|
|
MightyAce
|
|
|
Bijlow; Read, Beelen, Hancko, Bueno; Zerrouki, Hwang, Timber; Paixão, Carranza, Ivanušec. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moest wel 2 keer luisteren,, zon belangrijke pot en dan ivanusec,, maarr ja Osman zal zoals wel meer steeds verder in het rood lopen fysiek fitheid |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 november 2024 - 08:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gezien wat er aanvallend op de bank zit, ontkom je er eigenlijk niet aan om ook Igor en/of Osman een keer niet te laten starten. Dan zoals gezegd maar met Ivanusec beginnen. Priske ziet het blijkbaar ook zo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Read starten is ook logisch, aangezien die woensdag niet kan spelen, dus dan heb je Nieuwkoop. De rest is voor de hand liggend denk ik. Ja eigenlijk zou je Hwang, Timber, Igor en Bueno ook eens rust willen geven. Maar daar is deze wedstrijd te belangrijk voor. En dan hopen dat die keuze je niet gaat opbreken tegen Salzburg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zechiël op de bank trouwens, dus die is weer inzetbaar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo gedwongen door de situatie is de opstelling nog nauwelijks een keuze te noemen, eerder een serie noodgrepen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die had ik persoonlijk laten spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AZ speelt met n halve basis. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Zeker,bij mij was hij in het begin van het seizoen al begonnen. Ik had hem dan ook boven Milambo gekozen hoor. Want anders heb je te weinig ervaring middeno waardoor je in mijn ogen moet kiezen tussen hun. Voetballertje hè..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 20:04 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Zeker,bij mij was hij in het begin van het seizoen al begonnen. Ik had hem dan ook boven Milambo gekozen hoor. Want anders heb je te weinig ervaring middeno waardoor je in mijn ogen moet kiezen tussen hun. Voetballertje hè..... Win win, een bankspeler doet weer ervaring op,en Hwang of Timber kan even rust nemen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Karige voorbeschouwing zo te zien. Moeten we wachten tot die smauzen opgeflikkerd zijn. Wat de meerwaarde is van KKD herhaling op ESPN 4 is me echt een raadsel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 20:24 schreef tomson het volgende:Karige voorbeschouwing zo te zien. Moeten we wachten tot die smauzen opgeflikkerd zijn. Wat de meerwaarde is van KKD herhaling op ESPN 4 is me echt een raadsel Goedkoper voor Espn |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het is een droevige opstelling. Vergeleken met woensdag mis je Trauner, Milambo, Ueda, Osman (en Wellie). En allemaal niet uit luxe. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ploeteren voor een puntje |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Nou dan raakt P2 ook wel echt uit zicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: AZ speelt echt met een wisselteam, kan t me niet voorstellen. 1 punt uit 6. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Leuk, weer 5 minuten voorbeschouwing |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
AZ met een armoedige basiself. Hier moet je echt van winnen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat heb ik deze week velen eerder horen zeggen .....
GEEN WOORDEN, MAAR DADEN !
(is niet tegen jou MMM; 'k heb er de gigantische tering in)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja toch, roep ik al een week. Daar moet je met de wissels makkelijk van winnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dan hebben ze ook nog het gore lef om je eerst nog reclame door je strot te douwen. Op een godvergeten betaalzender |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Staan er flink wat van in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou daar spelen we mee 👍 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pff met deze namen op een rijtje zullen ze allemaal een topdag moeten hebben. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Toch wel bijzonder dat Clasie daar nog steeds rondloopt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Persoonlijk heerlijk om Bijlow te zien. Zo rustig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
AZ de toss gewonnen, dan wij de wedstrijd maar he |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat een jankbal is die kabouter toch altijd weer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Geen spits bij de goal daar |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beelen is nog steeds het klooien met de bal aan de voet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Man wat zijn we de bal steeds snel kwijt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ imiteert ook de geniepige overtredingen |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Grrrr. Ik zeg maar niks. Maar ben er wel klaar mee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahahaja dit is een overtreding? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Beelen is ook niet veel meer hè. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hebben we al over links aangevallen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De buitenkanten krijgen heel veel ruimte van AZ tot nu. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik snap niet dat er mensen zijn die kabouter een leuke voetballer vinden. Dat zegt waarschijnlijk veel over mij. Ik kots er van |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Met een top draaiend elftal om zich heen stond hij er ook beter op. Zoals de groep er nu voor staat heeft hij t persoonlijk meteen een stuk lastiger. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dit is ongeveer het niveau van de 1e competitieweken. |
|
|
|