|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah daar gaan we weer lol |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nu zorgen dat Milambo vanavond niet weggekocht wordt door Benfica |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 - 09:44 schreef Stylzz het volgende:[..] En ik kan me nog prima herinneren dat we toen met spelers speelden die net terug waren van oranje en in die 343 die toen echt voor geen meter liep. Binnen 18 minuten 4-0 achter, door een wereldgoal, twee klutsballen en een van richting veranderde vrije trap. Tuurlijk hadden we toen niet veel te vertellen, maar zo'n wedstrijd gaat t vanavond nooit worden, dat weet ik zeker. Die wedstrijd zou je niet eens als nulmeting moeten nemen. Ik heb er wel weer zin in om deze wedstrijd te kijken, Priskeball komt eraan. π₯³ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zz en Geile hadden echt gelijk vandaag. Helden! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
O ja was ik helemaal vergeten : COOFICIENTEN !!!π₯³π₯³π₯³ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We doen Portugal pijn. De Cl blijft in NL. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik geef je met liefde gelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gefeliciteerd mannen ππΌ |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gefeliciteerd allemaal! Ben zo trots! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik had dit ook niet verwacht. Maar een klein resultaatje wel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wauw,1-3 en met wat voor voetbal en inzet ook weer. Gefeliciteerd allemaal!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gefeliciteerd allemaal. Weer een mooie stap gezet. Qua team, maar ook met oog op mogelijke overwintering.
De breedte van de selectie gaat nog wel een issue worden, voor zover dat het niet al is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gefeliciteerd,, hier ga ik even goeie kouwe klets op nemenπͺπ₯³ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik had vooraf voor een brilletje getekend |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat. Een. Groeibriljant. #milambo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 - 19:41 schreef van geil het volgende:[..] De Portugese competitie is ook niet zo sterk. Het zijn maar n paar clubs, Nederland staat er niet voor niets boven. De top twee is wel iets beter dan bij ons, echter geen straatlengte of zo. Wij verliezen ook wel eens punten tegen mindere teams, dus dat kan andersom ook. ππΌππΌππΌπ» |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Straks lekker BBC kijken : alle doelpunten van deze week |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi mooi mooi. Ik voelde het aan mijn water. Uit, tegen een super aanvallende ploeg. Daar lagen kansen. BIER |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Gefeliciteerd mannen! Genieten dit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 4.45 gaat de wekker weer maar zou het ook graag kijken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waanzinnige avond. Eerste helft was een genot om naar te kijken, tweede helft billenknijpen na de wissel Osman-Beelen.
Middenveld fantastisch. Achterhoede ook. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ietswat rechtgezet met Moussa erin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Oef.. straf afhesteld wekkerrtje ..Ik heb teveel adrenaline over na zo'n pot. Van slapen komt de eerste paar uur toch niet veel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij die 1-2 staan teveel voor de bal, met name zowel Hwang als Timber. Als die 10 meter lager staan is er niets aan de hand. Ondanks het gevaarlijke balverlies. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eerder 0-5 π«’π |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 - 23:02 schreef tomson het volgende:[..] Oef.. straf afhesteld wekkerrtje ..Ik heb teveel adrenaline over na zo'n pot. Van slapen komt de eerste paar uur toch niet veel. Lekker boeien, allemaal ziek morgen :) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat schuift een overwinning? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Echt he,, uit bij benfica 1-3, ik denk dat mensen op voorhand ggz hadden gebeld als je dat zonder blikken of blozen zou zeggen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 - 23:02 schreef tomson het volgende:[..] Oef.. straf afhesteld wekkerrtje ..Ik heb teveel adrenaline over na zo'n pot. Van slapen komt de eerste paar uur toch niet veel. Haha heb ik ook man ,kan voor me gevoel beter nu naar me werk gaan . Ben klaar wakker ,vanochtend ook 4.45 het wekkertje en was pas om 19.00 thuis maar voel me fit π |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Tel er bij plaatsing maar 30 bij. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Prachtig, genoten en trots op mijn cluppie!
Trots van Rotterdam, trots van Nederland! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: 2,1 miljoen, en stand ranglijst ook nog een bedrag op t einde. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
wat een wereld pot echt genoten |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bueno vond ik fantastisch, maar onze Zwitser aan de andere kant ook. Wissel Osman was meer dan terecht, want hij liet zijn man minstens twee keer achter elkaar lopen. Hij keek er niet eens naar om. Maar tjonge, wat een heerlijk gevecht was dit zeg. Terechte overwinning hoor. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een fantastische overwinning van Feyenoord. Goed gespeeld Feyenoord en hartelijk gefeliciteerd mannen met dit mooie resultaat tegen Benfica. Ga zo door Feyenoord! |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Het was de 2e fantastische uitwedstrijd in de CL. Wat een sfeer weer en wat speelde Feyenoord bij vlagen sterk, echt om trots op te zijn! Gefeliciteerd mannen!
Hup Feyenoord! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond de reservespelers ook best aardig toen het weer 4 - 3 - 3 werd . Smal een goede ingreep ,Beelen gooide aardig fysiek erin en Moussa een paar aardige acties . |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Wat een prestatie. Om stil van te worden. En na te denken dat ik voorbarig kritiek heb gehad op ten Kloese en de rest van de leiding. Ze zijn er in geslaagd om de overtreffende trap van Slot te vinden, zowel qua staf als qua spelers. Vorig seizoen was ik trots op het spel en de onverdiende nederlaag in Madrid en Rome. Nu trots op een geweldige overwinning uit in de CL, de 2e al in amper 3 weken. Da's wel een verschil. Prijske. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Lekker bij de top van Europa! Oldskool! :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja had ik echt nooit kunnen bedenken. Is dan ook een extra bonus π |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bossche bollen eten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gisterenavond, prachtavond! :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|