|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 14 december 2025 - 16:38 schreef MMM het volgende:Ik ga dit ventje niet de grond in boren. Maar dit kan toch niet jongens? Die moet, net als Slory, verhuurd worden en lekker vlieguren maken. Heeft nu in niets iets van een Feyenoord speler. is het lievelingetje van v persie , slaat inderdaad nergens op , sauer of sliti is lood om oud ijzer , deze jongens moeten inderdaad verhuurd worden om verder te ontwikkelen op deze manier hebben zij zelf en feyenoord er niks aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Dit is echt verschrikkelijk. Die moet eerst maar eens in de KKD beginnen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Zelfs daar is het een hardloper zonder finesse. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We mogen niet van zo'n ventje verwachten dat hij in dit soort wedstrijden het team zal gaan dragen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft nu nog niets te zoeken in het 1ste Kom op .....kijk de wedstrijd terug ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Prima spelertje maar gezien het trage spel heeft iedere buitenspeler het lastig. Het maakt niet uit wie je er neerzet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Precies, als je je buitenspelers nooit in de 1 tegen 1 kan brengen, maak je ze het wel heel moeilijk. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| moet je gaan verhuren komt nog veel te kort , |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tuurlijk, Sliti en Slory hadden allebei verhuurd moeten zijn aan een eredivisieploeg. Eigenlijk Diarra ook.
En minstens 1 volwaardige buitenspeler erbij. Dan had je 1 van de genoemde 3 erbij kunnen houden voor de aantallen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Ik zie niet zoveel bijzonders in deze jongen. Hopelijk komt het er nog uit, maar hij lijkt mij geen supertalent. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Dwars door 5 man heen proberen te rennen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij was beter dan Plug |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Bos ook en die zat geblesseerd op de tribune |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Tja was niet veel vandaag |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Niet veel inderdaad, maar had wel een paar aardige voorzetten. Maar er was geen bezetting voor de goal. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Verdedigend te kwetsbaar voor denk ik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan maar 1 back van de laatste 10 jaar die ik verdedigend echt goed vond . Die ballen van de lijn weghaalden ,die Senesi keer op keer redden. Die er voor zorgde dat Antony helemaal doordraaide. Dat verdedigen lijkt helemaal geen pré te zijn bij clubs de laatste jaren. Overal waren Hartman en Bueno misschien beter maar verdedigend zeker niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: daar valt veel progressie in te boeken , kan een goede wingback worden , als linksbuiten niet echt een hoogvlieger , zit een goede kop op is snel en heeft goede techniek en voorzet , |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan maar 1 back van de laatste 10 jaar die ik verdedigend echt goed vond . Die ballen van de lijn weghaalden ,die Senesi keer op keer redden. Die er voor zorgde dat Antony helemaal doordraaide. Dat verdedigen lijkt helemaal geen pré te zijn bij clubs de laatste jaren. Overal waren Hartman en Bueno misschien beter maar verdedigend zeker niet. eens , hartman was verdedigend goed , bueno smal en bos zijn verdedigend ook geen wonders |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik kan maar 1 back van de laatste 10 jaar die ik verdedigend echt goed vond . Die ballen van de lijn weghaalden ,die Senesi keer op keer redden. Die er voor zorgde dat Antony helemaal doordraaide. Dat verdedigen lijkt helemaal geen pré te zijn bij clubs de laatste jaren. Overal waren Hartman en Bueno misschien beter maar verdedigend zeker niet. Malacia was aanvallend daarentegen weer ondermaats |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jazeker en dat lijkt het belangrijkste te zijn voor een back tegenwoordig . Dus ik denk ook dat er een mogelijkheid is,en dat Sliti best omgeschoolt kan worden tot een back . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Deze jongen moet gewoon daar ( voorlopig niet) meer staan. Vond hem slecht, ja hij is jong. Maar zie ( nog) niets sprankelends |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2026 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Geen enkele buitenspeler doet het goed dus je kunt het hem niet aanrekenen. In potentie is dit de beste linksbuiten die we hebben. Type Overmars zie ik wel in hem. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vind het een linksback. Hooguit. Maar kan niet koppen helaas. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 20:40 schreef Leuv het volgende:Geen enkele buitenspeler doet het goed dus je kunt het hem niet aanrekenen. In potentie is dit de beste linksbuiten die we hebben. Type Overmars zie ik wel in hem. Slordig kwam geen pass aan. Dat moet jij toch ook gezien hebben |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk