|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Na voor velen de onverwachte winst op Feijenoord spelen we vandaag tegen PSV, die nog geen punten hebben gemorst.
Vandaag is na woensdag ook PSV de favoriet, laten we hopen dat Ajax weer kan stunten nu in de Johan Cruijff ArenA.
Wie voorspelt de juiste eind uitslag? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
2-1 doelpunten van Klaassen en Weghorst |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Woensdag had ik het bijna goed. Vandaag neem ik aan niet minder. 6-0 Ajax. 6 keer Pasveer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 09:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:Na voor velen de onverwachte winst op Feijenoord spelen we vandaag tegen PSV, die nog geen punten hebben gemorst. Vandaag is na woensdag ook PSV de favoriet, laten we hopen dat Ajax weer kan stunten nu in de Johan Cruijff ArenA. Wie voorspelt de juiste eind uitslag? Ik denk dat PSV nog een stap te ver gaat zijn. 1-3. Maar met 3 punten deze week, ben ik al onwijs tevreden. Ik hoop vooral dat we vanavond goed weerstand kunnen geven en Berghuis wat minuutjes kan gaan maken.
En dat Taylor gewoon fit is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zonder Taylor (wel op de bank), zonder Godts en zonder Weghorst. Dan haal je wel wat voetbal weg, al zal Taylor noodgedwongen zijn. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Nu na 1 gewonnen wedstrijd tegen een top 3 team mag je nog niet verwachten dat dit 3 dagen later nog n keer lukt. Dat lijkt me niet realistisch. Wel hoop ik dat we er een wedstrijd van kunnen maken en niet afgeslacht worden in de counter. Gezien de afgelopen 10 gewonnen wedstrijden van pisvee waarvan 7 minimaal een half uur tegen 10 man , vrees ik dat dit vanavond niet anders zal zijn. Ik hoop op een stiekem gelijkspelletje maar vrees ook 1-3.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door bertus bikkel -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 17:38 schreef Loetje het volgende:Zonder Taylor (wel op de bank), zonder Godts en zonder Weghorst. Dan haal je wel wat voetbal weg, al zal Taylor noodgedwongen zijn. Opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Sutalo, Baas, Hato; Henderson, Fitz-Jim, Klaassen; Traoré, Brobbey, Akpom
Ik vermoed dat Godts, zeer zeker Taylor en Weghorst in gaan vallen mochten we op achterstand komen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ik hoop op een stiekeme overwinning er hangt na de winst op Feyenoord wel iets in de lucht. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Kan ook vals zijn maargoed, zonder de fouten van Wellenreuther hadden wij een hele andere wedstrijd gehad.
Die gaat Benitez naar alle waarschijnlijkheid niet maken met als gevolg weer missers van onze Brobbey. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 18:29 schreef Scout2 het volgende:Kan ook vals zijn maargoed, zonder de fouten van Wellenreuther hadden wij een hele andere wedstrijd gehad. Die gaat Benitez naar alle waarschijnlijkheid niet maken met als gevolg weer missers van onze Brobbey. Dat zou kunnen, maar denk dat die PSV verdedigers Brobbey niet leuk vinden. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Dat denk ik ook niet, maar aan de andere kant geeft het hun wel rust dat Brobbey voor een open doel het nog moeilijk vindt om de bal erin te schieten. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Elke keer weer die kut de Jong met zijn hoofd, leren ze bij Ajax ook nooit. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Ohh wat lekker net voor de rust. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Tsja De Jong doet dit gewoon heel erg goed en uit een onmogelijke positie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
We spelen goed, er mag meer gescoord worden |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Wat staat Ajax toch goed te voetballen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Weer die klaassen. Het is echt niet te geloven. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tot de goal was het naïef. Die zag je eigenlijk een beetje aankomen en totaal niet verassend dat het dan weer Luuk de Jong is.
Vanaf de 0-1 speelt Ajax belachelijk goed en nog 3x zo goed als tegen Feyenoord. PSV compleet overlopen en zowel in de opbouw als de lange bal zijn de sfgetroefd. Het manco zit hem voor de rust al een groot aantal keer in het overzicht bij de laatste pass. Ik zie Traore constant zijn medespelers over het hoofd zien, Fitz-Jim gebeurd het ook 4x en Akpom speelt vooral om Karsdorp te neutraliseren.
Ik zou heel graag Godts en Taylor nu zien. Brobbey speelt prima. Nu jezelf nog echt belonen, maar als je 3 dagen na zo'n pot zoveel intensiteit erin gooit, ben ik bang dat je dat geen 90 minuten gaat vasthouden. Ik vrees nog steeds, maar wel echt trots op die laatste 25 minuten voor rust.
En speel Brobbey vooral aan, want dan zie ik Flamingo nog wel rood pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door Loetje -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij geeft van te voren het seintje aan Hato
Wat een goede zet om hem opnieuw een contract te geven |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Klopt, maar het scorend vermogen is het probleem bij dit Ajax. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 19:42 schreef Loetje het volgende:Tot de goal was het naïef. Die zag je eigenlijk een beetje aankomen en totaal niet verassend dat het dan weer Luuk de Jong is. Vanaf de 0-1 speelt Ajax belachelijk goed en nog 3x zo goed als tegen Feyenoord. PSV compleet overlopen en zowel in de opbouw als de lange bal zijn de sfgetroefd. Het manco zit hem voor de rust al een groot aantal keer in het overzicht bij de laatste pass. Ik zie Traore constant zijn medespelers over het hoofd zien, Fitz-Jim gebeurd het ook 4x en Akpom speelt vooral om Karsdorp te neutraliseren. Ik zou heel graag Godts en Taylor nu zien. Brobbey speelt prima. Nu jezelf nog echt belonen, maar als je 3 dagen na zo'n pot zoveel intensiteit erin gooit, ben ik bang dat je dat geen 90 minuten gaat vasthouden. Ik vrees nog steeds, maar wel echt trots op die laatste 25 minuten voor rust. En speel Brobbey vooral aan, want dan zie ik Flamingo nog wel rood pakken. Daar is Akpom niet voor nodig… Karsdorp speelt zichzelf wel uit de wedstrijd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 19:42 schreef Loetje het volgende:Tot de goal was het naïef. Die zag je eigenlijk een beetje aankomen en totaal niet verassend dat het dan weer Luuk de Jong is. Vanaf de 0-1 speelt Ajax belachelijk goed en nog 3x zo goed als tegen Feyenoord. PSV compleet overlopen en zowel in de opbouw als de lange bal zijn de sfgetroefd. Het manco zit hem voor de rust al een groot aantal keer in het overzicht bij de laatste pass. Ik zie Traore constant zijn medespelers over het hoofd zien, Fitz-Jim gebeurd het ook 4x en Akpom speelt vooral om Karsdorp te neutraliseren. Ik zou heel graag Godts en Taylor nu zien. Brobbey speelt prima. Nu jezelf nog echt belonen, maar als je 3 dagen na zo'n pot zoveel intensiteit erin gooit, ben ik bang dat je dat geen 90 minuten gaat vasthouden. Ik vrees nog steeds, maar wel echt trots op die laatste 25 minuten voor rust. En speel Brobbey vooral aan, want dan zie ik Flamingo nog wel rood pakken. Volledig mee eens Brabo, ook met de wissels |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 19:42 schreef Loetje het volgende:Tot de goal was het naïef. Die zag je eigenlijk een beetje aankomen en totaal niet verassend dat het dan weer Luuk de Jong is. Vanaf de 0-1 speelt Ajax belachelijk goed en nog 3x zo goed als tegen Feyenoord. PSV compleet overlopen en zowel in de opbouw als de lange bal zijn de sfgetroefd. Het manco zit hem voor de rust al een groot aantal keer in het overzicht bij de laatste pass. Ik zie Traore constant zijn medespelers over het hoofd zien, Fitz-Jim gebeurd het ook 4x en Akpom speelt vooral om Karsdorp te neutraliseren. Ik zou heel graag Godts en Taylor nu zien. Brobbey speelt prima. Nu jezelf nog echt belonen, maar als je 3 dagen na zo'n pot zoveel intensiteit erin gooit, ben ik bang dat je dat geen 90 minuten gaat vasthouden. Ik vrees nog steeds, maar wel echt trots op die laatste 25 minuten voor rust. En speel Brobbey vooral aan, want dan zie ik Flamingo nog wel rood pakken. Maar tot de goal Naief? Ajax staat toch de hele wedstrijd hetzelfde? Het is gewoon heel goed. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Onverwacht goed hopen dat wij doe flow in de tweede helft door kunnen zetten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Tot de goal heeft Ajax constant balverlies in de eerste en 2e fase opbouw. PSV was in die fase al vaker dreigend. En dat De Jong dan helemaal vrij staat en net ook weer, is echt naïef. Er is er bij hun een die kan koppen en die laat je vrij.
Ajax overigens belabberd begonnen na rust, PSV des te beter. De rust en de controle moet terug. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hier was ik zo bang voor...man man |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En weer een goal die je ziet aankomen. Ongelooflijk dit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Doen het helemaal zelf, echt waar. Voor de rust ook.
Had je jezelf maar moeten belonen. Maar het is apathisch hoe sommigen van ons staan te verdedigen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het zal echt aan mijn persoonlijke smaak liggen, maar ik kan Traore echt niet meer zien. Wat doet die gast veel fout. Bahbah |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Er zijn er een paar die gewoon 0,0 overzicht hebben. Naar voren niet en totaal vergeten wat er in de rug gebeurd. Er moeten gewoon wat verse krachten bij nu |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 20:06 schreef Loetje het volgende:Het zal echt aan mijn persoonlijke smaak liggen, maar ik kan Traore echt niet meer zien. Wat doet die gast veel fout. Bahbah Ligt ook aan zijn mentaliteit gewoon prut. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wederom dik en dik verdiend. Na de 1-2 ben je weer beter.
En alsjeblieft, laat Brobbey staan. Die speelt zo goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Traore die weer Godts helemaal over het hoofd ziet hé...
Blij met de goal hoor. Maar oh, oh... |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Yeahhh Traore deed iets goed eindelijk. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Als ie aan de bal is lijkt ie wel koker blind. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Altijd al geweest. En soms doet hij echt fraaie dingen hoor. Maar hij ziet werkelijk alles over het hoofd.
In mijn optiek mag hij ook gewisseld worden. Brobbey speelt verdorie zo goed. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blijf nu alsjeblieft voetballen. En breng Berghuis een keer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Yeah yeah yeah,.. nu rustig uitballen kom op jongens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Passie erin blijven gooien, durven blijven voetballen en niet gaan teruglopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oh, de paal. Met die laatste minuten en PSV... Deze was welkom geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hou het compact, die gasten spelen met 7 aanvallers nu ofzo. En je snelheid benutten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Paniekvoetbal nu.
Come on Ajax. |
|
|