelen doet de rest.
Deze selectie liet gisteren zien op z'n minst voor plek 2 nationaal te kunnen gaan en in de CL is een verrassing mogelijk.
Woensdag zal zweten worden in die hel van Lissabon maar ik geloof écht dat we middelen hebben om ze écht pijn te doen daar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat dachten er velen na Zwolle ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat is wel heel positief qua verwachtingen. Ik heb dit seizoen al teveel mis zien gaan om me weer teleur te laten stellen. Onze bezetting is (helaas) nog steeds flinterdun en creativiteit is op rantsoen. Is Bueno bijvoorbeeld fit genoeg gebleven om tegen Benfica mee te kunnen doen ? Zag er zorgwekkend uit ? We zijn tenslotte afhankelijk van allerlei details die het verschil kunnen betekenen tussen een winst of een verliespartij. @ Bowie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joh. Alsof verlies in Portugal boeit. Volgende weekend is waar t om gaat. Deze wedstrijd was prima. Voor heel veel Feyenoorders 300% meer dan ze verwacht hadden. Benfica sowieso ingecalculeerd verlies. Ik geniet gewoon van de progressie die we gisteren zagen. Lijkt nog meer in te zitten. Maar kan ook een uitschieter zijn. Mooi toch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2024 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:Joh. Alsof verlies in Portugal boeit. Volgende weekend is waar t om gaat. Deze wedstrijd was prima. Voor heel veel Feyenoorders 300% meer dan ze verwacht hadden. Benfica sowieso ingecalculeerd verlies. Ik geniet gewoon van de progressie die we gisteren zagen. Lijkt nog meer in te zitten. Maar kan ook een uitschieter zijn. Mooi toch. Eensch |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2024 - 20:48 schreef Stylzz het volgende:Joh. Alsof verlies in Portugal boeit. Volgende weekend is waar t om gaat. Deze wedstrijd was prima. Voor heel veel Feyenoorders 300% meer dan ze verwacht hadden. Benfica sowieso ingecalculeerd verlies. Ik geniet gewoon van de progressie die we gisteren zagen. Lijkt nog meer in te zitten. Maar kan ook een uitschieter zijn. Mooi toch. Goed punt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vind ik niet. Cl is het podium om spelers in waarde te laten stijgen en niet plaats 2 of drie in de eredivisie. Een paar afgangen zoals tegen Leverkusen, en geen serieuze club kijkt naar je spelers. Je speelt je eigen niet een jaar de tyfus om voor paal te staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we wel wezen. Ueda en Hwang waren duurder dan de complete begroting van de Eagles. Dus alle voetballers, directeuren, personeel etc etc. Dit soort uitslagen moeten dan redelijk normaal zijn , in plaats van een incident.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
CL doet er ook toe. Benfica ook. De groei van het collectief kan perspectief bieden, ook in CL. Er komen nog tegenstanders waar punten haalbaar zijn. Wel op zeker moment bepalen waar je voor gaat. Selectie is nl.mogelijk niet breed genoeg om op alle fronten te blijven strijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ik laat me graag verrassen tegen Benfica hoor ,maar ga het op voorhand toch echt niet tellen . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Eredivisie belangrijk om CL te halen.
CL, vervolgens om waarde van je spelers te creeren. Waarde spelers wordt grotendeels bepaald door prestaties in de Europese competities. Als je verliest van City, zal niemand echt van opkijken, maar moet toch wel een beetje presteren over de gehele competitie gezien. Een paar goals in CL boost de waarde veel meer dan topscorer in de Eredivisie.
Benfica is wel een stapje verder dan ons denk ik, maar zijn ook niet zo denderend goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2024 - 22:15 schreef Cruzcontrol het volgende:Eredivisie belangrijk om CL te halen. CL, vervolgens om waarde van je spelers te creeren. Waarde spelers wordt grotendeels bepaald door prestaties in de Europese competities. Als je verliest van City, zal niemand echt van opkijken, maar moet toch wel een beetje presteren over de gehele competitie gezien. Een paar goals in CL boost de waarde veel meer dan topscorer in de Eredivisie. Benfica is wel een stapje verder dan ons denk ik, maar zijn ook niet zo denderend goed. Eens Je spelerswaarde kan enorm oplopen. bijvoorbeeld twee goals Milamno,een tegen Benfica en een tegen Sparta Praag, met een normale uislag, en je bent al 15 miljoen rijker. Bij een deceptie kun je zo 100 miljoen afschrijven op de hele selectie.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Anders kunnen we volgend jaar weer mopperen, niemand wil onze reservespelers. Nee,gek he. We moeten uit die spiraal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben liever een beetje realistisch maar wat laat me graag verrassen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja ik ook,maar daarom ben ik zo nijdig dat we niet wat meer kwaliteit hebben gehaald, en hangt zoveel aan vast. Het is zo flinterdun onze selectie, we kunnen alleen maar hopen.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het begint te groeien maar vind het jammer dat we weer huurspelers hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Daarom is CL wel relevant. Maar verliezen daar is minder erg. Een afgang ala Leverkusen had met veel factoren te maken. Dat is niet meteen de standaard. En scouts prikken daar wel doorheen. Die kijken naar t individu. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De Cijfers: Feyenoorders domineren Elftal van de Week vandaag, 11:30 281 reacties Feyenoord speelde zaterdagavond uit bij Go Ahead Eagles de beste wedstrijd van dit seizoen. Dat is terug te zien in de spelersbeoordelingen na de wedstrijd. Dat het een teamprestatie was, bleek wel uit het feit dat er geen duidelijke Man of the Match werd aangewezen. Bezoekers van FR12.nl beoordeelden Quinten Timber, Antoni Milambo en Ibrahim Osman allemaal met een 8,5, terwijl In-Beom Hwang daar met een 8,4 maar net onder stond.
Ook het Algemeen Dagblad kon niet kiezen tussen Timber en Milambo, die beiden met een 8 werden beoordeeld. Voetbal International had wel een voorkeur voor de jongste van de twee middenvelders. Milambo kreeg een 8 en werd daarmee zelfs uitgeroepen tot Speler van de Week in de Eredivisie.
De Feyenoorders domineerden daarnaast ook het Elftal van de Week van beide media. Dat van VI bestond zelfs voor meer dan de helft uit Feyenoorders: naast Milambo werden ook Timber, Osman, Hugo Bueno, Gernot Trauner en Jordan Lotomba geselecteerd. Het AD hield het bij drie Feyenoorders: Timber, Milambo en Hancko. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2024 - 07:38 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Daarom is CL wel relevant. Maar verliezen daar is minder erg. Een afgang ala Leverkusen had met veel factoren te maken. Dat is niet meteen de standaard. En scouts prikken daar wel doorheen. Die kijken naar t individu. We hebben nog niet zo lang geleden thuis met 0 - 5 van ze verloren. Verlies je nu uit met 0 - 2 hebben ze het knap gedaan. Een gelijkspel staat aan super geweldig resultaat . Winst lijkt mij een Utopie ,en er zullen er altijd een paar staande blijven die bij andere clubs of Benfica zelf gaan opvallen. Ja eens dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 21 oktober 2024 - 12:37 schreef Cruzcontrol het volgende:De Cijfers: Feyenoorders domineren Elftal van de Week vandaag, 11:30 281 reacties Feyenoord speelde zaterdagavond uit bij Go Ahead Eagles de beste wedstrijd van dit seizoen. Dat is terug te zien in de spelersbeoordelingen na de wedstrijd. Dat het een teamprestatie was, bleek wel uit het feit dat er geen duidelijke Man of the Match werd aangewezen. Bezoekers van FR12.nl beoordeelden Quinten Timber, Antoni Milambo en Ibrahim Osman allemaal met een 8,5, terwijl In-Beom Hwang daar met een 8,4 maar net onder stond. Ook het Algemeen Dagblad kon niet kiezen tussen Timber en Milambo, die beiden met een 8 werden beoordeeld. Voetbal International had wel een voorkeur voor de jongste van de twee middenvelders. Milambo kreeg een 8 en werd daarmee zelfs uitgeroepen tot Speler van de Week in de Eredivisie. De Feyenoorders domineerden daarnaast ook het Elftal van de Week van beide media. Dat van VI bestond zelfs voor meer dan de helft uit Feyenoorders: naast Milambo werden ook Timber, Osman, Hugo Bueno, Gernot Trauner en Jordan Lotomba geselecteerd. Het AD hield het bij drie Feyenoorders: Timber, Milambo en Hancko. Hwang staat nergens bij, vind ik bijzonder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat andere hoge cijfers halen heeft zeker met zijn aanwezigheid te maken . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja viel mij ook al op.
Telegraaf wel overigens:
Feyenoord maakte zaterdag gehakt van Go Ahead Eagles. In De Adelaarshorst werd het 5-1 voor Feyenoord, dat het lek voor even boven lijkt te hebben.
Namens De Telegraaf maakte Jan Poortvliet (69), voormalig speler van onder meer PSV, Roda JC en het Nederlands Elftal het Elftal van de Week van de afgelopen speelronde. Hierin nam hij ook de aanwinst van Feyenoord uit Zuid-Korea, In-beom Hwang op.
Poortvliet heeft het volgende te melden over de middenvelder. "In-beom Hwang is geweldig bij Feyenoord. Beetje bij beetje zie je nu waar ze graag naartoe willen qua spel. Je wint niet zomaar 1-5 bij een goede en dus voor heel veel clubs vervelende ploeg. Die Hwang, daar kun je tegen zeggen dat hij negentig minuten druk zet over het hele veld en dan lukt hem dat ook. Maar ook aan de bal heeft hij heel veel waarmee hij het spel is gaan versnellen bij Feyenoord." |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2024 - 22:26 schreef van geil het volgende:[..] Eens Je spelerswaarde kan enorm oplopen. bijvoorbeeld twee goals Milamno,een tegen Benfica en een tegen Sparta Praag, met een normale uislag, en je bent al 15 miljoen rijker. Bij een deceptie kun je zo 100 miljoen afschrijven op de hele selectie. Wist ik veel dat hij twee keer zou scoren. |
|
|
|