BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Qarabağ - Ajax // 18.45 uur

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 oktober 2024 - 19:40   quote  deeplink  
Morgen mogen we weer ! Tegen een voor mij echt onbekend team dus geen idee wat we kunnen verwachten, mede daardoor word een voorspelling ook lastig.. maar ik gok 0-2
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 oktober 2024 - 19:40   quote  deeplink  
Niet heel best maar hey 0-1
Scout2
 Scout2 - donderdag 24 oktober 2024 - 19:51   quote  deeplink  
Ja valt tegen, ik acht Feyenoord op dit moment beter 2de zullen we dus ook niet worden.
Scout2
 Scout2 - donderdag 24 oktober 2024 - 20:23   quote  deeplink  
We worden gewoon door de scheids geholpen XD
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 24 oktober 2024 - 21:55   quote  deeplink  
Lichtpunten zijn Godts, Weghorst en Akpom.

Het moet wat sneller, maar goed we winnen wel deze lastige wedstrijd met 0-3, er zijn namelijk geen kleintjes meer in Europa

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 oktober 2024 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2024 - 21:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Lichtpunten zijn Godts, Weghorst en Akpom.

Het moet wat sneller, maar goed we winnen wel deze lastige wedstrijd met 0-3, er zijn namelijk geen kleintjes meer in Europa
Vond Weghorst ook niet bijzonder en met spelers zoals godts die graag naar binnen trekt heb je meer aan Brobbey denk ik..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 25 oktober 2024 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2024 - 09:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Vond Weghorst ook niet bijzonder en met spelers zoals godts die graag naar binnen trekt heb je meer aan Brobbey denk ik..
Weghorst heeft meer aan Berghuis, die legt ze panklaar met het hoofd.

Jammer dat onze assist koning Tadic niet meer voor ons speelt
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 25 oktober 2024 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2024 - 19:51 schreef Scout2 het volgende:
Ja valt tegen, ik acht Feyenoord op dit moment beter 2de zullen we dus ook niet worden.
Sterker nog, als beide teams komende woensdag het nivo van deze week halen , krijgen we er net als vorig jaar weer 6 om de oren...
Ik zie eerlijk gezegd ons Ajax strijden om plekkie 3-6 met Twente, Utrecht en az.
En dan kunnen we aan het einde zomaar weer eindigen op plek 5 net als afgelopen jaar.
Zo reëel moeten we zijn toch?
Ik bedoel als je er tegen Heracles al 3 tegen krijgt.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 oktober 2024 door bertus bikkel --
freakie
 freakie - vrijdag 25 oktober 2024 - 20:53   quote  deeplink  
Zo zie je maar weer dat Brobbey voor veel meer voetbal zorgt in dit Ajax. Heerlijk allemaal om een wissel vragen. Brobbey is zeker niet goed, maar weghorst was echt helemaal niet best. Even voor de duidelijkheid he, we speelde de hele wedstrijd bijna met 1 man meer.

Brobbey staat er toch ook in voor zijn kwaliteit om de bal vast te houden zodat de Ajax spelers kunnen aansluiten. Gisteren leek het echt de hele wedstrijd nergens op.
freakie
 freakie - vrijdag 25 oktober 2024 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2024 - 18:16 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

Sterker nog, als beide teams komende woensdag het nivo van deze week halen , krijgen we er net als vorig jaar weer 6 om de oren...
Ik zie eerlijk gezegd ons Ajax strijden om plekkie 3-6 met Twente, Utrecht en az.
En dan kunnen we aan het einde zomaar weer eindigen op plek 5 net als afgelopen jaar.
Zo reëel moeten we zijn toch?
Ik bedoel als je er tegen Heracles al 3 tegen krijgt.....
Is dat Reeel? Of is dat gewoon zeiken? Ajax wint zijn wedstrijden en zulke top wedstrijden zijn vaak toch een moment opnamen. Vorig seizoen hadden we ook gewoon kunnen winnen van PSV.
freakie
 freakie - vrijdag 25 oktober 2024 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2024 - 09:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Weghorst bracht echt totaal niks, als we daar inderdaad blij van moeten worden. Je mist dan Baas natuurlijk opbouwend.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 oktober 2024 - 12:07   quote  deeplink  
Helemaal eens, en idd baas.. wie had dat verwacht..
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 27 oktober 2024 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2024 - 20:55 schreef freakie het volgende:

[..]

Is dat Reeel? Of is dat gewoon zeiken? Ajax wint zijn wedstrijden en zulke top wedstrijden zijn vaak toch een moment opnamen. Vorig seizoen hadden we ook gewoon kunnen winnen van PSV.
We gaan het zien. Ik denk eerlijk gezegd dat er teveel verwacht wordt van ons team op dit moment als je denkt dat we meedoen om plek 2.
Als je het voetbal volgt dan zie je toch ook dat alles mee moet zitten om ploegen als az, Twente en Utrecht achter je te laten?
Ik vind dat dus op dit moment realistisch en geen zeiken ten opzichte van mijn cluppie....
freakie
 freakie - zondag 27 oktober 2024 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 09:28 schreef bertus bikkel het volgende:

[..]

We gaan het zien. Ik denk eerlijk gezegd dat er teveel verwacht wordt van ons team op dit moment als je denkt dat we meedoen om plek 2.
Als je het voetbal volgt dan zie je toch ook dat alles mee moet zitten om ploegen als az, Twente en Utrecht achter je te laten?
Ik vind dat dus op dit moment realistisch en geen zeiken ten opzichte van mijn cluppie....
Jij maakt er van dat we als Ajax moeten meedoen om de 2e plek. Ik geloof niet dat we dit hadden gezegd voor het seizoen begon. Een realistisch idee is 3e worden. Je hebt als Ajax 0 wissels, 0 vertrouwen voordat het seizoen begon en 0 conditie. Ajax doet nu nog overal mee. En doet het echt prima, resultaten gezien dan he.

Voetbal is niet goed. Voetbal is best slecht, maar we hebben zo hier en daar ook goede wedstrijden gezien. Vorig jaar was het 1 wedstrijd goed en werd het alleen maar slechter en slechter.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 27 oktober 2024 - 12:58   quote  deeplink  
Klopt helemaal! Resultaten zijn best prima vergeleken met vorig jaar.
Dat we meedoen voor plek 3 is al een vooruitgang en een stap hoger dan vorig seizoen.
Nu hopen dat Berghuis weer fit wordt en wellicht nog iemand kunnen halen in de winterstop.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 oktober 2024 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 11:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Jij maakt er van dat we als Ajax moeten meedoen om de 2e plek. Ik geloof niet dat we dit hadden gezegd voor het seizoen begon. Een realistisch idee is 3e worden. Je hebt als Ajax 0 wissels, 0 vertrouwen voordat het seizoen begon en 0 conditie. Ajax doet nu nog overal mee. En doet het echt prima, resultaten gezien dan he.

Voetbal is niet goed. Voetbal is best slecht, maar we hebben zo hier en daar ook goede wedstrijden gezien. Vorig jaar was het 1 wedstrijd goed en werd het alleen maar slechter en slechter.
Eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Qarabağ - Ajax // 18.45 uur

0.0048868