BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 24-25 #10: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 27 oktober 2024, 12.15 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 oktober 2024 - 14:53   quote  deeplink  
Rust pakken
Er werd ook door Priske verteld dat ze niet in Utrecht konden overnachten.
Dus dat was vroeg op, dan komt je rust management in de war.
Nu rust pakken en op naar de match , moet kunnen
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 27 oktober 2024 - 15:01   quote  deeplink  
Gewoon van wedstrijd naar wedstrijd nu. Fysiek zwaar belastend, dus rustmanagement nu tussen de wedstrijden door.
Het eerste deel van het zeer zware programma is nu heel goed verlopen de afgelopen wedstrijden.
Hopen dat spelers als Bueno, Hwang, Timber etc fit genoeg blijven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 oktober 2024 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 14:40 schreef van geil het volgende:
De drukte moet nog beginnen en t team is al zwaar overbelast.
Tweede helft vond ik bar slecht, liepen allemaal op hun tenen.
48 uur aan de oplader.
Dat viel eigenlijk wel behoorlijk tegen nog. Er was er van de normale basis eigenlijk geen een meer fris. In een wedstrijd waarin je niet eens heel diep moest gaan om tot een resultaat te komen.

Voorin kunnen Carranza, Osman en Milambo niet of nauwelijks 90 minuten aan. Die eerste zeker niet. Dat was net aan een helft. Osman is ook altijd na een uur klaar. En Milambo moet je ook voorzichtig mee zijn.

Dan zit het scoreverloop recent aardig mee, maar stel dat je tegen Ajax na een uur achterstaat, dan weet ik niet of we uit een nieuw vaatje energie kunnen tappen momenteel.

Trauner heeft natuurlijk rust gehad, dat helpt misschien. Hopelijk zijn Ueda en Nieuwkoop inzetbaar. Timber zou ik niet vanuit gaan, al valt het misschien mee. En ik zou ook zeker Hwang in de gaten houden, die alles moet spelen en heel veel energie in zijn spel legt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 oktober 2024 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 15:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat viel eigenlijk wel behoorlijk tegen nog. Er was er van de normale basis eigenlijk geen een meer fris. In een wedstrijd waarin je niet eens heel diep moest gaan om tot een resultaat te komen.

Voorin kunnen Carranza, Osman en Milambo niet of nauwelijks 90 minuten aan. Die eerste zeker niet. Dat was net aan een helft. Osman is ook altijd na een uur klaar. En Milambo moet je ook voorzichtig mee zijn.

Dan zit het scoreverloop recent aardig mee, maar stel dat je tegen Ajax na een uur achterstaat, dan weet ik niet of we uit een nieuw vaatje energie kunnen tappen momenteel.

Trauner heeft natuurlijk rust gehad, dat helpt misschien. Hopelijk zijn Ueda en Nieuwkoop inzetbaar. Timber zou ik niet vanuit gaan, al valt het misschien mee. En ik zou ook zeker Hwang in de gaten houden, die alles moet spelen en heel veel energie in zijn spel legt.
Sommige mensen kunnen dit beter aan.
Als ik naar mijn verleden kijk , zijn er mensen die na 8 uur weer fit zijn. Sterker nog na 4 uur weer volledig in een tic.
Ik denk dat ze gewoon weer fit zijn woensdag, en 020 moet ook nog even spelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 oktober 2024 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 15:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen dit beter aan.
Als ik naar mijn verleden kijk , zijn er mensen die na 8 uur weer fit zijn. Sterker nog na 4 uur weer volledig in een tic.
Ik denk dat ze gewoon weer fit zijn woensdag, en 020 moet ook nog even spelen.
Misschien ja. Is ook een wedstrijd op zich, die vanzelf energie met zich mee brengt. Ook thuis, net als de wedstrijden erna, wat zal helpen.

Wellicht was het ook het wedstrijdverloop vandaag dat Feyenoord een beetje als vanzelf in de spaarstand kwam. We zullen het woensdag moeten afwachten.
Bowie
 Bowie - zondag 27 oktober 2024 - 15:28   quote  deeplink  
Diep respect voor elftal en staf.
Zware uitwedstrijd tegen nog ongeslagen ploeg, 12.15 uur aanvang, ongeveer 3.5 dag ná een intense CL wedstrijd. En je mist nog een half elftal aan geblesseerde basisspelers.
En dan zeer dominant vanaf 1e minuut eigenlijk je wil opleggen aan tegenstander, bijna niks weggeven en gewoon 0-2 winnen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 27 oktober 2024 - 15:42   quote  deeplink  
Vriendelijke woorden trouwens van de kant Utrecht, voor en na de westrijd.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 27 oktober 2024 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 15:28 schreef Bowie het volgende:
Diep respect voor elftal en staf.
Zware uitwedstrijd tegen nog ongeslagen ploeg, 12.15 uur aanvang, ongeveer 3.5 dag ná een intense CL wedstrijd. En je mist nog een half elftal aan geblesseerde basisspelers.
En dan zeer dominant vanaf 1e minuut eigenlijk je wil opleggen aan tegenstander, bijna niks weggeven en gewoon 0-2 winnen.
Inderdaad het tij is snel gekeerd, de zware maanden prima ingezet.
Hopelijk houden we t nu ook fysiek vol de komende weken.
van geil
 van geil - zondag 27 oktober 2024 - 17:22   quote  deeplink  
Toornstra blijft wel slim, knap hoor.
Stylzz
 Stylzz - zondag 27 oktober 2024 - 17:29   quote  deeplink  
Die moet 100% jeugdtrainer worden
van geil
 van geil - zondag 27 oktober 2024 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 17:29 schreef Stylzz het volgende:
Die moet 100% jeugdtrainer worden
Eens, en liefst bij ons.
deoudehappel
 deoudehappel - zondag 27 oktober 2024 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 17:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens, en liefst bij ons.
Hij heeft aangegeven geen trainer te willen worden maar "iets op kantoor" te willen doen. Hij is ook wel het type "debiteuren/ crediteuren" vind ik
Bowie
 Bowie - zondag 27 oktober 2024 - 20:26   quote  deeplink  
En zo is het Happel.
Die gaat denk ik op de afdeling commercie sponsors voor de club werven.
Beter uithangbord dan Jens is er niet.
van geil
 van geil - donderdag 31 oktober 2024 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 14:40 schreef van geil het volgende:
De drukte moet nog beginnen en t team is al zwaar overbelast.
Tweede helft vond ik bar slecht, liepen allemaal op hun tenen.
48 uur aan de oplader.
...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 24-25 #10: FC Utrecht - Feyenoord (zondag 27 oktober 2024, 12.15 uur)

0.0090820