BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax // 14.30 uur

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 11:32   quote  deeplink  
Wat gaat het worden ? Heracles de club uit mijn mooie Almelo, eindelijk op echt gras dus dat mag geen excuus meer zijn haha..

Ik gok 0-3
remco k
 remco k - zondag 20 oktober 2024 - 14:50   quote  deeplink  
Je staat letter achter door Brobbey. Hij moet die bal maken dan haal je Heracles er helemaal uit.

Maar ja. Brobbey en een kans afmaken.
remco k
 remco k - zondag 20 oktober 2024 - 15:08   quote  deeplink  
Brobbey sowieso maar een tijdlang banken. Wat een matige spits is dat aan het worden en wat benadeelt hij z’n team met z’n verstoppertje spelen.
remco k
 remco k - zondag 20 oktober 2024 - 15:16   quote  deeplink  
Die jongen kan ook echt alleen maar z’n kont erin draaien. Heeft geen actie. Kan niet koppen, kan niet afwerken, geen overzicht, geen pass.

Kortom. Niet geschikt voor dit niveau als hij zich niet op heel veel vlakken gaat verbeteren.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 15:20   quote  deeplink  
Je hebt zeker een punt en had altijd vertrouwen in hem maar het is wel echt puur op kracht allemaal..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 15:22   quote  deeplink  
Akpom ? Wie had dat ooit gedacht haha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 oktober 2024 - 15:46   quote  deeplink  
Wat een godvergeten hoerenscheidsrechter is dit!
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 15:48   quote  deeplink  
Logische wissels
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 15:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat een godvergeten hoerenscheidsrechter is dit!
Leek mij een penal, mits je daarop doelt
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 15:59   quote  deeplink  
Toch weer Weghorst
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 16:33   quote  deeplink  
Wat een slechte pot, maar de 3 puntjes weer binnen
hjf
 hjf - zondag 20 oktober 2024 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 16:33 schreef nummer10 het volgende:
Wat een slechte pot, maar de 3 puntjes weer binnen
Ik maak mij ernstig zorgen als we tegen Feijenoord en PSV gaan spelen. We krijgen 3 tegendoelpunten tegen Heracles Almelo hé.
Scout2
 Scout2 - zondag 20 oktober 2024 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 16:48 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik maak mij ernstig zorgen als we tegen Feijenoord en PSV gaan spelen. We krijgen 3 tegendoelpunten tegen Heracles Almelo hé.
Tijd om Ramaj erin te zetten, Pasveer heeft zijn momentum alweer verloren.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 17:09 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Tijd om Ramaj erin te zetten, Pasveer heeft zijn momentum alweer verloren.
Omdat die iets te ver voor zijn doel stond ? Heeft ook een paar keer ons de punten gered toen Rensch weer is te laat was bij een counter..
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 16:48 schreef hjf het volgende:

[..]

Mwah ik niet.. vaak geven ze dan wel 200 procent en daar ga ik dan ook vanuit.. hoop ik 😅
Scout2
 Scout2 - zondag 20 oktober 2024 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 18:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Omdat die iets te ver voor zijn doel stond ? Heeft ook een paar keer ons de punten gered toen Rensch weer is te laat was bij een counter..
De man is 40 en zo goed is ie nou ook niet, beter Ramaj zijn waarde opschroeven.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 oktober 2024 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 18:13 schreef Scout2 het volgende:

[..]

De man is 40 en zo goed is ie nou ook niet, beter Ramaj zijn waarde opschroeven.
Ramaj heeft ook genoeg foutjes gehad natuurlijk en Pasveer is beter in het sturen achterin, ramaj staat er volgens seizoen daar ben ik van overtuigd en ook dit seizoen krijgt die zijn kansjes nog wel
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 20 oktober 2024 - 20:33   quote  deeplink  
3 punten bijgeschreven en nu op de 3e plek!! Das 1,5 jaar geleden hoorde ik zojuist.
Alleen nu nog het voetbal....dat was weer aan de slappe en slordige kant.
Donderdag met 6 andere spelers in verweggistan en dan proberen om 3 punten tegen W2 te halen volgende week. Daarna hopen op n paar punten misschien tegen beter weten in tegen Feyenoord, PSV, Twente AZ en Utrecht. Voorlopig zijn de resultaten redelijk tot goed en moeten we normaal gesproken de strijd om de derde plaats aangaan met AZ, Utrecht en Twente.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 oktober 2024 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 15:08 schreef remco k het volgende:
Brobbey sowieso maar een tijdlang banken. Wat een matige spits is dat aan het worden en wat benadeelt hij z’n team met z’n verstoppertje spelen.
Volledig eens Remco, dit seizoen nog niets laten zien, een simpele spits meer niet
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 oktober 2024 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 15:16 schreef remco k het volgende:
Die jongen kan ook echt alleen maar z’n kont erin draaien. Heeft geen actie. Kan niet koppen, kan niet afwerken, geen overzicht, geen pass.

Kortom. Niet geschikt voor dit niveau als hij zich niet op heel veel vlakken gaat verbeteren.
Ik zie het niet gebeuren, hij krijgt elke wedstrijd steeds de voorkeur van Farioli, een uur om zich te bewijzen maar pakt hem niet, tijd voor een andere spits
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 oktober 2024 - 22:37   quote  deeplink  
Traore gaat me steeds meer bekoren, ook van Weghorst sta ik te kijken, niet alleen een goede spits want hij scoort maar ook goed in het combineren, Klaassen altijd belangrijk, Godts vandaag wat minder.

Pasveer is goed in het samenstellen van de verdediging maar is te traag in zijn reacties, tijd voor een andere goalie
p111
 p111 - maandag 21 oktober 2024 - 09:12   quote  deeplink  
Brobbey heeft een paar doelpunten nodig,maar ook de scheidsrechters in de eredivisie mogen die gozer echt wel is een vrije trap meegeven,echt die straat mongool die gisteren floot,mag echt terug naar de amateurs wat een idioot,ze hangen gewoon om de beurt bij Brobbey om zijn nek omdat onze geweldige scheidsrechter korps opdracht hebben vrees ik om Brobbey te killen en laten allle aanslagen op hem gewoon toe.Ook de overtreding op Troure in de 16 was een glaszuivere strafschop die die kloodhommel niet gaf.En onze geweldige analisten/commentator die in elk intervieuw bliven zeiken of Weghorst wel een strafschop was,en niet een keer een vraag waarom Troure geen strafschop kreeg,alleen maar insinuaties over de gegeven strafschop die Ajax wel kreeg om maar gewoon rottigheid te kweken.
nummer10
 nummer10 - maandag 21 oktober 2024 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 oktober 2024 - 22:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Traore gaat me steeds meer bekoren, ook van Weghorst sta ik te kijken, niet alleen een goede spits want hij scoort maar ook goed in het combineren, Klaassen altijd belangrijk, Godts vandaag wat minder.

Pasveer is goed in het samenstellen van de verdediging maar is te traag in zijn reacties, tijd voor een andere goalie
Was tot gister de minst gepasseerde keeper en dat in een nog niet top draaiend Ajax.. ik zou hem lekker laten staan al was het alleen al om zijn sturing achterin wat deze verdediging gewoon nodig is, geven de spelers overigens ook zelf aan..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 oktober 2024 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2024 - 16:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Was tot gister de minst gepasseerde keeper en dat in een nog niet top draaiend Ajax.. ik zou hem lekker laten staan al was het alleen al om zijn sturing achterin wat deze verdediging gewoon nodig is, geven de spelers overigens ook zelf aan..
Voorlopig wel al vind ik hem niet betrouwbaar, het is logisch dat een 40 jarige doelman langzamer wordt in zijn reflexen.
Vindt het wel belangrijk dat hij de verdediging goed aan stuurt

Farioli is niet gecharmeerd van Ramaj dus hoop ik dat ze in de winterstop maar toch zeker na dit seizoen een jongere goede keeper aantrekken met de broodnodige ervaring.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 oktober 2024 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2024 - 09:12 schreef p111 het volgende:
Brobbey heeft een paar doelpunten nodig,maar ook de scheidsrechters in de eredivisie mogen die gozer echt wel is een vrije trap meegeven,echt die straat mongool die gisteren floot,mag echt terug naar de amateurs wat een idioot,ze hangen gewoon om de beurt bij Brobbey om zijn nek omdat onze geweldige scheidsrechter korps opdracht hebben vrees ik om Brobbey te killen en laten allle aanslagen op hem gewoon toe.Ook de overtreding op Troure in de 16 was een glaszuivere strafschop die die kloodhommel niet gaf.En onze geweldige analisten/commentator die in elk intervieuw bliven zeiken of Weghorst wel een strafschop was,en niet een keer een vraag waarom Troure geen strafschop kreeg,alleen maar insinuaties over de gegeven strafschop die Ajax wel kreeg om maar gewoon rottigheid te kweken.
Brobbey heeft het; gewoon niet, ik denk dat dit zijn niveau is jammer genoeg.

Hij heeft geen neusje voor de goal zoals Weghorst en Klaassen, dit heb je of heb je niet.
Ik ben er ondertussen wel klaar met, op dit moment is zelfs Akpom beter.

Ik ben benieuwd hoe lang Farioli hem een basisplaats blijft geven
p111
 p111 - maandag 21 oktober 2024 - 22:58   quote  deeplink  
Hij is miljoenen waard,dus hij zal voorlopig blijven staan.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 oktober 2024 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2024 - 20:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Voorlopig wel al vind ik hem niet betrouwbaar, het is logisch dat een 40 jarige doelman langzamer wordt in zijn reflexen.
Vindt het wel belangrijk dat hij de verdediging goed aan stuurt

Farioli is niet gecharmeerd van Ramaj dus hoop ik dat ze in de winterstop maar toch zeker na dit seizoen een jongere goede keeper aantrekken met de broodnodige ervaring.
Ik weet niet of het dat is.. ik denk dat hij puur voor pasveer heeft gekozen vanwege de sturing achterin.. ramaj moet gewoon zijn kans pakken als die zich voor doet en die kans krijgt die dit seizoen nog wel..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 oktober 2024 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 oktober 2024 - 20:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Brobbey heeft het; gewoon niet, ik denk dat dit zijn niveau is jammer genoeg.

Hij heeft geen neusje voor de goal zoals Weghorst en Klaassen, dit heb je of heb je niet.
Ik ben er ondertussen wel klaar met, op dit moment is zelfs Akpom beter.

Ik ben benieuwd hoe lang Farioli hem een basisplaats blijft geven
Weghorst is vanaf minuut ook niet alles.. door het sleur werk krijgt Weghorst weer te maken met vermoeide verdedigers en is het dus weer makkelijker...

En Brobbey heeft voorg jaar er gewoon 19 ingepikt he en toen werd er minder gecreerd... En ja op dit moment gewoon niet goed bezig, maybe komt het weer...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 22 oktober 2024 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 - 18:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Weghorst is vanaf minuut ook niet alles.. door het sleur werk krijgt Weghorst weer te maken met vermoeide verdedigers en is het dus weer makkelijker...

En Brobbey heeft voorg jaar er gewoon 19 ingepikt he en toen werd er minder gecreerd... En ja op dit moment gewoon niet goed bezig, maybe komt het weer...
Hij heeft wel eerder een minder jaar gehad, belachelijk dat Ajax hem ooit terug gekocht heeft van Leipzig voor 15 miljoen terwijl hij notabene gratis de deur was uit gelopen.

Natuurlijk hoop ik dat hij het op gaat pakken want ik draag Ajax een warm hart toe.
Eindelijk weer een spits die er mag zijn uit eigen jeugd maar dan zal hij toch moeten gaan scoren,
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 oktober 2024 - 13:19   quote  deeplink  
Brobbey, de man die Ajax transfervrij verliet nadat hij ze heel lang aan het lijntje had gehouden. Diezelfde Brobbey die toen terugkeerde omdat hij minuten wilde maken maar Ajax wel een schamele 15 miljoen euro kostte. Diezelfde Brobbey die sinds zijn komst meer op de grond heeft gelegen om grassprieten te tellen dan dat hij voor Ajax gepresteerd heeft.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 oktober 2024 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2024 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Brobbey, de man die Ajax transfervrij verliet nadat hij ze heel lang aan het lijntje had gehouden. Diezelfde Brobbey die toen terugkeerde omdat hij minuten wilde maken maar Ajax wel een schamele 15 miljoen euro kostte. Diezelfde Brobbey die sinds zijn komst meer op de grond heeft gelegen om grassprieten te tellen dan dat hij voor Ajax gepresteerd heeft.
Vorige jaar 1 van de weinige lichtpuntjes.. dit jaar wil het nog niet vlotten maar komt wel weer joh.. de reden dat die wegging destijds snapte ik wel als je een trainer had die zelfs Labyad nog eerder gebruikte als spits.. en het bedrag kan hij natuurlijk niks aan doen..
freakie
 freakie - vrijdag 25 oktober 2024 - 21:00   quote  deeplink  
Gelukkig doet Weghorst het dan zo’n wedstrijd tegen 10 man ook geweldig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 oktober 2024 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2024 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dit is inderdaad het ware verhaal van onze spits Brobbey, 100% mee eens

Niet omdat het van Warrior komt Nummer10 anders krijgen we het gezeik opnieuw
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 oktober 2024 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2024 - 13:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vorige jaar 1 van de weinige lichtpuntjes.. dit jaar wil het nog niet vlotten maar komt wel weer joh.. de reden dat die wegging destijds snapte ik wel als je een trainer had die zelfs Labyad nog eerder gebruikte als spits.. en het bedrag kan hij natuurlijk niks aan doen..
Ook vorig jaar kwam hij met name in de beginfase van het seizoen te kort, later ging hij meer scoren.

Vandaar dit topic precies een jaar geleden, omdat hij toen ook niet presteerde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 oktober 2024 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2024 - 22:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ook vorig jaar kwam hij met name in de beginfase van het seizoen te kort, later ging hij meer scoren.

Vandaar dit topic precies een jaar geleden, omdat hij toen ook niet presteerde
Onder Steijn en vh schip... Tjah... En je mening is prima hoor jack, had je niet hoeven vermelden aangezien je mbt Brobbey wel standvastig bent 😉 maar echter willen sommigen vergeten dat tenhag hem echt links liet liggen en Labyad boven hem verkoos vaak.. daarbij kwam ook nog dat overmars had beloofd geen spits aan te trekken en toen kwam vriendje Haller en heeft Brobbey eieren voor zijn geld gekozen, terecht in mijn ogen..

Later had tenhag Brobbey weer heel hard nodig en hebben ze hem gehuurd en is hij heel belangrijk geweest met doelpunten anders kon het kampioenschap echt flink gevaarlopen.. dat Brobbey amper aan spelen toe kwam daar kwam ook door de trainerswissel daar en wou die terug naar Ajax.. dat Ajax dan 18 mil betaald tjaaaah, daar kan hij niks aan doen..

Ik ben het wel met je eens dat die echt meer moet gaan scoren, maar als het team beter voetbalt door hem, en Weghorst kan invallen tegen vermoeide verdedigers en Weghorst dan scoort en de rest scoort ook nog eens hierdoor is het ook prima toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 oktober 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 26 oktober 2024 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2024 - 22:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Onder Steijn en vh schip... Tjah... En je mening is prima hoor jack, had je niet hoeven vermelden aangezien je mbt Brobbey wel standvastig bent 😉 maar echter willen sommigen vergeten dat tenhag hem echt links liet liggen en Labyad boven hem verkoos vaak.. daarbij kwam ook nog dat overmars had beloofd geen spits aan te trekken en toen kwam vriendje Haller en heeft Brobbey eieren voor zijn geld gekozen, terecht in mijn ogen..

Later had tenhag Brobbey weer heel hard nodig en hebben ze hem gehuurd en is hij heel belangrijk geweest met doelpunten anders kon het kampioenschap echt flink gevaarlopen.. dat Brobbey amper aan spelen toe kwam daar kwam ook door de trainerswissel daar en wou die terug naar Ajax.. dat Ajax dan 18 mil betaald tjaaaah, daar kan hij niks aan doen..

Ik ben het wel met je eens dat die echt meer moet gaan scoren, maar als het team beter voetbalt door hem, en Weghorst kan invallen tegen vermoeide verdedigers en Weghorst dan scoort en de rest scoort ook nog eens hierdoor is het ook prima toch ?
Je had de hele geschiedenis niet te hoeven vermelden, onzin om hier over in discussie te willen gaan.

Na 9 Speelrondes had hij er minimaal een paar moeten maken, nu mag hij hopen dat Farioli hem nog in de basis laat beginnen, want ook Akpom is op dit moment niet minder

Weghorst als invaller voor de laatste half uur kan ik nee eens zijn
freakie
 freakie - zondag 27 oktober 2024 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2024 - 23:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je had de hele geschiedenis niet te hoeven vermelden, onzin om hier over in discussie te willen gaan.

Na 9 Speelrondes had hij er minimaal een paar moeten maken, nu mag hij hopen dat Farioli hem nog in de basis laat beginnen, want ook Akpom is op dit moment niet minder

Akpom is minder dan weghorst. En minder dan Brobbey in een hele wedstrijd. Je hebt Akpom genoeg gezien(2/3 wedstrijden in het begin van dit seizoen). Alles is stroperig. Weghorst en Akpom zijn 100% betere spitsen. Zeker weten. Maar je kan wel een goede spits zijn maar elke goede spits had in dit Ajax weinig kunnen doen.
Haller had bij dit Ajax ook weinig kunnen betekenen.
freakie
 freakie - zondag 27 oktober 2024 - 11:59   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2024 door freakie --
nummer10
 nummer10 - zondag 27 oktober 2024 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2024 - 23:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Geen discussie enkel een vermelding aangezien je blijft aangeven dat die 18 mil belachelijk is en Brobbey te slecht is... ;)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 oktober 2024 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 16:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Geen discussie enkel een vermelding aangezien je blijft aangeven dat die 18 mil belachelijk is en Brobbey te slecht is... ;)
Je probeert nu iets bij mij weg te leggen, man man je lult weer een eind in de ruimte.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 oktober 2024 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 22:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je probeert nu iets bij mij weg te leggen, man man je lult weer een eind in de ruimte.
"Hij heeft wel eerder een minder jaar gehad, belachelijk dat Ajax hem ooit terug gekocht heeft van Leipzig voor 15 miljoen terwijl hij notabene gratis de deur was uit gelopen"

Dan leg ik je uit waarom die is weggelopen en dat ik dat logisch vond.. en daar is dit forum voor toch ?

"Vandaar dit topic precies een jaar geleden, omdat hij toen ook niet presteerde"

wat probeer ik bij je neer te leggen Jack ? Het zijn immers je eigen woorden en ik geef aan dat jou mening prima is hierin, hoef ik het niet mee eens te zijn toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 november 2024 - 12:51   quote  deeplink  
Brobbey is gewoon niet waard wat er in dit spel van Ajax de bedoeling is van een spits. Is veel te veel met zichzelf bezig. Daarom tijd om dag te zeggen.
freakie
 freakie - zondag 03 november 2024 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 12:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Brobbey is gewoon niet waard wat er in dit spel van Ajax de bedoeling is van een spits. Is veel te veel met zichzelf bezig. Daarom tijd om dag te zeggen.
Is dat zo? Hij speelde zijn betere wedstrijd van het seizoen gisteren. Is de hele wedstrijd sterk en houd het ajax aan de bal op heel veel momenten. Ajax heeft geen middenvelders die slim het spel ophouden zodat de rest kan aansluiten. Brobbey is daar gewoon voor nodig. Zag je gisteren met Weghorst ook maar weer, hij kopt ballen door. Was op plekken veel te laat of te vroeg.

Weghorst is prima. Maar Brobbey heeft veel meer, alleen het binnenschieten van de bal is een probleem. Brobbey is 22 jaar.

En met zichzelf bezig, als iemand met zichzelf bezig moet zijn is het Brobbey en als iemand op het veld juist andere ziet is het Brobbey. Traore is de hele wedstrijd met zichzelf bezig. Godts ook. Brobbey? Heb ik maar weinig met oogkleppen op gezien.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 november 2024 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 13:20 schreef freakie het volgende:

[..]

Is dat zo? Hij speelde zijn betere wedstrijd van het seizoen gisteren. Is de hele wedstrijd sterk en houd het ajax aan de bal op heel veel momenten. Ajax heeft geen middenvelders die slim het spel ophouden zodat de rest kan aansluiten. Brobbey is daar gewoon voor nodig. Zag je gisteren met Weghorst ook maar weer, hij kopt ballen door. Was op plekken veel te laat of te vroeg.

Weghorst is prima. Maar Brobbey heeft veel meer, alleen het binnenschieten van de bal is een probleem. Brobbey is 22 jaar.

En met zichzelf bezig, als iemand met zichzelf bezig moet zijn is het Brobbey en als iemand op het veld juist andere ziet is het Brobbey. Traore is de hele wedstrijd met zichzelf bezig. Godts ook. Brobbey? Heb ik maar weinig met oogkleppen op gezien.
Helemaal eens.. daarbij houd die altijd 1 a 2 man bezig waardoor de rest weer meer ruimte krijgt.. scoren komt wel weer daar ben ik van overtuigd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 november 2024 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 15:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Helemaal eens.. daarbij houd die altijd 1 a 2 man bezig waardoor de rest weer meer ruimte krijgt.. scoren komt wel weer daar ben ik van overtuigd
Hou alsjeblieft op. Enige wat Brobbey kan is vallen op de grond en verongelijkt doen als de scheidsrechter niet fluit. En dan kan je wel wijzen dat hij vorig jaar belangrijk was, maar meer dan een lichtpuntje was het toen niet. Het is gewoon geen echte Ajax-spits.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 november 2024 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 13:20 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik heb gisteren meerdere voorzetten van rechts en links gezien, maar Brobbey stond er elke keer niet. Die was vooral bezig met verstoppertje spelen in de 16.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 november 2024 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou alsjeblieft op. Enige wat Brobbey kan is vallen op de grond en verongelijkt doen als de scheidsrechter niet fluit. En dan kan je wel wijzen dat hij vorig jaar belangrijk was, maar meer dan een lichtpuntje was het toen niet. Het is gewoon geen echte Ajax-spits.
Tjah wat is een echte Ajax spits en bestaat die überhaupt ? En tuurlijk zie ik ook het liefst een type Kluivert, van basten etc

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 03 november 2024 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 11:59 schreef freakie het volgende:

[..]

Akpom is minder dan weghorst. En minder dan Brobbey in een hele wedstrijd. Je hebt Akpom genoeg gezien(2/3 wedstrijden in het begin van dit seizoen). Alles is stroperig. Weghorst en Akpom zijn 100% betere spitsen. Zeker weten. Maar je kan wel een goede spits zijn maar elke goede spits had in dit Ajax weinig kunnen doen.
Haller had bij dit Ajax ook weinig kunnen betekenen.
Akpom wordt misbruikt, staat niet in zijn favoriete positie.

Dus krijgt hij te weinig tijd om zich in de spits te bewijzen, Brobbey krijgt zeeën van tijd om zich te bewijzen, en scoren ho maar!

Akpom en Weghorst hebben maar weinig minuten nodig om te scoren, in de eredivisie en Europa League moet je met deze jongensblij zijn, we hadden anders al op grotere afstand in de competitie gestaan en wie weet uit de Europa league.

Ik zeg er wel bij dat Brobbey wat meer liet zien tegen PSV als tegen Feijenoord in die paar minuten dat hij mocht spelen.

Brobbey krijgt nog steeds de kans omdat hij jong is en dus interessant voor de verkoop want Ajax geeft miljoenen nodig, daarom de vele minuten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2024 door Jack Huntelaar --
freakie
 freakie - zondag 03 november 2024 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vallen op de grond? Hij houd verdedigers bezig, is een van de beste gisteren geweest omdat hij het spel bij zich houdt.
freakie
 freakie - zondag 03 november 2024 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 16:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb gisteren meerdere voorzetten van rechts en links gezien, maar Brobbey stond er elke keer niet. Die was vooral bezig met verstoppertje spelen in de 16.
Klopt, zelfde als Weghorst en is dan ook nergens te bekennen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heracles - Ajax // 14.30 uur

0.0060961