BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 24-25 #11: Feyenoord - AZ (zaterdag 2 november 2024, 21.00 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2024 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2024 - 23:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eens en daarna Hwang
Ook onvoldoende vond ik, maar die maakte nog wel meters.
Maar oh oh oh wat was t slecht.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 02 november 2024 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2024 - 23:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is waar maar heb toch het idee dat het meer met Zerrouki te
maken had .
Was ook wat boos bij zijn wissel maar ik neem aan op zichzelf.
Was ook vooral de 1-1 die hielp. Read was zeker niet de minste. Maar ook niet bijzonder. Zal steeds beter worden als hij zijn minuten blijft maken. Al kun je je dat afvragen of hij inderdaad die minuten zal blijven maken, want Lotomba is bijna terug en Nieuwkoop is er ook weer.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zaterdag 02 november 2024 - 23:25   quote  deeplink  
Gelukkig de 3 punten, maar wat een chaos af en toe.

Read was nog een lichtpuntje, niet altijd hoor maar gezien zijn leeftijd, Carranza kwam er ook steeds beter in, ach en Moussa, is toch wel een ras artiest aan de bal he, kan ik wel van genieten al is de effectiviteit nog vaak missende natuurlijk.

Drie punten na de doordeweekse afknapper, lekker en we doen nog mee voor plaats twee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door Cruzcontrol --
bijft007
 bijft007 - zaterdag 02 november 2024 - 23:25   quote  deeplink  
Geloof wel dat als je timber eruit haalt je echt gaat zien wat je mist, is er wel eentje zeg maar, sterk, wegdraaien en persoonlijkheid dit team,, was wel enorm ongelukkig en vermoeid leek ie
tomson
 tomson - zaterdag 02 november 2024 - 23:26   quote  deeplink  
De vermoeidheid gaat bij sommige jongens echt parten spelen.
We kennen hun capaciteiten het progamma weegt gewoon te zwaar voor een uitgedunde selectie.
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2024 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2024 - 23:26 schreef tomson het volgende:
De vermoeidheid gaat bij sommige jongens echt parten spelen.
We kennen hun capaciteiten het progamma weegt gewoon te zwaar voor een uitgedunde selectie.
Met name de middenvelders die de meeste meters moeten maken,
Milambo overbelast cq blessure.
Timber liep 500 meter vandaag
En Hwang deed zijn best maar t leek nergens op.
bijft007
 bijft007 - zaterdag 02 november 2024 - 23:36   quote  deeplink  
Wel triest dat je geen (ervaren) ongv gelijkwaardige speler hebt die je zo in kan brengen voor hwang of timber, je hebt zerrouki, en daarachter gelijk al jonge zeer goedkope aankoop (nadje) of eigen jeugd waar je nog niet mag verwachten ze gelijk staan topwedstrijden eredivisie en ch league

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door bijft007 --
MMM
 MMM - zaterdag 02 november 2024 - 23:42   quote  deeplink  
3 punten. Maar wat een abominabel niveau.. Het leek nergens op.

Zorgwekkend.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 02 november 2024 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2024 - 23:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Was ook vooral de 1-1 die hielp. Read was zeker niet de minste. Maar ook niet bijzonder. Zal steeds beter worden als hij zijn minuten blijft maken. Al kun je je dat afvragen of hij inderdaad die minuten zal blijven maken, want Lotomba is bijna terug en Nieuwkoop is er ook weer.
Ja dan maar in 021 zijn best blijven doen.
Bowie
 Bowie - zondag 03 november 2024 - 08:37   quote  deeplink  
Het was niet zo best, maar met alle geblesseerden is dat niet te verwachten ook.
De 3 punten vergoeden alles.
Virtueel stonden we even tussen GA enzo, dit ziet er beter uit.
Onze vrienden uit 020 verbazen me, knap zoals ze nu presteren.

Maar bij ons ziet het er ook goed uit. Woensdag 3 punten tegen Salzburg en de CL gaat dan fantastisch, bij de suburb van 020 kunnen de 3 punten ook wel gehaald worden.

En dan komen er al weer diverse spelers terug, zodat na de interlandbreak de kracht weer zal toenemen.
En ik vind met 6 en 8 achter resp 020 en lampies is er met een selectie straks op volle kracht nog niks verloren.
Want ik kijk uit naar 2e comp helft met dit elftal plus Stengs/Giminez/Hartman/Milambo.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 november 2024 - 09:51   quote  deeplink  
Ik hoop het, maar Salzburg is geen AZ.
Hoop dat ivanusec doorzet .
VVout
 VVout - zondag 03 november 2024 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2024 - 23:42 schreef MMM het volgende:
3 punten. Maar wat een abominabel niveau.. Het leek nergens op.

Zorgwekkend.
AZ had ook niet veel in te brengen en als je moet bouwen op Beelen en Zoekie in de as is het nog redelijk goed gekomen. Echt enthousiast kan je hier niet van worden natuurlijk.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 november 2024 - 10:30   quote  deeplink  
Kijk naar de statistieken...mooie cijfers ( kun je niet veel mee) maar toch treurige cijfers voor AZ
Ik zie het toch positief, eerst zware klus tegen Salzburg.
En dan Almere ( moet je gewoon kunnen hebben ) dan komen Hartman, Stengs, Santi, terug
En 020 gaat nog wel door het ijs , tegen een verdedigende ploeg
van geil
 van geil - zondag 03 november 2024 - 10:37   quote  deeplink  
Absoluut Piet, alleen wij ook.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 november 2024 - 10:46   quote  deeplink  
Dat is ook zo, maar heb hoop op Hartman, Stengs, Santi, en een evt aankoop.
We hebben laten zien dat we het kunnen.
020 was echt leeg gisteren
van geil
 van geil - zondag 03 november 2024 - 10:57   quote  deeplink  
Met Hartman en Santi noem je in mijn ogen twee posities, waar het tot nu niet aan gelegen heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 november 2024 - 10:57   quote  deeplink  
De Jong was in de wedstrijd helemaal in paniek over het niveau van zijn eigen PSV Piet.
Die gaf daarmee een compliment aan 020

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2024 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 november 2024 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 10:57 schreef van geil het volgende:
Met Hartman en Santi noem je in mijn ogen twee posities, waar het tot nu niet aan gelegen heeft.
Maar je keuzes worden groter.
Ik heb vertrouwen
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 november 2024 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 10:57 schreef Leon FR1908 het volgende:
De Jong was in de wedstrijd helemaal in paniek over het niveau van zijn eigen PSV Piet.
Die gaf daarmee een compliment aan 020
En ook dat ze niet zo’n brede selectie hebben als je zou denken
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 november 2024 - 11:53   quote  deeplink  
Ik vind Hwang beter spelen op 6 dan op 10. Elke keer als Zerrouki er in komt moet Hwang naar voren. Dat werkt niet zo goed. Hwang gewoon op 6 houden en als Milambo geblesseerd is of rust nodig heeft hem vervangen door Stengs of Nadje. Met Zerrouki op 6 verzwak je feitelijk 2 posities.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 november 2024 - 12:01   quote  deeplink  
Zouden tegen Salzburg Trauner, Milambo, er weer staan ?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 03 november 2024 - 12:04   quote  deeplink  
Trauner zeker
bijft007
 bijft007 - zondag 03 november 2024 - 12:06   quote  deeplink  
Trauner weer wel denk ik, ik denk dat daar door zn fysieke belasting problemen nu al 2 seizoen daar extra rekening mee wordt gehouden, milambo tikkie gehad en zal mogelijk race tegen de klok worden.
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 november 2024 - 12:07   quote  deeplink  
Toch een prima overwinning onder de gegeven omstandigheden. Op de ketser tegen 020 na bezig met een prima serie.
Leuv
 Leuv - zondag 03 november 2024 - 12:18   quote  deeplink  
De selectie is volledig in onbalans en er is ook teveel verhuurd wat zeker nog toegevoegde waarde heeft.
Nu is het telkens hetzelfde zonder enig sprankje talent. Het is dom hotseknots werkvoetbal geworden. Wat mij betreft donderen ze die Prutske en te Kloese er vandaag nog uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 november 2024 door Leuv --
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 november 2024 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 12:18 schreef Leuv het volgende:
De selectie is volledig in onbalans en er is ook teveel verhuurd wat zeker nog toegevoegde waarde heeft.
Nu is het telkens hetzelfde zonder enige sprankje talent. Het is dom hotseknots werkvoetbal geworden. Wat mij betreft donderen ze die Prutske en te Kloese er vandaag nog uit.
Elke nuance ontbreekt in deze post.
Achterhoede: Lotomba(Read) Trauner(Beelen) Hancko Bueno = prima (Hartman op de terugweg en Nieuwkoop goed voor de breedte, Sanchez en Mitchel een vraagteken))
Middenveld: Hwang, Timber(nadje), Milambo(Stengs) = goed, maar goede vervanger voor Zerrouki nodig. Nadje gaat er wel komen
Voorhoede: Osman/Moussa, Carranza(Ueda, Gimenez), Igor/Ivanusec = matig. Snel investeren op linksbuiten. Sauer had niet verhuurd moeten worden. Rechtsbuiten aantrekken voor de winter.
Leuv
 Leuv - zondag 03 november 2024 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 12:28 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Elke nuance ontbreekt in deze post.
Achterhoede: Lotomba(Read) Trauner(Beelen) Hancko Bueno = prima (Hartman op de terugweg en Nieuwkoop goed voor de breedte, Sanchez en Mitchel een vraagteken))
Middenveld: Hwang, Timber(nadje), Milambo(Stengs) = goed, maar goede vervanger voor Zerrouki nodig. Nadje gaat er wel komen
Voorhoede: Osman/Moussa, Carranza(Ueda, Gimenez), Igor/Ivanusec = matig. Snel investeren op linksbuiten. Sauer had niet verhuurd moeten worden. Rechtsbuiten aantrekken voor de winter.
Nuance is in deze niet nodig. Het mag best vet aangezet worden omdat het voetbal er werkelijk niet uitziet. Ik heb 2 goede wedstrijden gezien en voor de rest doet het pijn aan de ogen. Als je dat niet ziet inderdaad dan neem je genoegen met minder en mag je nuances toevoegen.
CobusIII
 CobusIII - zondag 03 november 2024 - 12:48   quote  deeplink  
Ik denk dat de selectie prima is op de voorhoede na. Het beoogde voetbal komt er nog niet altijd uit. Ik denk dat het met de tijd beter gaat worden. Nu is het wisselvallig.
Sauer terughalen en 2 goede gerichte aankopen in het wat hogere segment zal ons prima helpen denk ik.
VVout
 VVout - zondag 03 november 2024 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 november 2024 - 12:44 schreef Leuv het volgende:

[..]

Nuance is in deze niet nodig. Het mag best vet aangezet worden omdat het voetbal er werkelijk niet uitziet. Ik heb 2 goede wedstrijden gezien en voor de rest doet het pijn aan de ogen. Als je dat niet ziet inderdaad dan neem je genoegen met minder en mag je nuances toevoegen.
Dus als je 2 goede wedstrijden gezien hebt zit het er in en moet je er aan werken aan continue het niveau vast te houden. Andere moeten groeien en in de winter kijken of je eventueel 1 a 2 spelers kan door selecteren.
piet de paler
 piet de paler - zondag 03 november 2024 - 13:06   quote  deeplink  
Ik heb liever 3 punten dan een mooie wedstrijd ( dat is meegenomen als dat zo is) de meeste competities om ons heen denken zo.
Als je nu de samenvatting ziet van 020 is dit gewoon Italiaans ( coach)
Kun je ver mee komen met voetballende ploegen tegenover je, maar ik ben bnieuwd tegen de ponyclub die niet voetballen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ED 24-25 #11: Feyenoord - AZ (zaterdag 2 november 2024, 21.00 uur)

0.0110969