|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - AZ (zaterdag 2 november 2024, 21.00 uur)
Datum & tijdstip: Zaterdag 2 november 2024, 21.00 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Dennis Higler
Laatste 5 ontmoetingen: 2023-2024: 1-0 (1-0) 2022-2023: 2-1 (1-1) 2021-2022: 1-0 (0-0) 2020-2021: 2-3 (1-1) 2019-2020: 0-3 (0-1)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hopelijk is er nog wat mentale en fysieke frisheid. Verwacht zelf wat andere namen in de basis, vanwege het schema. Omdat de echte frisheid er zeker in de tweede helft tegen Ajax al niet meer was (en deels ook al tegen Utrecht) en ook omdat Salzburg weer volgt woensdag.
Carranza zal al wel starten. Ook nog wel een ding, want die kan nog geen 90 minuten. Zeker niet 3x in een week. Verwacht eigenlijk ook nog een paar andere namen. Smal en Zerrouki bijvoorbeeld i.p.v. Bueno en Milambo. En/of Ivanusec in plaats van de buitenspelers. Misschien Nieuwkoop. Beelen zal of morgen of tegen Salzburg gaan starten i.p.v. mag je verwachten.
Geen keuzes uit luxe, maar het seizoen duurt lang. En dan moet je gebruiken wat je hebt. En wel een belangrijke wedstrijd om plek 2/3. Dus je moet ook een afweging maken, tussen morgen, Salzburg en alle andere wedstrijden die nog komen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gezien wat er aanvallend op de bank zit, ontkom je er eigenlijk niet aan om ook Igor en/of Osman een keer niet te laten starten. Dan zoals gezegd maar met Ivanusec beginnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik verwacht ook wat andere namen, dat kan haast niet anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat je die vermoeidheid vooral voelt en lijkt te zien wanneer het niet loopt. Woensdag leek heel energiearm, maar ik denk eerder dat er gewoon geen oplossing gevonden kon worden omdat Ajax het echt hoog goed kon vast zetten en t midden dicht kon houden met dat blok van 5. AZ heeft dat type spelers veel minder, die Ajax wel kon opstellen. Denk een hele andere wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2024 - 09:01 schreef Stylzz het volgende:Ik denk dat je die vermoeidheid vooral voelt en lijkt te zien wanneer het niet loopt. Woensdag leek heel energiearm, maar ik denk eerder dat er gewoon geen oplossing gevonden kon worden omdat Ajax het echt hoog goed kon vast zetten en t midden dicht kon houden met dat blok van 5. AZ heeft dat type spelers veel minder, die Ajax wel kon opstellen. Denk een hele andere wedstrijd. Ik vrees al wat langer voor vermoeidheid, al voor afgelopen woensdag. Zoals ik gisteren zei: 4 wedstrijden in 12 dagen, voor die 12 dagen veel spelers reizen voor interlandvoetbal en wedstrijden.
Tel daarbij op dat veel spelers niet gewend zijn om zoveel wedstrijden te moeten spelen in zeer korte tijd. Paixão en Hancko zullen er minder moeite mee hebben dan Read, Lotomba, Bueno, Milambo, Osman, Carranza etc. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon weer orde op zaken stellen. Baas keeper Justin opstellen en 3-0 winnen. Bij snelle dubbele voorsprong dan eerder wat cruciale spelers wat rust gunnen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3-0, omdat AZ niet bijzonder is, Priske na woensdag stuk wijzer is geworden, en mentale klap tegen 020 meer doorwerkte dan sec alleen fysieke vermoeidheid. Bijlow erin, Ivanusec, Osman later inzetten, loopt ie iedereen er makkelijker uit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Redmond bij de wedstrijdselectie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoop dat hij zich een minuut of 30 mag laten zien. Zijn weer de positieve ontwikkelingen van het blessureleed. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Idd zo komen vaak onverwachte spelers door |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Net nog ff in mijn afspeellijst snel AZ-Eagles door gekeken. Moet je kunnen hebben lijkt me met 3-1 lijkt me. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Milambo geblesseerd.
Priske, Zerrouki is geen optie. Ter info. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Maar deze moet vervangbaar zijn. Al was ie wel in vorm |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
021 laten spelen icm de wissels, aangevuld met Bijlow. Cl is van de week veel belangrijker. En die moeten ook kunnen winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De lappenmand van Feyenoord is na De Klassieker tegen Ajax nog wat voller gelopen. Naast de langdurig geblesseerden Quilindschy Hartman, Santiago Giménez en Calvin Stengs moest ook Jordan Lotomba verstek laten gaan. Ook Ueda en Milambo hebben zich nu in de ziekenboeg gevoegd. Beide spelers zullen vrijdagmiddag een scan ondergaan.
“Ayase heeft een scan later vandaag, dan weten we hoe lang hij eruit ligt”, aldus Priske over de Japanner tegen Ajax geblesseerd uitviel in de eerste helft. Vervolgens had de Deen ook nog slecht nieuws over Milambo. “Anto heeft wat last. Hij is ook niet beschikbaar voor AZ. Tegen Salzburg is hij er mogelijk weer bij, maar een scan moet uitwijzen hoe hij er dan voor staat.”
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2024 - 15:09 schreef van geil het volgende:021 laten spelen icm de wissels, aangevuld met Bijlow. Cl is van de week veel belangrijker. En die moeten ook kunnen winnen. Plek 2 is VEEL belangrijker. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik vind het allebei belangrijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zeker. Maar plek 2 en de daarbijbehorende CL miljoenen zijn onmisbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je je elftal opblaast heb je helemaal niets. En als je doorgaat in de CL kun je zo 30 miljoen aan waarde bijschrijven voor transfers, plus tientallen miljoen voor plaatsing. Deze wedstrijd moet je winnen, tegen Bayern en City kun je t laten lopen dan. Verlies kun je niet meer herstellen, in de competitie heb je nog 24 wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En AZ heeft uit de laatste 6 wedstrijden een puntje. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik zou het geldpakhuis openen in De Kuip en zorgen dat je 2 klasse spelers haalt. Anders succes met plek 5. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Waar zei hij dit? Over Zerrouki. Hoorde hem er bij de persco niet over.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Gaat door de scan,net als Ueda. Milambo is gewoon opgeblazen, je kunt n jongen van 19 niet zo belasten. Geldt ook voor Osman en Bueno. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2024 - 17:28 schreef van geil het volgende:[..] Gaat door de scan,net als Ueda. Milambo is gewoon opgeblazen, je kunt n jongen van 19 niet zo belasten. Geldt ook voor Osman en Bueno. Bedoelde over de stelling dat Zerrouki geen optie zou zijn.
En Milambo is een beetje opgeblazen ja. Priske was in het begin ook voorzichtig met hem. Maar heeft Feyenoord een paar wedstrijden laten staan om sneller vastigheden erin te krijgen. Dat heeft wat goede resultaten opgeleverd, maar nu zie je ook de keerzijde. Geven en nemen wat dat betreft. Maar goed, de meeste blessures zijn licht.
Ook een manier om een wedstrijd rust te krijgen. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha sorry T. Zei Priske niet, was mijn tip aan Priske |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, okay. Klonk ook al meer als iets dat jij zou zeggen ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar goed, tis normaal gesproken Zerrouki, Nadje of 3-4-3. Tenzij Zechiel er weer bij is, ik geloof niet dat Priske het over hem had. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1-0. 3 punten Daarna toch interland break |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En ook nog Almere-uit voor de onderbreking. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laten we gewoon winnen vanavond 👊🏼💪🏼🫶🏼 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu de doelstelling onze goede reeks niet volledig teniet te doen met 1 wedstrijd ertussen het wat minder liep, helaas was dat dat je aartsrivaal maar nu door en 2-3 keer winnen tot interland break kunnen er wat langer herstellen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord Bijlow; Nieuwkoop, Beelen, Hancko, Bueno; Hwang, Zerrouki, Timber; Osman, Carranza, Paixão. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2024 - 16:58 schreef R()b het volgende:Ik zou het geldpakhuis openen in De Kuip en zorgen dat je 2 klasse spelers haalt. Anders succes met plek 5. Het geldpakhuis ? Daar liggen de ratten dood van de geeuwhonger |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Brrrrrrrr zerrouki, Nadje |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook n 10 trouwens na Stengs en milambo die er min of meer tussen linies speelde nogal weinig keus, paar laten gaan en er ook geen 1 voor terug eigenlijk,, selectie voelt echt als on af qua keus best belangrijke posities
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We hebben op zijn minst 4 nr 10 nodig, stel dat er 3 geblesseerd raken. Moeten zonodig nog een miljoen of 10 lenen, als het geldpakhuis niet toereikend is. 🥳 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nog 100 man fte personeel bij aannemen en nog wat eerste divisie clubs overnemen🤑🤑🥳🥳 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben nog drie linksbacks en twee keepertrainers nodig ook |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heb jaar cijfers niet gezien (nog) maar dat is best bijzonder dan 10 mil lening,, heeft het vooral dan met flinke oprekking salaris schaal dan te maken ofso, want anders haast onmogelijk met prestaties afg jaren en ch league en gelden enz,, wist overgens al wel dat na echt tientallen jaren geen tot nauwelijks winst en geen transfer inkomsten het niet zo rooskleurig was veel fans dachten overgens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zo paar biertjes er in, op naar de kuip Kan in Rotterdam blijven dus 5 bierjes max, en dan wat van dat gele water |
|
|
|