BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax- Willem2

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 27 oktober 2024 - 16:06   quote  deeplink  
Ik zie de opstelling en denk ....wat is dit?
Tegenstander onderschatten?
Ongekend dit....
Voorspelling 1-2
nummer10
 nummer10 - zondag 27 oktober 2024 - 16:21   quote  deeplink  
Onderschatting denk ik niet, rust voor meerdere spelers.. kijk enkel bij psv en Feyenoord wat er elke keer uitvalt.. deze speler worden nu weer wat fitter.. dat het er raar uit ziet snap ik overigens hoor, maar snap de gedachte wel..
nummer10
 nummer10 - zondag 27 oktober 2024 - 16:51   quote  deeplink  
Nijhuis schele hond
nummer10
 nummer10 - zondag 27 oktober 2024 - 16:58   quote  deeplink  
352 met aanvallende wingbacks.. volgens mij is dat wel eens geopperd hier ;)
freakie
 freakie - zondag 27 oktober 2024 - 17:39   quote  deeplink  
Lijkt me ook helemaal niet zo gek. Ajax heeft nauwelijks echt goede spelers. Ik denk voor Brobbey op papier ook een van de betere opstellingen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - zondag 27 oktober 2024 - 17:43   quote  deeplink  
Ongekend hoeveel kansen die Brobbey nodig heeft...
Had al weer beslist kunnen zijn.
freakie
 freakie - zondag 27 oktober 2024 - 18:19   quote  deeplink  
Hij is al beslissend geweest, door slim te lopen en een penalty mee te krijgen.

Ik denk trouwens echt dat Farioli het idee heeft om 5-3-2 te gaan spelen tegen PSV en Feyenoord. Ik zou het ook allemaal niet zo heel gek vinden.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 oktober 2024 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 18:19 schreef freakie het volgende:
Hij is al beslissend geweest, door slim te lopen en een penalty mee te krijgen.

Ik denk trouwens echt dat Farioli het idee heeft om 5-3-2 te gaan spelen tegen PSV en Feyenoord. Ik zou het ook allemaal niet zo heel gek vinden.
Helemaal eens.. prima backs ook ervoor.. maar we kunnen allemaal wel zeiken, maar als we de inhaal pot winnen gewoon 2de he.. wie had dit verwacht voor aanvang van het seizoen die je echt op -10 begon..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 oktober 2024 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 19:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Helemaal eens.. prima backs ook ervoor.. maar we kunnen allemaal wel zeiken, maar als we de inhaal pot winnen gewoon 2de he.. wie had dit verwacht voor aanvang van het seizoen die je echt op -10 begon..
En jij durft dit schrijven na de slechte wedstrijd tegen Willem 2?

Ik hoop het hoor tegen Feijenoord woensdag maar ik hou mijn hart vast, of speelden ze na de 1-0 bewust wat rustiger aan om woensdag gas te geven??
nummer10
 nummer10 - zondag 27 oktober 2024 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik hoop het hoor tegen Feijenoord woensdag maar ik hou mijn hart vast, of speelden ze na de 1-0 bewust wat rustiger aan om woensdag gas te geven??
Ik denk dat we 2 prima backs hebben voor dit systeem indd... En zoals ik zei had jij verwacht dat je gedeelt 2de zou staan ? Je geeft amper wat weg he, alleen je mist creativiteit vanaf het middenveld.. als Berghuis terug is en die op 10 laat spelen ziet het er denk ik heel anders uit..

En Feyenoord en psv zijn wedstrijden opzich natuurlijk
..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 27 oktober 2024 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 22:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik denk dat we 2 prima backs hebben voor dit systeem indd... En zoals ik zei had jij verwacht dat je gedeelt 2de zou staan ? Je geeft amper wat weg he, alleen je mist creativiteit vanaf het middenveld.. als Berghuis terug is en die op 10 laat spelen ziet het er denk ik heel anders uit..

En Feyenoord en psv zijn wedstrijden opzich natuurlijk
..
Feijenoord heeft op dit moment 2 goede linies staan, zo wel het middenveld als ook de achterhoede zijn niet verkeerd.

Ook hebben ze natuurlijk de Kuip mee in hun voordeel, maar goed het is wel een uitdaging om daar punten te pakken natuurlijk, laat het een keer mee zitten, laat Brobbey zijn eerste doelpunt vh seizoen pakken, want dat gun ik hem wel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - maandag 28 oktober 2024 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 22:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Feijenoord heeft op dit moment 2 goede linies staan, zo wel het middenveld als ook de achterhoede zijn niet verkeerd.

Ook hebben ze natuurlijk de Kuip mee in hun voordeel, maar goed het is wel een uitdaging om daar punten te pakken natuurlijk, laat het een keer mee zitten, laat Brobbey zijn eerste doelpunt vh seizoen pakken, want dat gun ik hem wel..
Doe maar een hattrick haha..

Weet je ik denk oprecht dat dit (veel wisselspelers) een veel groter plan is van onze Italiaan..

Iedereen krijgt taken mee, dat weten we van deze trainer.. nu doet iedereen wedstrijdritme en conditie op.. stel nu dat straks iedereen elke taak door deze manier perfect uit kan voeren en het dus niet uitmaakt wie je erin zet en hierdoor veel meer tactieken kan spelen.. zoals vandaag ff 532 erin gooien om te testen, het is risicovol absoluut ! Maar hey als je straks van alles kan doen om een tegenstander te misleiden kon je hier nog wel eens de vruchten van plukken..
freakie
 freakie - maandag 28 oktober 2024 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 oktober 2024 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat een “slechte” wedstrijd aanvallend gezien. Niet als slecht gezien hoeft te worden. Je bijna hele 2e elftal staat erin en verdedigend was het gewoon goed. Natuurlijk krijg je dom wat kansen tegen maar tegen Feyenoord en PSV mag je hopen dat de concentratie er dan ook veel meer is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2024 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 oktober 2024 - 07:58 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik denk dat een “slechte” wedstrijd aanvallend gezien. Niet als slecht gezien hoeft te worden. Je bijna hele 2e elftal staat erin en verdedigend was het gewoon goed. Natuurlijk krijg je dom wat kansen tegen maar tegen Feyenoord en PSV mag je hopen dat de concentratie er dan ook veel meer is.
Zo is het zeker, de concentratie en de vechtlust zal er zeker zijn, als de ballen goed vallen zou Ajax zo maar kunnen winnen.

Tja als.....
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 20:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo is het zeker, de concentratie en de vechtlust zal er zeker zijn, als de ballen goed vallen zou Ajax zo maar kunnen winnen.

Tja als.....
Nou ja nog iets, Ajax is nog geen enkele wedstrijd echt overlopen. Ergens weet Faroili het zo neer te zetten dat Ajax een taaie ploeg is. Dat klinkt echt beneden Ajax niveau. Maar dat is de realiteit. Het is een beetje een Frank de Boer elftal. Nauwelijks echt kwaliteit. Ik kan alleen Baas opnoemen die ik er bovenuit steekt. En dat is het dan.

Wat mis je een Leonardo of Boerrichter dan😂😂😂😂
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 03 november 2024 - 12:53   quote  deeplink  
Farioli krijgt tot dusver gewoon gelijk met zijn in- en opstelling. Dit tot afgrijzen van alle analisten. En dat maakt dit nog mooier en fraaier. Dikke middelvinger naar al die analisten en Driessen/Verweij.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax- Willem2

0.0056021