|
|
Leon FR1908
|
|
|
Plaatst hier opmerkingen van forumleden die geweldig of briljant zijn. Ik denk dat iedereen ze weleens leest en van sommige reacties kan je dan echt genieten als ik erover nadenk. Dus kom je iets leuks tegen plaats ze dan hier . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is idd een feitje dat andere clubs altijd de bus tegen ons parkeren en GAE gewoon hun spel probeerde te spelen. Het geeft dus geen garanties dat de volgende middenmoter of laagvlieger ook zo de poorten opengooien tegen ons . Vind Ace zijn reactie geweldig omdat je er zoveel uit kan halen in die paar geschreven woorden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is ook wel een beetje zelfreflectie, aangezien ik ook op m gemopperd heb haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja ik ook maar wat je schrijft is wel een feit . Hij kreeg de ruimte dat hij in andere wedstrijden nog niet gehad heeft. Ben dan ook benieuwd hoe het gaat als er weer eens de bus geparkeerd word door bepaalde clubs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou,de bus parkeren doen er echt niet veel. Maar gewoon 4 man achterop is al lastig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oeps verkeerde topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je kan het zien aan het balbezit . Maar er zaten zeker laagvliegers bij die loerde op de omschakeling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Eagles speelden met twee, drie verdedigers na balbezit. Dat zie je zelden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2024 - 12:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Plaatst hier opmerkingen van forumleden die geweldig of briljant zijn. Ik denk dat iedereen ze weleens leest en van sommige reacties kan je dan echt genieten als ik erover nadenk. Dus kom je iets leuks tegen plaats ze dan hier . . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geen woorden voor nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Opmerking van dag haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan verdien je een plek hier natuurlijk 🤣🤣🤣
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 - 19:41 schreef van geil het volgende:[..] De Portugese competitie is ook niet zo sterk. Het zijn maar n paar clubs, Nederland staat er niet voor niets boven. De top twee is wel iets beter dan bij ons, echter geen straatlengte of zo. Wij verliezen ook wel eens punten tegen mindere teams, dus dat kan andersom ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
When you're right, you're right |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nothing,but nothing but right...you know. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zitten ook geen taalfouten in T 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, niets meer aan doen dan ;) |
|
|
|