BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feijenoord - AJAX 30 okt. 18.00u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2024 - 14:14   quote  deeplink  
Feijenoord die veel indruk maakte tegen Benfica, is in hele goede doen.
En dan Ajax die de laatste 2 wedstrijden een zwakke indruk achter liet, die voorspelt niet veel goeds voor ons.

Het is ook de wedstrijd tussen de twee nieuwe coaches Priske en Farioli, wie trekt er aan het kortste eind?

Deze wedstrijd op zich zelf, ik hoop op winst maar ben al tevreden met een gelijkspel
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 oktober 2024 - 17:06   quote  deeplink  
Wedstrijd opzich.. wel zin in, ik gok 1-2
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2024 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 17:06 schreef nummer10 het volgende:
Wedstrijd opzich.. wel zin in, ik gok 1-2
Heel positief, en het kan zo maar.
Toch is Feijenoord een stuk verder, inclusief al die duizenden mafklappers

3-2
freakie
 freakie - dinsdag 29 oktober 2024 - 20:04   quote  deeplink  
Ik denk minimaal 1-6 voor Ajax. We eten Feyenoord op. 6 voor brobbey.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2024 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 20:04 schreef freakie het volgende:
Jij denkt of droomt?🤣🤣
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 29 oktober 2024 - 21:48   quote  deeplink  
Alles wat onder de 6-0 van vorig jaar zit is meegenomen....
Een gelijkspel zou fantastisch zijn maar of dat realistisch is?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2024 - 21:57   quote  deeplink  
Ik hoop dat we kansen kunnen creëeren in de omschakeling, en die afstraffen.

Ik ben in lichte mate gecharmeerd geraakt van Akpom, mag van mij beginnen, die wil zich wel laten zien, Engelse clubs zijn geïnteresseerd, brengt later goed op

Samen met Brobbey in de spits!

Een half uur voor rijd Wout er in, die zorgt wel voor spektakel daar in de Kuip hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2024 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 oktober 2024 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 20:04 schreef freakie het volgende:
Hahaha zal wat zijn he 🤣
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 oktober 2024 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Ik ben in lichte mate gecharmeerd geraakt van Akpom, mag van mij beginnen, die wil zich wel laten zien, Engelse clubs zijn geïnteresseerd, brengt later goed op

Een half uur voor rijd Wout er in, die zorgt wel voor spektakel daar in de Kuip hahaha
Akpom is een aparte en deel je gevoel wel over hem... Maar doe hem dan laten spelen als 9.5 daar heeft die in Engeland ook het meeste succes mee gehad..

En woutje in de kuip... Dat word een staking, en dan ook nog ff Berghuis erin 🤣

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 oktober 2024 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 oktober 2024 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 22:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Akpom is een aparte en deel je gevoel wel over hem... Maar doe hem dan laten spelen als 9.5 daar heeft die in Engeland ook het meeste succes mee gehad..

En woutje in de kuip... Dat word een staking, en dan ook nog ff Berghuis erin 🤣
Mee eens Akpom op 9,5
Wout geniet van dit soort wedstrijden, gaat er volle bak voor
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

Hoe ben jij gecharmeerd geraakt van Akpom? Hij heeft begin dit seizoen veel moeten spelen. Spel was met hem niet om aan te gluren. Ja inderdaad met Brobbey is Akpom denk ik gevaarlijker dan Godts. Maar Akpom is eigenlijk een beetje zoals de meeste bij Ajax, typische middelmaat.
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 20:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij denkt of droomt?🤣🤣
Ow shit. Was denk ik aan het slaaptypen😂 1-8
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2024 - 21:48 schreef bertus bikkel het volgende:
Alles wat onder de 6-0 van vorig jaar zit is meegenomen....
Een gelijkspel zou fantastisch zijn maar of dat realistisch is?
We zijn er dit seizoen nog geen 1 keer echt weggespeeld. En het is niet zo dat Ajax alleen tegen koekenbakkers speelde dit seizoen. Ajax gaat dus echt wel wat weerstand bieden. Ik denk dat Farioli al 4/5 weken puur bezig is om Ajax goed voor de dag te laten komen tegen PSV en Feyenoord. En dus is hij gaan sparen, conditie opbouwen en heb je denk niet al te goede wedstrijden gezien omdat de focus niet altijd op de wedstrijd zat.
Obdam4Ajax
 Obdam4Ajax - woensdag 30 oktober 2024 - 14:52   quote  deeplink  
Laten we eerst de spelersbus maar eens op een normale manier bij de Kuip komen. Die malloten probeerden de bus vorig jaar ook te raken met vuurwerk enzo. Als dit nog een keer fout gaat...dan wordt de volgende klassieker in een lege kuip gespeeld...
Als Ajax fel speelt en gaat voor zijn kansen, dan geef ik Ajax een kans. Feyenoord is als team en ook qua individuele kwaliteit en kracht een stukje verder dan Ajax
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 14:52 schreef Obdam4Ajax het volgende:
Laten we eerst de spelersbus maar eens op een normale manier bij de Kuip komen. Die malloten probeerden de bus vorig jaar ook te raken met vuurwerk enzo. Als dit nog een keer fout gaat...dan wordt de volgende klassieker in een lege kuip gespeeld...
Als Ajax fel speelt en gaat voor zijn kansen, dan geef ik Ajax een kans. Feyenoord is als team en ook qua individuele kwaliteit en kracht een stukje verder dan Ajax
Ja komt net bericht van dat ze anders zonder supporters gaan spelen. Helden die supporters dus en dan hebben over arrogantie. Als Ajax de betere ploeg is hoor je ze niet zo hard roepen. Nu zijn ze de favoriet en ze gaan me een partij tekeer. Niet te geloven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2024 - 16:58   quote  deeplink  
Farioli verrast met posities in de voorhoede

De opstelling van Ajax:
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Klaassen; Akpom, Weghorst, Godts.

Waarom speelt Traore niet ?
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 16:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Farioli verrast met posities in de voorhoede

De opstelling van Ajax:
Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Taylor, Klaassen; Akpom, Weghorst, Godts.

Waarom speelt Traore niet ?
Ik snap hier echt totaal niks van. Totaal onbegrijpelijk. Hopen dat hij gelijk krijgt dan. Misschien dat hij Godts om Weghorst wil hebben en dat hij met Akpom en Godts meer extra hulp op het middenveld verwacht?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2024 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 17:08 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik snap hier echt totaal niks van. Totaal onbegrijpelijk. Hopen dat hij gelijk krijgt dan. Misschien dat hij Godts om Weghorst wil hebben en dat hij met Akpom en Godts meer extra hulp op het middenveld verwacht?
Traore onze beste speler verdedigd misschien te weinig echt mee.

Akpom en Weghorst zijn wel kerels die het gevecht aan gaan, ook zijn ze beiden kopsterk wat van Brobbey niet gezegd kan worden.

Ik had net Brobbey en Akpom gestart, het laatste half uur met Weghorst voor Brobbey
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 30 oktober 2024 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 11:40 schreef freakie het volgende:

[..]

We zijn er dit seizoen nog geen 1 keer echt weggespeeld. En het is niet zo dat Ajax alleen tegen koekenbakkers speelde dit seizoen. Ajax gaat dus echt wel wat weerstand bieden. Ik denk dat Farioli al 4/5 weken puur bezig is om Ajax goed voor de dag te laten komen tegen PSV en Feyenoord. En dus is hij gaan sparen, conditie opbouwen en heb je denk niet al te goede wedstrijden gezien omdat de focus niet altijd op de wedstrijd zat.
Klopt maar hebben volgens mij alleen nog maar rechter rijtje gehad. Nu begint de competitie pas tegen de bovenste helft. Ik ben dus blij dat we nog niet weggespeeld zijn want dan ziet het er niet best uit de komende tijd....
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 18:27   quote  deeplink  
Ik vind het echt bizar dat je begint met Akpom en Weghorst. Beiden hebben gewoon de techniek niet om eigenlijk maar iets te creëren. Weghorst is juist als invaller zo goed met zijn drive en Akpom vind ik gewoon niet bij Ajax thuis horen, ondanks af en toe een goal. Net ook, hij ziet Weghorst ook gewoon niet.

Ik vond Ajax wel echt prima beginnen. Maar na de 0-1 zie ik zoveel angst aan de bal, zoveel onnodig balverlies. Heb toch het gevoel dat Ajax zich heel klein maakt ten opzichte van Feyenoord.

En hoe fijn het ook is dat we hier voor staan, heb ik het gevoel dat Feyenoord nog gaat komen en wij daar nog niet klaar voor zijn. Maar ik geniet wel van de beleving die er vorig jaar niet was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2024 door Loetje --
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 18:29   quote  deeplink  
Dit is echt ongelofelijk. 2-0 tegen Feyenoord😂😂
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2024 - 18:29   quote  deeplink  
Wowwww jaaaaaaa 0-2, ik vind Ajax met durf spelen, Feijenoord nog niet 1x gevaarlijk geweest
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:27 schreef Loetje het volgende:
Ik vind het echt bizar dat je begint met Akpom en Weghorst. Beiden hebben gewoon de techniek niet om eigenlijk maar iets te creëren. Weghorst is juist als invaller zo goed met zijn drive en Akpom vind ik gewoon niet bij Ajax thuis horen, ondanks af en toe een goal. Net ook, hij ziet Weghorst ook gewoon niet.

Ik vond Ajax wel echt prima beginnen. Maar na de 0-1 zie ik zoveel angst aan de bal, zoveel onnodig balverlies. Heb toch het gevoel dat Ajax zich heel klein maakt ten opzichte van Feyenoord.

En hoe fijn het ook is dat we hier voor staan, heb ik het gevoel dat Feyenoord nog gaat komen en wij daar nog niet klaar voor zijn. Maar ik geniet wel van de beleving die er vorig jaar niet was.
Dat we voorstaan geeft mij vooral aan dat we dit wel kunnen winnen. Verdedigend is het dit seizoen 200% beter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2024 - 18:38   quote  deeplink  
Wat ze heel goed doen is direct de verdediging onder druk zetten zodat Feijenoord niet op kan bouwen, waar Feijenoord normaal heel sterk in is
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:31 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat we voorstaan geeft mij vooral aan dat we dit wel kunnen winnen. Verdedigend is het dit seizoen 200% beter.
Absoluut waar. Je hebt alleen aan de bal zo weinig mensen die het verschil kunnen maken.

Overigens zit ik me kapot te irriteren aan Makkelie sinds de hele kaart van Feyenoord. Die is echt mee aan het gaat met dat verhitte sfeertje nu en fluit ieder duel van ons af.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 18:43   quote  deeplink  
Dit is toch wel het manco nog van Godts hoor. Volgens mij worstelt hij nog met zijn eigen fitheid, wat ik ergens logisch vind. Mist soms net het overzicht, maar ook de kracht bij het schieten. Die jongen heeft echt alles, maar je ziet aan alles gewoon dat hij eigenlijk nog een concurrent moet hebben en je hem soms nog rustig zou moeten brengen.
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Absoluut waar. Je hebt alleen aan de bal zo weinig mensen die het verschil kunnen maken.

Overigens zit ik me kapot te irriteren aan Makkelie sinds de hele kaart van Feyenoord. Die is echt mee aan het gaat met dat verhitte sfeertje nu en fluit ieder duel van ons af.
Nee Makkelie doet het prima, hij fluit voor duidelijke overtredingen. Je hebt mensen die aan de bal weinig verschil maken. Maar dat is dan na de 1-0 toch helemaal niet het probleem? Juist niet. Organisatie moet goed staan.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 18:45   quote  deeplink  
Dit is wat mij betreft ook rood voor Bueno. Ik vind het dom van Akpom, maar dit is geen enkel oog voor de bal.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee Makkelie doet het prima, hij fluit voor duidelijke overtredingen. Je hebt mensen die aan de bal weinig verschil maken. Maar dat is dan na de 1-0 toch helemaal niet het probleem? Juist niet. Organisatie moet goed staan.
Fijn dat jij hem goed vind fluiten.

Ik vind hem vanaf de eerste gele kaart ontzettend marchanderen.

Dat is geen probleem nee? Je gaat er dus klakkeloos vanuit dan dat een goal altijd genoeg is? Ajax komt vanuit het eigen spel bijna niet tot kansen, het hele seizoen al niet. Dus dat is wel degelijk een probleem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2024 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 18:47   quote  deeplink  
En alweer geen overtreding die Makkelie wel geeft. Gewoon een duel over en weer en niks meer dan dat.

Wel bijzonder dat Ajax in de intensiteit vooralsnog zo mee kan, dat is wel eens anders geweest.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 18:50   quote  deeplink  
Zo dom dit van Sutalo. Cruciaal moment dit kort voor rust
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 18:52   quote  deeplink  
Enerverend en naar de mogelijkheden prima gedaan. Maar ik vrees toch, gewoon omdat ik denk dat Feyenoord in staat is meer kwaliteit dan Ajax te hebben. En Baas moet zijn koppie erbij houden, want die pakt nogal eens een domme kaart.

Ik zou als Farioli zijnde wel overwegen of je Weghorst en Akpom laat staan. Vind het wel heel statisch en niet balvast daar.

Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2024 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:50 schreef Loetje het volgende:
Zo dom dit van Sutalo. Cruciaal moment dit kort voor rust
Hij speelt tot nu toe goed, maar dit was niet slim
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij speelt tot nu toe goed, maar dit was niet slim
Zeker. Hele defensie speelt goed, behalve Pasveer die aan de bal af en toe hele gekke dingen doet. Maar dit soort foutjes kunnen wel heel duur zijn he. Sowieso ontstaat bijna al het gevaar van Feyenoord door onze eigen fouten.
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Fijn dat jij hem goed vind fluiten.

Ik vind hem vanaf de eerste gele kaart ontzettend marchanderen.

Dat is geen probleem nee? Je gaat er dus klakkeloos vanuit dan dat een goal altijd genoeg is? Ajax komt vanuit het eigen spel bijna niet tot kansen, het hele seizoen al niet. Dus dat is wel degelijk een probleem.
Beetje vaag dat jij nu beetje aanvallend gaat reageren. Ja hij fluit prima, Ajax is heel hard aan het voetballen, dat is een prima instelling.

Nee je kan niet klakkeloos denken dat je dan met 1 doelpunt kan winnen. Beetje negatief doen en zeggen dat we makkelijk kunnen verliezen en je dan geen rekening houdt met dat we dit seizoen nog niet 1 keer totaal zijn overlopen is wel een misser. Ajax heeft het hele seizoen precies genoeg, hoe het kan weet ik niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2024 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:52 schreef Loetje het volgende:
Enerverend en naar de mogelijkheden prima gedaan. Maar ik vrees toch, gewoon omdat ik denk dat Feyenoord in staat is meer kwaliteit dan Ajax te hebben. En Baas moet zijn koppie erbij houden, want die pakt nogal eens een domme kaart.

Ik zou als Farioli zijnde wel overwegen of je Weghorst en Akpom laat staan. Vind het wel heel statisch en niet balvast daar.
Traore voor Akpom al is het wel een knokpartij met een hoge intensiteit.

weghorst altijd laten staan, die krijgt zijn kans nog wel
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:52 schreef Loetje het volgende:

Maar dat is toch al het hele seizoen niet het probleem. Nogmaals, verdedigend is het eigenlijk altijd prima.
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Traore gaat lopen pingelen. Daar is het duidelijk de wedstrijd niet voor. Ik denk dat Farioli eerder godts eraf moet halen. Maar misschien berghuis brengen😂😂
Scout2
 Scout2 - woensdag 30 oktober 2024 - 18:57   quote  deeplink  
Tweede helft wordt tegenhouden voor ons, hebben 30 minuten aardig gebald daarna zag je het minder worden de druk gaat in de tweede helft alleen maar toenemen.
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:57 schreef Scout2 het volgende:
Tweede helft wordt tegenhouden voor ons, hebben 30 minuten aardig gebald daarna zag je het minder worden de druk gaat in de tweede helft alleen maar toenemen.
We hebben de hele wedstrijd toch verdedigd? Zie het nou niet perse minder zijn. Feyenoord gaat zeker proberen te komen. Maar Ajax krijgt dan ook wel kansjes
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 oktober 2024 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:57 schreef freakie het volgende:

[..]

Traore gaat lopen pingelen. Daar is het duidelijk de wedstrijd niet voor. Ik denk dat Farioli eerder godts eraf moet halen. Maar misschien berghuis brengen😂😂
Ik denk dat hij voorlopig niets wijzigt, waarom zou hij?
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 19:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat hij voorlopig niets wijzigt, waarom zou hij?
Ja ik denk ook zeker niet verstandig. Misschien Brobbey later. Maar ik zou niet zoveel gaan wisselen. Baas misschien? Is wel een risico
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Beetje vaag dat jij nu beetje aanvallend gaat reageren. Ja hij fluit prima, Ajax is heel hard aan het voetballen, dat is een prima instelling.

Nee je kan niet klakkeloos denken dat je dan met 1 doelpunt kan winnen. Beetje negatief doen en zeggen dat we makkelijk kunnen verliezen en je dan geen rekening houdt met dat we dit seizoen nog niet 1 keer totaal zijn overlopen is wel een misser. Ajax heeft het hele seizoen precies genoeg, hoe het kan weet ik niet.
Nee gozer, dat vind jij. Ik vind wat ik vind, jij wat jij vind. Dat is wat anders dan aanvallen.

Je bent overigens echt een ontzettende moraalridder, want een kritische mening vind je lastog. Oh, dat is trouwens wel aanvallend. Precies door jankerdjes als jou is dit hele Ajax forum hartstikke dood. En dit was ook aanvallend. Mag je nu weer mauwen over negatief gezever, goed?
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Intens is ook goed, maar iets meer voetbal daar ook. Daar ligt volgens mij echt constant veel ruimte.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:57 schreef freakie het volgende:

[..]

Zeker ook geen Traore nu, maar wel Brobbey en zodra het kan Steven Berghuis
Maar die kan denk ik niet meer dan 10/15 minuten spelen.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 18:57 schreef Scout2 het volgende:
Daar mag je ook vanuit gaan. Daarom Brobbey erbij. Dan heb je de lange bal ook als optie. Weghorst weet tot nu toe weinig ballen vast te houden.
freakie
 freakie - woensdag 30 oktober 2024 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 19:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee gozer, dat vind jij. Ik vind wat ik vind, jij wat jij vind. Dat is wat anders dan aanvallen.

Je bent overigens echt een ontzettende moraalridder, want een kritische mening vind je lastog. Oh, dat is trouwens wel aanvallend. Precies door jankerdjes als jou is dit hele Ajax forum hartstikke dood. En dit was ook aanvallend. Mag je nu weer mauwen over negatief gezever, goed?
Nee een kritische mening is prima. Die geef ik ook, ik snap niet helemaal waarom ik dan een moraalridder ben? Ik geef aan dat de scheidsrechter niks verkeerd doet. En dat Ajax in voorsprong niet zomaar verliest. Verdedigend is het het hele seizoen prima.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 19:17   quote  deeplink  
Pff, ouderwets veel spanning. Voor mijn gevoel heeft Ajax toch de kansen al gehad om.het op slot te gooien. 1 goal en die hele Kuip leeft natuurlijk weer op.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2024 - 19:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee een kritische mening is prima. Die geef ik ook, ik snap niet helemaal waarom ik dan een moraalridder ben? Ik geef aan dat de scheidsrechter niks verkeerd doet. En dat Ajax in voorsprong niet zomaar verliest. Verdedigend is het het hele seizoen prima.
Jij mag de scheidsrechter prima vinden, maar respecteer ook als een ander hem slecht vind.

Over de rest van het seizoen durf ik na vanavond te oordelen. Dit is namelijk eigenlijk pas onze eerste test in mijn ogen. Tot op heden goed gedaan, maar zelden echt op de proef gesteld.
Loetje
 Loetje - woensdag 30 oktober 2024 - 19:30   quote  deeplink  
Wel veel druk nu van hun, wat logisch is. Maar begin nu ook voor het eerst qua spel te vrezen voor de tegengoal.

Zou nu toch wel wat wissels willen zien, te beginnen met Brobbey

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feijenoord - AJAX 30 okt. 18.00u

0.0081548