|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 12:21 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, heel veel heren met verstand van voetbal hier. Een of twee slechts compleet zonder. En zelfs dat is een mening...zowel het eerste deel als het laatste deel.. en ook op andere fora is dit overigens niet anders, de 1 vind dat je gelijk hebt en de ander niet.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 10:16 schreef freakie het volgende:[..] Nu begrijp ik jou niet. Alwetende help mij. Ik heb een reactie op jou enorm uit de hoogte berichten. Alsof jij de enige bent hier die verstand heeft van voetbal. Het Grappige is aan voetbal, is dat iedereen denkt verstand te hebben van voetbal en iedereen ergens een beetje gelijk heeft. Jij doet net alsof iemand dom kletst. Alsof AW niet de meest domme opmerkingen heeft, echt 0,0 gaat over voetbal. Alleen maar aanvallen op de persoon. Dan heb je het met z’n 3e inderdaad heel goed gedaan. Hey sneuneusje, ga janken en weglopen. Smerig sletje van nummer10. Er zijn er hier maar weinigen over die beetje voetbalverstand hebben maar ook snappen dat ik mijn mening ga veranderen of 100x ga uitleggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2024 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hey sneuneusje, ga janken en weglopen. Smerig sletje van nummer10. Er zijn er hier maar weinigen over die beetje voetbalverstand hebben maar ook snappen dat ik mijn mening ga veranderen of 100x ga uitleggen. Ga je wel vroeg slapen. Kinderopvang gaan morgen weer om 7:30 open. Kunnen ze jou daar weer dumpen. Huiliehuilie |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 20:22 schreef freakie het volgende:[..] Ga je wel vroeg slapen. Kinderopvang gaan morgen weer om 7:30 open. Kunnen ze jou daar weer dumpen. Huiliehuilie Vroeg slapen is voor kneusjes zoals jij? Met weinig slaap kan je ook een dag doorkomen.
Maar ik zat nu stiekem op de computer van de begeleider van de opvang. Ga nu weer met mijn blokjes spelen. Freakie en Nummer10 tegen elkaar op klappen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2024 - 22:02 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kijk, daar heb je het sletje van nummer10 ook weer! Overigens vraag ik je wel het alleen inhoudelijk over voetbal te hebben. Of geldt dat niet als je bitch wordt aangevallen? Whahahahahaha, ik heb op een een of andere manier 5 minuten van het lachen gelegen na deze post.
Geen idee waarom. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 10:16 schreef freakie het volgende:[..] Nu begrijp ik jou niet. Alwetende help mij. Ik heb een reactie op jou enorm uit de hoogte berichten. Alsof jij de enige bent hier die verstand heeft van voetbal. Het Grappige is aan voetbal, is dat iedereen denkt verstand te hebben van voetbal en iedereen ergens een beetje gelijk heeft. Jij doet net alsof iemand dom kletst. Alsof AW niet de meest domme opmerkingen heeft, echt 0,0 gaat over voetbal. Alleen maar aanvallen op de persoon. Dan heb je het met z’n 3e inderdaad heel goed gedaan. Ik vind het wel bijzonder dat je zijn berichten uit de hoogte noemt, maar zelf reageert op iemand alsof alles feiten zijn... Die volg ik dan vrij slecht, moet ik je bekennen.
En voor je het balletje kaatst, ik doe het ook hoor. Maar wel echt gênant dat je daar dan een ander van beticht. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 15:32 schreef Loetje het volgende:[..] Whahahahahaha, ik heb op een een of andere manier 5 minuten van het lachen gelegen na deze post. Geen idee waarom. Wat ik hier allemaal lees moest ik ook even... Dacht even terug aan Peter (Nenan_til) die kon ook flink uit de hoek komen hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 december 2024 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 09 december 2024 - 09:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Vroeg slapen is voor kneusjes zoals jij? Met weinig slaap kan je ook een dag doorkomen. Maar ik zat nu stiekem op de computer van de begeleider van de opvang. Ga nu weer met mijn blokjes spelen. Freakie en Nummer10 tegen elkaar op klappen. Ja ga nou maar met blokjes spelen inderdaad. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 15:35 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind het wel bijzonder dat je zijn berichten uit de hoogte noemt, maar zelf reageert op iemand alsof alles feiten zijn... Die volg ik dan vrij slecht, moet ik je bekennen. En voor je het balletje kaatst, ik doe het ook hoor. Maar wel echt gênant dat je daar dan een ander van beticht. Dan mag ik toch nog steeds iemand “betichten”. Ik geef trouwens nergens aan dat ik alles weet. Ik geef aan dat ik denk dat dingen zo zijn. Als iemand anders gelijk heeft geef ik dat ook heel graag aan en als iemand iets goeds schrijft ook. Heb ik van Remco echt nooit gezien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 11:55 schreef freakie het volgende:[..] Dan mag ik toch nog steeds iemand “betichten”. Ik geef trouwens nergens aan dat ik alles weet. Ik geef aan dat ik denk dat dingen zo zijn. Als iemand anders gelijk heeft geef ik dat ook heel graag aan en als iemand iets goeds schrijft ook. Heb ik van Remco echt nooit gezien. Dan heb je niet goed opgelet. Heb van gem vaak zat gelijk gehad, andersom ook.
9 van de 10 keer is voetbal niets meer dan een mening. Jij mag zeker iemand betichten, maar wel gênant dat je dat met hetgeen doet wat je zelf ook doet. Namelijk meningen op feiten basseren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wat ik hier allemaal lees moest ik ook even... Dacht even terug aan Peter (Nenan_til) die kon ook flink uit de hoek komen hahahaha Jij zegt exact wat ik dacht, haha. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahaha was een mooie tijd hier op het forum |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 16:13 schreef Loetje het volgende:[..] Dan heb je niet goed opgelet. Heb van gem vaak zat gelijk gehad, andersom ook. 9 van de 10 keer is voetbal niets meer dan een mening. Jij mag zeker iemand betichten, maar wel gênant dat je dat met hetgeen doet wat je zelf ook doet. Namelijk meningen op feiten basseren. Nee het is anders waar ik het over heb. Het is iemand soms ook gelijk geven. Dan kan jij wel zeggen dat hij dat doet. Maar dat is niet zo.
Een mening geven is prima. En daar het niet mee eens zijn ook. En daarna stopt het ook ergens. Jij vind dat gênant vindt is ook bijzonder. Ben namelijk niet zo moeilijk in dan ook ergens iemand gelijk in geven. Wat jij namelijk zegt is ook wat ik zeg. En dat er bijvoorbeeld cijfers worden gegeven die dan maar op 1 ding wijzen en er voor het gemak andere dingen worden vergeten kan ik me dan wel aan ergere ja.
Ik kijk een wedstrijd, ik zie dat als Ajax speelt met Brobbey, je voetbal hebt. Met weghorst niet. Dan kan je inderdaad zeggen dat passes ongeveer net zo vaak aankomen bij Weghorst als bij Brobbey. Maar dan vergeten we ook hoevaak Speelt Brobbey naar voren of op welke plek doet hij dat. Waar loopt hij op het veld.
We zijn het allemaal eens dat Brobbey veel en veel beter moet wil hij een goede spits zijn. Maar hij is een goede speler. Hij doet heel veel goed en als hij speelt heb je voetbal. We hebben jammer genoeg geen Ziyech, Neres, Antony, Schone, Tadic. Die hadden Weghorst wel bediend. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 16:13 schreef Loetje het volgende:[..] Dan heb je niet goed opgelet. Heb van gem vaak zat gelijk gehad, andersom ook. 9 van de 10 keer is voetbal niets meer dan een mening. Jij mag zeker iemand betichten, maar wel gênant dat je dat met hetgeen doet wat je zelf ook doet. Namelijk meningen op feiten basseren. Dit was trouwens over mijn ervaringen. En over het “verleden”. Iedereen veranderd dus zal ook best wel zo zijn dat, dat hier ook zo is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 19:59 schreef freakie het volgende:[..] Nee het is anders waar ik het over heb. Het is iemand soms ook gelijk geven. Dan kan jij wel zeggen dat hij dat doet. Maar dat is niet zo. Een mening geven is prima. En daar het niet mee eens zijn ook. En daarna stopt het ook ergens. Jij vind dat gênant vindt is ook bijzonder. Ben namelijk niet zo moeilijk in dan ook ergens iemand gelijk in geven. Wat jij namelijk zegt is ook wat ik zeg. En dat er bijvoorbeeld cijfers worden gegeven die dan maar op 1 ding wijzen en er voor het gemak andere dingen worden vergeten kan ik me dan wel aan ergere ja. Ik kijk een wedstrijd, ik zie dat als Ajax speelt met Brobbey, je voetbal hebt. Met weghorst niet. Dan kan je inderdaad zeggen dat passes ongeveer net zo vaak aankomen bij Weghorst als bij Brobbey. Maar dan vergeten we ook hoevaak Speelt Brobbey naar voren of op welke plek doet hij dat. Waar loopt hij op het veld. We zijn het allemaal eens dat Brobbey veel en veel beter moet wil hij een goede spits zijn. Maar hij is een goede speler. Hij doet heel veel goed en als hij speelt heb je voetbal. We hebben jammer genoeg geen Ziyech, Neres, Antony, Schone, Tadic. Die hadden Weghorst wel bediend. Grappig. Loetje zegt zelf dat hij en ik elkaar wel vaker gelijk hebben gegeven.
En jij zegt gewoon dat dit niet waar is.
En dan zou ik de betweter zijn hier.
Zie je zelf de ironie? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik zou wel willen, maar jouw bitch heeft mijn speelblokjes in jouw sletterige reet geduwd! En van die vieze spelletjes houd ik niet! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 11 december 2024 - 15:32 schreef Loetje het volgende:[..] Whahahahahaha, ik heb op een een of andere manier 5 minuten van het lachen gelegen na deze post. Geen idee waarom. Omdat ik het post? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 19:59 schreef freakie het volgende:[..] Nee het is anders waar ik het over heb. Het is iemand soms ook gelijk geven. Dan kan jij wel zeggen dat hij dat doet. Maar dat is niet zo. Een mening geven is prima. En daar het niet mee eens zijn ook. En daarna stopt het ook ergens. Jij vind dat gênant vindt is ook bijzonder. Ben namelijk niet zo moeilijk in dan ook ergens iemand gelijk in geven. Wat jij namelijk zegt is ook wat ik zeg. En dat er bijvoorbeeld cijfers worden gegeven die dan maar op 1 ding wijzen en er voor het gemak andere dingen worden vergeten kan ik me dan wel aan ergere ja. Ik kijk een wedstrijd, ik zie dat als Ajax speelt met Brobbey, je voetbal hebt. Met weghorst niet. Dan kan je inderdaad zeggen dat passes ongeveer net zo vaak aankomen bij Weghorst als bij Brobbey. Maar dan vergeten we ook hoevaak Speelt Brobbey naar voren of op welke plek doet hij dat. Waar loopt hij op het veld. We zijn het allemaal eens dat Brobbey veel en veel beter moet wil hij een goede spits zijn. Maar hij is een goede speler. Hij doet heel veel goed en als hij speelt heb je voetbal. We hebben jammer genoeg geen Ziyech, Neres, Antony, Schone, Tadic. Die hadden Weghorst wel bediend. Jezus, wat een letters. Wat wil je nu precies zeggen? Dat Remco een lul is? Vind ik ook hoor, maar jij bent de eikel! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 20:01 schreef freakie het volgende:[..] Dit was trouwens over mijn ervaringen. En over het “verleden”. Iedereen veranderd dus zal ook best wel zo zijn dat, dat hier ook zo is. Sommigen blijven iets te lang hangen daarin... Helaas... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hey bitch, kom je sletje even halen! Hij moet mijn blokjes even uitschijten! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jullie doen beiden exact wat je hier voorheen ook altijd deed, je zou dus kunnen stellen dat je vrij lang blijft hangen in je eigen gedrag inderdaad. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 21:21 schreef remco k het volgende:[..] Grappig. Loetje zegt zelf dat hij en ik elkaar wel vaker gelijk hebben gegeven. En jij zegt gewoon dat dit niet waar is. En dan zou ik de betweter zijn hier. Zie je zelf de ironie? Nee zelfs anders. Ik heb het anders ervaren. En als je dat te aanvallend vind is dat heel vervelend |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 22:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Jezus, wat een letters. Wat wil je nu precies zeggen? Dat Remco een lul is? Vind ik ook hoor, maar jij bent de eikel! Gelukkig hoef je nog niet te kunnen lezen. Blokjes spelen is beter voor je. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 22:17 schreef remco k het volgende:[..] Jullie doen beiden exact wat je hier voorheen ook altijd deed, je zou dus kunnen stellen dat je vrij lang blijft hangen in je eigen gedrag inderdaad. Wat doe ik precies hetzelfde? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 22:17 schreef remco k het volgende:[..] Jullie doen beiden exact wat je hier voorheen ook altijd deed, je zou dus kunnen stellen dat je vrij lang blijft hangen in je eigen gedrag inderdaad. Nou vertel ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 23:02 schreef freakie het volgende:[..] Nee zelfs anders. Ik heb het anders ervaren. En als je dat te aanvallend vind is dat heel vervelend Huh. Waar stel ik dat het te aanvallend is.
Ga je weer met je aannames. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Precies hoe je voorheen reageerde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Praatje je vriendje na jochie? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ow nee vroeg het me af.. maar goed antwoord wel Remco |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahaha viel het je ook op. Bitch moest het sletje even evenaren! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee man, want lezen kan jij ook nog niet. Dus dacht, pas me een beetje aan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: Ga vooral zo door aw.. petje af ! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Aah dus weet je zelf ook niet. Typisch weer. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Nee je hoeft je niet aan te passen hoor. Gewoon met je blokjes spelen en aan 2 piemels zuigen. En in je kontje genomen worden. 😂😂😂 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 15:48 schreef freakie het volgende:[..] Nee je hoeft je niet aan te passen hoor. Gewoon met je blokjes spelen en aan 2 piemels zuigen. En in je kontje genomen worden. 😂😂😂 Toe maar man, weet niet wat jij allemaal in je vrije tijd doet maar zo te lezen wil je dat graag delen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En dan??
Hou je petje maar op man! |
|
|