BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feijenoord - AJAX 30 okt. 18.00u

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2024 - 03:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 november 2024 - 09:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Dit is precies zo. Haller is fantastisch hoor., gewoon een hele goede spits. Alleen Brobbey is in de spits voetballend gewoon te belangrijk.
I know.. maar sommigen kijken enkel naar doelpunten en cijfertjes van opta (totaal een verkeerd beeld natuurlijk want niet alles word berekend wat goed is voor een elftal) achja.. en vaak worden de cijfers gebruikt als het hen uitkomt, weer leg je andere cijfers dan loop je de media achterna of klopt het niet šŸ˜‰

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 november 2024 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2024 - 03:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

I know.. maar sommigen kijken enkel naar doelpunten en cijfertjes van opta (totaal een verkeerd beeld natuurlijk want niet alles word berekend wat goed is voor een elftal) achja.. en vaak worden de cijfers gebruikt als het hen uitkomt, weer leg je andere cijfers dan loop je de media achterna of klopt het niet šŸ˜‰
Een ander verwijten, maar zelf meer beginnen. Kneusje!

Maar helemaal goed, begrijp dat jij weer wilt beginnen?
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2024 - 15:41   quote  deeplink  
Ga lekker schelden joh dat kennen we inmiddels en is best zwak AW..

Zoals je weet boeien cijfers me niet en geven niet altijd een juist beeld, en al helemaal niet als cijfers incompleet zijn wat vaak bij opta het geval is want je mist simpelweg teveel... niks meer niks minder

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door nummer10 --
freakie
 freakie - woensdag 06 november 2024 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2024 - 03:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Het is gewoon niet zo makkelijk, omdat Ajax gewoon geen heel goed elftal heeft. Ze doen het naar behoren maar als je kijkt naar de jaren van Ten Hag heb je gewoon een matig elftal. Als je kijkt naar de elftallen van Frank de Boer dan heb je een beetje hetzelfde niveau maar dan mis je echte toppers. De enige was onder die tijd Eriksen trouwens.

Ajax heeft kwa aankopen gewoon heel goed werk gedaan. Traore is een prima speler, gelijk van waarde(niet heel moeilijk als je rasmussen naast je hebt staan) en Klaassen is dan aan komen waaien. Die is ook gelijk goed en een echte Ajax held. En dan haal je 2 verhuurde spelers terug(denk ook dat de trainer hier een hand in heeft) die ook gelijk goed meekunnen. Het is toch bijzonder.
nummer10
 nummer10 - woensdag 06 november 2024 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2024 - 21:55 schreef freakie het volgende:

[..]

Het is gewoon niet zo makkelijk, omdat Ajax gewoon geen heel goed elftal heeft. Ze doen het naar behoren maar als je kijkt naar de jaren van Ten Hag heb je gewoon een matig elftal. Als je kijkt naar de elftallen van Frank de Boer dan heb je een beetje hetzelfde niveau maar dan mis je echte toppers. De enige was onder die tijd Eriksen trouwens.

Ajax heeft kwa aankopen gewoon heel goed werk gedaan. Traore is een prima speler, gelijk van waarde(niet heel moeilijk als je rasmussen naast je hebt staan) en Klaassen is dan aan komen waaien. Die is ook gelijk goed en een echte Ajax held. En dan haal je 2 verhuurde spelers terug(denk ook dat de trainer hier een hand in heeft) die ook gelijk goed meekunnen. Het is toch bijzonder.
En ons Weghorstje die top zijn doelpuntjes meepikt, wel vaak als invaller maar dat boeit niet.. ik moet ook zeggen dat ik het echt knap vind van de trainer (tot nog toe) hoe hij in zeer korte tijd er toch een machine en team van heeft gemaakt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 november 2024 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2024 - 15:41 schreef nummer10 het volgende:

Zoals je weet boeien cijfers me niet en geven niet altijd een juist beeld, en al helemaal niet als cijfers incompleet zijn wat vaak bij opta het geval is want je mist simpelweg teveel... niks meer niks minder
Grappig, want ik heb het totaal niet over cijfers. Brobbey is gewoon een speler die ik niks vind. Jij komt met zijn aantal gescoorde doelpunten afgelopen seizoen, dus wijs je naar cijfers. Vervolgens komen anderen jouw ongelijk dan weer bewijzen met andere cijfers. En dan heb je ineens niks meer met cijfers??? Ja sorry hoor, maar dan ben je in mijn ogen dus eigenlijk best een beetje een draaikont.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 november 2024 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2024 - 23:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Grappig, want ik heb het totaal niet over cijfers. Brobbey is gewoon een speler die ik niks vind. Jij komt met zijn aantal gescoorde doelpunten afgelopen seizoen, dus wijs je naar cijfers. Vervolgens komen anderen jouw ongelijk dan weer bewijzen met andere cijfers. En dan heb je ineens niks meer met cijfers??? Ja sorry hoor, maar dan ben je in mijn ogen dus eigenlijk best een beetje een draaikont.
We hebben het toch over dit seizoen en zijn weinige doelpunten ? Geef enkel aan dat die wel degelijk kan scoren, nu helaas niet... dit seizoen op een andere manier heel belangrijk in mijn ogen en die cijfers vind ik absoluut geen goed beeld geven.. doelpunten en balverlies, nergens is te vinden welk werk hij verzet en dat die daardoor heel belangrijk is..

Dat jij Brobbey niks vind is natuurlijk je goed recht... Ziyech vond jij bijv ook niks en ik Siem de Jong niet... Ieder zijn eigen voorkeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 november 2024 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 01:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

We hebben het toch over dit seizoen en zijn weinige doelpunten ? Geef enkel aan dat die wel degelijk kan scoren, nu helaas niet... dit seizoen op een andere manier heel belangrijk in mijn ogen en die cijfers vind ik absoluut geen goed beeld geven.. doelpunten en balverlies, nergens is te vinden welk werk hij verzet en dat die daardoor heel belangrijk is..

Dat jij Brobbey niks vind is natuurlijk je goed recht... Ziyech vond jij bijv ook niks en ik Siem de Jong niet... Ieder zijn eigen voorkeur
Blijkbaar is jouw verwachtingspatroon dan anders dan die van mij! Is het zo moeilijk dat dan eens te accepteren in plaats van dit te blijven herhalen. En ik ben sowieso niet van statistieken. Vind Brobbey gewoon matig, en dat zie ik tijdens een wedstrijd gebeuren en niet bij statistieken van opta.
nummer10
 nummer10 - donderdag 07 november 2024 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 09:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar is jouw verwachtingspatroon dan anders dan die van mij! Is het zo moeilijk dat dan eens te accepteren in plaats van dit te blijven herhalen. En ik ben sowieso niet van statistieken. Vind Brobbey gewoon matig, en dat zie ik tijdens een wedstrijd gebeuren en niet bij statistieken van opta.
Het was een reactie op een ander deel die de discussie weer nieuw leven in blies, en je mening mag je zeker hebben en accepteren doe ik die ook zeker... Andersom ook neem ik aan toch ? ;)
remco k
 remco k - donderdag 07 november 2024 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2024 - 15:41 schreef nummer10 het volgende:

Leg eens uit. Wat klopt er niet aan de cijfers van Opta.

Is een gecreƫerde kans ineens niet een gecreƫerde kans? I

Kloppen die getallen van Opta niet?

De hele prof wereld zweert bij de informatie van Opta.

Maar hier weet men het beter
freakie
 freakie - donderdag 07 november 2024 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Nummer10 zegt dat je cijfers naar voren haalt zonder een eerlijke vergelijking of zonder enige data vanuit een club. Je geeft alleen maar cijfers die jou idee onderschrijven. Inplaats dat je zoals de prof wereld. Hele data analyses doet en kan zien waarom een brobbey beter rendeert dan een Weghorst of andersom. Inplaats van te zeggen dat Weghorst 8 kansen meer creeert en vergeet dat Weghorst 3/4 keer invalt bij tegen de linkerrij van de eredivisie.

Kijk ik snap best dat je altijd cijfers wil zien, maar als je een eerlijk beeld wil schetsen moet je alles zien, analyseren en kijken. Dat doe jij niet, ik niet en niemand niet. Dus ga je op basis van de wedstrijd aangeven wat je denkt. Waarom heeft Brobbey minder de bal dan Weghorst? Omdat Brobbey sneller denkt en dus veel de kaats op zoekt. Staat dat ook in de data?
remco k
 remco k - vrijdag 08 november 2024 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 23:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik denk dat Nummer10 zegt dat je cijfers naar voren haalt zonder een eerlijke vergelijking of zonder enige data vanuit een club. Je geeft alleen maar cijfers die jou idee onderschrijven. Inplaats dat je zoals de prof wereld. Hele data analyses doet en kan zien waarom een brobbey beter rendeert dan een Weghorst of andersom. Inplaats van te zeggen dat Weghorst 8 kansen meer creeert en vergeet dat Weghorst 3/4 keer invalt bij tegen de linkerrij van de eredivisie.

Kijk ik snap best dat je altijd cijfers wil zien, maar als je een eerlijk beeld wil schetsen moet je alles zien, analyseren en kijken. Dat doe jij niet, ik niet en niemand niet. Dus ga je op basis van de wedstrijd aangeven wat je denkt. Waarom heeft Brobbey minder de bal dan Weghorst? Omdat Brobbey sneller denkt en dus veel de kaats op zoekt. Staat dat ook in de data?
Ah. Meneer weet precies wat een ander wel of niet doen. En wil even voor een ander bepalen wat hij moet doen om een beeld te krijgen.

Succes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 november 2024 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 07:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ah. Meneer weet precies wat een ander wel of niet doen. En wil even voor een ander bepalen wat hij moet doen om een beeld te krijgen.

Succes.
Hehehe kort maar krachtig.
freakie
 freakie - vrijdag 08 november 2024 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 07:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Succes.
Ik geloof dat ik prima reageer en dat jij hier doet alsof je de alwetende bent. Nou ik kan je vertellen, dat ben jij ook niet. En daarna toegeven dat, dat zo kan. Doe je ook niet.

Ik bepaal helemaal niks, ik geef aan dat ze dat bij clubs doen. En jij pakt 1 cijfer van de 1000. En dan leg je dat hier neer als ā€œwaarheidā€. Dag meneertje.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 november 2024 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 november 2024 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Freakie heeft precies uitgelegd hoe ik het bedoel... Als hij het snapt moet jij het ook snappen toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 november 2024 door nummer10 --
freakie
 freakie - vrijdag 08 november 2024 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 16:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Freakie heeft precies uitgelegd hoe ik het bedoel... Als hij het snapt moet jij het ook snappen toch ?
Kan dan ook niet daarna zeggen dat hij het misschien verkeerd heeft gezien. Loopt gewoon weg, doet alsof hij het niet ziet. Als je het niet eens bent, ben je ā€œdomā€ of kan je er niks van. Jammer dat het leven niet zo gaat.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 08 november 2024 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 19:46 schreef freakie het volgende:

[..]

Kan dan ook niet daarna zeggen dat hij het misschien verkeerd heeft gezien. Loopt gewoon weg, doet alsof hij het niet ziet. Als je het niet eens bent, ben je ā€œdomā€ of kan je er niks van. Jammer dat het leven niet zo gaat.
Dit wisten we indd al... Nothing new
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 16:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wel grappig, eerst de 1 veroordelen en het nu zelf maar wat graag doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 november 2024 - 22:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dit wisten we indd al... Nothing new
Wat is niet nieuw? Remco is een gewaardeerd lid en geeft precies aan wat er mis is op dit forum. Zeker jij heb een enorme slechte reputatie hier als het gaat om discussiƫren. Dit was al in de tijd dat Peter er nog was en is niet veranderd. Je geeft dan aan dat het ligt aan je manier van uiten en opschrijven, maar dat is gewoon klinklare onzin. En dat weet je dondersgoed. Daarnaast begin je, nu je broertje Freakie je steunt, een beetje praatjes te krijgen. Gast, pak een spiegel en houd je bek. Zo simpel is het. Elke keer janken als je wordt aangevallen, maar het zelf elke keer opzoeken met opmerkingen waarop je dit soort reacties krijgt. En als Freakie wilt weten wat mijn probleem is met jou staat het hem vrij mij persoonlijk te berichten, maar ik ben echt op zeker klaar met jou en ga mijn bek niet meer houden zoals ik dat een paar keer heb geprobeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 10 november 2024 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat is niet nieuw? Remco is een gewaardeerd lid en geeft precies aan wat er mis is op dit forum. Zeker jij heb een enorme slechte reputatie hier als het gaat om discussiƫren. Dit was al in de tijd dat Peter er nog was en is niet veranderd. Je geeft dan aan dat het ligt aan je manier van uiten en opschrijven, maar dat is gewoon klinklare onzin. En dat weet je dondersgoed. Daarnaast begin je, nu je broertje Freakie je steunt, een beetje praatjes te krijgen. Gast, pak een spiegel en houd je bek. Zo simpel is het. Elke keer janken als je wordt aangevallen, maar het zelf elke keer opzoeken met opmerkingen waarop je dit soort reacties krijgt. En als Freakie wilt weten wat mijn probleem is met jou staat het hem vrij mij persoonlijk te berichten, maar ik ben echt op zeker klaar met jou en ga mijn bek niet meer houden zoals ik dat een paar keer heb geprobeerd.
Wie vraagt je om je bek te houden dan ? Wel grappig dat anderen mijn punten wel snapt als ik ze formuleer.. en je probleem met mij ? Klinkt als een jou probleem... En welke confrontatie zoek ik dan ? het niet eens zijn met de almachtige betweters op dit forum ? Door een opmerking te maken naar personen ? Doen jullie nooit indd.. misschien is kijken hoe leeg het forum is geworden, en dat is niet door mij.. misschien toch zelf maar is een spiegel kopen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wie vraagt je om je bek te houden dan ? Wel grappig dat anderen mijn punten wel snapt als ik ze formuleer.. en je probleem met mij ? Klinkt als een jou probleem... En welke confrontatie zoek ik dan ? het niet eens zijn met de almachtige betweters op dit forum ? Door een opmerking te maken naar personen ? Doen jullie nooit indd.. misschien is kijken hoe leeg het forum is geworden, en dat is niet door mij.. misschien toch zelf maar is een spiegel kopen
Haha dat zeg je elke keer. Ik ken er hier een paar persoonlijk en die zijn allemaal weg vanwege jou. Zegt genoeg. Maar maakt niet uit hoor, jij en ik tegen elkaar houd ik lang genoeg vol.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 november 2024 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Haha dat zeg je elke keer. Ik ken er hier een paar persoonlijk en die zijn allemaal weg vanwege jou. Zegt genoeg. Maar maakt niet uit hoor, jij en ik tegen elkaar houd ik lang genoeg vol.
Andersom ook, je punt ? Je leeft een beetje teveel in het verleden man, als ik iedereen wil bashen vanuit iets wat vroeger is gebeurt kan ik nog wel ff...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Andersom ook, je punt ?
Geen punt, die staat achter het bericht. Die hoef ik niet extra te maken.
freakie
 freakie - zondag 10 november 2024 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik was weg vanwege Remco trouwens. Weet altijd alles beter, doet net alsof hij trainer is en geeft alleen cijfers die zijn ā€œgevoelā€ onderschrijven. En ik weet er nog wel meer. Probleem ben jij ook, die echt constant persoonlijk wordt. Constant gevechten opzoeken.

Ik ga niet PMen. Dat is echt het meest afschuwelijke, beetje achter een rug om praten. En dan? Geen weerwoord? Waar slaat deze hele kinderachtige manier van omgaan op? Het feit dat als ik terugkom en zeg dat jullie zo ontzettend kinderlijk zijn en er iemand reageert het hier mee eens te zijn. Zegt ook wel wat.

Misschien gewoon over voetbal praten?
nummer10
 nummer10 - zondag 10 november 2024 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik was weg vanwege Remco trouwens. Weet altijd alles beter, doet net alsof hij trainer is en geeft alleen cijfers die zijn ā€œgevoelā€ onderschrijven. En ik weet er nog wel meer. Probleem ben jij ook, die echt constant persoonlijk wordt. Constant gevechten opzoeken.

Ik ga niet PMen. Dat is echt het meest afschuwelijke, beetje achter een rug om praten. En dan? Geen weerwoord? Waar slaat deze hele kinderachtige manier van omgaan op? Het feit dat als ik terugkom en zeg dat jullie zo ontzettend kinderlijk zijn en er iemand reageert het hier mee eens te zijn. Zegt ook wel wat.

Dat laatste lijkt me indd een prima plan, vanmiddag weer een (hopelijk) mooie pot op het programma..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Ach man, waarom over voetbal praten met iemand die vol continu met zijn snuffert in de witte poeder ligt of te dronken is om normaal over voetbal te praten. Dan discussieer ik liever met een betweterige Remco of een gekke freakie. Maar ben het wel beu om alles 10x te moeten herhalen omdat nummer10 het niet wilt begrijpen en er altijd heel andere dingen bij haalt. Zo duidelijk?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 11:52   quote  deeplink  
En o ja, de dingen die ik schrijf in het laatste bericht heeft hij zelf toegegeven in de afgelopen jaren. Dus boeit me geen flikker maar laat hem dan zelf eerst eens normaal een discussie ingaan.
freakie
 freakie - zondag 10 november 2024 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach man, waarom over voetbal praten met iemand die vol continu met zijn snuffert in de witte poeder ligt of te dronken is om normaal over voetbal te praten. Dan discussieer ik liever met een betweterige Remco of een gekke freakie. Maar ben het wel beu om alles 10x te moeten herhalen omdat nummer10 het niet wilt begrijpen en er altijd heel andere dingen bij haalt. Zo duidelijk?
Maar jij gaat toch constant in de aanval? Ik heb, in de tijd dat ik hier weer wat schrijf, alleen maar jou een rare vervelende opmerking zien maken.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 november 2024 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
En o ja, de dingen die ik schrijf in het laatste bericht heeft hij zelf toegegeven in de afgelopen jaren. Dus boeit me geen flikker maar laat hem dan zelf eerst eens normaal een discussie ingaan.
De witte poeder ja ? Heb ik dat toegegeven ? šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£ Nog nooit aangeraakt, sterker nog mijn beste maat aan die troep verloren 4 jaar terug..

Maar wat wil je nu beweren ? Drank ? Jaaaaaaaren geleden indd pak hem beet 10 jaar.. tijdens een slecht huwelijk waarvan ik al 8 jaar afstand heb genomen en inmiddels gelukkig getrouwd...

Weet je dat ook weer...

Dus je punt ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 11:54 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar jij gaat toch constant in de aanval? Ik heb, in de tijd dat ik hier weer wat schrijf, alleen maar jou een rare vervelende opmerking zien maken.
Ik reageer op zijn domme posts door aan te vallen ja. Gewoonweg omdat hij doorgaat ja. Maar volgens mij was daar laatst een punt achter gezet maar vond mijnheer het nodig om weer te steken daarna. En als je dan wilt steken dan kan je hem van mij daarna weer terug krijgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 november 2024 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 november 2024 - 12:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

De witte poeder ja ? Heb ik dat toegegeven ? šŸ¤£šŸ¤£šŸ¤£ Nog nooit aangeraakt, sterker nog mijn beste maat aan die troep verloren 4 jaar terug..

Maar wat wil je nu beweren ? Drank ? Jaaaaaaaren geleden indd pak hem beet 10 jaar.. tijdens een slecht huwelijk waarvan ik al 8 jaar afstand heb genomen en inmiddels gelukkig getrouwd...

Weet je dat ook weer...

Dus je punt ?
Mijn punt heb ik volgens mij nu al een paar keer aangegeven. Dus lees terug of reageer gewoon niet meer op mij. Beste voor het forum toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Feijenoord - AJAX 30 okt. 18.00u

0.0070219