BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 24-25 #4: Feyenoord - ajax (woensdag 30 oktober 2024, 18.00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - woensdag 30 oktober 2024 - 20:04   quote  deeplink  
Mwao jaartje Priske wel voldoende.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 30 oktober 2024 - 20:04   quote  deeplink  
Jammer.
Laat me raden Wellenreuther heeft het gedaan
Tot morgen
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2024 - 20:05   quote  deeplink  
Tegen AZ zul je met een aantal andere jongens moeten beginnen. Het is wat het is. Het seizoen is langer dan deze paar wedstrijden. Er zijn er teveel die tegen blessures aanzitten en/of niet helemaal herstellen van 3 wedstrijden in een week tijd.

Hoef niet direct het hele elftal te zijn. Maar in elke linie 1 zou logisch zijn denk ik.
van geil
 van geil - woensdag 30 oktober 2024 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Tegen AZ zul je met een aantal andere jongens moeten beginnen. Het is wat het is. Het seizoen is langer dan deze paar wedstrijden. Er zijn er teveel die tegen blessures aanzitten en/of niet helemaal herstellen van 3 wedstrijden in een week tijd.

Hoef niet direct het hele elftal te zijn. Maar in elke linie 1 zou logisch zijn denk ik.
Helemaal eens, anders word t een ramp.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 30 oktober 2024 - 20:06   quote  deeplink  
Roofbouw mede door knvb en een te smalle goede selectie.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 oktober 2024 - 20:06   quote  deeplink  
Blijft 020 natuurlijk een verdedigend saai luizenelfal.
Maar dat is nog steeds een probleem waar Feyenoord met dit team geen gedegen antwoord op heeft.
ras
 ras - woensdag 30 oktober 2024 - 20:07   quote  deeplink  
Feyenoord moet zich kapot schamen in een uitverkochte Kuip. Geen doelpunten kunnen maken een wanprestatie van jewelste. Zeer teleurstellend gewoon.
van geil
 van geil - woensdag 30 oktober 2024 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:06 schreef FR-Henk het volgende:
Blijft 020 natuurlijk een verdedigend saai luizenelfal.
Maar dat is nog steeds een probleem waar Feyenoord met dit team geen gedegen antwoord op heeft.
Ik zag ze 45 minuten aanvallen Henk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 oktober 2024 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:08 schreef van geil het volgende:

[..]

Milambo deed al vanaf minuut 20 niet meer mee
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2024 - 20:10   quote  deeplink  
Ajax speelde gewoon een prima wedstrijd inderdaad. Gespeeld naar de mogelijkheden. Kan je niets van zeggen.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 30 oktober 2024 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat ben jij een aansteller man pffff ga huilen joh
Tuurlijk joh. Ziel.
kenny
 kenny - woensdag 30 oktober 2024 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:06 schreef van geil het volgende:

[..]

Helemaal eens, anders word t een ramp.
met de wissels ook , wat op de bank zit is gewoon niet goed genoeg met dan aan te Kloese
piet de paler
 piet de paler - woensdag 30 oktober 2024 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:07 schreef ras het volgende:
Feyenoord moet zich kapot schamen in een uitverkochte Kuip. Geen doelpunten kunnen maken een wanprestatie van jewelste. Zeer teleurstellend gewoon.
Bedankt voor uw commentaar
Lekker kort doen we niets mee
Alexmem
 Alexmem - woensdag 30 oktober 2024 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heb je gezien in welke ruimte die stond en wat hij moest doen? Terwijl Hwamg iedere bal op ging halen en Timber zich (eerst) verstopte. Milambo was niet een pas te laat. Niet twee en zelfs niet drie. Maar dat ligt niet aan hem maar aan de positionering van het hele elftal.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 oktober 2024 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:08 schreef van geil het volgende:

[..]

Eerste helft bedoel je? 020 vaak in de omschakeling, want Feyenoord was slordig of minder fel.
van geil
 van geil - woensdag 30 oktober 2024 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Eerste helft bedoel je? 020 vaak in de omschakeling, want Feyenoord was slordig of minder fel.
Eerste helft werden we op alle fronten verslagen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2024 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij was niet fit, Ueda ook niet. Bueno niet. Timber en Hwang zitten op hun limiet, dat gaat misschien nog net, maar ook daar is de speling eruit. Dat was teveel.

Deels achteraf gezien, al kondigde dit zich al een tijdje aan, had je vandaag of tegen Utrecht al meer daarop moeten anticiperen. Zelfs als dat betekent dat je met Zerrouki, Smal of Ivanusec moet starten.

Nu heb je tegen AZ, Salzburg en Almere hetzelfde of zelfs een groter probleem met fitheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2024 door T-FeYeN00rD --
Bowie
 Bowie - woensdag 30 oktober 2024 - 20:15   quote  deeplink  
Waardeloze wedstrijd van onze kant vanaf seconde 1.
Hoop dat Bylow zaterdag tegen AZ op doel staat, fatale fout verdient afrekening.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 oktober 2024 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:12 schreef Alexmem het volgende:

[..]

Heb je gezien in welke ruimte die stond en wat hij moest doen? Terwijl Hwamg iedere bal op ging halen en Timber zich (eerst) verstopte. Milambo was niet een pas te laat. Niet twee en zelfs niet drie. Maar dat ligt niet aan hem maar aan de positionering van het hele elftal.
Zal best maar kon geen sprint van 5 meter opbrengen.
ras
 ras - woensdag 30 oktober 2024 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:11 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Bedankt voor uw commentaar
Lekker kort doen we niets mee
Wie is we. Ik zie voor de rest geen andere reacties. De wedstrijd was gewoon teleurstellend.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 30 oktober 2024 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Ja. En dat zag je al na 2 minuten gebeuren. Toen hebben we alleen maar achter de bal aangelopen. En feitelijk was de wedstrijd dankzij Timon al na 6 minuten gespeeld. Tactische fouten, persoonlijke fouten, niks mee krijgen én precies op de juiste momenten gescoord door 020. Het was op alle vlakken dramatisch.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 oktober 2024 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Inderdaad. Hij was niet fit, Ueda ook niet. Bueno niet. Timber en Hwang zitten op hun limiet, dat gaat misschien nog net, maar ook daar is de speling eruit. Dat was teveel.

Deels achteraf gezien had je vandaag of tegen Utrecht als iets meer daarop moeten anticiperen. Zelfs als dat betekent dat je met Zerrouki, Smal of Ivanusec moet starten.

Nu heb je tegen AZ, Salzburg en Almere hetzelfde of zelfs een groter probleem met fitheid.
Ja daar ben ik ook bang voor T
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 oktober 2024 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:14 schreef van geil het volgende:

[..]

020 zat er bovenop ja, dwong fouten af, gaandeweg gingen ze na de 2e goal meer achteruit hangen.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 30 oktober 2024 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zal best maar kon geen sprint van 5 meter opbrengen.
Dat ziet er vooral zo uit omdat wat er van hem gevraagd was niet te doen is. Als
je helemaal niet in duel komt / kan komen ziet het er altijd dramatisch uit. Alsof je niet wil. Gewoon niet te doen voor een joch van 19 die vanuit het niets deze inspanningen moet blijven leveren.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 30 oktober 2024 - 20:20   quote  deeplink  
Die neuzen waren fitter en feller.

Ons vaste team aan spelers wordt langzaam maar zeker opgebrand, moeten in korte tijd veel te veel minuten maken op het scherpst van de snede.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 oktober 2024 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:19 schreef Alexmem het volgende:

[..]

Dat ziet er vooral zo uit omdat wat er van hem gevraagd was niet te doen is. Als
je helemaal niet in duel komt / kan komen ziet het er altijd dramatisch uit. Alsof je niet wil. Gewoon niet te doen voor een joch van 19 die vanuit het niets deze inspanningen moet blijven leveren.
Ben het gedeeltelijk met jou eens maar omdat je geen duels kan winnen
kan je nog wel druk op de bal houden.
Daar leek hij niet de energie voor te hebben.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 30 oktober 2024 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ben het gedeeltelijk met jou eens maar omdat je geen duels kan winnen
kan je nog wel druk op de bal houden.
Daar leek hij niet de energie voor te hebben.
Hij speelde veel te ver van Baas af om hem onder druk te kunnen zetten. Maar moest dat wel steeds doen. En omdat Hwang echt heel ver weg was, net als Read, werd hij simpel weg getikt. Maar ook Bellingham had dit niet kunnen belopen, hoewel die het aan de bal mss wat beter gedaan zou hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 oktober 2024 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:28 schreef Alexmem het volgende:

[..]

Hij speelde veel te ver van Baas af om hem onder druk te kunnen zetten. Maar moest dat wel steeds doen. En omdat Hwang echt heel ver weg was, net als Read, werd hij simpel weg getikt. Maar ook Bellingham had dit niet kunnen belopen, hoewel die het aan de bal mss wat beter gedaan zou hebben.
Ja Hwang was de halve wedstrijd laatste man leek het en Timber oogde net
zo vermoeid .
Maar evenzogoed heb ik momenten gezien dat hij op een meter of 3
niet eens een stap zetten.
Het is geen verwijt want vermoeid is vermoeid.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 30 oktober 2024 - 20:35   quote  deeplink  
Ik vond het vooral moedeloosheid. En misschien daardoor mentale moeheid. Niet fysiek. Maar goed, evenzo was het gewoon shit.
Bowie
 Bowie - woensdag 30 oktober 2024 - 20:53   quote  deeplink  
Ja mannen, je kan 1 seconde bij deze wedstrijd stil staan of 1 dag,
Feit is dat ie beslist werd voor minuut 10 door een grote fout van onze keeper, die met -minimaal- 3 spelers in de buurt dáár nooit had mogen staan. Daarom schreef ik ook ff eerder dat deze kapitale fout hem aangerekend en afgerekend moet worden.
Snelle achterstand tegen een scherpe tegenstander mét een tactisch plan van een Italiaan was funest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 oktober 2024 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:35 schreef Alexmem het volgende:
Ik vond het vooral moedeloosheid. En misschien daardoor mentale moeheid. Niet fysiek. Maar goed, evenzo was het gewoon shit.
Ja uiteindelijk met jou eens
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 oktober 2024 - 20:55   quote  deeplink  
T is niet dat je altijd slecht speelt door jezelf
Volgende keer beter
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 30 oktober 2024 - 20:57   quote  deeplink  
Het enige vervelende is dat we 020 hun geloof hebben teruggeven.
Zo gaat dat met klassiekers.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 30 oktober 2024 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:53 schreef Bowie het volgende:
Ja mannen, je kan 1 seconde bij deze wedstrijd stil staan of 1 dag,
Feit is dat ie beslist werd voor minuut 10 door een grote fout van onze keeper, die met -minimaal- 3 spelers in de buurt dáár nooit had mogen staan. Daarom schreef ik ook ff eerder dat deze kapitale fout hem aangerekend en afgerekend moet worden.
Snelle achterstand tegen een scherpe tegenstander mét een tactisch plan van een Italiaan was funest.
Is helemaal waar, dat was de doodsteek al.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 oktober 2024 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 20:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het enige vervelende is dat we 020 hun geloof hebben teruggeven.
Zo gaat dat met klassiekers.
Jup, sommige wedstrijden kunnen bepalend zijn voor een seizoen. Andersom was dat ook zo met die 2-3 in het kampioensjaar onder Slot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2024 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - woensdag 30 oktober 2024 - 21:38   quote  deeplink  
Dikke dikke schijt.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 30 oktober 2024 - 21:39   quote  deeplink  
Het lag aan het rare tijdstip.
Wie gaat er nu voetballen op etenstijd.
ar
 ar - woensdag 30 oktober 2024 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 21:39 schreef Gerard_FR het volgende:
Het lag aan het rare tijdstip.
Wie gaat er nu voetballen op etenstijd.
Dat dus
MightyAce
 MightyAce - woensdag 30 oktober 2024 - 22:24   quote  deeplink  
Slechtste aflevering Wie Is De Mol ooit.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 31 oktober 2024 - 00:19   quote  deeplink  
Het is volgens mij niet zo moeilijk. Het zat hem tussen de bekende oortjes. Na Befica dachten we dat we hooguit mer pisvee moeite zouden hebben en, uitgerekend tegen dat baggervolk, geven we twee doelpunten weg, maar erger nog we konden elkaar de bal niet eens fatsoenlijk aanspelen. Timber en Trauner waren de enigen die de eerste helft hun niveau nog haalden. De tweede helft werden zij ook minder, vooral Timber. Trauner vond ik nog wel oké. . De rest was er niet en ze kwamen er ook nooit. Geweldig teamresultaat dus, maar het heeft helemaal niets met tactiek of goed verdedigen van hun te maken. Het was louter collectief mega-falen en daar baal imk ontzettend van. CL is (zo goed als) cadeau gegeven aan notabene onze aartsvijand! Ongetwijfeld nooit de intentie van onze jongens geweest en ze probeerden het echt wel, maar dit was een mega-WANPRESTATIE....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2024 door Arie.Klooster --
bijft007
 bijft007 - donderdag 31 oktober 2024 - 08:54   quote  deeplink  
Tactisch ontregeld vooral vond ik,, zeker middenveld wat toch onze motor is en er daardoor amper variaties meer waren en veelal over de nog wel met dreiging spelende Osman omdat die zo verdomd snel en diepgang heeft,, wel echt aan zijkant want midden was dicht. Cruciaal waren de fout(en) van wellie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2024 door bijft007 --
bijft007
 bijft007 - donderdag 31 oktober 2024 - 08:57   quote  deeplink  
2e plek is overigens echt niet in gelijk in gevaar en is open omdat ze ook niet lekker beheersen het spel te maken, dus ook nog genoeg punten morsen lijkt me, maar ja l az moet er als vervolg wel weer gewonnen worden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 31 oktober 2024 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2024 - 08:57 schreef bijft007 het volgende:
2e plek is overigens echt niet in gelijk in gevaar en is open omdat ze ook niet lekker beheersen het spel te maken, dus ook nog genoeg punten morsen lijkt me, maar ja l az moet er als vervolg wel weer gewonnen worden
020 gaat verliezen van PSV
Heb de wedstrijd terug zitten kijken, en idd als Wellenreuther niet deze twee fouten had gemaakt.( geef ik toe)
En de statitieken bekijkt was het zo slecht nog niet.
Echter vermoeidheid zag je vooral bij bueno,
Gewoon doorgaan
bijft007
 bijft007 - donderdag 31 oktober 2024 - 10:22   quote  deeplink  
Was gewoon gevoelsmatig echt ruk dat je achterkomt want dan konden ze spelen zoals ze speelden wat ze overgens wel gewoon echt goed deden in hun perspectief, verdedigend blok en man op man op middenveld, kwamen zelden tot niet lekker aan het ballen.
MightyAce
 MightyAce - donderdag 31 oktober 2024 - 10:23   quote  deeplink  
Kater.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 31 oktober 2024 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2024 - 10:23 schreef MightyAce het volgende:
Kater.
Gelukkig snel wegspoelen zaterdag.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 oktober 2024 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2024 - 09:46 schreef piet de paler het volgende:

[..]

020 gaat verliezen van PSV
Heb de wedstrijd terug zitten kijken, en idd als Wellenreuther niet deze twee fouten had gemaakt.( geef ik toe)
En de statitieken bekijkt was het zo slecht nog niet.
Echter vermoeidheid zag je vooral bij bueno,
Gewoon doorgaan
Die statistieken lieten ook zien dat 020 meer kansen op doel hadden dan Feyenoord.
De voorhoede bij ons was doodeenvoudig geamputeerd.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 oktober 2024 - 14:46   quote  deeplink  
Moeten niet zo spastisch doen over deze nederlaag.
Hartman
Lotomba
Stengs
Giménez
Geblesseerd
Nieuwkoop net terug van een blessure. Ueda idem
Je speelt dus al met invallers op bepaalde posities en dan vallen de invallers ook nog eens weg. We weten dat we de boot wat gemist hebben in de breedte van de zomer voorin en dat Zerrouki eigenlijk niet voldoet op t middenveld.
Dan is je bank:
Zechiël (net terug van blessure, nog niet 100%)
Andreev
Ivanusec
Gonzalez
Zerrouki (die dus bewezen heeft niet te voldoen)
Beelen
Bijlow
Nadje
Hadj Moussa
Carranza
Smal
Nieuwkoop (net weer fit)

Dan komt Ajax op bezoek, met een anti-ajax team. Met vooral spelers met werklust en power die Feyenoord het voetbal onmogelijk gaan maken. De Italiaanse coach heeft Feyenoord goed bestudeerd en weet, hou ik t middenveld dicht, het veld klein en laat ik de spelers van Feyenoord tussen de linies niet aan de bal komen, dan haal ik de angel eruit. Dat lukt eigenlijk vanaf minuut 1.

Kom je vanuit een lange bal van hun keeper, waarin de achterhoede niet scherp is, aan de linkerkant bleef ook nog iemand hangen, en Taylor komt uit de rug van Hwang. Dat was nog geen ramp want er waren in principe drie verdedigers mee... Maar Wellie dacht, dit ga ik even oplossen. 0-1.

Het spel gaat door, het lukt niet om Ajax uit elkaar te spelen en de spelers die het spel moeten maken te bereiken. Ajax houdt t dicht en kan lekker counteren. Countert zich naar een corner. Wellie heeft helaas echt een snipperdag. 0-2.

Komen we weer terug op de bank. Er zitten werkelijk nul spelers daar die het spel anders gingen maken. Veelal 1 op 1 vervanging en dan de mindere versie, of spelers die al gezegd niet fit zijn. Gesteund door die twee Schnitzers van Wellie had Ajax echt een topdag. Akpom, Weghorst, Taylor, Henderson, Klaassen allemaal spelers die niet voor t voetbal komen, maar wel keihard werkten en in hun opdracht speelden.

In een notendop waarom je verliest. T lukt niet, de krachten vloeien weg, de vermoeidheid van de afgelopen wedstrijden gaan in de benen zitten en voila. Daar is je nederlaag.

Zonder die ketsers van Wellie had je misschien ook niet gewonnen, maar had je veel langer in de wedstrijd gezeten. T is wat t is.
MMM
 MMM - donderdag 31 oktober 2024 - 15:01   quote  deeplink  
Goed stuk. Maar het probleem wat we al jaren zien en ook komend seizoen veelvuldig nog gaan zien: te weinig creativiteit.

Tegen GAE, Benfica en Utrecht lag er ruimte. Dan ziet het er best leuk tot heel leuk uit. Utrecht uit was aanvallend ook al niet geweldig overigens.

Maar we gaan weer heel wat potjes zitten kijken naar tegenstanders die het dichtgooien en waar wij niet door heen kunnen spelen. Ik ben benieuwd wat AZ gaat doen zaterdag.

Te weinig creativiteit in combinatie met een te krappe selectie waardoor sommigen volgens mij nu al aardig aan de max zitten.. Ik hoop dat we de achterstand tot plek 2 kunnen beperken t/m de winterstop en dan kijken wat er op de transfermarkt mogelijk is. Maar als je de financiële situatie dan leest?
VVout
 VVout - donderdag 31 oktober 2024 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 oktober 2024 - 14:46 schreef Stylzz het volgende:
Moeten niet zo spastisch doen over deze nederlaag.
...

Zonder die ketsers van Wellie had je misschien ook niet gewonnen, maar had je veel langer in de wedstrijd gezeten. T is wat t is.
Klopt natuurlijk, maar die ketsers van Wellie daar zakt het laatste beetje energie ook gelijk van in je schoenen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 24-25 #4: Feyenoord - ajax (woensdag 30 oktober 2024, 18.00 uur)

0.0119957