|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sliti voor het eerst bij selectie Feyenoord 1
Aymen Sliti maakt zondagmiddag deel uit van de wedstrijdselectie voor het duel van Feyenoord tegen FC Utrecht. Het is voor het eerst dat de jonge aanvaller mee mag met het eerste van Feyenoord.
De 18-jarige Sliti maakte in 2020 de overstap van de jeugd van FC Twente naar Rotterdam. Op Varkenoord speelde hij voor meerder jeugdteams en is hij nu lid van de Onder 21-selectie. De jeugdinternational tekende verlengde vorig jaar al zijn contract en ligt nog tot 2026 vast in De Kuip. Zondag bereikt zijn periode bij Feyenoord dus een nieuw hoogepunt met een plekje bij de wedstrijdselectie tegen FC Utrecht. De linksbuiten brengt zo de breedte in de aanvalslinie weer op peil, na het wegvallen van Ayase Ueda.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer dat hij geen minuten kreeg bij de wissel van Carranza. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Relevant ja. We hebben nu voorin met de blessure van Ueda geen redelijke opties meer over achter de hand. En Carranza is eigenlijk nog niet eens toe aan 90 minuten.
Je moet misschien met een aanvaller minder gaan spelen en een extra verdediger. En dan je backs hoger laten staan. 3-5-2. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Kennelijk wel volgens ex hoofd jeugd Rini Coolen
Head of Academy Rini Coolen prees hem vorig jaar om zijn hoge rendement en veelzijdigheid: “Aymen valt het beste te typeren als een snelle, creatieve linksbenige buitenspeler met een hoog rendement in het scoren van doelpunten en het geven van assists" |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Staat in de basis bij O21, dat nu speelt. Dus die is er vanavond niet bij lijkt me. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel logisch opzich aangezien de andere spits voor hem ipl meenemen Redmond, vinden ze dus beter lijkt me. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou kunnen, maar tegen Utrecht werd nog een andere keuze gemaakt. Maar misschien dat dat hem in fitheid zat oid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 18:18 schreef bijft007 het volgende:Wel logisch opzich aangezien de andere spits voor hem ipl meenemen Redmond, vinden ze dus beter lijkt me. Sliti is eigenlijk een buitenspeler |
|
|
|