|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 21:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Akpom wordt misbruikt, staat niet in zijn favoriete positie. Dus krijgt hij te weinig tijd om zich in de spits te bewijzen, Brobbey krijgt zeeën van tijd om zich te bewijzen, en scoren ho maar! Akpom en Weghorst hebben maar weinig minuten nodig om te scoren, in de eredivisie en Europa League moet je met deze jongensblij zijn, we hadden anders al op grotere afstand in de competitie gestaan en wie weet uit de Europa league. Ik zeg er wel bij dat Brobbey wat meer liet zien tegen PSV als tegen Feijenoord in die paar minuten dat hij mocht spelen. Brobbey krijgt nog steeds de kans omdat hij jong is en dus interessant voor de verkoop want Ajax geeft miljoenen nodig, daarom de vele minuten Zeker, brobbey krijgt de kans omdat hij 22 is en daarom heel belangrijk hem te laten groeien. Brobbey scoort niet, al het andere is brobbey al 200% beter in dan Weghorst en Akpom bij elkaar. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 21:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Akpom wordt misbruikt, staat niet in zijn favoriete positie. Dus krijgt hij te weinig tijd om zich in de spits te bewijzen, Brobbey krijgt zeeën van tijd om zich te bewijzen, en scoren ho maar! Akpom en Weghorst hebben maar weinig minuten nodig om te scoren, in de eredivisie en Europa League moet je met deze jongensblij zijn, we hadden anders al op grotere afstand in de competitie gestaan en wie weet uit de Europa league. Ik zeg er wel bij dat Brobbey wat meer liet zien tegen PSV als tegen Feijenoord in die paar minuten dat hij mocht spelen. Brobbey krijgt nog steeds de kans omdat hij jong is en dus interessant voor de verkoop want Ajax geeft miljoenen nodig, daarom de vele minuten Akpom hebben we toch ook gezien de zeg maar eerste 6/7 wedstrijden van de competitie gezien? In de spits? Ik vraag me af of wij nou serieus niet zien dat het spel onder “echte” spitsen of een Brobbey op dit moment is gewoon een verschil van dag en nacht.
Akpom en Weghorst zijn alleen maar bezig met scoren. Brobbey heeft een andere taak. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 15:40 schreef nummer10 het volgende:[..] Helemaal eens.. daarbij houd die altijd 1 a 2 man bezig waardoor de rest weer meer ruimte krijgt.. scoren komt wel weer daar ben ik van overtuigd Dit is precies wat hij doet. Hij is 22 en is nu al beter in alles behalve scoren. Is voor Ajax gewoon heel erg belangrijk. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 03 november 2024 - 22:44 schreef freakie het volgende:[..] Dit is precies wat hij doet. Hij is 22 en is nu al beter in alles behalve scoren. Is voor Ajax gewoon heel erg belangrijk. En scoren kan die wel ook afgelopen seizoen in een belabberd Ajax 19 goals en was het team vaak zelfs afhankelijk van hem.. hij wil gewoon te graag, ff wat meer rust in de donder en het komt wel weer... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
In plaats van het terug kopen van Brobbey, had ik graag één van onderstaande spitsen gezien, heb dit ook laten weten destijds...
Lois Openda, Vangelis Pavlides, Joshua Zirkzee waren allen goede opties, maar de keuze viel op een spits die op de reservebank zat bij Leipzig. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
En alle 3 afwachten of het uberhaubt wat was bij ajax.. dat ze Brobbey terugkochten na zijn huur periode was volkomen logisch.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 10:23 schreef nummer10 het volgende:En alle 3 afwachten of het uberhaubt wat was bij ajax.. dat ze Brobbey terugkochten na zijn huur periode was volkomen logisch.. Huurperiode??? Je zag toch wat die drie konden, ze stonden allen in de basis en scoorden bij de vleet.
Klaassen kan je ook in spits zetten, die legt de ballen ook goed terug, laat anderen ook scoren, ennn hij scoort zelf. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 11:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Huurperiode??? Je zag toch wat die drie konden, ze stonden allen in de basis en scoorden bij de vleet. Klaassen kan je ook in spits zetten, die legt de ballen ook goed terug, laat anderen ook scoren, ennn hij scoort zelf. Nee dat kan niet. Klaassen gaat niet zo tegen een tegenstander aanhangen en dan goed een bal aannemen. Klaassen op het paard tillen vind ik wat overdreven zeg. Hij is echt een held voor ons maar Klaassen heeft gewoon niet veel meer dan telkens op de goede positie staan.
Brobbey is het spel aan het verplaatsen door sterker en slimmer te zijn. Dat kan niemand op de nederlandse velden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 13:00 schreef freakie het volgende:[..] Nee dat kan niet. Klaassen gaat niet zo tegen een tegenstander aanhangen en dan goed een bal aannemen. Klaassen op het paard tillen vind ik wat overdreven zeg. Hij is echt een held voor ons maar Klaassen heeft gewoon niet veel meer dan telkens op de goede positie staan. Brobbey is het spel aan het verplaatsen door sterker en slimmer te zijn. Dat kan niemand op de nederlandse velden. En daar gaat het juist om, slimmigheid die heeft Klaassen wat Brobbey mist namelijk op de goede positie staan.
Natuurlijk moet je klaassen niet in de spits zetten, ik laat alleen maar weten wat Brobbey doet kunnen er meer en die scoren zelf ook nog.
Brobbey ligt meer tegen de grond, doet het spel soms maar goed verplaatsen.
Hij kan ook zoals van Basten laat weten zijwaarts direct zijn man voorbij gaan ipv zijn kont er indraaien.
Brobbey gaat er wel komen maar wanneer???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 november 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 13:00 schreef freakie het volgende:[..] Nee dat kan niet. Klaassen gaat niet zo tegen een tegenstander aanhangen en dan goed een bal aannemen. Klaassen op het paard tillen vind ik wat overdreven zeg. Hij is echt een held voor ons maar Klaassen heeft gewoon niet veel meer dan telkens op de goede positie staan. Brobbey is het spel aan het verplaatsen door sterker en slimmer te zijn. Dat kan niemand op de nederlandse velden. Klaassen was voetballend een van de beste spelers tegen PSV. Hij is bij heel veel gevaarlijke aanvallen betrokken en vaak het eind station, iets wat neel lekker is voor een middenvelder. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klaassen is overigens geen spits. Maar zeker een goede en belangrijke speler voor deze selectie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 19:14 schreef remco k het volgende:Klaassen is overigens geen spits. Maar zeker een goede en belangrijke speler voor deze selectie. Eerder een 10, ik haalde Klaassen aan om aan te geven dat Brobbey niet zo speciaal als wat hier gesuggereerd wordt. Het had net zo goed iemand anders zijn geweest |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 19:13 schreef remco k het volgende:[..] Klaassen was voetballend een van de beste spelers tegen PSV. Hij is bij heel veel gevaarlijke aanvallen betrokken en vaak het eind station, iets wat neel lekker is voor een middenvelder. Ow zeker. Klaassen doet lekker mee, spits is natuurlijk belachelijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 20:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eerder een 10, ik haalde Klaassen aan om aan te geven dat Brobbey niet zo speciaal als wat hier gesuggereerd wordt. Het had net zo goed iemand anders zijn geweest Dus onzin, want geen enkele speler in de eredivisie en maar weinig daarbuiten kunnen wat Brobbey doet. Klaassen al helemaal niet. Dat je kijkt naar scoren, super leuk allemaal. Ik wil toch meer voetbal zien. Daar is brobbey belangrijk voor |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 15:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] En daar gaat het juist om, slimmigheid die heeft Klaassen wat Brobbey mist namelijk op de goede positie staan. Natuurlijk moet je klaassen niet in de spits zetten, ik laat alleen maar weten wat Brobbey doet kunnen er meer en die scoren zelf ook nog. Brobbey ligt meer tegen de grond, doet het spel soms maar goed verplaatsen. Hij kan ook zoals van Basten laat weten zijwaarts direct zijn man voorbij gaan ipv zijn kont er indraaien. Brobbey gaat er wel komen maar wanneer??? Maar die slimmigheid kan hij in de rol van Brobbey helemaal niet gebruiken. En dat op de grond liggen, die Flamingo had heel makkelijk ook rood kunnen hebben. Is ook niet voor niks dat flamingo dus gewisseld wordt.
Dat liggen van Brobbey is natuurlijk ook een beetje napraten. Brobbey gaat elke keer als hij aangespeeld wordt een duel aan. Iets dat je weghorst op die manier nooit ziet doen. Beetje onzin verkopen gaat je goed af. Maar heb toch al meerdere keren aangegeven dat Brobbey vooral omdat hij voetballend veel te belangrijk is, daar staat? En dat kan Klaassen prima met zijn gezicht naar de goal. Maar helemaal niet met kracht en fysieke strijd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 22:39 schreef freakie het volgende:[..] Maar die slimmigheid kan hij in de rol van Brobbey helemaal niet gebruiken. En dat op de grond liggen, die Flamingo had heel makkelijk ook rood kunnen hebben. Is ook niet voor niks dat flamingo dus gewisseld wordt. Dat liggen van Brobbey is natuurlijk ook een beetje napraten. Brobbey gaat elke keer als hij aangespeeld wordt een duel aan. Iets dat je weghorst op die manier nooit ziet doen. Beetje onzin verkopen gaat je goed af. Maar heb toch al meerdere keren aangegeven dat Brobbey vooral omdat hij voetballend veel te belangrijk is, daar staat? En dat kan Klaassen prima met zijn gezicht naar de goal. Maar helemaal niet met kracht en fysieke strijd. Ik vond hem tegen PSV niet slecht spelen, natuurlijk kreeg hij meer ruimte als tegen de "kleinere clubs" want dan speelt de wedstrijd meer in de kleine ruimte.
Van Basten laat niet voor niets weten dat hij niet altijd zijn lichaam hoeft te gebruiken, daar in moet hij nog leren
Weghorst kan overigens ook heel goed een bal vast houden en terug leggen, zoals ook Haller dus dit is onzin.
Ik brand Brobbey niet af hè, tijdens de eerste wedstrijden van vorig seizoen stond hij ook heel lang droog, later is hij meer gaan scoren, ik hou me daar maar aan vast want zet je hem op de bank dat schiet Ajax er ook niets mee op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 november 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 11:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Huurperiode??? Je zag toch wat die drie konden, ze stonden allen in de basis en scoorden bij de vleet. Klaassen kan je ook in spits zetten, die legt de ballen ook goed terug, laat anderen ook scoren, ennn hij scoort zelf. Labyad ja ? 🤣 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 23:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik vond hem tegen PSV niet slecht spelen, natuurlijk kreeg hij meer ruimte als tegen de "kleinere clubs" want dan speelt de wedstrijd meer in de kleine ruimte. Van Basten laat niet voor niets weten dat hij niet altijd zijn lichaam hoeft te gebruiken, daar in moet hij nog leren Weghorst kan overigens ook heel goed een bal vast houden en terug leggen, zoals ook Haller dus dit is onzin. Ik brand Brobbey niet af hè, tijdens de eerste wedstrijden van vorig seizoen stond hij ook heel lang droog, later is hij meer gaan scoren, ik hou me daar maar aan vast want zet je hem op de bank dat schiet Ajax er ook niets mee op. Van Basten kan me een klein beetje gestolen worden. Zou brobbey hebben willen helpen, maar dan moest Brobbey wel allemaal doen wat Van Basten had willen doen. Comedy is het eigenlijk.
Weghorst is nauwelijks een aanspeelpunt. Zag je ook maar weer tegen PSV en Feyenoord. Hij is daar eigenlijk gewoon niet voor. Technisch gewoon onbeholpen en legt er dan wel eens wat in. Het os trouwens geen onzin. Haller en Weghorst zijn goalgetters, zijn daar niet om andere spelers beter te maken en ruimtes te creeeren voor anderen. Net als Huntelaar en zoveel meer. Die houden de bal niet vast om andere te laten rennen.
Brobbey heeft dat zijn belangrijkste wapen gemaakt, zoveel dat een Duitsland er heel veel moeite mee heeft en echt specifiek op Brobbey mensen moet zetten. Nee met Brobbey speelt Ajax gewoon beter voetbal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 22:35 schreef freakie het volgende:[..] Dus onzin, want geen enkele speler in de eredivisie en maar weinig daarbuiten kunnen wat Brobbey doet. Klaassen al helemaal niet. Dat je kijkt naar scoren, super leuk allemaal. Ik wil toch meer voetbal zien. Daar is brobbey belangrijk voor Kijk eens wat stats na. Als hij voetballend veel zou brengen. Kan het niet zo zijn dat hij bij de spitsen hoort in de eredivisie met het meeste balverlies. Hij zit op ongeveer 73% pass zuiverheid wat vrij laag is voor een spits.
En hij heeft het aller laagste expected goal ratio naar gemaakte goals van alle spitsen in de eredivisie.
Ik heb Brobbey heel lang verdedigd. Maar hij brengt nu echt totaal niet wat je van hem mag verwachten, hij speelt gewoon vrij matig eigenlijk.
Hij krijgt van Opta ook gewoon zijn meeste wedstrijden vrij lage cijfers. Dat zegt meestal ook vrij veel. Zeker als je daar de andere statistieken bij pakt. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 21:05 schreef remco k het volgende:[..] Kijk eens wat stats na. Als hij voetballend veel zou brengen. Kan het niet zo zijn dat hij bij de spitsen hoort in de eredivisie met het meeste balverlies. Hij zit op ongeveer 73% pass zuiverheid wat vrij laag is voor een spits. En hij heeft het aller laagste expected goal ratio naar gemaakte goals van alle spitsen in de eredivisie. Ik heb Brobbey heel lang verdedigd. Maar hij brengt nu echt totaal niet wat je van hem mag verwachten, hij speelt gewoon vrij matig eigenlijk. Hij krijgt van Opta ook gewoon zijn meeste wedstrijden vrij lage cijfers. Dat zegt meestal ook vrij veel. Zeker als je daar de andere statistieken bij pakt. Ah cijfers worden meegerekend hoeveel verdedigers die bezig houd waardoor de rest beter rendeert...je weet zelf wel beter toch ? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 03:15 schreef nummer10 het volgende:[..] Ah cijfers worden meegerekend hoeveel verdedigers die bezig houd waardoor de rest beter rendeert...je weet zelf wel beter toch ? Wordt jij niet moe van je zelf, kijk naar de cijfers...hoe vaak wil jij je gelijk halen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 21:05 schreef remco k het volgende:[..] Kijk eens wat stats na. Als hij voetballend veel zou brengen. Kan het niet zo zijn dat hij bij de spitsen hoort in de eredivisie met het meeste balverlies. Hij zit op ongeveer 73% pass zuiverheid wat vrij laag is voor een spits. En hij heeft het aller laagste expected goal ratio naar gemaakte goals van alle spitsen in de eredivisie. Ik heb Brobbey heel lang verdedigd. Maar hij brengt nu echt totaal niet wat je van hem mag verwachten, hij speelt gewoon vrij matig eigenlijk. Hij krijgt van Opta ook gewoon zijn meeste wedstrijden vrij lage cijfers. Dat zegt meestal ook vrij veel. Zeker als je daar de andere statistieken bij pakt. Ja ik ga het niet herhalen. Maar hij is bij bijna alle goals wel betrokken. Hij scoort ze alleen niet. Dat is als spits een manko ja. Maar hij is veel beter dan welke spits dan ook opbouwend. Waarom verliest hij meer de bal? Misschien ook omdat hij als hij er instaat gebruikt wordt om het spel te verleggen? Denk het wel he? Weghorst, De Jong en welke spits ook, worden gewoon overgeslagen en als eindstation gebruikt.
Dan moet al helemaal jij toch zien en weten dat door Brobbey spelers kunnen aansluiten, scoren en beter uit de voeten komen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 09:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wordt jij niet moe van je zelf, kijk naar de cijfers...hoe vaak wil jij je gelijk halen... Wordt jij niet een beetje moe van jezelf? Jij gaat elke keer de aanval zoeken als het gewoon een discussie is. Alsof je dat niet mag doen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 11:24 schreef freakie het volgende:[..] Wordt jij niet een beetje moe van jezelf? Jij gaat elke keer de aanval zoeken als het gewoon een discussie is. Alsof je dat niet mag doen. We weten toch hoe ieder er over denkt, moet je dan door blijven kijven... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 11:24 schreef freakie het volgende:[..] Wordt jij niet een beetje moe van jezelf? Jij gaat elke keer de aanval zoeken als het gewoon een discussie is. Alsof je dat niet mag doen. Zie er continu 1 de aanval zoeken en dat is niet Huntelaar. Dat is je billemaatje Nummer10. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 november 2024 - 10:23 schreef nummer10 het volgende:En alle 3 afwachten of het uberhaubt wat was bij ajax.. dat ze Brobbey terugkochten na zijn huur periode was volkomen logisch.. Totaal niet, zeker niet voor het bedrag wat ze toen betaalden. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 09:37 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wordt jij niet moe van je zelf, kijk naar de cijfers...hoe vaak wil jij je gelijk halen... Welk gelijk moet ik halen ? Cijfers zeggen in mijn ogen simpelweg niet alles.. cijfers beweren dat die weinig scoort, Poeh Poeh dat je daar dan cijfer voor nodig bent.. dan is mijn vraag of er ook cijfers zijn hoeveel werk hij verricht waardoor de rest beter speelt.. maar die zijn er niet maar iedereen ziet dat dit simpel weg zo is..
Zoals ik al eerder zei Ronald de Boer werd verweten te weinig te scoren (slecht 5 doelpunten) maar wel voetballer van het jaar en enorm belangrijk voor dat Ajax destijds.. dus nogmaals moeten we hem enkel afrekenen op doelpunten ? Zoon onzin joh |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 14:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zie er continu 1 de aanval zoeken en dat is niet Huntelaar. Dat is je billemaatje Nummer10. Welke aanval ? Een andere mening hebben en de discussie aangaan is de aanval zoeken ? En waarom weer billnaatje ? Best triest en behoorlijk kinderachtig man.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: 18 mil ben ik met je eens dat dit veel was, maar kan Brobbey hier wat aan doen ? En die andere zouden niet voor heel veel minder gekocht kunnen worden denk ik waarbij de vraag blijft of ze in het Ajax systeem zouden passen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 15:33 schreef nummer10 het volgende:[..] Welk gelijk moet ik halen ? Cijfers zeggen in mijn ogen simpelweg niet alles.. cijfers beweren dat die weinig scoort, Poeh Poeh dat je daar dan cijfer voor nodig bent.. dan is mijn vraag of er ook cijfers zijn hoeveel werk hij verricht waardoor de rest beter speelt.. maar die zijn er niet maar iedereen ziet dat dit simpel weg zo is.. Zoals ik al eerder zei Ronald de Boer werd verweten te weinig te scoren (slecht 5 doelpunten) maar wel voetballer van het jaar en enorm belangrijk voor dat Ajax destijds.. dus nogmaals moeten we hem enkel afrekenen op doelpunten ? Zoon onzin joh Dit is geen discussie meer, we blijven in herhaling vallen dit schiet niet op. Ook val ik niemand aan, dit slaat nergens op
Daar gaan we weer.... Een spits staat er om te scoren, ik ben gek van goede spitsen die er minimaal 25 inschieten op een seizoen.
Als het gaat om het mee voetballen kunnen we iedereen die een bal kan afschermen, terug leggen, op zij leggen in de spits zetten.
De beelden spreken voor zich, in 10 wedstrijden van deze competitie scoort hij 0 keer, hij ligt meer op grond, is dan weer boos op zijn tegenstander of scheidsrechter terwijl er niets aan de hand is, De cijfers die Remco opsomt zijn niet alleen de scores, lees maar eens terug. Het feit is gewoon dat Brobbey te kort schiet, die discussie leeft ook volop op tv. Ik hoop dat hij gaat scoren, het liefst zo veel mogelijk want Ajax gaat me aan het hart.
Terug kijkend had Ajax hem nooit moeten terug kopen, had dan voor dat geld een spits gehaald die er genoeg inschiet en die echt mee kan voetballen. Een echte Ajax spits had voorbeeld Pavlides geweest waar veel interesse voor was.
Nog maar een keer, je ziet het of ziet het niet, nou jij en Freaky zien het dus niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 19:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dit is geen discussie meer, we blijven in herhaling vallen dit schiet niet op. Ook val ik niemand aan, dit slaat nergens op Daar gaan we weer.... Een spits staat er om te scoren, ik ben gek van goede spitsen die er minimaal 25 inschieten op een seizoen. Als het gaat om het mee voetballen kunnen we iedereen die een bal kan afschermen, terug leggen, op zij leggen in de spits zetten. De beelden spreken voor zich, in 10 wedstrijden van deze competitie scoort hij 0 keer, hij ligt meer op grond, is dan weer boos op zijn tegenstander of scheidsrechter terwijl er niets aan de hand is, De cijfers die Remco opsomt zijn niet alleen de scores, lees maar eens terug. Het feit is gewoon dat Brobbey te kort schiet, die discussie leeft ook volop op tv. Ik hoop dat hij gaat scoren, het liefst zo veel mogelijk want Ajax gaat me aan het hart. Terug kijkend had Ajax hem nooit moeten terug kopen, had dan voor dat geld een spits gehaald die er genoeg inschiet en die echt mee kan voetballen. Een echte Ajax spits had voorbeeld Pavlides geweest waar veel interesse voor was. Nog maar een keer, je ziet het of ziet het niet, nou jij en Freaky zien het dus niet. Dat we er anders in staan is duidelijk en dat geeft niet toch ? Jullie letten op goals wat prima is, wij kijken blijkbaar naar andere dingen en ook dat is prima lijkt me... En nee het is niet wij zien het en jullie niet of wie er gelijk heeft.. uiteindelijk hebben we allemaal gelijk want ook ik ben het met jullie eens dat die meer moet scoren, met name de intikkertjes.. echter zien wij ook in hoe belangrijk hij voor de rest is hoe dit team speelt..
En een discussie hoeft toch niet te stoppen omdat je het niet met elkaar eens bent ? Volgens mij is daarvoor toch juist een discussie ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Jij wij zijn samen bezig. Remco wil er dan nog wat over zeggen. Dan gaat het even door. Ik begrijp best dat jij en ik niet van mening veranderen. Hoeft ook niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 14:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zie er continu 1 de aanval zoeken en dat is niet Huntelaar. Dat is je billemaatje Nummer10. Leuk he? Dat het even niet over voetbal hoeft te gaan voor jou, lekker vissen voor negativiteit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 21:44 schreef freakie het volgende:[..] Leuk he? Dat het even niet over voetbal hoeft te gaan voor jou, lekker vissen voor negativiteit. Ja man, vooral als freakie freak erbij betrokken is. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 15:34 schreef nummer10 het volgende:[..] Welke aanval ? Een andere mening hebben en de discussie aangaan is de aanval zoeken ? En waarom weer billnaatje ? Best triest en behoorlijk kinderachtig man.. Ach, heeft freakie freak je dat geleerd en ga jij dat nu ook gebruiken. Best kinderachtig man! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ach, heeft freakie freak je dat geleerd en ga jij dat nu ook gebruiken. Best kinderachtig man! Naaah heb ik niet nodig man, maar hey be my quest |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 03:15 schreef nummer10 het volgende:[..] Ah cijfers worden meegerekend hoeveel verdedigers die bezig houd waardoor de rest beter rendeert...je weet zelf wel beter toch ? Als we dan toch bezig zijn, bij welke wedstrijden was de invloed van Brobbey dusdanig belangrijk dat Ajax er vervolgens een goal uithaalde. En dan bedoel ik dus, waar zorgde hij ervoor dat meerdere verdedigers met hem bezig waren waardoor anderen renderen. Want ik zie ze niet of wil ze misschien niet zien. Dat kan ook. En alsjeblieft niet vorig seizoen, enkel dit seizoen en bij wedstrijden van Ajax want Oranje volg ik niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Hij houd elke wedstrijd de verdedigers bezig eigenlijk, mits die speelt uiteraard.. de raken vermoeid want Brobbey afhouden kost gewoon veel en dan zie je dat de invallers vaak het verschil maken, dit kan je niet los zien van elkaar natuurlijk.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 09:39 schreef nummer10 het volgende:Hij houd elke wedstrijd de verdedigers bezig eigenlijk, mits die speelt uiteraard.. de raken vermoeid want Brobbey afhouden kost gewoon veel en dan zie je dat de invallers vaak het verschil maken, dit kan je niet los zien van elkaar natuurlijk.. Hij is onze minste spits, is nog wel jong, brengt wel het meest op. Is dus belangrijk dat hij speelt zoals ook Akpom, die zelf terug naar Engeland wilt.
Het is onzin dat hij ze moe maakt zodat de anderen kunnen scoren, profs moeten makkelijk om de 3 a 4 dagen 90 minuten kunnen spelen, daar worden ze voor betaald. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 09:39 schreef nummer10 het volgende:Hij houd elke wedstrijd de verdedigers bezig eigenlijk, mits die speelt uiteraard.. de raken vermoeid want Brobbey afhouden kost gewoon veel en dan zie je dat de invallers vaak het verschil maken, dit kan je niet los zien van elkaar natuurlijk.. Ok, interessante redenering. Ik zie het er niet aan af, maar jij blijkbaar wel. Ik zie Brobbey als een klein kind in een speelgoedwinkel die zijn zin niet krijgt. Huilen, janken, stampvoetend en rollend op de grond. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 12:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ok, interessante redenering. Ik zie het er niet aan af, maar jij blijkbaar wel. Ik zie Brobbey als een klein kind in een speelgoedwinkel die zijn zin niet krijgt. Huilen, janken, stampvoetend en rollend op de grond. Hahahaha mooie vergelijking...in principe is het zo, altijd een boos kind |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 12:35 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ok, interessante redenering. Ik zie het er niet aan af, maar jij blijkbaar wel. Ik zie Brobbey als een klein kind in een speelgoedwinkel die zijn zin niet krijgt. Huilen, janken, stampvoetend en rollend op de grond. Dat laatste irriteer ik me ook wel aan en is onnodig.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 12:12 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij is onze minste spits, is nog wel jong, brengt wel het meest op. Is dus belangrijk dat hij speelt zoals ook Akpom, die zelf terug naar Engeland wilt. Het is onzin dat hij ze moe maakt zodat de anderen kunnen scoren, profs moeten makkelijk om de 3 a 4 dagen 90 minuten kunnen spelen, daar worden ze voor betaald. Dus jij denkt dat als je 60/70 minuten duels uit moet vechten met een Brobbey dat je niet vermoeid bent ? Leg me dan ook ff uit waarom de spitsen en invallers vaak scoren als invaller en niet als basisklant.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 19:10 schreef nummer10 het volgende:[..] Dus jij denkt dat als je 60/70 minuten duels uit moet vechten met een Brobbey dat je niet vermoeid bent ? Leg me dan ook ff uit waarom de spitsen en invallers vaak scoren als invaller en niet als basisklant.. Kijk jij weleens naar Ajax? Die speelt zijn meeste wedstrijden het meest op de helft van de tegenstander dus de achterhoede spelers maken nauwelijks veel meters. Daarnaast hoeven ze Brobbey alleen in zijn rug te dekken.
Degene die de meeste meters maken zijn de middenvelders
Weghorst en Akpom hoeven zich maar 25 minuten in te zetten, dus storten ze alle energie in die 25 minuten En Weghorst en Akpom zijn killers, spitsen die op de juiste plaats staan
Maar dit alles kan je zelf toch ook inzien😉 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Dus alleen van meter maken word je moe, duels uitvechten niet ? Weghorst en ook akpom hebben echt enkel nog maar wat laten zien als invaller.. en dan mag jij invullen waardoor.. bekijk hem gewoon beter en anders dan enkel goals... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 21:14 schreef nummer10 het volgende:Dus alleen van meter maken word je moe, duels uitvechten niet ? Weghorst en ook akpom hebben echt enkel nog maar wat laten zien als invaller.. en dan mag jij invullen waardoor.. bekijk hem gewoon beter en anders dan enkel goals... Uit vechten schei toch uit, ze zijn toch alleen getraind, maar goed je moet altijd je gelijk halen...
Weet je wat, je hebt gelijk jongen, zo goed? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
. Foutje...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En dan heeft hij voor mij weinig waarde. |
|
|
|