|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee maar is prettig |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Maar als je zo’n watje als centrale verdediger hebt … dan wordt t lastig met twee backs die ook altijd weg zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nadje dramatische invalbeurt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die Higler he. Heb ik al eens gezegd hoe waardeloos ik die vent vind ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Armoedig zo’n afronding. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zou je maar 2 punten kosten! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die Meerdink is beter dan die 12 aanvallers van ons. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je kan ook ff de bal rondspoken?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ieks.. die uittrap 🤔van Bijlow |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eens. Z'n vader was ook best een goeie voetballert |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Z’n trappen zijn de hele wedstrijd matig geweest. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Gewonnen maar wat is het vreselijk slecht. Hotseknots voetbal. Niet om aan te gluren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pff 3 punten. Maar t niveau was maximaal hoofdklasse. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Doet me in veel aan Dirk Kuijt denken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die van ons spelen vaak,, meerdink zelden tot nooit en dat bij az |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Blij dat het erop zit. Ik was op een gegeven moment zo pissig dat ik een nederlaag gewoon dik verdiend, zo niet zelfs nodig vond. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:01 schreef tomson het volgende:Blij dat het erop zit. Ik was op een gegeven moment zo pissig dat ik een nederlaag gewoon dik verdiend, zo niet zelfs nodig vond. Wat een slechte pot haha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is jong jaa maar hij komt er bij az nog steeds niet aan te pas na uitgeleend te zijn |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Daar helpt die wittekop ook aan mee hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Drama seizoen bij Fietstas door z'n strot gedouwd. Daar knap je niet van op, kijk maar naar onze Hadj |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was weer n potje van alles en nog wat hoor, en doorr |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Matige pot, eerste helft controle maar weinig kansen. Krijg je hem nog tegen ook. Tweede helft leek de 0-2 dichtbij. En uitgerekend toen draaiden we het om.
De punten tellen. Maar er zat, tegen een AZ uit vorm, meer geluk bij dan dat comfortabel is. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel benieuwd of uiteindelijk Moussa er echt keer doorheen komt bij ons, denk van niet, leuk artiest maar te weinig voor topvoetbal qua veel andere dingen vrees ik, heeft ook vaak en teveel dat ie de bal zo snel verliest in duels of niet goed vast houd anyways hij kan veel met een bal dat zoiezo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Toch is hij een stuk verder dan Carranza. En doelgerichter dan al die andere gasten, op Santi na. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Matige pot, eerste helft controle maar weinig kansen. Krijg je hem nog tegen ook. Tweede helft leek de 0-2 dichtbij. En uitgerekend toen draaiden we het om. De punten tellen. Maar er zat, tegen een AZ uit vorm, meer geluk bij dan dat comfortabel is. Zerrouki ging er uit, dat draaiden we om |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:03 schreef bijft007 het volgende:Wel benieuwd of uiteindelijk Moussa er echt keer doorheen komt bij ons, denk van niet, leuk artiest maar te weinig voor topvoetbal qua veel andere dingen vrees ik. Als iemand die gast aan het bikkelen krijgt én 90 minuten klaar, dan kan het wel. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maar waar nou die 7 minuten vandaag kwamen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Matige pot, eerste helft controle maar weinig kansen. Krijg je hem nog tegen ook. Tweede helft leek de 0-2 dichtbij. En uitgerekend toen draaiden we het om. De punten tellen. Maar er zat, tegen een AZ uit vorm, meer geluk bij dan dat comfortabel is. Kun jij n voldoende bedenken van onze basis? Ik niet. T was vreselijk, zeker t middenveld en Beelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi man die Koreaanse Hwang fans. Hij neemt alle tijd voor ze |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:05 schreef van geil het volgende:[..] Kun jij n voldoende bedenken van onze basis? Ik niet. T was vreselijk, zeker t middenveld en Beelen. Read |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:05 schreef van geil het volgende:[..] Kun jij n voldoende bedenken van onze basis? Ik niet. T was vreselijk, zeker t middenveld en Beelen. Een paar komen nog wel weg met een klein zesje, maar als je het hebt over echte voldoendes, laten we zeggen 6,5-7 of hoger, dan denk ik inderdaad niemand. Van de basisspelers. Zelfs Hancko niet, met die rare actie bij de 3-2. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Timber wel oke al waren het paar momenten van echte klasse in zn wegdraaien,, overall heel team wat minder op dreef, hancko bij vlagen ook zn klasse naar ook n niet lekker moment |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:05 schreef van geil het volgende:[..] Kun jij n voldoende bedenken van onze basis? Ik niet. T was vreselijk, zeker t middenveld en Beelen. Een 6 voor Hwang. En een 1 voor Priske trouwens, voor de manier waarop hij het neerzette. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat is iemand die nog een zesje krijgt. Maar was ook volledig weg bij de 0-1. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Invallers maakten wel verschil dit keer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond Carranza ook een van de minder slechte |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Moussa wel echt mooie actie schijnschot en er langs, wel n artiest joh haha, genoten van best wat momenten maar echt uitblinken deed er geen wel wat net voldoende vond ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vooral na rust. Toen begon hij wat duels te winnen. 2 assists eigenlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Begon te lopen nadat Zerrouki en hij eraf waren gehaald. Vond Nieuwkoop ook prima invallen op die postie, dus denk ik wat te weinig aanleiding toe. Maar gezien zijn ervaring/leeftijd, misschien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:10 schreef bijft007 het volgende:Timber wel oke al waren het paar momenten van echte klasse in zn wegdraaien,, overall heel team wat minder op dreef, hancko bij vlagen ook zn klasse naar ook n niet lekker moment Ik vond Timber na Beelen de slechtste. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:17 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Begon te lopen nadat Zerrouki en hij eraf waren gehaald. Vond Nieuwkoop ook prima invallen op die postie, dus denk ik wat te weinig aanleiding toe. Maar gezien zijn ervaring/leeftijd, misschien. Dat is waar maar heb toch het idee dat het meer met Zerrouki te maken had . Was ook wat boos bij zijn wissel maar ik neem aan op zichzelf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens en daarna Hwang |
|
|
|