|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Beelen komt als eerste in aanmerking voor een wissel. Zerrouki gaat de wedstrijd op deze manier ook niet volmaken. Maar Trauner is een gok, die mis je dan woensdag mogelijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup. In die 9-1. Doorsnee voetballer, moet je niet naar kijken als Feyenoord zijnde. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 21:53 schreef tomson het volgende:Gewoon nog een paar wedstrijden zo verneuken. En nog een paar. Tijd dat de resultaten het gepruts in het maasgebouw niet meer verbloemen. Maar ja dan zal je zien dat Priske moet hangen en dezelfde koppen gewoon verder gaan waar ze gebleven waren. Benfica was een goede dag en een dosis geluk. Weer op aarde en dan heb je dit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien ja. Maar het is maar een halve wedstrijd. Of iets van 30 minuten, afhankelijk vanaf wanneer Priske wil ingrijpen met hem. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dit is de standaard onder Prutske. Halleluja voor 2 wedstrijden en nu met 2 wedstrijden het hele seizoen verklote. Waarom grijpt er niemand in bij de Prutske en te Kloese. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 21:53 schreef van geil het volgende:De spelers moeten slimmer worden. We proberen steeds Timber, Hwang en Carranza ineens aan te spelen. Maar die staan juist dubbel gedekt. De zijlijnen worden vrijgelaten. Beelen was echt erbarmelijk, wat is er met hem aan de hand? Read Hancko en ook Ivanusec vond ik voldoende. Het middenveld heel zwak, en verkeerde posities en loop (wandel)acties. En dan komen de buitenspelers ook nog naar binnen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En tegenstanders passen zich aan, die hebben gezien hoe Feyenoord te bestrijden is. Europees gebeurt dat toch minder. Was onder Slot ook zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zerrouki loopt heel veel maar is overal te laat . Die komt in mijn ogen als eerste in aanmerking om hem daarna nooit meer op te stellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 21:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Geen bijzondere speler vind ik. Bovendien, dat is toch niet zo raar die statistiek? Onze spitsen spelen niet tegelijk he. Staat er altijd maar 1 van in de basis. Klopt maar vind onze spitsen ook niet echt bijzonder. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 21:56 schreef Leuv het volgende:Dit is de standaard onder Prutske. Halleluja voor 2 wedstrijden en nu met 2 wedstrijden het hele seizoen verklote. Waarom grijpt er niemand in bij de Prutske en te Kloese. Vooral de tijd moest hij krijgen volgens vele zogenaamde kenners. Ik zie eigenlijk niet in waarom. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Santi in vorm wel. De rest nog niet inderdaad. Al zou denk ik Parrot bij ons 4de spits zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zie overigens bij de goal dat Paixao zijn man afgeeft aan Read. Althans dat gebaar maakt hij. Read stapt vervolgens eerst in (richting zijn oorspronkelijk tegenstander) en is daarna veel te laat. Dus ook die afstemming was er niet. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een gepruts en sta je onnodig weer met 0-1 achter. Wat heeft Feyenoord het weer moeilijk om zelf doelpunten te maken en met dat achteruitvoetbal op de keeper roep je de problemen op je af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 22:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Santi in vorm wel. De rest nog niet inderdaad. Al zou denk ik Parrot bij ons 4de spits zijn. Dat denk ik wel inderdaad |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was gewoon dubbel hands haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Niet eens beelden checken haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We verliezen ner als woensdag elk duel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit gaat helemaal fout. En dat tegen een ploeg die er al 6 weken niks van bakte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En we blijven gewoon hetzelfde dlen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Carranza nooit meer in de diepte aanspelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Priske is niet zo van de omzettingen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ivanusec is echt niet best hoor |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Een elftal zonder wapens. Onder leiding van een trainer die bewezen heeft niets te kunnen veranderen. Althans niet in positieve zin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 22:10 schreef Alexmem het volgende:Een elftal zonder wapens. Onder leiding van een trainer die bewezen heeft niets te kunnen veranderen. Althans niet in positieve zin. Heeft ook bizar veel opties Zijn alternatieven spelen al En soms de alternatieven van de alternatieve. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat me opvalt: een Bueno die ik hoog heb zitten als net als woensdag totaal onzichtbaar. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 22:11 schreef Stylzz het volgende:[..] Heeft ook bizar veel opties Zijn alternatieven spelen al En soms de alternatieven van de alternatieve. Ik bedoel niet zozeer qua spelers. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
0-2 duurt zo niet lang meer. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het gaat met de gele kaarten straks net zo als met de doelpunten, gok ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ben je wel van afhankelijk als je wat anders wil |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Ach gelukkig hebben we op tijd veel shirts verkocht.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet Zoekie t spel gaan maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zechiel en Redmond gewoon doen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie een totaal uitgeblust en fantasieloos elftal met 0 geloof. Tegen een team wat 1 punt pakte uit 6 wedstrijden. Inmiddels 0 voldoendes meer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
We hebben een lucky goal nodig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Waarom? De spelers is allemaal lood om oud ijzer. Maar positioneel is er heel veel te doen. Deze man kan dat alleen niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 22:17 schreef Alexmem het volgende:[..] Waarom? De spelers is allemaal lood om oud ijzer. Maar positioneel is er heel veel te doen. Deze man kan dat alleen niet. Zo eenvoudig is t niet Spelers hebben specifieke kwaliteiten Als je nu bijvoorbeeld diepte wil hebben. Die spelers hebben we niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem